Shanta Nyblom

Shanta Nyblom

Shanta Nyblom är mäklare på Fastighetsbyrån Kalmar

Shanta Nyblom har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Shanta Nyblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 176 omdömen med ett betyg på 4.8. Shanta Nyblom har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

176 omdömen om Shanta Nyblom

Sedan starten hos Reco 2021
Patrik N
Revsudden

Tillgänglig för samtal och inga väntetider. Korrekt o saklig information

Åsa G
Revsudden

Snabb smidig och en engagerad mäklare

Svar från Shanta Nyblom

Tusen tack för omdömet Åsa. Ni är smidiga och vet vad ni vill vilket underlättade i denna affär :-) Lycka till med nya planer. Vh Shanta

Ann Helen Carina S
Sålde sitt hus med hjälp av Shanta Nyblom en del av Fastighetsbyrån Kalmar

Vår mäklare Shanta Nyblom har på ett professionellt och trevligt sätt tagit sig an vårt hus..Shanta har på ett aktivt sätt arbetat med att få vårt hus sålt.Vi rekommenderar henne på det varmaste . Med vänlig hälsning, Ann ståhlberg

Stort tack för fint omdöme Ann. Lycka till med nya planer. Vh Shanta

Jan G
Vassmolösa

I början var intrycket som mitt intryck var mestadels, mäklarna presenterar huset snygg, men den viktiga informationen måste framkallas och är ofta inte välkänd av märklaren. Men Shanta kunde få fram informationen mycket snabbt och när det kom till köptransaktionen hjälpte hon verkligen till mycket och löste alla problem snabbt och smidigt.

Svar från Shanta Nyblom

Tack för omdöme Jan. Hoppas nu ni ska trivas lika bra som säljaren gjorde i alla år. Stort lycka till! Mvh Shanta

Ulla K
Vassmolösa

Skicklig,noggrann,förklarar bra,lyssnar av kunden,

Svar från Shanta Nyblom

Tack Ulla för fint omdöme. Nu kan du slappna av och ta hand om dig själv. Hörde att du stortrivs med ditt nya boende. Vh Shanta

Fiona L
Smedby

Trevlig och kunnig väl insatt i säljare och köparen behov.

Svar från Shanta Nyblom

Tack för fint omdöme Fiona! Kul att vi hittade ett passande hus för dig och familjen. Blir härligt med grillkvällar på altanen i sommar :-) Vh Shanta

Jonas L
Smedby

Hon är trevlig och professionell. Förklarar så man förstår.

Tack för omdöme Jonas. Stort lycka till i ert nya boende. Vh Shanta

Elisabeth O
Smedby

Hon arbetade hårt för att få vårt hus sålt på kortast möjliga tid. Så att vi slapp stå med två hyror.

Svar från Shanta Nyblom

Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Lycka till mer ert nya boende. Ni lämnar nu över till en familj som kommer vårda huset väl. Vh Shanta

Tamara B
Smedby

Väldigt trygg proffsig mäklare och som verkligen tar sig tid att förklara eller att leta information som behövs!

Svar från Shanta Nyblom

Så fint omdöme. Stort tack! All lycka till dig och familjen. Ni kommer säkerligen stortrivas. Vh Shanta

Kim J
Rinkabyholm

Shanta har i hela processen varit rak, ärlig och tillgänglig!

Stort tack för omdömet Kim! Lycka till med framtida projekt. Vh Shanta