Andreas Nord
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 66 Läs vad Andreas Nord

• Hans L köpte sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-12-17

Snabb och korrekt genomförd köp av villa. Snabb återkoppling. Läs mer
  • Lars Fredrik Matias E sålde sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-12-02

Forssjö
    Sålt villa i Forssjö.

Trevligt och professionellt bemötande med goda och korrekta råd runt köp och budgivning.

Stort engagemang vid visningar (tog med ved till visning när vår egen tog slut).

Korrekt indikativ prisbild och mycket bra återkoppling under budgivning. Läs mer
  • Matilda L köpte sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-11-25

Inget trevligt bemötande, varken 1a, 2a eller 3dje gången. Mallig typ som inte bryr sig om kundens bästa. Som köpare kände jag mig lurad. Rekommenderar inte Andreas som mäklare. Finns bättre i Katrineholm. Läs mer
  • Anne Caroline V sålde sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-10-16

Vi har sålt vårt hus. Andreas har haft ett mycket gott bemötande och de förväntningar vi haft på honom har han helt levt upp till Läs mer
  • Emil A köpte sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-10-15

Köpt hus. Väldigt dåligt bemött. Medlade inte mellan köpare och säljare. Körde med härskartekniker både innan budgivning och efter vunnen budgivning. Rekommenderar att hålla er borta från denna person. Läs mer
  • Sofie Elisabet B köpte sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-09-24

Forssjö
    Jag har köpt en tomt med tillhörande entreprenadavtal. Jag kommer att sälja mitt bostadshus om 100 kvm i området Nävertorp i Katrineholm. Mäklaren Andreas (och även Haidar) har varit enastående i alla turer, eventuella missförstånd kring avtal och liknande. Mina förväntningar på en mäklare är att de ska vara kundorienterade, kunniga, pålästa och ge ett säkert intryck vid denna typ av affärer då jag personligen inte alls kan något om regler, lagar och bankfrågor. Både Andreas och Haidar har varit mycket behjälpliga och trevliga! Läs mer
  • Marie Elisabeth T sålde sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-09-23

Andreas har varit mycket informativ och saklig. Mina synpunkter på t ex annons har emottagits professsionellt. Han har hanterat kommunkation med de olika spekulanternas på ett lugntoch trevligt sätt. Läs mer
  • Ulla H sålde sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-08-26

Sålt villa.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Hoppades på snabb affär till ett bra pris, vilket infriades.
    Mycket nöjd med hela affären, från första kontakten till kontraktsskrivandet. Läs mer
  • Dödsboet efter Gun Annika F sålde sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-08-20

Smidig kontakt, svarar på telefonsamtal och sms typ alltid. Tänker på hans arbetstid/arbetsmiljö...men det har varit värdefullt för mig att kunna ha kontakt utanför min arbetstid 8-17.
    Ibland lite svårt att hänga med i alla vändningar/råd som gavs om nästa steg. Ibland kändes det lite forcerat men så har marknadsföring och försäljning sammanfallit m semestertid och jag har fått till mig att flera andra mäklare haft semester. Kort period från annonsering till försäljning i min värld!

Gården jag sålt efter min mor har sålts vidare till en härlig familj som kommer att förvalta den mycket väl. Allt känns gott! Läs mer
  • Gerd Magdalena G sålde sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-07-25

Jag och min brorson har sålt en fritidsfastighet.

Vi blev vänligt och korrekt bemötta av Andreas.

Vi hade nog inga speciella förväntningar inför försäljningen. För min Del var det första gången, inget att jämföra med med andra ord. Förväntningen var väl att vi skulle få fastigheten såld till det värderade priset.

Hela försäljningen gick väldigt smidigt. Vi fick bra information av Andreas. Det gick snabbt och vi fick det vi begärt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Lill Johannisson