Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Katrineholm & Vingåker!

Här är vi ett gäng positiva fastighetsmäklare med mycket kämpaglöd som drivs av att hjälpa dig till en trygg och bra fastighetsaffär. Oavsett om du vill köpa eller sälja och oavsett vilken typ av fastighet det gäller finns vi för dig genom hela processen. Vi har tillgång till både lantmästare och agronom för att kunna göra en så rättvis värdering som möjligt för dig som vill sälja och är du i köpartagen kan det vara bra att veta om vårt samarbete med Sörmlands Sparbank.

Vår kunskap, starka lokalkännedom och många års erfarenhet gör att vi med säkerhet kan hjälpa dig förverkliga dina bostadsdrömmar!

Kontakta oss för en fri värdering eller ett kostnadsfritt möte. Vi svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende i Katrineholm och Vingåker!

Läs vad 829 kunder tycker om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

• 2020-03-31

Leo Niklas E skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Mkt bra och proffsig mäklare som hjälpte oss att sälja vårat hus. Alltid bra bemötande
    /Niklas Läs mer
  • 2020-03-31

Ylva M skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi köpte hus, blev väldigt bra bemött under hela resan av Carl-Adam. Avslappnat men samtidigt proffsigt! Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-03-31

Adrian L skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Perfekt mäklare för en första gångssäljare! Läs mer
    Carl-Adam S gillar detta
  • 2020-03-30

Bo Olof E skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bra bemötande Förvätntningarna istort ok.Enkelt och okomplicerat Läs mer
  • 2020-03-27

Matilda Melina E skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi fick hjälp att sälja vårat radhus. Mäklaren var mycket trevlig och väldigt lätt att ha och göra med. Skulle absolut rekommendera att anlita honom! Läs mer
  • Carl-Johan S

2020-03-23

Carl-Johan S skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Shit pommes frites! Rakt igenom ärlig, professionell och hade ett tydligt kundfokus på både säljare och köpare. En genuin mäklare som man sällan hittar idag. Mina allra bästa rekommendationer för Fredrik! Då var jag dessutom köpare... Läs mer
  • Gunilla E

2020-03-23

Gunilla E skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt mitt hus på Västergårdsv.9 i Valla.
    Mäklare var Haidar Thamer.Han gjorde det på ett föredömligt sätt.Huset var sålt på 10 dagar .
    Han var alltid tillmötesgående när jag hade frågor ,ställde upp när jag behövde hjälp.
    Bättre mäklare kunde jag inte skaffat mig.
    Gunilla Ek Läs mer
  • 2020-03-20

Karrar Abbas A skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var underbar och jätte trevlig! Bra jobbat Haidar
    Mvh Karrar Läs mer
  • 2020-03-17

Anna Malgorzata M skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Haider hjälpte mig att sälja huset på ett smidig sätt. Jag uppfattar honom som kompetent, vänlig och mycket konkret. Jag kommer att rekommendera honom till mina bekanta. Läs mer
  • 2020-03-17

Ted Anders B skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt villa i Laggarhult, Katrineholm

Bra bemötande. Stort engagemang. Lyhördhet för våra behov.

Delat arbete med annan mäklare, bra samarbete. Läs mer
  • 2020-03-15

Emma Josefina Viola B skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Haidar hjälpte oss att sälja vår tegelvilla. Vårt önskemål var att slippa lägga ut huset på Hemnet och istället sälja under "På gång" vilket Haidar lyckades utmärkt med. Haidar hade kontinuerlig återkoppling under processens gång och tog till sig av våra önskemål samt kom med kloka råd/förslag. Läs mer
  • 2020-03-04

Alfred T skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bara positivt, inget negativt. Läs mer
  • 2020-02-26

Michael F skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Är Väldigt nöjd att ha anlitat Lill som mäklare.
    Hon Väldigt bra och personlig service utöver det förväntade. Hon respekterade mig som kund och lyssnade aktivt på vad jag hade och säga.
    Lill var riktigt professionell 👍👍 Läs mer
  • 2020-02-25

Pia Karin E skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik agerade proffesionellt vid försäljning av min lgh. Snabb och effektiv vid kontraktsskrivning samt flexibel. Läs mer
  • 2020-02-22

Linnéa M skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Väldigt bra och pedagogisk mäklare! Svarade på så många frågor och förklarade allt utan att man behövde känna sig trög efteråt. Läs mer
  • 2020-02-20

Ulla K skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bostadsrätt. Duktig kunnig och trevligt bemötande av mäklaren.väntade mig en respektfull förmedlare och engagerad ,kunnig och glad person.erfaren också dom var trygg i sin roll Läs mer
  • 2020-02-19

Malin S skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi stötte på Fredrik första gången vid en visning för ca ett år sedan. Just där och då var det inte aktuellt att sälja vår bostad, men vi visste att när den dagen kom så var det han som skulle få uppdraget.

Listan på Fredriks positiva egenskaper som mäklare kan göras lång men det vi har uppskattat mest är hans ovärdeliga kunskap, engagemang och snabba återkoppling på alla våra funderingar.
    Vid kontraktsskrivning och överlåtelse har allt gått väldigt snabbt och smidigt.

Stort tack! Läs mer
  • 2020-02-19

Nawras R skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Han är bästa mäklare i Katrineholm Läs mer
  • 2020-02-18

Simon A skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Tack för ett enkelt köp av bostad Läs mer
  • 2020-02-16

Karin B skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt bostadsrätt i Katrineholm.
    Väl bemötta från start tillslut.
    Professionellt och smidigt. Läs mer
  • 2020-02-09

Peter G skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik hjälpte mig att sälja min lägenhet samtidigt som jag letade nytt och jag kan inte vara nöjdare. Fredrik har varit tillmötesgående under hela processen, samt ringt och kollat av hur letandet av ny lägenhet gått, verkligen pushat för att gå på visningar och inte tappa hoppet.

När det väl var dags att skriva avtal gick allt jättesmidigt. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2020-02-06

Elin Maria S skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi både köpte och sålde bostad via Linus. Vi uppfattar honom som väldigt kunnig, engagerad och inte alls lika ”gåpåig” som andra mäklare kan vara och att han har en förståelse för kunden (både köpare och säljare) och dess situation. Läs mer
  • 2020-02-04

Britt-marie E skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt bostadsrätt
    Mäklaren var proffsig och mycket kunnig vilket gjorde att man fick stort förtroende
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar
    Bra,kunnig med ett trevligt och proffsigt sätt både mot köpare och försäljare
    Tumme upp för en sådan mäklare Läs mer
  • 2020-02-04

Leif Georg K skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Stort tack till Lill !
    Skötte allt, helt underbart. Man fick en stor trygghet i hela
    affären. Läs mer
  • 2020-01-27

Nina K skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Toppen! allt med försäljningen gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • Marie E

2020-01-26

Marie E skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag tycker jag blivit väl bemött och alltid fått hjälp med mina frågor. Har också fått hjälp om jag behövt råd att komma vidare med andra frågor. Läs mer
  • Jan F

2020-01-26

Jan F skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Gunnar visar ett trevligt och professionellt beteende och vi fick all den service och information som vi var i behov av för ett smidigt genomfört husköp Läs mer
    2020-01-26 Gunnar S svarar Jan F
    Tack Jan!
    Trevligt bemötande från bägge parter i denna affär, lycka till.
    Hälsningar Gunnar Malmkvist Fastighetsbyrån.
  • 2020-01-26

Petra G skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik har varit toppen! Upplevs stöttande för båda parter, snabb vid all hjälp och personlig. Bästa vi har varit i kontakt med. Läs mer
  • 2020-01-25

Elin D skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt brf lgh, tydlig och enkel. Läs mer
  • 2020-01-24

Jwaneh T skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Haidar är väldigt duktig på sitt jobb! Lyssnar och ger råd. Läs mer
  • 2020-01-22

Mats C skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt min bostadsrätt och köpt en ny. Lill har hela tiden hållt mig uppdaterat och haft ett trevligt bemötande. Hon är förtroendeingivande och proffesionell och kan sitt jobb. Läs mer
  • Martin B

2020-01-20

Martin B skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik sålde mitt hus i Katrineholm och jag hade höga förväntningar på att få ut så mycket som möjligt av det hus som jag lagt så mycket energi på.

Fredrik fanns hela tiden tillgänglig för frågor och informerade om vad som hände, med lagomt intervall.

Fredrik levde med råge upp till mina höga förväntningar.. Läs mer
  • 2019-12-28

Manda K skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt ett radhus och köpt bostadsrätt.
    Hade turen att träffa två unga ambitiösa mäklare, ställde upp till 100%.
    Hela affären förlöpte smidigt och snabbt inget var omöjligt för mäklarna, uppfyllde mina önskemål helt. Hade känslan att de verkligen brydde sig om mig och ville mig väl. Helt nöjd!! Läs mer
    2020-01-15 Fredrik svarar Manda K
    Vad skönt att höra att du är nöjd med mitt och Haidars arbete! Nu hoppas vi båda att du kommer trivas otroligt bra i nya lägenheten!
  • 2019-12-17

Hans L skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Snabb och korrekt genomförd köp av villa. Snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-12-14

Klara F skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Enkel och smidig affär med en tillmötesgående mäklare. Nöjd! Läs mer
    2020-01-15 Fredrik svarar Klara F
    Tack för ditt positiva omdöme Klara, det värmer i januari-kylan!
  • 2019-12-08

Ernst Rolf Ingemar K skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt vår villa.Fick otroligt stöd o hjälp av mäklaren.Vi är hel nöjda. Läs mer
  • 2019-12-07

Eva Kristina Maria A skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jättetrevlig och förstående.Lätt att få kontakt med. Bra betyg Läs mer
  • 2019-12-02

Lars Fredrik Matias E skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt villa i Forssjö.

Trevligt och professionellt bemötande med goda och korrekta råd runt köp och budgivning.

Stort engagemang vid visningar (tog med ved till visning när vår egen tog slut).

Korrekt indikativ prisbild och mycket bra återkoppling under budgivning. Läs mer
  • 2019-12-01

Björn Valdemar J skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Blev bra bemött av Haidar Han gjorde ett bra jobb. Men kanske har lite för bråttom för att få klart med affären Läs mer
  • 2019-11-30

Lisbet Birgitta B skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Haidar Thamer har gjort ett mycket bra intryck. Han har förklarat och talat om vad som behöver göras och hur det går till.
    Försäljning av villa. Läs mer
  • 2019-11-26

Magnus Å skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Lill har sålt min bostadsrätt.
    Lill känns mycket seriös och insatt samt intresserad och mån om mig som kund. Det har känts tryggt att ha Lill som mäklare då hon på ett enkelt och lättbegripligt sätt svarat på alla frågor och funderingar man haft.
    Lill sålde dessutom lägenheten mycket snabbt och smidigt.
    Allt är helt och hållet till belåtenhet.. +++++ Läs mer
  • 2019-11-26

Karl-erik A skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt en lägenhet
    Och allt är till belåtenhet Läs mer
  • 2019-11-26

Marcus K skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Hon har gjort ett mycket bra jobb. Läs mer
  • 2019-11-25

Matilda L skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Inget trevligt bemötande, varken 1a, 2a eller 3dje gången. Mallig typ som inte bryr sig om kundens bästa. Som köpare kände jag mig lurad. Rekommenderar inte Andreas som mäklare. Finns bättre i Katrineholm. Läs mer
  • Maj L

2019-11-25

Maj L skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Fredrik, det gick snabbt och lätt. Fredrik är mycket kunnig och vi har fått ett trevligt bemötande hela tiden. Vi kan starkt rekommendera honom. Tack Fredrik. Läs mer
    2020-01-15 Fredrik svarar Maj L
    Ja, sannerligen en snabb affär blev det, precis som ni också önskade om jag minns rätt? Hur som helst, väldigt kul att det gick i lås, nu ska vi bara frånträda också! Tack för omdömet Maj!
  • 2019-11-22

Sofie Elisabet B skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt ett enfamiljshus och Haidar gjorde affären så snabbt och smidigt att det var helt ofattbart! Läs mer
  • 2019-11-19

Agneta C skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt ett hus och köpt en bostadsrätt . Proffsigt bemötande. Lyhörd och saklig.
    Bra återkoppling
    Mycket bra upplevelse Läs mer
    2020-01-15 Fredrik svarar Agneta C
    Tack Agneta för ett fint omdöme! Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende!
  • 2019-11-19

Sofia Katarina Therese Y skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Väldigt professionell i sitt arbete. Fokus på att göra det bästa tänkbara för mig och köparen. Jag har känt mig trygg från första stund vilket jag tycker är väldigt viktigt när jag gör en av de viktigaste affärerna i livet. Läs mer
  • 2019-11-19

Kalle O skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Alltid tillgänglig med positiv attityd.
    Sålde vår andra lägenhet tillsammans med samma mäklare. Supernöjd. Läs mer
  • 2019-11-17

Magnus Å skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpte en villa som
    Haidar förmedlade, är i alla avseenden mycket nöjd med Haidar som visat stor förståelse för det frågor o funderingar jag som köpare kan ha. Jag kan inte se att något kunde göras bättre, jag kände stort förtroende för Haidar. Läs mer

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm