Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Välkommen till Fastighetsbyrån i Katrineholm & Vingåker!

Här är vi ett gäng positiva fastighetsmäklare med mycket kämpaglöd som drivs av att hjälpa dig till en trygg och bra fastighetsaffär. Oavsett om du vill köpa eller sälja och oavsett vilken typ av fastighet det gäller finns vi för dig genom hela processen. Vi har tillgång till både lantmästare och agronom för att kunna göra en så rättvis värdering som möjligt för dig som vill sälja och är du i köpartagen kan det vara bra att veta om vårt samarbete med Sörmlands Sparbank.

Vår kunskap, starka lokalkännedom och många års erfarenhet gör att vi med säkerhet kan hjälpa dig förverkliga dina bostadsdrömmar!

Kontakta oss för en fri värdering eller ett kostnadsfritt möte. Vi svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende i Katrineholm och Vingåker!

Läs vad 1292 kunder tycker om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker 2

• sålde sitt hus med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2022-08-04 Verifierad kund
    En mäklare med mycket kunskap. Vi blev bemötta med ett professionellt bemötande från första tillfället till att allt var fixat och klart. Hon fanns tillgänglig för oss under semestertiden när vi hade funderingar om köp och försäljning av fastigheter. Bästa Lill.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gunnar Malmkvist en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    • Öster
    2022-08-04 Verifierad kund
    Ödmjuk och lugn går alltid att lita på.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Professionell, lätt att få kontakt med trots semestertider. Lyhörd för våra åsikter och positivt driven.🙂
  • köpte sitt hus med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2022-08-02 Verifierad kund
    Bra bemötande och hjälp hela vägen. Mycket nöjd
  • sålde sitt hus med hjälp av Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2022-07-25 Verifierad kund
    Carl-Adam är en mycket kunnig mäklare som har koll på marknaden och vi fick sålt direkt. Precis som Carl-Adam förutspått tidigare. Affären gick över förväntan bra och vi är jättenöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gunnar Malmkvist en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    • Varbro
    2022-07-19 Verifierad kund
    Lyhörd, bra bemötande. Snabb att svara på de frågor som vi har angående vår köp av fritidsboende
  • sålde sitt hus med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2022-07-08 Verifierad kund
    Vi har bara gott att säga om Sabina. Hon var engagerad och visade att hon var intresserad av att sälja vår villa och att det skulle bli så bra som möjligt för oss. Glad och entusiastisk. Hon höll oss hela tiden uppdaterad i vad som hände och återkopplade till oss ofta och så fort något nytt hänt. Det uppskattade vi mycket. Vi kände oss trygga med henne, vi upplevde att hon var ärlig och uppriktig. Det var inget som satt fast, utan hon var väldigt flexibel.
    Jag hade inte alls så höga förväntningar på mäklare, men jag blev positivt överraskad! Vi är supernöjda med hennes insats som gjorde att försäljningen gick snabbt och till ett pris som vi var nöjda med.
    Tack snälla Bodil för den fina recensionen det värmer att höra. Jag vill tacka ER för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av erat fina hus.
    Sabina Bjurhem
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2022-07-07 Verifierad kund
    Trevlig. Kunnig. Fick en trög försäljning från början men sen ordnade allt upp sig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    • Österåker
    2022-07-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, engagerad och kompetent. Bra återkoppling efter varje händelse. Mycket nöjd!
    • Vingåker lantligt
    2022-06-28 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående. Enkel att ha att göra med. Känns verkligen som Gunnar tar tillvara både säljarens och köparens intressen.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Lill genomförde säljprocessen på ett utomordentligt sätt. Hon är rak, ärlig och tydlig i sin kommunikation med oss och mot köparna. Hon har ett behagligt sätt och är väldigt bra att samarbeta med.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Snabba o bra svar i samband med alla frågor som uppstod.
    Proffsigt intryck.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2022-06-24 Verifierad kund
    Mycket trevlig och serviceinriktad. Sålde lägenheten fort och utan krångel. Det gick lätt och kändes bra hela vägen. Kan verkligen rekommendera Haidar som mäklare
    • Katrineholm lantligt
    2022-06-24 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemött
    Förväntningarna var mer än bra
    Jag skulle rekommendera Lill till alla jag känner
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2022-06-19 Verifierad kund
    Hon är tydlig och trygg som mäklare.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Mycket bra, trevligt och professionellt bemötande. Vi är mycket nöjda med hela processen.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Vänligt, sakligt och professionellt bemötande. Hjälpte oss med det som behövdes. Använde sin erfarenhet på ett klokt sätt och gav goda råd, utan att bli påträngande. Vi upplevde att han ville att det skulle bli en bra situation för både säljare och köpare - bra!
  • sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    • Julita lantligt
    2022-06-17 Verifierad kund
    Förtroendeingivande och trevlig

Han levde upp till förväntningarna

Snabb och smidig affär
  • sålde sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2022-06-15 Verifierad kund
    5 av 5 betyg ger jag för våran märklare. Har varit super nöjd med hans arbete och engagemang . Alltid anträffbar för sina kunder med ett starkt drivkraft för affären. Kan rekommendera startkt !
    • Julita lantligt
    2022-06-15 Verifierad kund
    Ett proffsigt bemötande som levde upp till våra förväntningar
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    • Uddens Fritidsområde
    2022-06-14 Verifierad kund
    En väldigt trevlig mäklare som ger ett lugnt och tryggt bemötande. Hans retorik var jämlik och man kände att han var opartisk mellan säljaren och köparen.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam. Jag kan starkt rekommendera henne.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2022-06-12 Verifierad kund
    Fastighets mäklaren har varit otroligt hjälpsam person. Jag har fått hjälp med alla frågor och ärenden som jag behövde ha hjälp. Hon är en mycket trevlig person.
  • Pilar Cristina S
    2022-06-08 Verifierad kund
    Sabina helped us buy our dream house in Sweden, she made this experience very smooth and special, she is very professional and an excellent communicator, it was easy to connect at every step in the process and be informed about all aspects and details. We received the documents prior to our appointment, so that we could translate them and ask questions with time and she answered all of them, she makes sure you have all you need to buy the right property.
  • Anne-Louise Å
    • Valla
    2022-06-07 Verifierad kund
    Han bemötte oss med stor värme och visade att han var där för att hjälpa oss vilken tid på dygnet eller vilka konstiga frågor vi än hade!
    Vi hade räknat med att han skulle anse att det var för stressigt att sälja på kort tid, men han bevisade motsatsen och gjorde allt för att vi skulle lyckas!
    Han satte ett riktpris som var över vår förväntan men han hade rätt i att det gick att sälja och det gjordes med besked från start till försäljning på 2 1/2 vecka.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Professionellt
    Tydligt
    Inga oklarheter
    2022-06-06 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och intresserad av att göra både säljare och köpare nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    • Flodafors
    2022-06-01 Verifierad kund
    Trevlig, lättsam och glad!
    Det har varit enkelt att ha kontakt med Sabina i vårt köp.
    Tack snälla Carmencita för de fina orden :)
    Sabina Bjurhem
  • sålde sitt hus med hjälp av Gunnar Malmkvist en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    • Varbro
    2022-05-31 Verifierad kund
    Bra bemötande snabb positiv kan rekommenderas
    • Marsjö
    2022-05-26 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklaren. Påläst om objektet. Snabb på att återkoppla.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2022-05-25 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, lugn och saklig. Serviceminded.
    • Valla
    2022-05-24 Verifierad kund
    Vart mkt bra bemötta och affären gick väldigt smidigt👍
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    • Centralt
    2022-05-20 Verifierad kund
    Professionella och lätta att ha o göra med.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och bra samarbete
    2022-05-19 Verifierad kund
    Väldigt trevlig! Vi hade bra snack och kom bra överens
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2022-05-18 Verifierad kund
    Bra bemötande och känns ärlig.
    Jag önskade att det skulle bli en smidig affär och att det inte skulle dra ut på tiden.
    Tycker att hela processen gått bra och har fått den hjälp jag förväntat mig.
    Tack snälla Irene för dina fina ord och det har varit så roligt att få hjälpa dig med din försäljning och även att du blev köpare till en av min objekt som jag hade ute på "på gång". Mvh Sabina Bjurhem Sabina Bjurhem
    • Laggarhult
    2022-05-18 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande från början till slut. Lugn positiv och mycket professionellt genom hela resan. Extremt lite krångel och allt bara fungerade…

Säljer vi fler hus så är Gunnar vårt förstaval.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2022-05-16 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett mycket bra och förtroende givande sätt.Hade inga direkta förväntningar Sabina gav ett mycket trovärdigt och ärligt bemötande.Hon var uppriktig och såg till att köpet gick fort.
    Tack snälla Hasse för din bedömning :) Mvh Sabina Bjurhem Sabina Bjurhem
    • Sköldinge
    2022-05-16 Verifierad kund
    Proffsig seriös tydlig med förmåga att se kunden. Alltid informativ och positiv.
  • Johan Filip Erik F
    • Laggarhult
    2022-05-12 Verifierad kund
    Lungn och förstående ’ nu blir det väl trettio tecken ?
    2022-05-11 Verifierad kund
    Fredrik är mycket trevlig och behaglig. Svarar snabbt på frågor via mail och sms.
    Mycket positiv köpupplevelse.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Fredrik var väldigt sympatisk ,hjälpsam och tillgänglig de gånger vi sökte honom.
    De förväntningar vi hade uppfylldes till fullo av Fredrik.
    Fredrik är i våra ögon en värdig representant för Fastighetsbyrån i Vingåker. Fredrik kunde även rekommendera lokala hantverkare om vi behövde hjälp.
    Tack Fredrik o lycka till i framtiden .
    • Öster
    2022-05-08 Verifierad kund
    Lill har varit toppen från början till slut. För mig som oerfaren säljare så har jag fått tydlig och förståelig information om vad som förväntas av mig som säljare samt hur processen går till.
    Jag är mycket nöjd med allting!
    2022-05-04 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Sabina. Hon var alltid en stor hjälp, när vi hade frågor eller behövde några information. Hon svarade alltig mycket snabbt och kompetent. Vi är tacksamma för hemmes stöd att hitta vårt drömhus!
    Hej Tanja,
    Så glad jag blir att läsa din rekommendation, ett stort varmt tack och varmt välkommen till Strångsjö :)
    2022-05-02 Verifierad kund
    Mycket bra. Upplevde ett väldigt bra bemötande och väldigt professionellt.
    Tack Katrine för dina ord, det värmer att höra.
    Sabina
    2022-05-01 Verifierad kund
    Sabina gav mig ett bra bemötande och levde upp till de förväntningar jag har på en fastighetsmäklare.
    Jag upplever Sabina som ambitiös och hon återkom enligt överenskommelse. Sabina har enligt mig en bra grund att skapa kontakt med nya människor, i detta fallet mig/oss. Ser jag till hennes utveckling så tror jag att hon behöver mera kunskap om byggnader, men det är bara vad jag tror mig veta😇
    Tack Georg för ditt omdöme och feedback :)
    Sabina
    2022-04-30 Verifierad kund
    Väldigt bra blev väldigt glad att affären gick snabbt och hoppas innerligt att dom nya ägarna får det bra här.
    Är väldigt nöjd med hur Carl-Adam genomförde affären 👍😀
    2022-04-27 Verifierad kund
    Trevligt hembesök
    Vi hade höga förväntningar och mäklaren levde upp till dem på ett fint tryggt och bra sätt.
    Sammanfattningsvis så tycker jag att Sabina varit väldigt trevlig och varm och förstående, och även proffsig i sin roll och gav ett bra och tryggt intryck för både säljare och köpare. Stort Tack Sabina!
    Tack snälla Johanna för att jag fick förtroendet att hjälpa er och de fina orden. Det värmer verkligen att få höra.
    Mvh Sabina
    2022-04-26 Verifierad kund
    Ett bra bemötande. Lätt att få tag i ..Var påläst om fastigheten.
    Inget bar omöjligt. Hon tog ta i saker som vi undrade och så till att vi fick komma ut en andra gång som gjorde att vi föll ännu mera för fastigheten. Eftersom det var lite nedslag ev besiktningen. Så ägaren visade oss då.
    Tack snälla Carina för din bedömning :) Mvh Sabina Sabina Bjurhem
    2022-04-25 Verifierad kund
    Mycket trevligt.Eftersom det var första gången vi sålt ett hus så måste man kunna lita på mäklaren och det klarade han galant.Vi är nöjda ...