Alla kategorier Mäklare Södermanland Katrineholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Katrineholm & Vingåker!

Här är vi ett gäng positiva fastighetsmäklare med mycket kämpaglöd som drivs av att hjälpa dig till en trygg och bra fastighetsaffär. Oavsett om du vill köpa eller sälja och oavsett vilken typ av fastighet det gäller finns vi för dig genom hela processen. Vi har tillgång till både lantmästare och agronom för att kunna göra en så rättvis värdering som möjligt för dig som vill sälja och är du i köpartagen kan det vara bra att veta om vårt samarbete med Sörmlands Sparbank.

Vår kunskap, starka lokalkännedom och många års erfarenhet gör att vi med säkerhet kan hjälpa dig förverkliga dina bostadsdrömmar!

Kontakta oss för en fri värdering eller ett kostnadsfritt möte. Vi svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende i Katrineholm och Vingåker!

Läs vad 661 kunder tycker om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

• Per Erik F

2019-05-19

Per Erik F skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik värderade och sålde våran fastighet. Allt gick smidigt och proffsigt.

En engagerad mäklare som är positiv och lättsam, men samtidigt väldigt saklig.

Tummen upp! Läs mer
  • 2019-05-18

Elin Sara Margareta B skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi sålde ett hus i katrineholm. Linus lyssnade på oss och svarade på våra frågor dag som kväll. Rekommenderar han väldigt mkt. Läs mer
  • 2019-05-17

Stefan F skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Proffsig, enkelt och snabbt stöd i säljprocessen. Läs mer
  • 2019-05-08

Alexander W skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Skulle rekommendera honom alla dagar i veckan. Otroligt bra service och kunnig på sin sak! Läs mer
  • 2019-05-07

Yvonne B skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Kunnig och trevlig, fick den hjälp vi behövde. Läs mer
  • 2019-05-07

Leif L skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt en bostadsrätt som vi köpt för c:a 2 år sedan via Lill som fastighetsmäklare. Frågan är om det går att hitta någon som är bättre, (kanske lika bra). Hon är så professionell ända ut i fingerspetsarna. Har en ödmjuk och trevlig inställning i sitt arbete. Hon är bara bäst. Läs mer
  • 2019-05-07

Mathias J skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Påläst och kompetent

Trevlig serviceinriktad Läs mer
  • Anders B

2019-05-06

Anders B skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag och min sambo har precis köpt en enplansvilla med inredd källare. Under första visningen av huset jobbade jag och kunde inte komma, men Fredrik fixade utan problem en extra visning för mig redan kvällen efter. Efter det gick allting väldigt fort, Fredrik är väldigt ambitiös och driven och ser till att saker händer. Han verkar vara påläst och förberedd, till exempel drog han fram en ritning på hur golvvärmen var dragen redan innan vi hann fråga. All kontakt med honom har varit snabb och rakt på sak, och vi behövde aldrig vänta på att få svar. Läs mer
  • 2019-05-06

Viktoria F skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har köp en Villa. Där Oscar har hjälpt oss med så kallat "skri vuppdrag". Oscar informerade oss väl hur allt går till, vad nästa steg var och hjälpa oss extra att exempelvis skriva ut dokument (som han egentligen inte behövde men gjorde för att hålla service till oss). Vi har bara gott att tala om Oscar. Han bemötte oss med ett leende på läpparna och gav oss ett lungt intryck. Läs mer
  • 2019-05-01

Samar J skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag köpte lägenhet. Bemötandet har varit suveränt. Mina förväntningar varit att allt blir klart så fort som möjligt och det har varit rätt snabb.
    Allt var superbra, tack för er samarbete Läs mer
  • Jonas Gustav Sören S

2019-04-30

Jonas Gustav Sören S skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt en villa med hjälp av Linus som är väldigt trevlig och proffisionell. Affären gick fort och jag blev positivt överraskad av slutpriset tack vare Linus. Läs mer
  • 2019-04-23

Elin E skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har köpt villa och de som sålde anlitade Fredrik. Vi blev mycket bra bemötta av Fredrik som var både trevlig och kunnig om bostaden.
    Jag förväntar mig att en mäklare ska vara påläst om bostaden och dess omgivning, tillmötesgående och intresserad av kunden. Det upplevde jag att Fredrik var. Läs mer
  • 2019-04-19

Anna Margareta O skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi sålde vår villa. Bemötandet var genuint och äkta. Trevligt och precis lagom proffsigt.
    Mäklaren och försäljningen levde upp till våra förväntningar!
    Allt gick smidigt och lätt! Läs mer
  • 2019-04-05

Karin N skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt vår sommarstuga.
    C-A bemötte oss mycket varmt och proffsigt.
    Hade hört att han är duktig på att sälja och det gjorde han med bravur.
    Med anledning av hur mycket vi fick för vår stuga så kommer jag att rekommendera C-A till alla som ska sälja samt sprida ett possetivt ryckte. Läs mer
  • 2019-04-05

Eva M skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bra kontakt. Tydlig, trevlig och informativ. Läs mer
  • Rodel Birgitta H

2019-03-31

Rodel Birgitta H skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt en sommarstuga
    Alldeles utmärkt bemött av mäklare Linus Lindholm
    Förväntlingarna att det skulle säljas o det lyckade han med.
    Det har varit jättebra. Läs mer
  • 2019-03-28

Sevastiana Monika T skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Linus hjälpte mig att sälja mitt hus, blev bemött på ett mycket bra sätt, lugnt och säker framtoning. Läs mer
  • 2019-03-25

Nils Eric Daniel F skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt en bostad. Fick till en snabb affär innan visning med ett pris vi var nöjda med. Linus kom förbi halv åtta en torsdagskväll med signade kontrakt.
    Utmärkt bemötande genom hela försäljningen. Läs mer
  • 2019-03-25

Maud W skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpte en gård och fick den hjälp vi behövde. Läs mer
  • 2019-03-21

Carola W skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag köpte ett radhus. Fredrik var trevlig, tillmötesgående, engagerad och bra att förhandla med. Han levde upp till mina förväntningar som mäklare. Läs mer
  • 2019-03-18

Kurt G skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt.bostadsrätt. Mycket bra bemötande och upplägg samt genomförande av hela affären. Jag är mycket nöjd med Lill J. som ordnat med allt från start till färdig affär. Läs mer
  • Glenn A

2019-03-16

Glenn A skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Linus sålde vårt och hus. Det såldes snabbt och Linus är en mäklare som verkligen bryr sig om både köpare och säljare Läs mer
  • 2019-03-08

Emma L skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt mitt radhus! Känner mig välmött och trygg under hela försäljningen. Stort engagemang från Fredrik som mäklare! 10 av 10 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • 2019-03-06

Emil Stig Åke Z skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt villa. Blev bra bemötta och lyssnade på våra åsikter.
    Fel tid för just honom att ta på sig en försäljning av villa i den situationen han var i just då.
    Villan blev såld och vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-03-06

Britt-Marie B skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt bostadsrättshus. Mycket trevlig, kunnig och tillmötesgående mäklare. Hon uppfyllde alla ev förväntningar som vi hade. Läs mer
  • 2019-03-04

Rickard Moll H skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Trevlig, tillmötesgående, professionell, tillgänglig. Mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-03-04

Lennart L skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Trevligt bemötande och hjälpsam! Läs mer
  • 2019-03-04

Fredrik Ö skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Har sålt lägenhet. Oscar är fantastisk på alla sätt och vis. Tydlig i sin kommunikation, kunnig på sitt yrke och framförallt väldigt positiv och glad! Oscar kommer garanterat få ta hand om mina kommande bostadsaffärer och jag vill lämna de varmaste rekommendationerna! Läs mer
  • 2019-03-03

Robert C skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag pratade endast med mäklaren på telefon. Det var en annan mäklare som sedan genomförde själva köpet. Läs mer
  • 2019-02-28

Jannica Svea Marita L skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi är kräsna när det gäller mäklare. Så kräsna att vi tidigare sålt bostad utan.

Vi kom i kontakt med Oscar när vi köpte en villa. Positiv chock av den servicekänsla och snabba återkoppling vi fick. Mäklaren gjorde affären smidig!

Oscar blev det självklara valet när vi skulle sälja. Huset blev sålt på fem dagar, det säger väl allt?!. Detta är ingen vanlig mäklare som gör ett halvtaskigt jobb och håvar in arvoden. Här har vi en mäklare som levererar på en sån stjärnnivå att arvodet förblir en självklarhet! Han lyssnar till kundens önskemål och har stenkoll på allt. Toppnivå!! Läs mer
  • 2019-02-28

Sehniza B skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Han var jättebra. Jobbade ansvarsfullt och var till hands alltid när man behövde komma i kontakt med honom. Jag har bara positiva omdömen. Läs mer
  • 2019-02-24

Sandra N skrev om Anne-Lie Gerdtman en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt en villa.
    Trevligt o lätt bemötande av mäklare, som uppfyllde våra önskemål av försäljning av vårt hus!
    Vi är mycket nöjda och kan rekommendera henne till andra som är i sälj eller köptankar...! Läs mer
  • 2019-02-23

Wetterlund Lena W skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har köpt en bostad, och han har varit närvarande utan att vara påstridig vid budgivning.
    Förberedd vid möten och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-02-23

Margareta Eva Charlotta H skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt en villa i Strängstorp. Linus hade ett mycket bra bemötande och var lyhörd för våra tankar och tyckanden. Linus levde absolut upp till de förväntningar man har på en mäklare. Han var duktig på att informera om allt som skulle hända. Vi behövde aldrig känna oss oroliga inför detta stora livsögonblick då vi skulle skiljas från vårat hus vi bott 35 år i. Linus tog hand om allt på ett bra sätt och höll oss hela tiden ajour om vad som hände och vad som komma skulle. Allt pappersarbete sköttes på ett bra sätt, visningar och möten var bra upplagda och informativa. Vi är riktigt nöjda med Linus! Läs mer
  • 2019-02-22

Mileva P skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Iögenheter Micket bra positiv gör sitt job såm konden vill🤩 Läs mer
  • 2019-02-21

Anette A skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Har köpt en bostadsrätt och har under hela köpeprocessen och även när jag letade så har Lill varit ett stort stöd och hjälpt till på bästa sätt. Alltid tillmötesgående och ett vänligt bemötande så jag är mycket nöjd och tacksam med den hjälp jag fått! Läs mer
  • 2019-02-21

Robert R skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Väldigt smidigt och bra bemötande. Kände bra genom hela affären. Toppen mäklare Läs mer
  • Lovisa P

2019-02-21

Lovisa P skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpte en bostad på tolenvägen i strångsjö , blev fantastiskt bemött av mäklare , super trevlig kille! Jag trodde aldrig det skulle vara så pass enkelt endå att köpa bostad så vart väldigt förvånad och det var ju väldigt Smidigt ! Kul att det vart så lyckat som det blev. Läs mer
  • 2019-02-21

Charlie L skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag köpte en villa i strångsjö, blev bemött av Linus på ett härligt proffsigt sätt. Han skötte kontakten med säljare helt klockrent. Är mycket nöjd med fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2019-02-21

Tomas T skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Oerfaren och inser inte detta själv. Dessutom dåligt organiserad. Läs mer
  • 2019-02-21

Christer J skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt ett radhus. Jag har blivit väldigt bra bemött av Fredrik och övriga medarbetare. Trevlig, omtänksam och väldigt hjälpsam. Hösta betyg! Läs mer
  • 2019-02-21

Eva Maria H skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålde en villa under förra året och fick ett snabbt och professionellt bemötande. Fredrik överträffade mina förväntningar långt. Han var snabb, gav bra och konkreta tips samt var otroligt pedagogisk och lugn i bemötandet. Läs mer
  • 2019-02-21

Christopher T skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik har hjälp oss att sälja vårat hus ute i Baggetorp.
    Det gick väldigt trögt att får den såld kan beror på att marknaden är i lågfart för husförsäljning men han lyckas ändå till slut.
    Fredrik försökte ändå att hjälpa oss på alla möjliga sätt att får försäljningen genomfört !
    Jag tycker att vi har fått en väldigt bra bemötande och information hur situation är under hela försäljningen.
    Tycker att Fredrik är en utmärkt mäklare för bemötande,trevligt,har tålamod och kan ta i mot kretikt på ett väldigt bra och proffesionellt sätt. Läs mer
  • 2019-02-21

Tu Tina H skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har fått en väldig bra bemötande av Fredrik som har fått vårt hus sålt. Det tog lite att sälja vårt hus men han lyckades till slut. Läs mer
  • 2019-02-19

Magnus A skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Oscar visade ett jättebra bemötande och seriöst proffsit uppträdande med våran affär av försäljning av bostadrätten Läs mer
  • 2019-02-11

Per F skrev om Anne-Lie Gerdtman en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Trevlig och lättsam person. Visningen blev en snabbis då jag redan innan i princip bestämt mig för huset.
    Anne-Lie tog bra hand om säljaren som var en äldre dam och det tilltalar mig.
    Hade gärna låtit Anne-Lie sälja huset jag flyttade ifrån om inte mitt x hade bestämt mäklare innan. Fel distrikt dessutom.
    Annars kommer jag att rekommendera Anne-Lie om någon frågar.
    Hon känns ”vanlig” på ett bra sätt!
    Mvh Per Frostbygd Skolgatan 6 Högsjö Läs mer
  • Karl-Johan E

2019-02-10

Karl-Johan E skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    En villa i Katrineholm Ett positivt bemötande Han la upp det hela på ett bra sett så det blev lagom med förväntning. En snabb affär var bra affär Läs mer
  • 2019-02-09

Lillemor Marie L skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt villa,kunnig och saklig mycket trevlig i sitt bemötande ,jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Arvid F

2019-02-09

Arvid F skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi sålde våran villa genom fastighetsbyrån och Fredrik Öjdahl.
    Fredrik är väldigt positiv glad och oerhört driven och påläst.
    Kan nog inte tänka mig ett bättre bemötande eller engagemang än det vi fick och kan inte annat än att rekommendera Fredrik till andra som är i planerna på att sälja sin bostad. Läs mer
  • Veronica W

2019-02-08

Veronica W skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Ett oerhört proffesionellt bemötande. Ett proffs inom sitt yrke helt enkelt. Man borde ändra namn till Lill’s fastighetsbyrå! Läs mer

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm