Rickard Öberg

Rickard Öberg

Rickard Öberg är mäklare på Fastighetsbyrån Kalmar

Rickard Öberg har varit registrerad mäklare sedan 1995-04. Rickard Öberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.9. Rickard Öberg har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

34 omdömen om Rickard Öberg

Sedan starten hos Reco 2014
Erik M
Bergavik

Professionellt bemötande och lätt att ha att göra med. Nöjd!

Anette L
Trekanten

Snabb och smidig affär. Bra kontakt hela vägen genom köpet.

Svar från Rickard Öberg

Tack Anette för ditt fina omdöme. Så roligt att det blev du. Ibland är lösningen närmare än vad man kan tänka sig... Kommer bli ett fantastiskt ställe för dig. Säljaren är väldigt glad över att det blev du. Men det vet du redan. Varma hälsningar Rickard

Tommy P
Trekanten

Mycket bra duktig och kunnig o trevlig kommpetent mäklare

Svar från Rickard Öberg

Tack Tommy för ditt fina omdöme. Roligt när man kan bocka av de önskeboxar som du hade inför försäljningen. Extra roligt med din köpare. Smidigt och uppriktigt hela vägen, det har varit en förmån att få jobba med dig.

Karin K
Drag

Pålitlig, punktlig, återkopplar snabbt och känns trevlig att ha att göra med.

Svar från Rickard Öberg

Tack Karin för ditt fina omdöme. Det är alltid svårt att lämna något man håller kärt och där många minnen skapats över tid, men ni har varit fantastiska att få jobba med. Vi ses snart igen för det slutliga pappersarbetet. Bästa hälsningar Rickard

Pia N
Rinkabyholm

Skall du sälja? Då kan du anlita Rickard Öberg! Med kompetens, lyhördhet och fantastisk service kände vi oss trygga med vår försäljning. Vi är supernöjda. Tack Rickard!

Svar från Rickard Öberg

Tack Pia för det fina omdömet. Det har varit en förmån att få arbeta tillsammans med er. Känns bra att ni hittat "hem" och att ni nu kommer närmare barn och barnbarn. Önskar er en fin sommar på havet! Varma hälsningar Rickard

Jan N
Rinkabyholm

Trevligt bemötande, med en tydlig genomgång av försäljningsprocessen. Förväntningarna var att under hösten få sålt vår fastighet, vilket Rickard lyckades med i den turbulenta marknaden som råder. Rickard visade stort engagemang, ett bra upplägg med visningar, feedback till oss, kunnig att förhandla och göra affärer. Vi har känt oss trygga under försäljningen, vill ge våra bästa rekommendationer till kommande kunder.

Svar från Rickard Öberg

Tack för ert fina omdöme. Ni har varit fantastiskt lyhörda och tillmötesgående. Det var en förmån att få jobba med er och ert fina hus. Er process i att byta bostad har varit utdragen, då jag vet att ni trivts fantastiskt bra i detta hus. Nu vänder ni blad och ert nya boende kommer passa er som handen i handsken, med delar av familjen runt "hörnet". Varma hälsningar Rickard

Therese P
Ljusstaden

Trevligt bemötande mot mig som säljare. Tydlig och löpande information genom processen. Lätt att samarbeta med, jag kände mig delaktig i besluten. Mäklaren var väldigt tillgänglig och gav kontinuerligt feedback på vad som skedde. Smidigt också att själv kunna följa gången i säljcoatchen.

Svar från Rickard Öberg

Tack för det fina omdömet Therese. Kul att ni gillar våra digitala tjänster och att ligga i framkant gällande mäklartjänsten. Det är en förmån att få jobba med positiva, kloka och lösningsorienterade ägare vilket ni har varit under hela processen. Önskar er en fin vår och lycka till med era nya boenden!

Peter G
Smedby

Får den hjälp vi behöver kan fråga om det vi undrar över

Svar från Rickard Öberg

Tack Peter, och du vet att du kan fråga om det mesta. Nu jobbar vi tillsammans för att hitta ert nästa boende, och som du vet ställer jag upp som köpcoach oavsett vilken mäklare ni köper av. Vi håller kontakten.

Tommy R
Smedby

Effektiv och tillmötesgående. Ordnade extra visning för oss och släppte inte iväg fastigheten innan vi fått se den. Det blev affär.

Svar från Rickard Öberg

Tack för de fina orden. Jag vet att det inte är så lätt att hinna med när man befinner sig en bit ifrån Kalmar. Känns extra kul att ni hittat "hem" igen. Varmt välkomna.

Anders B
Ljungbyholm

Rikard är en väldigt professionell yrkesman, även jobbiga och krångliga kunder som en annan bemötte han med lugn, tålamod och skratt.

Svar från Rickard Öberg

Många har mycket att lära av dig Anders. Oavsett hur stressigt du har det svarar du alltid och du är alltid lösningsorienterad. Det är en förmån att få vara en del av ert bostadsbyte. Lycka till med nya huset, det kommer bli toppen!