Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Välkommen till Fastighetsbyrån i Katrineholm & Vingåker!

Här är vi ett gäng positiva fastighetsmäklare med mycket kämpaglöd som drivs av att hjälpa dig till en trygg och bra fastighetsaffär. Oavsett om du vill köpa eller sälja och oavsett vilken typ av fastighet det gäller finns vi för dig genom hela processen. Vi har tillgång till både lantmästare och agronom för att kunna göra en så rättvis värdering som möjligt för dig som vill sälja och är du i köpartagen kan det vara bra att veta om vårt samarbete med Sörmlands Sparbank.

Vår kunskap, starka lokalkännedom och många års erfarenhet gör att vi med säkerhet kan hjälpa dig förverkliga dina bostadsdrömmar!

Kontakta oss för en fri värdering eller ett kostnadsfritt möte. Vi svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende i Katrineholm och Vingåker!

Läs vad 1102 kunder tycker om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker 2

• köpte sitt hus med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2021-08-04
    Jag är nöjd med Sabina och vår kontakt har fungerat mycket bra under försäljningen. Kan varmt rekommendera henne
  • sålde sitt hus med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2021-08-02
    Sabina har varit mycket engagerad, kunnig och intresserad av sitt uppdrag att sälja vår bostad. Det har verkligen känts att hon bryts sig om hur processen gått.
    Jag har bara gott att säga om hennes skötsel av försäljningen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2021-08-01
    Jag tyckte hon var väldigt bra, otroligt trevlig med bra bemötande av oss som kunder. Speciellt för mig som är handikappad, då hon såg på mig med all respekt. Bra insatt i lägenheten över det man ville veta. Oavsett hur mycket man ringde om buden så lät hon trevlig, utan att verka irriterad eller tröttsam. Däremot lite svårt att få kontakt från och till via mejl då det tog lite tid att få svar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    • Strandvägsområdet
    2021-07-28
    Glad, positiv och trevlig. Hon höll oss uppdaterade hela tiden så allt kändes tryggt. Brydde sig om både köpare och säljare.
    Kan verkligen rekommendera henne!
  • sålde sitt hus med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2021-07-28
    Proffsig, tillmötesgående, tillgänglig på allehanda tider samt "ordning och reda" på allehanda papper. Levde helt upp till de förväntningar vi haft. Blivit rekommenderad att anlita just henne av en annan familjemedlem som sålt sitt hus.

För övrigt var Lill rolig att prata med rent generellt och är mycket social.
  • sålde sitt hus med hjälp av Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2021-07-26
    Bra bemötande och proffsigt genomfört

Våra förväntningar uppfylldes

Hela affären genomfördes till full belåtenhet
  • sålde sitt hus med hjälp av Gunnar Malmkvist en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    • Strångsjö
    2021-07-25
    Korrekt o vänligt bemött.

Proffsigt
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2021-07-23
    Vi förväntade oss att få gå i lugn och ro på visningen men istället så hade vi en på stressande mäklare i hasarna som bara ville gå på semester! Fick ej ta den tiden vi behövde kände vi efter!
    Dålig återkoppling gällande förmedling utav svar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2021-07-22
    Bra bemötande.
    Trevlig och professionell, som man förväntar sig.
    Snabb och effektiv försäljning.
    2021-07-22
    Ärlig rak och bra att ha att göra med. Håller vad han lovar. När det gäller pris på gården och vad jag fick så blev det lite mer än förväntat. Kan varmt rekomendera honom som mäklare. Skulle använda honom igen om jag hade haft mer att sälja. Skulle gärna köpa av honom också då han på ett bra sätt levererar vad man både säljer o köper. Det gick väldigt bra o snabbt o smidigt eftersom han hjälper till med det mesta
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2021-07-21
    Bemötandet är kanon och han är väldigt proffsig.
  • köpte en tomt med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    • Forssjö
    2021-07-11
    Proffsig , saklig , tyflig sercice.
    2021-07-11
    Fungerade utmärkt som vid alla andra försäljningar som han har utfört åt mig och min familj mvh Stefan
    • Julita
    2021-07-09
    mycket bra väldigt tydligt och med stort leende
  • sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2021-07-07
    Han var alltid glad. Positiv. Han får en 10 poäng. På allt
    Mvh Carina
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    • Väster
    2021-07-07
    Sabina är en glad och trevlig mäklare. Hon kändes personlig trots att vi bara har träffats en gång, vilket uppskattas.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2021-07-05
    Jag valde Haidar som mäklare för att jag upplevde honom som både erfaren och hungrig att nå resultat och är väldigt glad för det valet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2021-07-04
    Blev väldigt bra bemött av en trevlig och glad mäklare. Lättsam och lätt att prata med. Lätt att förstå, inte för teknisk i sina beskrivningar.
    2021-07-04
    Trevlig och lättsam i sitt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2021-07-02
    Oscar har varit väldigt hjälpsam och ger ett ärligt, kunnigt och pålitlig intryck
    2021-07-01
    Mycket bra och trevligt bemötande
    • Hultastrand
    2021-07-01
    Trevlig och kunnig mäklare som hjälpte oss att hitta vårt drömställe
  • Lena &
    • Julita lantligt
    2021-07-01
    Haidar var professionell och trevlig! Allt fungerade väldigt smidigt och jag är nöjd med mitt köp och med Haidar som förmedlade försäljningen. Jag har letat hus ett tag och kommit i kontakt med många mäklare och har bara positivt att säga om Haidar. En smidig och snabb affär utan några problem. Jag är också väldigt nöjd med Köpcoachen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2021-07-01
    Våra förväntningar var att få juset sålt snabbt och till ett bra pris.
    Haidar motsvarade helt våra förväntningar.
    Han var mycket professionell.
    2021-07-01
    Mycket proffsig och trevlig. Gick igenom alla stegen och förklarade bra hur försäljningen skulle gå till.
    Fick även till en snabb försäljning som önskat.
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2021-07-01
    Om Andreas Nord har jag bara gott att säga. under en längre tid har vi diskuterat försäljningen och hur vi skulle gå fram och så blev det, tack Andreas.
    mvh
    C-J
    2021-07-01
    Professionell, trevlig och flexibel, är insatt och har goda kunskaper i det objekt som säljs. Kändes tryggt att köpa objektet av en så bra mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    • Väster
    2021-07-01
    Mäklaren var trevlig och hjälpsam.
  • Nina P
    • Österåker
    2021-06-30
    Linus Lindholm kan man lita på till fullo, trevlig, lojal och kunnig! Proffsigt bemötande och vi har sedan vi köpte stugan haft kontakt på mailen för diverse hjälp med tex värdering. Han hjälpte oss smärt fritt nu när vi sålde huset efter 6 år och det känns som han älskar sitt jobb och vet vad han pratar om och en bra kundkrets i omnejd. Smidigt med kontraktsskrivningen och svarar även på en röd dag i telefonen//tacksamma Nina och Jari
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2021-06-30
    Sympatiskt, korrekt och noggrann.

Alltid nåbar.

Dialogen har fungerat väldigt bra.
    Alal synpunkter har lyssnats på.
    • Högsjö
    2021-06-28
    Trevlig och hjälpsam. Allt har fungerat friktionsfritt!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Han var trevlig.
    Vi hade inga förväntningar och fick se oss runt i lugn och ro.
    Han var saklig och påläst.
    • Norr
    2021-06-21
    Kanonnöjd med Fredrik genom hela processen, flexibel och mötte alla mina önskemål.
    2021-06-21
    From the first time I met Fredrik I was drawn to his honesty, helpfulness and guidance he offered me.

He answered my multiple questions, Was great at arranging the viewing prior to the house being on the open market.

It was a challenge for us both with me speaking no Swedish and buying my first property here.

Simply put without his help this wouldn't have happened.

I can't thank him enough for going above and beyond his normal roles & responsibilities.
    • Högsjö
    2021-06-19
    Till en början var han väldigt tillmötesgående
    Men allt eftersom så blev lögnerna fler och fler
    Han lovade att robot gräsklipparen skulle ingå utan att förankra det med säljaren
    Han sa att vi skulle få en ny robot installerad men även det var en lögn
    Sedan fick vi erbjudande om att få köpa en ny robot för 11900 istället för 20900 men även det var en lögn då vi pratade med hans kontakt som sa att något sådant erbjudande inte fanns
    När affären väl var avslutad så tyckte han att vi var ”besvärliga”
    Den hjälp vi kunde få var 5000 sek eller inget
    Så vi blev rejält grundlurade
    Att anlita eller rekommendera Carl kommer aldrig att hända
    Jörgen och Ann-Marie
  • Ebba B
    • Björkvik
    2021-06-18
    Engagerad, driven och mån om att allt ska gå rätt till för både säljare och köpare. Härlig positiv energi! Tack Sabina!
    2021-06-18
    Trevlig och sympatisk och förtroendeingivande mäklare
    • Uddens Fritidsområde
    2021-06-18
    Ödmjukt och trevligt bemötande. Prestigelös och kompetent som fick processen att kännas trygg och smidig. Mycket nöjd med vår erfarenhet och skulle varmt rekommendera henne.
    2021-06-18
    Vi upplevde att Sabina bemötte oss på ett engagerat och trevligt sätt. Kommunikationen har fungerat fint då det har varit lätt att få svar på våra frågor och funderingar.
    2021-06-18
    Allt gick alldeles utmärkt som förväntat
    • Vingåker
    2021-06-18
    Väldigt bra mäklare som lyssnar och förstår ens behov, hjälpsam och väldigt trevlig!
    Rekommenderar Sabina starkt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2021-06-17
    Kompetent o trevlig på läst o kunnig m svar på våra frågor
    2021-06-16
    Trevligt bemötande, energisk, säljande. Svarade snabbt på mail och sms. Ringde snabbt tillbaka. Kunnig om husets kondition, ärlig om brister och fel.
    2021-06-15
    Trevlig och rutinerad mäklare där det märktes att han visste hur han skulle sköta sitt arbete.
  • Tord A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2021-06-15
    Oscar är ytterst proffsig och har arbetat snabbt och effektivt med vår försäljning
  • Tord A
    2021-06-15
    Vi fick det vi förväntade oss på ett snabbt och mycket trevligt och proffsigt agerande.
    2021-06-14
    Proffsigt bemötande levde väl upp till mina förväntningar
    2021-06-14
    Sabina gav ett jättebra intryck. Hon är kunnig, trevlig och gjorde sitt jobb på ett bra sätt.
    • Strandvägsområdet
    2021-06-14
    Kontrakts signeringen gick bra, proffsigt i enlighet med förväntningarna.

Lägenhetsvisningen okej.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gunnar Malmkvist en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    • Valla
    2021-06-13
    Gunnar va trevlig vid alla möten och över telefon. Gunnar va noggran vid kontraktsskrivningen och gjorde sig säker på att alla skulle förstå det vi gick igenom. Han kändes trygg och kunnig.

Köpet gick snabbt och smidigt.