Alla kategorier Mäklare Södermanland Katrineholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Katrineholm & Vingåker!

Här är vi ett gäng positiva fastighetsmäklare med mycket kämpaglöd som drivs av att hjälpa dig till en trygg och bra fastighetsaffär. Oavsett om du vill köpa eller sälja och oavsett vilken typ av fastighet det gäller finns vi för dig genom hela processen. Vi har tillgång till både lantmästare och agronom för att kunna göra en så rättvis värdering som möjligt för dig som vill sälja och är du i köpartagen kan det vara bra att veta om vårt samarbete med Sörmlands Sparbank.

Vår kunskap, starka lokalkännedom och många års erfarenhet gör att vi med säkerhet kan hjälpa dig förverkliga dina bostadsdrömmar!

Kontakta oss för en fri värdering eller ett kostnadsfritt möte. Vi svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende i Katrineholm och Vingåker!

Läs vad 678 kunder tycker om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

• 2019-07-14

Jimmy N skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Trevlig och seriös mäklare som var mycket hjälpsam under köp processen. Allt gick smidigt utan problem. Läs mer
  • 2019-07-11

Marie L skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jill hjälpte mej med mitt köp av min bostadsrätt 3 rum & kök i centrala Katrineholm , hon bemötte mej med respekt, vilja att hjälpa till med mins funderingar & frågor. Har bara gott & säga om henne.
    Snabb, smidig, seriös & snäll Läs mer
  • 2019-07-11

Jan Ingvar E skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Hjälpte till att sälja vår bostadsrätt i Katrineholm. Allt var väldigt förberett och försäljningen gick bättre än förväntat.
    Nöjda med förberedelse, visning och avslut av försäljningen. Läs mer
  • 2019-07-08

Mikael F skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Läppe 1:76

Professionellt och trevligt bemötande av
    Gunnar mäklare.
    Tack för det. Läs mer
  • 2019-07-07

Bo Mattias G skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi sålde vår villa i Laggarhult, bud före visning och en snabb affär: Läs mer
  • 2019-07-06

Zoran R skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt huset och vi är mycket nöjda med Gunnar Skagerlind. Läs mer

Hans R skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik förmedlade försäljningen av vår villa i Vingåker. Allt gick mycket smidigt. Fredrik lyckades förhandla upp priset en bit.
    Han gjorde en mycket bra genomgång av kontraktet och gav en rad tips om vad vi borde göra. Läs mer
  • 2019-07-06

Stefan Å skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt vårat parhus och blev bemötta på ett professionellt sätt . Resultatet blev långt över förväntan. Hade vi frågor som dök upp var det bara att ringa. Vi rekommenderar Fastighetsbyrån alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2019-07-05

Ulrika W skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köp av fritidshus.
    Bara goda ord om kontakt med mäklare Gunnar.
    Stor affär för mig, dygnen med budgivning hade jag gärna varit utan.
    Hoppas på en fin sommar i det lilla huset.
    Ulrika Wiksholm Läs mer
    2019-07-05 Gunnar S svarar Ulrika W
    Tack Ulrika, hoppas Ni får en bra sommar!
    Gunnar
  • 2019-07-04

Per-Arne D skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fritidshus med tomt Dalbylund 2.

Mycket trevligt :)

Jag förväntad att mäklaren skulle vara insatt i fastigheten och hantera affären professionellt. Japp!

Husaffären var snabb, smidig och problemfri.
    Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Mizora V

2019-07-03

Mizora V skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt hus. Mäklaren är bra och trevlig. Jag fick förtroende av honom...👍 Läs mer
  • 2019-07-01

Svante V skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Linus har på ett aktivt sätt representerat säljaren och tagit väl hand om mina intressen.
    Han har i alla frågeställningar från mig återkopplat med ett konkret svar och framförallt snabbt.
    Linus har vid alla tillfällen försökt hitta smidiga lösningar oavsett komplexitet.
    Dock så gav Linus i slutskedet en nästan panik artat stress vad gäller dagarna innan kontrakt skrivning.
    Den delen gav mig känslan av att ngt inte är helt ok.
    Detta skede av affären är känslig för köparen och här kunde Linus vara mer lyssnande och istället för att "forcera" vara mer professionell i agerandet.
    Jag ger trots den lila kritik Linus ett gott omdöme

/svante Läs mer
  • 2019-06-30

Katarina S skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag tycker mäklaren har gjort ett fantastiskt jobb. Alltid lika trevligt att prata med honom. Läs mer
  • 2019-06-30

Nils Urban P skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bra jobbat av Linus Lindholm både vid köp och försäljning. Läs mer
  • Sari Johanna H

2019-06-29

Sari Johanna H skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Trevlig och glad, tycker att han känns personlig och engagerad Läs mer
  • 2019-06-28

Håkan S skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Villa
    Bästa bemötandet.
    Högt ställda infriades Läs mer
  • 2019-06-28

Elin Cecilia Apollonia L skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpare av hus.

Fredrik är proffsig, informativ och lättillgänglig.
    Mer kan man inte begära.
    Vi är jättenöjda Läs mer
  • 2019-06-26

Anita G skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Har köpt en bostad. Fick ett bra och trevligt bemötande . Köpet gick snabbt, mäklaren var lätt att få kontakt med. Är nöjd. Läs mer
  • 2019-06-25

Mattias E skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Snabbt och smidigt från hans sida, aldrig några bekymmer utan bara möjligheter.
    Kändes tryggt hela vägen! Läs mer
  • 2019-06-24

Sven Ove Lennart M skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Lill hjälpte oss med försäljning av vårt hus. Hon är mycket kunnig och otroligt lätt att ha att göra med.
    Hon har varit lättillgänglig och alltid kunnat svara på frågor och funderingar under processens gång.

Vi kan därför rekommendera henne på det varmaste. Läs mer
  • 2019-06-24

Tobias A skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi sålde vårt sommarställe i Katrineholm. I vårt första möte så kände jag att Oscar var intresserad, fokuserad och lyssnade på oss. Vi fick snabbt förtroende för Oscar och kunde släppa försäljningen till honom. Allt har gått bra och köparna är nöjda och vi med. Riktigt bra mäklare, rekommenderas verkligen. Läs mer
  • 2019-06-19

Camilla V skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Linus Lindholm är en toppen mäklare som utför sitt arbete med noggrannhet och sätter kunden i framkanten. Är absolut nöjd med hans insats och skulle rekommendera honom till en närstående vid behov. Läs mer
  • 2019-06-19

Cecilia G skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Oscar hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och han tog hand om allt arbete på ett snabbt och professionellt sätt. Jag är mycket nöjd med Oscar och hans arbete. Läs mer
  • 2019-06-18

Eva Katarina H skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålde mitt radhus, Oscar var trevlig och gav ett professionellt intryck. Fick förtroende för honom och litade på hans bedömningar vilket jag än så länge tror var riktigt. Läs mer
  • 2019-06-17

Per Christian Maurits C skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålde mitt hus via Linus, han var väldigt trevlig och hjälpsam samt förklarade hela vägen genom försäljningen vad jag behövde göra och vad som kommer ske. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-06-17

Viktor L skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpte ett hus via Gunnar och han är en genuin person med passion för kundrelationen!

Påläst om huset och våra frågor besvarades snabbt.

Våra förväntningar överträffades, toppen!

Utomordentligt nöjd med Gunnar! Läs mer
    2019-06-17 Gunnar S svarar Viktor L
    Tack Viktor!
    Jag kommer förbi någon dag och tittar!
    Gunnar
  • 2019-06-14

Jörgen Alvar Å skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt ett enplans kedjehus.. Andreas gav oss ett positivt bemötande. Han levde upp till de förväntningar vi hade.Vi ville gärna och helst ha Andreas som mäklare, eftersom vi känner honom sedan gammalt. Läs mer
  • 2019-06-09

Ronnie B skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Trevligt, professionellt bemötande och en smidig försäljning av vår bostadsrätt. Läs mer
  • Jennie Maria Å

2019-06-09

Jennie Maria Å skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fantastiskt bra mäklare som hjälpte oss att sälja vår sommarpärla vi haft i ägo i 17 år. Redan från start kändes det oerhört tryggt med Linus. En superhärlig, trevlig och väldigt professionell mäklare. Bra på att informera och hålls oss uppdaterade genom hela försäljningen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-06-06

Jenny Anna Elisabeth L skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Mycket trevlig och kunnig mäklare! Läs mer
  • 2019-06-01

Lars Gustav L skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi hade 2 fastigheter som Andreas fick som uppdrag att sälja.
    Han har skött det på bästa sätt och har hela tiden varit nåbar vilket är mycket viktigt då det för mig är en stor affär.
    Det är inte bara priset utan det är viktigt att köparen känns rätt, och eftersom det var föräldrahemmet fanns det mycket känslor och vi hade inte släppt huset till vem som helst.
    Det blev en köpare som vi verkligen tyckte om och det hade även våra föräldrar gjort. Läs mer
  • 2019-05-31

Maria S skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Trevlig vänlig hjälpsam tillmötesgående tillgänglig Läs mer
  • 2019-05-31

Johan N skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har köpt ett hus i Marmorbyn där Linus var mäklare.

Han uppträdde väldigt proffsigt och hade bra kolla på vad han sålde. han hjälpte oss de sista dagarna och såg till att huset var städat och fint vid övertagandet.

Vi är så pass nöjda med Linus att vi kommer anlita honom vid försäljning av min föräldrars hus i Laggarhult framöver. Läs mer
  • 2019-05-29

Anila N skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Det var ally perfekt ... Toppen Läs mer
  • 2019-05-28

Lars Olof B skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt ett fritidshus och det gick mycket bra. Gunnar Skagerlind var den perfekta mäklaren för oss, han förstod våra synpunkter och han gav tillbaka av sina erfarenheter. Han "såg" huset vad som var gjort och hur det var gjort.
    Vi upplevde att vi inte kunde fått en bättre mäklare för vår försäljning. Läs mer
  • 2019-05-27

Bengt Åke A skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi sålde ett fritidshus. Vi fick uppfattning att mäklaren inte gjorde anteckningar om det vi berättade för honom.
    Mäklaren frågade samma saker flera gånger Läs mer
  • 2019-05-24

Johnny Bertil L skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Har tidigare haft att göra med Andreas där han varit till stor nytta med goda råd i samband med fastighetsaffärer.
    Även vid detta tillfälle är vi mycket nöjda.
    5 stjärnor av 5 möjliga.
    Mvh/Johnny Lindkvist Läs mer
  • 2019-05-22

Henrik v skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Väldigt tydlig och hjälpte oss hela vägen. Läs mer
  • 2019-05-20

Marielle R skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt ett hus och jag tycker Oscar har varit väldigt tillmötesgående. Agerat snabbt så som vi ville. Eftersom jag inte sålt ngn bostad förut så hade jag inga förväntningar. Läs mer
  • Per Erik F

2019-05-19

Per Erik F skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik värderade och sålde våran fastighet. Allt gick smidigt och proffsigt.

En engagerad mäklare som är positiv och lättsam, men samtidigt väldigt saklig.

Tummen upp! Läs mer
  • 2019-05-18

Elin Sara Margareta B skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi sålde ett hus i katrineholm. Linus lyssnade på oss och svarade på våra frågor dag som kväll. Rekommenderar han väldigt mkt. Läs mer
  • 2019-05-17

Stefan F skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Proffsig, enkelt och snabbt stöd i säljprocessen. Läs mer
  • 2019-05-08

Alexander W skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Skulle rekommendera honom alla dagar i veckan. Otroligt bra service och kunnig på sin sak! Läs mer
  • 2019-05-07

Yvonne B skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Kunnig och trevlig, fick den hjälp vi behövde. Läs mer
  • 2019-05-07

Leif L skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt en bostadsrätt som vi köpt för c:a 2 år sedan via Lill som fastighetsmäklare. Frågan är om det går att hitta någon som är bättre, (kanske lika bra). Hon är så professionell ända ut i fingerspetsarna. Har en ödmjuk och trevlig inställning i sitt arbete. Hon är bara bäst. Läs mer
  • 2019-05-07

Mathias J skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Påläst och kompetent

Trevlig serviceinriktad Läs mer
  • Anders B

2019-05-06

Anders B skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag och min sambo har precis köpt en enplansvilla med inredd källare. Under första visningen av huset jobbade jag och kunde inte komma, men Fredrik fixade utan problem en extra visning för mig redan kvällen efter. Efter det gick allting väldigt fort, Fredrik är väldigt ambitiös och driven och ser till att saker händer. Han verkar vara påläst och förberedd, till exempel drog han fram en ritning på hur golvvärmen var dragen redan innan vi hann fråga. All kontakt med honom har varit snabb och rakt på sak, och vi behövde aldrig vänta på att få svar. Läs mer
  • 2019-05-06

Viktoria F skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har köp en Villa. Där Oscar har hjälpt oss med så kallat "skri vuppdrag". Oscar informerade oss väl hur allt går till, vad nästa steg var och hjälpa oss extra att exempelvis skriva ut dokument (som han egentligen inte behövde men gjorde för att hålla service till oss). Vi har bara gott att tala om Oscar. Han bemötte oss med ett leende på läpparna och gav oss ett lungt intryck. Läs mer
  • 2019-05-01

Samar J skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag köpte lägenhet. Bemötandet har varit suveränt. Mina förväntningar varit att allt blir klart så fort som möjligt och det har varit rätt snabb.
    Allt var superbra, tack för er samarbete Läs mer
  • Jonas Gustav Sören S

2019-04-30

Jonas Gustav Sören S skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt en villa med hjälp av Linus som är väldigt trevlig och proffisionell. Affären gick fort och jag blev positivt överraskad av slutpriset tack vare Linus. Läs mer

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm