Alla kategorier Mäklare Södermanland Katrineholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Katrineholm & Vingåker!

Här är vi ett gäng positiva fastighetsmäklare med mycket kämpaglöd som drivs av att hjälpa dig till en trygg och bra fastighetsaffär. Oavsett om du vill köpa eller sälja och oavsett vilken typ av fastighet det gäller finns vi för dig genom hela processen. Vi har tillgång till både lantmästare och agronom för att kunna göra en så rättvis värdering som möjligt för dig som vill sälja och är du i köpartagen kan det vara bra att veta om vårt samarbete med Sörmlands Sparbank.

Vår kunskap, starka lokalkännedom och många års erfarenhet gör att vi med säkerhet kan hjälpa dig förverkliga dina bostadsdrömmar!

Kontakta oss för en fri värdering eller ett kostnadsfritt möte. Vi svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende i Katrineholm och Vingåker!

Läs vad 366 kunder tycker om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

• Susanne H
    Susanne H skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi är otroligt nöjda med Lill. Hon är jordnära, snabb, nogrann med detaljer och duktig i sitt arbete. Vi känner ett stort förstoende för henne som mäklare.
  • Carin D
    Carin D skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Från första början hade Fredrik ett mycket sympatiskt bemötande och det som vi hade gruvat oss för kändes plötsligt mindre svårt.
    Allt gick snabbt och smidigt. Fredrik gav snabbt svar på frågor och det var inga svårigheter att kontakta honom. Speciella svårigheter angående pantbrev dök upp men han behöll lugnet även om det var en ny situation för honom. Vi kände oss nöjda och köparna föreföll också nöjda.
  • Wubet M
    Wubet M skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Hon är jätte duktig och jag är nöjd med allt
  • Malin H
    Malin H skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Tydlig, snabb med återkoppling och väldigt ödmjuk.
  • Håkan F
    Håkan F skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag tycker hon var duktig och trevlig, finns inget att klaga på. Hon gjorde ett bra jobb och kunde besvara många frågor
  • Karl W
    Karl W skrev om Anne-Lie Gerdtman en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Anne-Lie Gerdtman gjorde ett väldigt bra intryck på oss redan vid första träffen! en ung tjej med kunskap och vilja till att det ska bli en bra affär för hennes kunder.
    Tack vare henne så blev det en snabb och bra affär för alla parter. Vi kan bara rekommendera henne efter våra möten med Anne-Lie på Fastighetsbyrån!
  • Britt A
    Britt A skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Linus var duktig men då allting gick väldigt fort och Linus var på semester då affären avslutades, så kan jag inte helt och fullt värdera hans kvalitet som mäklare.
  • Aylin D
    Aylin D skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fantastisk balans mellan att vara professionell och personlig! Mig passade tillgängligheten via både samtal, mail men framförallt sms väldigt bra. Kan verkligen rekommendera Linus för andra som vill genomföra sin sälj/köp på ett behagligt sätt.
  • Maria M
    Maria M skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bra och trevlig! Tog reda på frågeställningarna som han inte kunde svara på på rak arm. Snabb på att svara.
  • Åke H
    Åke H skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag tycker att vi som säljare blivit så bra bemötta som man kan. Affären gick fort och över förväntan. Likaså som köpare är vi mycket nöjda med vårt nya husköp flyttar snart in. Gunnar löste vårat bostadsskifte mycket smart och bra, vi är jättenöjda hittills.
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag tycker att Gunnar levde upp till mina förväntningar och att han har ett trevligt och professionellt bemötande.
  • Gun L
    Gun L skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Linus Lindholm är en trevlig och hjälpsam mäklare. Han är bra på återkoppling Jag fick rekommendation av en vän att anlita Linus . Jag i min tur har rekommenderat honom till andra som fundera på att sälja sina hus. Han är bara så bäst 😊
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Tillmötesgående och proffsigt intryck, snabb och enkel!!
  • Per-olov W
    Per-olov W skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bra bemötande och serviceinriktad.
  • Anna S
    Anna S skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Lugn, optimistisk, mycket tålamod.
  • Börje L
    Börje L skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Lill Johannisson gjorde ett fint jobb
  • Gunnar Roger L
    Gunnar Roger L skrev om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Anne-Lie Gerdtman en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Var snabb och tillmötesgående genom hela processen.
  • Lina L
    Lina L skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Kunnig, lugn och lätt att prata med!
  • Tello
    Tello skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag vill verkligen rekommendera Lill J som mäklare. Professionell, ärlig och effektiv. Bra kontakt, rak och tydlig kommunikation, lugn, lyhörd och väldigt kunnig. Kändes tryggt!
    Tack Lill!
  • Kent H
    Kent H skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Mycket nöjd. Kan varmt rekommendera Carl ☺
  • Mats N
    Mats N skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Mycket tillgänglig för frågor man hade speciellt på kvällstid. Bra agerande vid budgivning med att locka nya spekulanter. God trentyfour Seven service.
  • Kyllikki L
    Kyllikki L skrev om Anne-Lie Gerdtman en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag tyckte att hon gjorde BRA jobb. Vi hade bra kontakt hela tiden. /kYLLIKKI
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Väldigt bra, personlig och alltid tillgänglig. Det enda jag har att anmärka är att det blev lite stressigt innan visningen då det var flera visningar bokade den FM och kvällen vilket gjorde att den ena tog lite längre tid vilket gjorde att hon kom på minuten till min lägenhet, hade hoppats på några minuter innan visning om man har några frågor eller vill visa något osv.
  • Inga-lill L
    Inga-lill L skrev om Anne-Lie Gerdtman en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Ja Anne-Lie kom in som ersättare för en mäklare som började jobba i Flen. Denne hade redan fastslagit pris och arvode, där vår första kontakt med Anne-Lie började lite trevande. Hon verkade tycka att utgångspriset var satt alldeles för högt, vilket hon visade med sitt kroppsspråk. När sedan försäljningen kom in i det skede där många intressenter dök upp, så klarnade nog bilden av att den här stugan var något att ha. Anne-Lie har varit bra för oss och hon har verkligen utfört sitt uppdrag med heder. Vi kan rekommendera henne till våra vänner.
  • Catharina A
    Catharina A skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Trevlig Kunnig Driven Noggrann
  • Christer H
    Christer H skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Känner Carl-Adam sedan tidigare och vet att han är en mycket kompetent fastighetsmäklare. Vi (jag och min bror) fick all den hjälp vi behövde inför fastighetsförsäljningen. Allt har gått mycket smidigt från den första kontakten när vi beslutat oss för att sälja fastigheten till affären var avslutad och de nya ägarna tillträtt.
  • Ilona S
    Ilona S skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Trevlig, kunnig och tillmötesgående.
  • Tomas C
    Tomas C skrev om Anne-Lie Gerdtman en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Hon var väldigt öppen med allt så vi förstog hur allt skulle gå till.
  • Robin N
    Robin N skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bra förmedling och kontraktskrivning.
    Tillmötesgående och enkel kommunikation rakt igenom.
    Mvh, Robin
  • Bawan R
    Bawan R skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Professionell, kunnig och tillmötesgående! Rekommenderar henne starkt!
  • Nils-erik H
    Nils-erik H skrev om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Mäklaren som hanterade vår försäljning var mycket bra, korrekt och trevlig. Från annonsering till slutlig affär fungerade allt till 100%.
    Kan verkligen rekommenderas.
  • Sari E
    Sari E skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Han var duktig och bemötte oss kanon bra!
  • Sven E
    Sven E skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fick ett positivt bemötande från första stund och tycker att Oscar behandlat på ett proffsigt sätt med den hjälp och support vi har behövt. Vi har kontinuerligt fått info under resans gång tills lägenheten blev såld.
  • Martin E
    Martin E skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Allt fungerade kanon. Bra mäklare.
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Hej !
    Fösta gång vi köpte lägenhet vi fick jätte snäll och trevlig mäklare hon hjälpa oss och svara att frågor som vi inte vet . Tack Lill du är bäst 👍
    Lisa och loy
  • Lars W
    Lars W skrev om Anne-Lie Gerdtman en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Anne-Lie gjorde ett mycket bra jobb. Väldigt trevlig och service-minded. Kan rekommendera henne.
  • Martin E
    Martin E skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Min upplevelse av Lill är att hon är seriös och engagerad. Jag kan starkt rekommendera henne om du går i säljtankar!
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bra bemötande, förklarade mycket bra hur hela affären går till och gav svar på alla frågor vi hade. Mycket nöjd!
  • Ann W
    Ann W skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi känner oss nöjda. Lill har gjort ett bra jobb, trevligt bemötande och tydlig information.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Mycket professionell och noggrann mäklare med ett vänligt och glatt bemötande som tar sig tid att reda ut och svara på alla möjliga frågor från bostadsspekulanter. Inger gott förtroende på alla plan.
  • Ann-britt B
    Ann-britt B skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bra bemötande. Inga problem förutom att utgångsarvodet var väldigt högt. Lyckades förhandla ner det till någorlunda vettigt pris.
    Kommer att rekommendera henne till andra.
  • Lars L
    Lars L skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Mycket nöjd med allt, var inte hemma i Sverige vid försäljningen. Vi hade kontakt via telefon och Internet. Behövde bara se till att Lill fick tillgång till nycklarna.
  • Chris S
    Chris S skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bra och proffsigt bemötande. Fick min lägenhet såld i loppet av några dagar, med ett pris över förväntan.
    Väldigt nöjd med Lill som min mäklare.
  • Rana K
    Rana K skrev om Anne-Lie Gerdtman en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Detvär jättebra, du har gjort det ska göra och du har sköt ditt uppdrag som mäklare. Underbar du är Anne-lie.
  • Gunnel A
    Gunnel A skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bra bemötande, trevlig , jag har gott förtroende för Lill.
  • Uffe E
    Uffe E skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag upplever Carl-Adam som mycket kunnig, trevlig o har ett lättsamt men ändå seriöst sätt. Kommer garanterat anlita honom igen när behov uppstår runt mina andra fastigheter...
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Serieös och snabb med svar på våra funderingar, stort plus.
  • Jonna D
    Jonna D skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Proffesionell och trevlig, hjälpt oss mycket i vårt husköp.
  • Pamela C
    Pamela C skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag tyckter att Lill var utmärkt bra som mäklare skötte sitt jobb med bravur.

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm