Alla kategorier Mäklare Södermanland Katrineholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Katrineholm & Vingåker!

Här är vi ett gäng positiva fastighetsmäklare med mycket kämpaglöd som drivs av att hjälpa dig till en trygg och bra fastighetsaffär. Oavsett om du vill köpa eller sälja och oavsett vilken typ av fastighet det gäller finns vi för dig genom hela processen. Vi har tillgång till både lantmästare och agronom för att kunna göra en så rättvis värdering som möjligt för dig som vill sälja och är du i köpartagen kan det vara bra att veta om vårt samarbete med Sörmlands Sparbank.

Vår kunskap, starka lokalkännedom och många års erfarenhet gör att vi med säkerhet kan hjälpa dig förverkliga dina bostadsdrömmar!

Kontakta oss för en fri värdering eller ett kostnadsfritt möte. Vi svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende i Katrineholm och Vingåker!

Läs vad 627 kunder tycker om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

• 2019-02-21

Anette A skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Har köpt en bostadsrätt och har under hela köpeprocessen och även när jag letade så har Lill varit ett stort stöd och hjälpt till på bästa sätt. Alltid tillmötesgående och ett vänligt bemötande så jag är mycket nöjd och tacksam med den hjälp jag fått! Läs mer
  • 2019-02-21

Robert R skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Väldigt smidigt och bra bemötande. Kände bra genom hela affären. Toppen mäklare Läs mer
  • Lovisa P

2019-02-21

Lovisa P skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpte en bostad på tolenvägen i strångsjö , blev fantastiskt bemött av mäklare , super trevlig kille! Jag trodde aldrig det skulle vara så pass enkelt endå att köpa bostad så vart väldigt förvånad och det var ju väldigt Smidigt ! Kul att det vart så lyckat som det blev. Läs mer
  • 2019-02-21

Charlie L skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag köpte en villa i strångsjö, blev bemött av Linus på ett härligt proffsigt sätt. Han skötte kontakten med säljare helt klockrent. Är mycket nöjd med fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2019-02-21

Tomas T skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Oerfaren och inser inte detta själv. Dessutom dåligt organiserad. Läs mer
  • 2019-02-21

Christer J skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt ett radhus. Jag har blivit väldigt bra bemött av Fredrik och övriga medarbetare. Trevlig, omtänksam och väldigt hjälpsam. Hösta betyg! Läs mer
  • 2019-02-21

Eva Maria H skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålde en villa under förra året och fick ett snabbt och professionellt bemötande. Fredrik överträffade mina förväntningar långt. Han var snabb, gav bra och konkreta tips samt var otroligt pedagogisk och lugn i bemötandet. Läs mer
  • 2019-02-21

Christopher T skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik har hjälp oss att sälja vårat hus ute i Baggetorp.
    Det gick väldigt trögt att får den såld kan beror på att marknaden är i lågfart för husförsäljning men han lyckas ändå till slut.
    Fredrik försökte ändå att hjälpa oss på alla möjliga sätt att får försäljningen genomfört !
    Jag tycker att vi har fått en väldigt bra bemötande och information hur situation är under hela försäljningen.
    Tycker att Fredrik är en utmärkt mäklare för bemötande,trevligt,har tålamod och kan ta i mot kretikt på ett väldigt bra och proffesionellt sätt. Läs mer
  • 2019-02-21

Tu Tina H skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har fått en väldig bra bemötande av Fredrik som har fått vårt hus sålt. Det tog lite att sälja vårt hus men han lyckades till slut. Läs mer
  • 2019-02-21

Ingrid Hildur Maria P skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Har svarat redan

Ingrid Persson Läs mer
  • 2019-02-19

Magnus A skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Oscar visade ett jättebra bemötande och seriöst proffsit uppträdande med våran affär av försäljning av bostadrätten Läs mer
  • 2019-02-11

Per F skrev om Anne-Lie Gerdtman en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Trevlig och lättsam person. Visningen blev en snabbis då jag redan innan i princip bestämt mig för huset.
    Anne-Lie tog bra hand om säljaren som var en äldre dam och det tilltalar mig.
    Hade gärna låtit Anne-Lie sälja huset jag flyttade ifrån om inte mitt x hade bestämt mäklare innan. Fel distrikt dessutom.
    Annars kommer jag att rekommendera Anne-Lie om någon frågar.
    Hon känns ”vanlig” på ett bra sätt!
    Mvh Per Frostbygd Skolgatan 6 Högsjö Läs mer
  • Karl-Johan E

2019-02-10

Karl-Johan E skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    En villa i Katrineholm Ett positivt bemötande Han la upp det hela på ett bra sett så det blev lagom med förväntning. En snabb affär var bra affär Läs mer
  • 2019-02-09

Lillemor Marie L skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt villa,kunnig och saklig mycket trevlig i sitt bemötande ,jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Arvid F

2019-02-09

Arvid F skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi sålde våran villa genom fastighetsbyrån och Fredrik Öjdahl.
    Fredrik är väldigt positiv glad och oerhört driven och påläst.
    Kan nog inte tänka mig ett bättre bemötande eller engagemang än det vi fick och kan inte annat än att rekommendera Fredrik till andra som är i planerna på att sälja sin bostad. Läs mer
  • Veronica W

2019-02-08

Veronica W skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Ett oerhört proffesionellt bemötande. Ett proffs inom sitt yrke helt enkelt. Man borde ändra namn till Lill’s fastighetsbyrå! Läs mer
  • 2019-02-08

Pontus P skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Anlitade Lill för en försäljning av en bostadsrätt. Professionellt och tydligt rakt igenom. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-01-24

Carl R skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt villa
    Nonchalant , överlägsen typ i skriftlig och muntlig kommunikation
    Tur vi gillade huset så vi förbisåg hans tillkortakommanden Läs mer
  • 2019-01-21

Noa E skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fritidshus.
    Mycket trevligt och professionellt. Snabb i kontakt. Läs mer
  • 2019-01-21

Maria A skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Lill har varit ett tryggt stöd under försäljningen av vår bostadsrätt. Hon har varit lättillgänglig och har alltid kunnat svara på frågor och funderingar som dykt upp under processens gång. Läs mer
  • 2019-01-19

Åke S skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt i Sköldinge. Mycket bra. Mina förväntningar var små med tanke på orten som vid mitt köp var lågt. Fick mkt bra stöd av Oscar. Sammanfattning är nog att det blev bättre än jag trodde och hade hela tiden en bra kontakt med Oscar. Läs mer
  • 2018-12-30

Stefan Ö skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt Hagaberg GA: Jägmästarbostaden. Det gick över förväntan, Fredrik har varit mycket trevlig & hjälpsam försäljningen gick väldigt bra det tog bara två veckor så att jag är väldigt nöjd. MVH Stefan. Läs mer
    2019-01-04 Fredrik svarar Stefan Ö
    Ja, det gick väldigt fort må jag säga. Kul att det var så mycket folk på visningen även 3:e advent! Tack för ditt omdöme!
    Fredrik gillar detta
  • 2018-12-29

Eva Ö skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt ett hus på landet. Blev utmärkt bemött av mäklaren. Mäklaren levde verkligen upp till förväntningarna . Från första kontakten med Fastighetsbyrån tog det 14 dagar till huset var sålt. Blev en bra visning med 13st intresserade och en bra budgivning. Är så nöjd med mäklaren Fredrik Öjdahl. Tack så mycket Fredrik och Fastighetsbyrån Läs mer
    2019-01-04 Fredrik svarar Eva Ö
    Tack Eva för din positiva rekommendation, det värmer i januarimörkret! Kul att vi lyckades få ihop försäljningen redan innan julledigheten!
  • 2018-12-18

Marie B skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2 rok i katrineholm ,bra info ,ordning på pappren, bra bemötande, väldigt bra allting Läs mer
  • Aulis K

2018-12-17

Aulis K skrev om Anne-Lie Gerdtman en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpte torp i Vingåker
    Blev bemött på ett trevligt, positivt och ärligt sätt
    Förväntningar av objektet var nog större, men mäklaren fick mig att se möjligheter.
    Mäklaren gjorde ett bra jobb, från första kontakt till fullbordat affär. Läs mer
  • 2018-12-07

Christer J skrev om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Radhus. Bra bemötande. Trevlig, duktig och hjälpsam. Vet inte vad jag hade för förväntningar, men allt har skötts på ett utmärkt sätt. Högsta betyg 😀. Läs mer
  • 2018-12-06

Kjell R skrev om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Enplansvilla med garage och källare

Öppet och rättfram!

Jämförda mina och mäklarens förväntningar.

Upplevelsen gav en trygg och ömsesidig förståelse. Läs mer
  • 2018-12-05

Hans Oskar L skrev om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bra tillgänglighet och bemötande Läs mer
  • Simon Oskar Vilhelm A

2018-12-03

Simon Oskar Vilhelm A skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålde en villa strax utanför katrineholm.

Mötena med Oscar eller all kontakt med honom var kanon. Han fanns alltid tillgänglig för eventuella frågot eller funderingar. Påläst och professionell i sitt yrke.

Oscar fick ett upplägg och jobbade efter det. Gjorde jobbet väldigt lätt för oss som säljare.

Allt gick smidigt och snabbt. Vi kunde inte önska oss en annan mäklare. Oscar levde upp till alla förväntningar.

Tack Oscar för ett bra jobb. Läs mer
  • 2018-12-02

Kjell Göran W skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag anlitade Carl-Adam Samuelsson när jag sålde min gård utanför Vingåker. Han har varit exemplarisk som mäklare - professionell, tydlig, rak och ärlig. Läs mer
  • 2018-12-02

Maha A skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag kan ärligt och uppriktigt säga att jag är supernöjd med lägenhetsförsäljning. Det var mäklaren Lill Johannisson som hjälpte mig med försäljning. Hon hjälpte mig genom hela processen och svarade alla frågor oavsett om de var stora eller liten.
    Tack Lill: bästa mäklaren. Läs mer
  • 2018-11-27

Gunilla Marianne G skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Linus har sålt mitt hus i Fågelöby.

Linus har från första början, under alla visningar, tills affären var i hamn varit otroligt positiv. Att vara positiv smittar av sig på alla, både på mig och på hugade spekulanter. En otroligt viktig egenskap. Linus får även högsta betyg i att informera mig fortlöpande. Det har varit uppskattat och trevligt.

Linus är dessutom charmig, i samma klass som min son!

Skämt åsido jag är supernöjd med Linus bemötande. Jag kan inte nog berömma hans naturliga sätt, humor och charm.

Tyvärr har jag för tillfället inga fler hus att sälja! Läs mer
  • 2018-11-26

Lars-Åke B skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt Vårnäs 1, lantligt läge i Vingåker och Linus fanns alltid till hands på bästa sätt genom hela köptiden. Läs mer
  • 2018-11-23

Anna W skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Trevlig och kunnig, ett proffs Läs mer
  • 2018-11-22

Pierre S skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpte ett hus. Det blev snabba svängar på denna affär och jag blev imponerad av att vi - han och säljarna lyckades sy ihop detta. Han är en mycket driven person som det är lätt och prata med. Lätt och få tag på när vi ville få svar på frågor och så. Svara han inte tog det inte lång tid fören han ringde tillbaka. Man kände verkligen att han ville det som var bästa både för köpare och säljare, ingav förtroende. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-01-04 Fredrik svarar Pierre S
    Det var kul att få hjälpa till att hitta det ni sökte! Det här var verkligen en affär att minnas, för alla parter tror jag! Tack för ert positiva omdöme!
  • 2018-11-22

Pierre S skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålde en bostadsrätt. Hon är mycket kunnig, proffesionell och otroligt lätt o ha och göra med. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2018-11-20

Lars Oskar A skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag gar sålt en tomt

Bästa tänkbara bemötande

Förväntningarna på att sälja en tomt var inte jättehöga men det fixade Linus jättebra

Det fungerade väldigt bra från första mötet till vi skrev under papperen, utmärkt skött. Läs mer
  • 2018-11-20

Ingrid I skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag är mycket nöjd med Fredrik Öjdahl. Han har alltid lyssnat, uppträtt kunnigt och proffsigt och är ett föredöme som mäklare. Kan varmt rekommendera honom
    Med vänlig hälsning,
    Rutger Persson Läs mer
    2019-01-04 Fredrik svarar Ingrid I
    Tack Rutger, det har verkligen varit en trevlig resa att få hjälpa er! Hoppas ni kommer trivas bra i Stockholm!
  • 2018-11-20

Ingrid P skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag är 100% nöjd med Fredrik Öjdahl, han har alltid lyssnat, uppträtt proffsigt och kunnigt. Han är ett föredöme som mäklare. Kan varmt rekommendera honom.
    Ingrid Persson Läs mer
    Fredrik gillar detta
  • 2018-11-20

Christer B skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    En fantastiskt trevlig, ödmjuk, hjälpsam och sakkunnig mäklare som gav förstklassigt support, stöd och information genom hela affären. Läs mer
  • 2018-11-19

Susanne V skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Positiv, kunnig och jordnära!
    Engagerad och varm personlighet. Läs mer
  • 2018-11-19

Ulrica L skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Lill hjälpte mig med försäljning av min lgh. Hon hade ett glatt, hjälpsamt och proffsigt bemötande gentemot mig och de frågor och funderingar som jag hade som säljare. Kan varmt rekomendera Lill som mäklare. Läs mer
  • 2018-11-19

Benny A skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt hus i Katrineholm flyttar från Stockholm Lill har varit snabb och effektivt under hela tiden. Ordnat med extra visning för att vi skulle få en chans att titta. en väldigt bra mäklare som jag rekommenderar Läs mer
  • 2018-11-16

Lena Birgitta H skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik är trevlig tillmötesgående och kompetent. Det var bra att ha honom som mäklare när vi sålde vårt hus. Läs mer
    2019-01-04 Fredrik svarar Lena Birgitta H
    Tack för ditt omdöme Lena, det gick ju tillslut även om vägen dit var lite krokig!
  • 2018-11-16

Dag Harry E skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik har på alla sätt hjälpt oss att genomföra vår husförsäljning på ett väldigt smidigt sätt. Vi är jätte nöjda. Läs mer
    2019-01-04 Fredrik svarar Dag Harry E
    Vad roligt att ni är nöjda, det var en väldigt kul förmedling att genomföra! Hoppas ni kommer trivas bra på Öster istället!
  • 2018-11-15

Johan C skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Utförde ett utmärkt arbete, trots att han precis blivit förälder. Och egentligen borde varit helt föräldrarledig, men ställde ändå upp till fullo. Konkret, tydlig och goda råd! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-11-13

Git Janet W skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Calle fick en svårt uppgift med ett halvrenoverat hus men efter gemensamma diskussioner så lyckades vi göra affär av det. Han har lyssnat på mina synpunkter och kommit med goda råd och kunskap. Läs mer
  • 2018-11-08

Dragutin M skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Professionellt A till Ö. Super nöjd Läs mer
  • 2018-11-05

Antoine B skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Väldigt trevlig!
    Bästa mäklare vi har träffat. Läs mer
    2018-11-05 Gunnar S svarar Antoine B
    Tack Antoine!
    Det var trevligt att hjälpa Er!
    Gunnar
  • 2018-11-01

Kerstin Birgitta P skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Linus är en glad,omtänksam och vänlig kille!
    Jag är en ensam gammal tant som sålt ett litet och gammalt hus på landet. Jag behövde mycket stöd och hjälp och det fick jag. Läs mer

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm