Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Katrineholm & Vingåker!

Här är vi ett gäng positiva fastighetsmäklare med mycket kämpaglöd som drivs av att hjälpa dig till en trygg och bra fastighetsaffär. Oavsett om du vill köpa eller sälja och oavsett vilken typ av fastighet det gäller finns vi för dig genom hela processen. Vi har tillgång till både lantmästare och agronom för att kunna göra en så rättvis värdering som möjligt för dig som vill sälja och är du i köpartagen kan det vara bra att veta om vårt samarbete med Sörmlands Sparbank.

Vår kunskap, starka lokalkännedom och många års erfarenhet gör att vi med säkerhet kan hjälpa dig förverkliga dina bostadsdrömmar!

Kontakta oss för en fri värdering eller ett kostnadsfritt möte. Vi svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende i Katrineholm och Vingåker!

Läs vad 876 kunder tycker om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

• 2020-07-30

Clara Ines S skrev om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har såld min fritidshuset med stor hjälp av Sabina Bjurhem från Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker.
    Sabina är en jätte duktig mäklare och har varit mycket hjälpsam, är några att förklara saker om ting ang. försäljning av huset.
    Är supernöjd och varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-07-27

Karl Johannes J skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt och sålt villa.
    Fredrik har varit väldigt driven och flexibel för att göra båda affärerna möjliga med väldigt stor tidspress. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-07-26

Albin O skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt villa i Katrineholm. Mäklaren var enkel att kommunicera med och svarade bra och sakligt på mina frågor Läs mer
  • 2020-07-24

Ulf I skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik skötte sig alldeles utmärkt i samband med köpet av vårt hus. Informativ, intresserad och trevlig genom hela processen. Allt som allt med beröm godkänt! Läs mer
  • 2020-07-19

Jan-anders N skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    En seriös mäklare,glad positvttevlig och relativt kunnig.Ett charmtroll på sitt sätt. Läs mer
  • 2020-07-18

Erik Ö skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålde en lägenhet i Katrineholm, mycket bra Läs mer
  • 2020-07-15

Frederik C skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    efter utvandring från Nederländerna, tack vare Gunnar, hittade vi ett bra hus på en mycket trevlig plats. Under vår sökning hade vi kontakt med flera mäklare. Gunnar var den bästa kontakten. Vänligt, snabbt svar på frågor och trevlig personlig kontakt. Läs mer
    2020-07-24 Gunnar S svarar Frederik C
    Tack Freek ! Nice doing buisness with you and Anita, i wish you a good luck with the house!
  • 2020-07-14

Annika P skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Mycket bra! Trevlig och skötte sitt uppdrag utomordentligt! Helt nöjd 😊 Läs mer
  • 2020-07-14

Nea Z skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt en bostadsrätt. Med Lill's entusiasm, naturliga sätt, fina kundbemötande och sitt stora engagemang för uppgiften gick detta både snabbt och lätt. Läs mer

Emil S skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpte en villa utanför Katrineholm.
    Snabba svar och otroligt hjälpsam och trevlig.
    Han var klockren rakt igenom. Läs mer
  • 2020-07-03

Peter H skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vänligt, trevligt och proffsigt bemötande.
    Köpt en fritidsfastigheter. Läs mer
  • 2020-07-02

Pia Monica H skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt vår villa och anlitade Andreas som vi sedan tidigare har stort förtroende för. Som väntat har vi haft ett bra samarbetet under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-07-02

Björn H skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bidrog på ett professionellt sätt till att försäljningen av vårat hus gick fort och smidigt. Läs mer
  • 2020-07-01

Dagny V skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Snabb och tillgänglig under hela processen. Svarade på vårat första mail samma kväll och fixade visning direkt. Han var vänlig och professionel vid bemötandet och vi kände oss trygga i hans svar på alla våra frågor och funderingar. Läs mer
  • 2020-06-28

Adam E skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag tycker det funkade jättebra att ha Lill som mäklare. Jag köpte en etta i Katrineholm. Mäklaren var trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Egil H

2020-06-20

Egil H skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köp Av Villagatan 14, Valla. Utmärkt bemötande och professionellt arbete av Haidar på Fastighetsbyrån och Sörmlands Sparbank.
    Kan knappast bli bättre! Läs mer
  • 2020-06-19

Nur K skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålde en lägenhet till en bra pris! Mäklaren var väldigt snäll och hörde av sig ganska ofta för att ge uppdateringar om hur det går och så. Rekommenderar mäklaren starkt till andra som vill ha sin bostad såld snabbt och enkelt till en bra pris! Mäklaren var en som inte gav upp snabbt utan hade alltid höga och bra förväntningar. Läs mer
  • 2020-06-19

Birgitta J skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har varit jätteglad för hjälpen. Tack 😊. Birgitta Läs mer
  • 2020-06-12

Dalgaz A skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Klar och tydlig information.
    Uppfattades av oss som väldigt seriös och är ärlig säljare.
    Kunde inte blivit bättre. Läs mer
  • 2020-06-11

Maria K skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vår mäklare Fredrik Öjdahl var mycket tillmötesgående från vår allra första kontakt tills dess att vårt hus såldes. Vi fick det precis som vi ville med allt vad gällde vår husförsäljning. Vi kan varmt rekommendera Fredrik som mäklare till er som går i säljtankar. Läs mer
  • 2020-06-09

Inger Anna Elisabet A skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt vår villa i Katrineholm.
    När vi hade bestämt oss för att sälja vår villa tog vi kontakt med Fastighetsbyrån och där blev vi hänvisade till Fredrik Öjdahl. Vi blev bemött på ett korrekt sätt. Fredrik levde upp till allt det vi hade hoppats på när vi tog kontakt med Fastighetsbyrån. Han har varit väldigt proffsig och kunnig som mäklare och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-06-07

Ida E skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt hus vid häggsjön.
    Vi är så nöjda!! Trevligt bemötande, snabba svar via Mail angående frågor osv angående huset/visning osv.
    Kunnig och väl förberedd inför både visning och frågor som uppstod kring bostaden.
    Rätt man på rätt plats!!👍🏻
    Ida o Chrille Eklund Läs mer
  • 2020-06-07

Lars E skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har fått hjälp att köpa lägenhet på ett väldigt proffsigt sätt och blivit väl bemötta. Läs mer
  • Hannes T

2020-06-06

Hannes T skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Mycket bra mäklare, seriös och trevlig! Läs mer
  • 2020-06-06

Inga-Lill R skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Utmärkt bemötande och servicemindig mäklare som vi köpt fritidshus via Läs mer
  • 2020-06-06

Hans Göran R skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt ett fritidshus. Vi blev bemötta på ett trevligt och upplysande sätt.
    Köpet utan problem som gick smidigt med hjälp av en mycket kunnig mäklare. Läs mer
  • 2020-05-26

Alf Thony O skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har blivit fantastiskt väl bemött av min mäklare under hela försäljningsprocessen, allt från diskussioner om pris och strategi till dom mjuka delarna vid en försäljning. Läs mer
  • 2020-05-18

Magnus N skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik har uppfyllt sitt uppdrag till vår stora belåtenhet. Han har i alla lägen bemött oss bra och proffsigt samtidigt som han har varit behjälplig och tillgänglig i stort sett när helst vi har behövt få kontakt. Läs mer
  • 2020-05-18

Fanny S skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Trevligt och professionellt bemötande med oss som köpare i fokus. Läs mer
  • 2020-05-17

Axel Holger S skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt en villa.
    Utmärkt.
    Mycket nöjd.
    Allt gick mycket fort och är nöjd. Läs mer
  • 2020-05-16

Lars Åke Thomas K skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Har varit ett rent nöje att få ha Lius som mäklare. Linus balanserar exemplariskt mellan allvarsamhet och en humoristiskt touch. Detta gör att det finns en enkelhet samtidigt som man känner att man får hjälp med de tyngre och mer komplexa frågor som finns koppla till att sälja sin bostad. Han fångade både mig och min fru och vi klickade direkt!

Skulle jag stå för samma situation igen där jag skulle behöva sälja min fastighet så vet jag vem jag skulle kontakts - Linus alla dagar i vecka! Läs mer
  • 2020-05-10

Robert B skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Haft trevligt mottagning av Lill Johannisson, med bra och enkelt affär utan komplikationer . Läs mer
  • 2020-05-10

Frida Emma Magdalena S skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi känd oss trygga och välinformerade hela vägen genom vår försäljning av fritidshuset. Linus är mycket kompetent och hade svar på alla våra frågor direkt, hans engagemang och tålamod var också mycket uppskattade! Läs mer
  • 2020-05-08

Gertrud Anna Maria Å skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt ett fritidshus. Utmärkt. Absolut. Allt har varit till mycket stor belåtenhet Läs mer
  • 2020-05-01

Erik G skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Saklig och konkret
    Tydlig och service inriktad Läs mer
  • 2020-04-27

Magdalena A skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Ett strålande exempel på mäklare som sätter sig in i kundens situation och önskemål. Återkopplar snabbt och är aldrig svår att nå. Vi är alltigenom nöjda med vårt husköp. Läs mer
  • 2020-04-25

Joseph Ferenc Z skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi sålde vår villa efter att ha bott där i 47 år. Linus var från början en behaglig person och bostadsaffären skötte han smidigt och professionellt.
    Våra förväntningar blev verkligen uppfyllda och allting gick smidigt enligt våra planer.
    Min upplevelse är med andra ord mycket positivt och kan rekommendera Linus som får högsta betyg som mäklare. Läs mer
  • 2020-04-25

Britt-louise Elisabeth Z skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt ett hus och Linus har varit en utmärkt mäklare och kunnig Läs mer
  • 2020-04-19

Gunnel Charlotte L skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Har sålt en villa . Bra och trevligt bemött. Hade inte tänkt så mycket på vilka förväntningar jag hade på mäklaren men jag var fast besluten om att jag ville ha mer bet för villan än vad ev köpare ville bet så då gick Linus och jag komma överens om ett nytt försök till våren och det gick fort och bra då Linus löste köpet på ett bra sätt. Läs mer
  • 2020-04-16

Fredrik N skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Andreas är mycket kompetent och förtroendeingivande. Vi är mycket nöjda med vårt nya hus och Andreas som mäklare. Andreas svarar väl både på de frågor vi har och inte visste att vi hade. Andreas är mycket serviceinriktad.

Andreas gör att man känner sig lugn och han ter sig genuin i fråga om att ge en ärlig bild av objektets skick och värde. Andreas gör det "lilla extra" som gör att man får känslan av medmänsklighet och som att det inte" bara är ett jobb". Läs mer
  • 2020-04-14

Fredrik S skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har nyligen köpt fritidshus via via Fastighetsbyrån i Katrineholm. Upplevde dem som mycket seriösa, kunniga, flexibla och professionella. Lill Johannisson som var vår mäklare hjälpte oss genom köpet på ett bra och förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • Eva E

2020-04-10

Eva E skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har köpt Kåsta Höktorp, Vingåker. Mäklaren är i mina ögon helt Ok. Trevlig och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • 2020-04-08

Andreas B skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har köpt en bostadsrätt, en två rummare.

Jag blev bemött på ett väldigt moget och förstående sätt, mäklaren var väldigt framåt och noggrann gällande lägenheten.

Svårt att ha förväntningar första gången men hon gjorde ett väldigt bra jobb. Noggrann men inte för på, märks att det fanns erfarenhet bakom jobbet som mäklare.

Kunde inte ha blivit mer nöjd med köpet/upplevelsen i sig. Läs mer
  • 2020-04-07

Banafsheh B skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Han är best :)
    Han hjälpte oss med att sälja våran lägenhet.
    Vi var super NÖJDA med Haidar Thamer :) Läs mer
    Yorsalem M gillar detta
  • 2020-04-05

Amanda A skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt ett hus med Gunnar som mäklare, tyckte allting flöt på och vi fick professionell hjälp. Nöjd :) Läs mer
  • 2020-04-05

Jenny Maria My A skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt en villa med hjälp av Fredrik Öjdahl. Vi fick ett professionellt, sakligt och korrekt bemötande i alla faser. Fantastiskt bemötande, snabb återkoppling på frågor och en mycket trygg och stabil mäklare. Fredrik Öjdahl levde upp till våra höga förväntningar och vi rekommenderar honom varmt till alla som ska sälja/köpa bostad. Läs mer
  • 2020-04-05

Mikael S skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi är mycket nöjda med Gunnar som hjälpte oss väldigt bra och tryggt med vårat första husköp. Läs mer
  • 2020-03-31

Leo Niklas E skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Mkt bra och proffsig mäklare som hjälpte oss att sälja vårat hus. Alltid bra bemötande
    /Niklas Läs mer
  • 2020-03-31

Ylva M skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi köpte hus, blev väldigt bra bemött under hela resan av Carl-Adam. Avslappnat men samtidigt proffsigt! Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-03-31

Adrian L skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Perfekt mäklare för en första gångssäljare! Läs mer
    Carl-Adam S gillar detta

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm