Andreas Nord
Registrerad mäklare sedan 2007-06-26
Aktiv på Reco.se sedan 2015-03-25
2019-08 - 2020-07

Läs vad 70 Läs vad Andreas Nord

• Pia Monica H sålde sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-07-02

Söder
    Vi har sålt vår villa och anlitade Andreas som vi sedan tidigare har stort förtroende för. Som väntat har vi haft ett bra samarbetet under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Björn H sålde sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-07-02

Söder
    Bidrog på ett professionellt sätt till att försäljningen av vårat hus gick fort och smidigt. Läs mer
  • Gertrud Anna Maria Å sålde sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-05-08

Sålt ett fritidshus. Utmärkt. Absolut. Allt har varit till mycket stor belåtenhet Läs mer
  • Fredrik N köpte sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-04-16

Forssjö
    Andreas är mycket kompetent och förtroendeingivande. Vi är mycket nöjda med vårt nya hus och Andreas som mäklare. Andreas svarar väl både på de frågor vi har och inte visste att vi hade. Andreas är mycket serviceinriktad.

Andreas gör att man känner sig lugn och han ter sig genuin i fråga om att ge en ärlig bild av objektets skick och värde. Andreas gör det "lilla extra" som gör att man får känslan av medmänsklighet och som att det inte" bara är ett jobb". Läs mer
  • Hans L köpte sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-12-17

Snabb och korrekt genomförd köp av villa. Snabb återkoppling. Läs mer
  • Lars Fredrik Matias E sålde sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-12-02

Sålt villa i Forssjö.

Trevligt och professionellt bemötande med goda och korrekta råd runt köp och budgivning.

Stort engagemang vid visningar (tog med ved till visning när vår egen tog slut).

Korrekt indikativ prisbild och mycket bra återkoppling under budgivning. Läs mer
  • Matilda L köpte sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-11-25

Inget trevligt bemötande, varken 1a, 2a eller 3dje gången. Mallig typ som inte bryr sig om kundens bästa. Som köpare kände jag mig lurad. Rekommenderar inte Andreas som mäklare. Finns bättre i Katrineholm. Läs mer
  • Anne Caroline V sålde sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-10-16

Vi har sålt vårt hus. Andreas har haft ett mycket gott bemötande och de förväntningar vi haft på honom har han helt levt upp till Läs mer
  • Emil A köpte sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-10-15

Köpt hus. Väldigt dåligt bemött. Medlade inte mellan köpare och säljare. Körde med härskartekniker både innan budgivning och efter vunnen budgivning. Rekommenderar att hålla er borta från denna person. Läs mer
  • Sofie Elisabet B köpte sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-09-24

Forssjö
    Jag har köpt en tomt med tillhörande entreprenadavtal. Jag kommer att sälja mitt bostadshus om 100 kvm i området Nävertorp i Katrineholm. Mäklaren Andreas (och även Haidar) har varit enastående i alla turer, eventuella missförstånd kring avtal och liknande. Mina förväntningar på en mäklare är att de ska vara kundorienterade, kunniga, pålästa och ge ett säkert intryck vid denna typ av affärer då jag personligen inte alls kan något om regler, lagar och bankfrågor. Både Andreas och Haidar har varit mycket behjälpliga och trevliga! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Lill Johannisson