Alla kategorier Mäklare Södermanland Katrineholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Katrineholm & Vingåker!

Här är vi ett gäng positiva fastighetsmäklare med mycket kämpaglöd som drivs av att hjälpa dig till en trygg och bra fastighetsaffär. Oavsett om du vill köpa eller sälja och oavsett vilken typ av fastighet det gäller finns vi för dig genom hela processen. Vi har tillgång till både lantmästare och agronom för att kunna göra en så rättvis värdering som möjligt för dig som vill sälja och är du i köpartagen kan det vara bra att veta om vårt samarbete med Sörmlands Sparbank.

Vår kunskap, starka lokalkännedom och många års erfarenhet gör att vi med säkerhet kan hjälpa dig förverkliga dina bostadsdrömmar!

Kontakta oss för en fri värdering eller ett kostnadsfritt möte. Vi svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende i Katrineholm och Vingåker!

Läs vad 569 kunder tycker om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

• Susanne H skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har köpt en nyproducerad 1:a på Jägaregatan 22.

När jag var och tittade på lägenheten första gången hade han semester. Då var hans kollega Fredrik där och tog emot, mycket trevlig kille.
    Jag blev mycket bra bemött av Oscar när jag skrev på pappren på banken. vid sista träffen hade Oscar semester igen och Fredrik närvarade i stället. Sammanfattningsvis har jag blivit fint bemött. Läs mer
  • Niclas H skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Både köpt och sålt bostadsrätt.
    Tycker jag blev bemött på ett vänligt och proffsigt sätt. Läs mer
  • Mohammad M
    Mohammad M skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt huset vi er och Fredrik som mäklare.
    Allting gick bra till , att ordna tider och dagar för visningar och fram till att vi sålde det. Kontakten , planeringen och diskutioner kring affären har gått jätte bra.
    Mohammad Läs mer
  • Lennart V skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Linus har varit en mycket trygg och trevlig mäklare!
    Han har varit lätt att komma i kontakt med, snabb att besvara frågor via telefon och mail.

Han uppfyllde våra förväntningar på ett bra och trevligt sätt och ingav förtroende genom sitt lugn.
    Vi kan varmt rekommendera Linus Lindholm som fastighetsmäklare!

Lennart W Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Annika W skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt fritidshus.
    Bra service, bra bemötande, inger förtroende.
    Förväntningarna var en påläst mäklare. Utfallet blev bra dock svårt att få fram info om huset då inga efterlevande fanns att fråga.
    Tycker ändå att mäklaren gjorde ett fint jobb. Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Maria Lili E skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt en villa. Linus var väldigt trevlig. Han förklarade bra och tydligt. Han har svarat snabbt och bra på alla smsfrågor jag haft och bra information under budgivningsdagarna.
    Absolut en mäklare jag kan rekommendera.
    Lili Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Thomas A skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fritidshus.
    Oscar är en mycket trevlig och socialt kompetent person.
    Lätt att ha och göra med.
    Dessutom mycket kunnig inom mäkleri och påläst om objektet.
    Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Nasir A skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Han är otroligt bra .snäll .och sköter sitt jobb på bästa sätt. Läs mer
  • Malin C skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Blivit mycket bra bemött av mäklaren vid köp av en bostadsrätt med 3 rok.
    Jag har även fått ett positivt intryck av samma mäklare vid tidigare visningar av bostäder.
    Mäklaren är trevlig, serviceinriktad & tar sig tid att ge sina kunder "det lilla extra".
    Hon är lyhörd & märker vilka behov & önskemål man har som köpare eller säljare, vilket leder till en positiv upplevelse samt bostadsaffär för båda parter.
    Jag skulle rekommendera denna mäklare till andra. Läs mer
  • Peter F skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har både köpt en villa och sålt ett radhus med hjälp av Fredrik.
    Han var mycket engagerad och behjälplig. Försäljningen gick väldigt smidigt, men i det här fallet hade det nog gjort det utan mäklarhjälp också. Läs mer
  • Marielle Margareta P skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt min villa. Fredrik gjorde ett lugnt och tryggt intryck. Arbetet gjordes på en utmärkt sätt trots semester.
    Allt flöt på så som man önskar. Vi hade bra relation och kontakt under processen. Läs mer
  • Margreth Ebba Maria K skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt sommarbostad, köpt vinterbonad dito.
    Mycket trevligt och personligt bemötande.
    Levde i stort sett upp till förväntningarna.
    Kan varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
  • Mats E skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har köpt en sommarstuga via Linus Lindholm och Fredrik Öjdahl. Vi fick en mycket öppen och personlig dialog som vi verkligen uppskattade, och blev självklart även mycket professionellt bemöta. Hela processen från förhandsinformation till övertagande fungerade perfekt!
    Vi är mycket nöjda med hur Linus och Fredrik agerade och skulle utan tvekan anlita dom om vi skulle behöva en mäklare i framtiden Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Sevan O skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi köpte en villa det var trevligt bemötande av mäklaren han svarade på alla frågor som ställdes och förklarade väldigt bra kontrakten och allt annat dom vi frågade honom. Jag tycker det var bra samarbeta med honom och kan rekommendera till andra. Tack Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Adam S skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt hus! Blev väl bemött. Trevlig och kunnig! Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Maria D skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag köpte en lägenhet. Lill var proffsig och var snabb med svar och info som behövdes! Läs mer
  • Emelie Sofia B skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi sålde vårt hus och köpte tomt med hjälp av Linus, mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Victor H skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Mycket duktig och pålitlig mäklare med huvudet på skaft. Läs mer
  • Rune T skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt bostadsrätter i Kv. Oliven Katrineholm. Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Torbjörn G skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt villa i Katrineholm.
    Oscar upplevs som Lugn, saklig och kunnig. Bra att hantera olika människor. Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Marielle Margareta P skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag köpte en bostadsrätt från någon i min närhet. Bre bemött av mäklare. Dock var det endast under kontraktskrivningen.
    Tror man ska gå igenom punkt för punkt i kontraktet. nu lät mäklaren oss läsa igenom det själva och då är det lätt att man bara skummar igenom el inte läser allt. Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Camilla Margareta E skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt Stenblocksvägen 12 i Katrineholm. Fick bra bemötande av Oscar och upplevde honom som kunnig och kundfokuserad. Återkopplat vid frågor. Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Ingrid Elisabeth A skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt del i villa på landet.Trevligt korrekt bemötande.Kunde följa budgivningen hela tiden.Utmärkt. Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Malin S skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi köpte en villa, allt fungerade smidigt och bra. Vi är jätte nöjda med vårat husköp Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Jessica L skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Andreas är kunning, serviceminded och trevlig både som person och mäklare. Läs mer
  • Magnus N skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Väldigt ödmjukt framträdande vilket jag som kund värdesätter jättemycket. Vi är supernöjda med bemötandet vi fick när vi köpte våran lägenhet.
    Den dagen vi ska sälja kommer vi kontakta Lill. Läs mer
  • Karl H skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Mycket trevligt bemötande, väldigt snabb att svara på frågor. Läs mer
  • Håkan A skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Oscar hjälpte med försäljning av villa.
    Han är mycket trevlig och bryr sig om kunden. Tydlig och saklig med information och alltid tillgänglig.
    Mycket bra och jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Mikael P skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Andreas och Fastighetsbyrån är för mig seriösa mäklare som man kan lita på.Har anlitat dom i mina senaste affärer och köp därför rekommenderar jag Fastighetsbyrån i Katrineholm starkt MVH Micke Paronen Läs mer
  • Caroline Cecilia M skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Genom Oscar Tannlund fick vi hjälp att sälja vår bostad i Björkvik. En pärla vi haft i tretton år och som betytt oerhört mycket för hela vår familj.
    Vi fick från första början ett mycket bra intryck av Oscar; något som bara förstärktes under försäljningsprocessen. Oscar var engagerad, tillmötesgående och tillgänglig hela tiden och affären löpte utan problem hela vägen. Vi kände oss mycket trygga med honom och kan därför rekommendera honom å det varmaste.
    Caroline och Urban Murray Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Magnus J skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Hej
    Kan inget annat säga att jag är jättenöjd med min mäklare Andreas Nord. Tack så mkt och ha en trevlig höst Mvh Magnus Johannesson Läs mer
  • Senol T skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Villa
    Bra
    Det är gick bra
    Perfekt Läs mer
  • Sven Magnus P
    Sven Magnus P skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Andra gången Carl-Adam hjälpte oss att sälja!
    Lika nöjda båda gångerna.
    Bättre mäklare får man leta länge efter.
    / Magnus Pettersson & Lisa Elm Läs mer
    Carl-Adam S gillar detta
  • Gisela S skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik Ö var mycket påläst, kunnig, trevlig och ärlig i vår kontakt med honom. Han beskrev fastigheten (stugan) på ett bra sätt med både fördelar och eventuella skavanker.

Han återkom snabbt efter att vi sökt honom första gången och vi fick en visning väldigt nära in på. Därefter blev det kontaktsskrivning med allt vad det innebär. Där märktes det också att Fredrik är kunnig.

Vi har träffat många mäklare i vår jakt på en sommarstuga så vi kan verkligen jämföra.
    Kort och gott: vi är mer än nöjda med hela processen från kontakt till köp.

Johan och Gisela Läs mer
  • Lars Peter R
    Lars Peter R skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt hus i Katrineholm!
    Fredrik har hela tiden varit professionell
    Och haft ett utmärk bemötande! Läs mer
  • Anders I skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Folklig och genomtrevlig mäklare som man får förtroende för... Läs mer
    Carl-Adam S gillar detta
  • Kenneth Per Olof E skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Han är toppen! Trygg, driven och mycket kunnig! Läs mer
    Carl-Adam S gillar detta
  • Johan Å skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Oscar är en jävligt bra mäklare, kundinriktad, God erfarenhet, pålitlig, en hyvens kille, en problemlösare,

Jag är extremt nöjd över hur försäljningen på min lgh gick till och Oscars handhavande och pga detta så kommer jag i framtiden att låta fastighetsbyron sköta mina fastighetsaffärer.

Mvh Johan Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Sara Ö skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har köpt ett hus.
    Super trevlig och lättsam mäklare som kan sin sak. Påläst om objektet. Läs mer
  • Maj R skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik hjälpte oss att sälja vårt hus. Ordning och reda. Positiv och proffsig. Alltid tillgänglig. Allt fungerade bra. Läs mer
  • Peter A skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Riktigt bra mäklare 👌🏼 Läs mer
  • Lakrani J skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har köpt en villa.
    Fredrik Öjdahl var jätte trevlig, vi fick en jätte bra bemötande och han är en kunnig och kompetent mäklare. Läs mer
  • Tommy C skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt en lägenhet som Fredrik var mäklare för.
    Han hade bra genomgång vid kontraktskrivning och när vi skulle ta fram beskrivning på lägenheten. Han hölls oss också informerade och hörde av sig om status under hela försäljningen. Han var även bra och noga vid kontraktskrivningen. Läs mer
  • Pia E skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Har köpt en lgh på Forssjögatan. Hade iofs mest kontakt med säljaren. Men tycker Lill har skött sitt uppdrag bra. Hon är mkt kunnig om objekten hon har hand om. Är tydlig och trevlig. Läs mer
  • Linda S skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålde en bostadsrätt på ett par timmar. Snabb, serviceinriktad och lyhörd. Väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Lill till andra. Läs mer
  • Ammar A skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpte ett hus i Katrineholm. Mäklaren var jätte duktig trevlig och fick snabbt återkoppling . Läs mer
  • Nina Maarit C skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt en bostadsrätt. Första intrycket av Fredrik var att han hade ett lite överlägset sätt. Detta var vid en visning av en annan fastighet. Vid vår försäljning märktes det inte av. Otroligt proffsig och kunnig. Trevlig och lyssnade på oss. Affären gick mycket smidigt tack vare Fredrik. Läs mer
  • Kurt A skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt vår villa i Bie.
    Vi är mycket nöjda med Fredrik, som är en mycket kunnig och kompetent mäklare.
    Alltid trevlig, positiv, med bra bemötande och tydlig kommunikation.
    Vi rekommenderar varmt Fredrik till andra!
    /Kurt o Margareta Läs mer
  • Karin Ann-Mari W skrev om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Mycket nöjd. Framförallt att jag hölls informerad under hela riden frånkontraktskrivning med Fadtighetsbyrån till avslutat köp. Läs mer
  • Leif J skrev om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bra bemötande och avseende betalningen är väl vad det kostar idag vid en försäljning Läs mer

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm