Alla kategorier Mäklare Södermanland Katrineholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Katrineholm & Vingåker!

Här är vi ett gäng positiva fastighetsmäklare med mycket kämpaglöd som drivs av att hjälpa dig till en trygg och bra fastighetsaffär. Oavsett om du vill köpa eller sälja och oavsett vilken typ av fastighet det gäller finns vi för dig genom hela processen. Vi har tillgång till både lantmästare och agronom för att kunna göra en så rättvis värdering som möjligt för dig som vill sälja och är du i köpartagen kan det vara bra att veta om vårt samarbete med Sörmlands Sparbank.

Vår kunskap, starka lokalkännedom och många års erfarenhet gör att vi med säkerhet kan hjälpa dig förverkliga dina bostadsdrömmar!

Kontakta oss för en fri värdering eller ett kostnadsfritt möte. Vi svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende i Katrineholm och Vingåker!

Läs vad 602 kunder tycker om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

• Christer J skrev om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Radhus. Bra bemötande. Trevlig, duktig och hjälpsam. Vet inte vad jag hade för förväntningar, men allt har skötts på ett utmärkt sätt. Högsta betyg 😀. Läs mer
  • Kjell R skrev om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Enplansvilla med garage och källare

Öppet och rättfram!

Jämförda mina och mäklarens förväntningar.

Upplevelsen gav en trygg och ömsesidig förståelse. Läs mer
  • Hans Oskar L skrev om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bra tillgänglighet och bemötande Läs mer
  • Simon Oskar Vilhelm A
    Simon Oskar Vilhelm A skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålde en villa strax utanför katrineholm.

Mötena med Oscar eller all kontakt med honom var kanon. Han fanns alltid tillgänglig för eventuella frågot eller funderingar. Påläst och professionell i sitt yrke.

Oscar fick ett upplägg och jobbade efter det. Gjorde jobbet väldigt lätt för oss som säljare.

Allt gick smidigt och snabbt. Vi kunde inte önska oss en annan mäklare. Oscar levde upp till alla förväntningar.

Tack Oscar för ett bra jobb. Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Kjell Göran W skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag anlitade Carl-Adam Samuelsson när jag sålde min gård utanför Vingåker. Han har varit exemplarisk som mäklare - professionell, tydlig, rak och ärlig. Läs mer
  • Maha A skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag kan ärligt och uppriktigt säga att jag är supernöjd med lägenhetsförsäljning. Det var mäklaren Lill Johannisson som hjälpte mig med försäljning. Hon hjälpte mig genom hela processen och svarade alla frågor oavsett om de var stora eller liten.
    Tack Lill: bästa mäklaren. Läs mer
  • Gunilla Marianne G skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Linus har sålt mitt hus i Fågelöby.

Linus har från första början, under alla visningar, tills affären var i hamn varit otroligt positiv. Att vara positiv smittar av sig på alla, både på mig och på hugade spekulanter. En otroligt viktig egenskap. Linus får även högsta betyg i att informera mig fortlöpande. Det har varit uppskattat och trevligt.

Linus är dessutom charmig, i samma klass som min son!

Skämt åsido jag är supernöjd med Linus bemötande. Jag kan inte nog berömma hans naturliga sätt, humor och charm.

Tyvärr har jag för tillfället inga fler hus att sälja! Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Lars-Åke B skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt Vårnäs 1, lantligt läge i Vingåker och Linus fanns alltid till hands på bästa sätt genom hela köptiden. Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Anna W skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Trevlig och kunnig, ett proffs Läs mer
  • Pierre S skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpte ett hus. Det blev snabba svängar på denna affär och jag blev imponerad av att vi - han och säljarna lyckades sy ihop detta. Han är en mycket driven person som det är lätt och prata med. Lätt och få tag på när vi ville få svar på frågor och så. Svara han inte tog det inte lång tid fören han ringde tillbaka. Man kände verkligen att han ville det som var bästa både för köpare och säljare, ingav förtroende. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Pierre S skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålde en bostadsrätt. Hon är mycket kunnig, proffesionell och otroligt lätt o ha och göra med. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Lars Oskar A skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag gar sålt en tomt

Bästa tänkbara bemötande

Förväntningarna på att sälja en tomt var inte jättehöga men det fixade Linus jättebra

Det fungerade väldigt bra från första mötet till vi skrev under papperen, utmärkt skött. Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Ingrid I skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag är mycket nöjd med Fredrik Öjdahl. Han har alltid lyssnat, uppträtt kunnigt och proffsigt och är ett föredöme som mäklare. Kan varmt rekommendera honom
    Med vänlig hälsning,
    Rutger Persson Läs mer
  • Ingrid P skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag är 100% nöjd med Fredrik Öjdahl, han har alltid lyssnat, uppträtt proffsigt och kunnigt. Han är ett föredöme som mäklare. Kan varmt rekommendera honom.
    Ingrid Persson Läs mer
  • Christer B skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    En fantastiskt trevlig, ödmjuk, hjälpsam och sakkunnig mäklare som gav förstklassigt support, stöd och information genom hela affären. Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Susanne V skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Positiv, kunnig och jordnära!
    Engagerad och varm personlighet. Läs mer
  • Ulrica L skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Lill hjälpte mig med försäljning av min lgh. Hon hade ett glatt, hjälpsamt och proffsigt bemötande gentemot mig och de frågor och funderingar som jag hade som säljare. Kan varmt rekomendera Lill som mäklare. Läs mer
  • Benny A skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt hus i Katrineholm flyttar från Stockholm Lill har varit snabb och effektivt under hela tiden. Ordnat med extra visning för att vi skulle få en chans att titta. en väldigt bra mäklare som jag rekommenderar Läs mer
  • Lena Birgitta H skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik är trevlig tillmötesgående och kompetent. Det var bra att ha honom som mäklare när vi sålde vårt hus. Läs mer
  • Dag Harry E skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik har på alla sätt hjälpt oss att genomföra vår husförsäljning på ett väldigt smidigt sätt. Vi är jätte nöjda. Läs mer
  • Johan C skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Utförde ett utmärkt arbete, trots att han precis blivit förälder. Och egentligen borde varit helt föräldrarledig, men ställde ändå upp till fullo. Konkret, tydlig och goda råd! Rekommenderas starkt! Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Git Janet W skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Calle fick en svårt uppgift med ett halvrenoverat hus men efter gemensamma diskussioner så lyckades vi göra affär av det. Han har lyssnat på mina synpunkter och kommit med goda råd och kunskap. Läs mer
  • Dragutin M skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Professionellt A till Ö. Super nöjd Läs mer
  • Antoine B skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Väldigt trevlig!
    Bästa mäklare vi har träffat. Läs mer
    2018-11-05 Gunnar S svarar Antoine B
    Tack Antoine!
    Det var trevligt att hjälpa Er!
    Gunnar
  • Kerstin Birgitta P skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Linus är en glad,omtänksam och vänlig kille!
    Jag är en ensam gammal tant som sålt ett litet och gammalt hus på landet. Jag behövde mycket stöd och hjälp och det fick jag. Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Oskar K skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt lägenhet
    Hon hörde sällan av sig man fick ringa myclet för att få svar
    Oproffsig
    Hon var trevlig men kändes inte som hon brydde sig om köpet Läs mer
  • Lennie L skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt hus på Sjölandsvägen 8, KATRINEHOLM.

Positivt och trevligt.

Andreas levererade allt vi önskade oss som kund.

Jag och min fru är helt nöjda. Läs mer
  • Frank D skrev om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    bra bemötandet, kunnig, hjälpsam Läs mer
  • Jörgen H skrev om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har haft ett bra samarbete med mäklaren under hela processen. Det har varit lätt att få kontakt med honom och han har återkopplat på ett trovärdigt och bra sätt. Läs mer
  • Niklas Gustav J
    Niklas Gustav J skrev om Anne-Lie Gerdtman en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har både köpt och sålt med hjälp av Anne-Lie och jag tycker att hon är kanon!
    Lätt att nå och alltid trevlig även fast man vet att dom (mäklarna) har mycket att göra.👌🏽 Läs mer
  • Niklas Gustav J
    Niklas Gustav J skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Calle styrde upp vårat husköp exemplariskt.
    Jätte trevlig och lättsam. Läs mer
  • Kerstin Birgitta P skrev om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Mycket vänligt och profsigt bemötande! Läs mer
  • Sari T skrev om Anne-Lie Gerdtman en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Äntligen köpt vårt efterlängtade hus.
    Mäklaren var mycket tålmodig och hade ett toppenbemötande. Läs mer
  • Susanne H skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har köpt en nyproducerad 1:a på Jägaregatan 22.

När jag var och tittade på lägenheten första gången hade han semester. Då var hans kollega Fredrik där och tog emot, mycket trevlig kille.
    Jag blev mycket bra bemött av Oscar när jag skrev på pappren på banken. vid sista träffen hade Oscar semester igen och Fredrik närvarade i stället. Sammanfattningsvis har jag blivit fint bemött. Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Niclas H skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Både köpt och sålt bostadsrätt.
    Tycker jag blev bemött på ett vänligt och proffsigt sätt. Läs mer
  • Mohammad M
    Mohammad M skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt huset vi er och Fredrik som mäklare.
    Allting gick bra till , att ordna tider och dagar för visningar och fram till att vi sålde det. Kontakten , planeringen och diskutioner kring affären har gått jätte bra.
    Mohammad Läs mer
  • Lennart V skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Linus har varit en mycket trygg och trevlig mäklare!
    Han har varit lätt att komma i kontakt med, snabb att besvara frågor via telefon och mail.

Han uppfyllde våra förväntningar på ett bra och trevligt sätt och ingav förtroende genom sitt lugn.
    Vi kan varmt rekommendera Linus Lindholm som fastighetsmäklare!

Lennart W Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Annika W skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt fritidshus.
    Bra service, bra bemötande, inger förtroende.
    Förväntningarna var en påläst mäklare. Utfallet blev bra dock svårt att få fram info om huset då inga efterlevande fanns att fråga.
    Tycker ändå att mäklaren gjorde ett fint jobb. Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Maria Lili E skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt en villa. Linus var väldigt trevlig. Han förklarade bra och tydligt. Han har svarat snabbt och bra på alla smsfrågor jag haft och bra information under budgivningsdagarna.
    Absolut en mäklare jag kan rekommendera.
    Lili Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Thomas A skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fritidshus.
    Oscar är en mycket trevlig och socialt kompetent person.
    Lätt att ha och göra med.
    Dessutom mycket kunnig inom mäkleri och påläst om objektet.
    Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    Oscar T gillar detta
  • Nasir A skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Han är otroligt bra .snäll .och sköter sitt jobb på bästa sätt. Läs mer
  • Malin C skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Blivit mycket bra bemött av mäklaren vid köp av en bostadsrätt med 3 rok.
    Jag har även fått ett positivt intryck av samma mäklare vid tidigare visningar av bostäder.
    Mäklaren är trevlig, serviceinriktad & tar sig tid att ge sina kunder "det lilla extra".
    Hon är lyhörd & märker vilka behov & önskemål man har som köpare eller säljare, vilket leder till en positiv upplevelse samt bostadsaffär för båda parter.
    Jag skulle rekommendera denna mäklare till andra. Läs mer
  • Peter F skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har både köpt en villa och sålt ett radhus med hjälp av Fredrik.
    Han var mycket engagerad och behjälplig. Försäljningen gick väldigt smidigt, men i det här fallet hade det nog gjort det utan mäklarhjälp också. Läs mer
  • Marielle Margareta P skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt min villa. Fredrik gjorde ett lugnt och tryggt intryck. Arbetet gjordes på en utmärkt sätt trots semester.
    Allt flöt på så som man önskar. Vi hade bra relation och kontakt under processen. Läs mer
  • Margreth Ebba Maria K skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt sommarbostad, köpt vinterbonad dito.
    Mycket trevligt och personligt bemötande.
    Levde i stort sett upp till förväntningarna.
    Kan varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
  • Mats E skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har köpt en sommarstuga via Linus Lindholm och Fredrik Öjdahl. Vi fick en mycket öppen och personlig dialog som vi verkligen uppskattade, och blev självklart även mycket professionellt bemöta. Hela processen från förhandsinformation till övertagande fungerade perfekt!
    Vi är mycket nöjda med hur Linus och Fredrik agerade och skulle utan tvekan anlita dom om vi skulle behöva en mäklare i framtiden Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Sevan O skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi köpte en villa det var trevligt bemötande av mäklaren han svarade på alla frågor som ställdes och förklarade väldigt bra kontrakten och allt annat dom vi frågade honom. Jag tycker det var bra samarbeta med honom och kan rekommendera till andra. Tack Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Adam S skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt hus! Blev väl bemött. Trevlig och kunnig! Läs mer
    Linus L gillar detta
  • Maria D skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag köpte en lägenhet. Lill var proffsig och var snabb med svar och info som behövdes! Läs mer
  • Emelie Sofia B skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi sålde vårt hus och köpte tomt med hjälp av Linus, mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm