Alla kategorier Mäklare Södermanland Katrineholm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Katrineholm & Vingåker!

Här är vi ett gäng positiva fastighetsmäklare med mycket kämpaglöd som drivs av att hjälpa dig till en trygg och bra fastighetsaffär. Oavsett om du vill köpa eller sälja och oavsett vilken typ av fastighet det gäller finns vi för dig genom hela processen. Vi har tillgång till både lantmästare och agronom för att kunna göra en så rättvis värdering som möjligt för dig som vill sälja och är du i köpartagen kan det vara bra att veta om vårt samarbete med Sörmlands Sparbank.

Vår kunskap, starka lokalkännedom och många års erfarenhet gör att vi med säkerhet kan hjälpa dig förverkliga dina bostadsdrömmar!

Kontakta oss för en fri värdering eller ett kostnadsfritt möte. Vi svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende i Katrineholm och Vingåker!

Läs vad 738 kunder tycker om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

• 2019-09-16

Ulf Pontus R skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Gunnar hjälpte oss att sälja ett äldre vackert trähus. Detta hus kräver att man hittar rätt säljare och det gjorde Gunnar på ett smidigt och seriöst sätt. Läs mer
  • 2019-09-15

Anders W skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bemötandet var mycket proffsigt och förväntningarna var högt ställda efter förra mötet och de överträffades med råge och jag kan mycket rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-09-13

Marie L skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Allt var bra, mycket nöjd med mitt köp av bostadsrätten. Läs mer
  • 2019-09-13

Johan C skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt lägenhet i Katrineholm av Fredrik Öjdahl Läs mer
  • 2019-09-03

Anette J skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt vår bostadsrätt med Lills hjälp. Lill har lotsat oss tryggt och säkert till försäljning och funnits till hands för våra frågor och tankar. Vi är mycket nöjda kunder.

Mvh Anette och Bosse Läs mer
  • 2019-08-29

Albert C skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    vi har sålt en 2-rummare centralt, trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2019-08-27

Hans W skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Gunnar har gjort ett bra jobb! Läs mer
  • 2019-08-26

Karin Linnea M skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Linus är professionell inkännande och lyhörd. Han är kunnig och duktig dessutom är han rar också. Läs mer
  • 2019-08-26

Adnan U skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vid försäljning av vårat hus har vi haft Linus som mäklare, alltid trevlig, tillgänglig/ kändes som att varenda minut hade han tid för oss, professionell, vill verkligen det bästa för alla, förmedlar trygghet och förståelse, bra på att lyssna! Bästa mäklare ! Läs mer

Ulla H skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt villa.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Hoppades på snabb affär till ett bra pris, vilket infriades.
    Mycket nöjd med hela affären, från första kontakten till kontraktsskrivandet. Läs mer
  • Veronika K

2019-08-21

Veronika K skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt fritidshus, Lill har varit fantastisk lyhörd och hjälpsam. Våra förväntningar har överträffats enormt. Läs mer
  • 2019-08-20

Dödsboet efter Gun Annika F skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Smidig kontakt, svarar på telefonsamtal och sms typ alltid. Tänker på hans arbetstid/arbetsmiljö...men det har varit värdefullt för mig att kunna ha kontakt utanför min arbetstid 8-17.
    Ibland lite svårt att hänga med i alla vändningar/råd som gavs om nästa steg. Ibland kändes det lite forcerat men så har marknadsföring och försäljning sammanfallit m semestertid och jag har fått till mig att flera andra mäklare haft semester. Kort period från annonsering till försäljning i min värld!

Gården jag sålt efter min mor har sålts vidare till en härlig familj som kommer att förvalta den mycket väl. Allt känns gott! Läs mer
  • 2019-08-19

Eva Kristin Linnéa E skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Linus är en väldigt skicklig och professionell mäklare, jag skulle absolut rekommendera andra att anlita honom vid försäljning av bostad. Läs mer
  • 2019-08-15

Monika A skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har köpt ett fritidshus. Vi har fått ett bra bemötande, snabb återkoppling när vi hört av oss och en korrekt genomförd affär. Ordning och reda på alla handlingar. Dessutom är Lill trevlig ;-) Läs mer
  • 2019-08-15

Joacim Willy H skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har med hjälp av Calle sålt våran villa. Processen var väldigt kort och försäljningen gick snabbt. Läs mer
  • 2019-08-12

Emelie Elisabeth L skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Trevligt bemötande.
    Snabb och effektiv husförsäljning! Läs mer
  • 2019-08-09

Robert L skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har köpt ett hus i sköldinge och det har fungerat ok. Läs mer
  • 2019-08-07

Angelica Marie A skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt ett radhus. Bra mäklare som var lätt att nå och kändes kunnig. Svarade snabbt på både sms och mail 👍 Läs mer
  • 2019-08-06

Jonna G skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Önskade snabb affär innan visning på en villa vilket Haidar ordnade med, var på visning Tisdag förmiddag och skrev papper på Tisdag kväll. Han sålde även min lägenhet en vecka senare. Smidigare än så kan det inte bli, varit helnöjd rakt igenom! Över förväntan. Läs mer
  • 2019-08-05

Börje M skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt bostadsrätt
    Bra och professionellt bemött
    Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-08-04

Wiveka Caroline Elisabeth G skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Lill har sålt vår villa. Lill är en kvinna som alltid ställer upp för kunden med ett leende på läpparna. Alltid positiv och glad och med stor kunnighet om bostadsmarknaden här i Katrineholm. Läs mer
  • 2019-08-01

Selma H skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Haft 3 andra mäklare både när jag köpt och sålt andra hus eller lägenhet men han var lätt den bästa, han tog sin tid och var grym på att återkoppla samt förklara allt klart och tydligt! Upplevde att han tog sitt jobb seriöst Läs mer
  • 2019-07-26

Per Christian Maurits C skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpte vårat hus genom Lill och allt fungerade utmärkt Läs mer
  • 2019-07-25

Gerd Magdalena G skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag och min brorson har sålt en fritidsfastighet.

Vi blev vänligt och korrekt bemötta av Andreas.

Vi hade nog inga speciella förväntningar inför försäljningen. För min Del var det första gången, inget att jämföra med med andra ord. Förväntningen var väl att vi skulle få fastigheten såld till det värderade priset.

Hela försäljningen gick väldigt smidigt. Vi fick bra information av Andreas. Det gick snabbt och vi fick det vi begärt. Läs mer
  • Gabor R

2019-07-24

Gabor R skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fick hjälp av han att sälja min lägenhet. Snabb smidig affär! Läs mer
  • 2019-07-24

Susanna J skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpte en tvåa som förmedlades av Lill.

Fick hela tiden ett korrekt och väldigt trevligt bemötande. Ingenting var ett problem utan Lill löste allt. Hon har ett bra öga för detaljer, stort som smått.

Lill återkopplar snabbt om man tar kontakt med henne och är mån om att både köpare och säljare ska bli nöjda.

Toppklass! Läs mer
  • 2019-07-23

Olliver P skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpte ett litet hus på landet. Lite små missar både från beskrivning och från säljaren men inget av betydelse i slutändan, fick hjälp på slutet med en tvättmaskin som vart medtagen av säljaren 😊 Läs mer
  • 2019-07-22

Cecilia J skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt en villa på landet, bra bemötande men dåligt med återkoppling, hade önskat att när det blev en extra visning som inte va planerad att mäklaren hörde av sig. Lite misstag i informationen om huset, stod fel om värmesystem och viss information om området va inte uppdaterad. I nu läget väntar vi även svar från mäklaren om att tvättmaskinen var borttagen vilket vi inte hade kommit överens om. Lite dåligt med återkoppling då med då det va över en vecka sedan vi tog upp det. Läs mer
  • 2019-07-16

Maria T skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålde min fastighet med hjälp av er mäklare utmärkt på alla plan Läs mer
  • 2019-07-14

Jimmy N skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Trevlig och seriös mäklare som var mycket hjälpsam under köp processen. Allt gick smidigt utan problem. Läs mer
  • 2019-07-11

Marie L skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jill hjälpte mej med mitt köp av min bostadsrätt 3 rum & kök i centrala Katrineholm , hon bemötte mej med respekt, vilja att hjälpa till med mins funderingar & frågor. Har bara gott & säga om henne.
    Snabb, smidig, seriös & snäll Läs mer
  • 2019-07-11

Jan Ingvar E skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Hjälpte till att sälja vår bostadsrätt i Katrineholm. Allt var väldigt förberett och försäljningen gick bättre än förväntat.
    Nöjda med förberedelse, visning och avslut av försäljningen. Läs mer
    2019-08-27 Fredrik svarar Jan Ingvar E
    Tack för ert fin-fina omdöme! Det är alltid kul att förmedla fina bostäder!
  • 2019-07-08

Mikael F skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Läppe 1:76

Professionellt och trevligt bemötande av
    Gunnar mäklare.
    Tack för det. Läs mer
  • 2019-07-07

Bo Mattias G skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi sålde vår villa i Laggarhult, bud före visning och en snabb affär: Läs mer
  • 2019-07-06

Zoran R skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt huset och vi är mycket nöjda med Gunnar Skagerlind. Läs mer

Hans R skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik förmedlade försäljningen av vår villa i Vingåker. Allt gick mycket smidigt. Fredrik lyckades förhandla upp priset en bit.
    Han gjorde en mycket bra genomgång av kontraktet och gav en rad tips om vad vi borde göra. Läs mer
    2019-08-27 Fredrik svarar Hans R
    Vad kul att höra att ni är nöjda Hans! Hoppas ni kommer trivas bra i Västerås framöver!
  • 2019-07-06

Stefan Å skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt vårat parhus och blev bemötta på ett professionellt sätt . Resultatet blev långt över förväntan. Hade vi frågor som dök upp var det bara att ringa. Vi rekommenderar Fastighetsbyrån alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2019-07-05

Ulrika W skrev om Gunnar Skagerlind en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köp av fritidshus.
    Bara goda ord om kontakt med mäklare Gunnar.
    Stor affär för mig, dygnen med budgivning hade jag gärna varit utan.
    Hoppas på en fin sommar i det lilla huset.
    Ulrika Wiksholm Läs mer
    2019-07-05 Gunnar S svarar Ulrika W
    Tack Ulrika, hoppas Ni får en bra sommar!
    Gunnar
  • 2019-07-04

Per-Arne D skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fritidshus med tomt Dalbylund 2.

Mycket trevligt :)

Jag förväntad att mäklaren skulle vara insatt i fastigheten och hantera affären professionellt. Japp!

Husaffären var snabb, smidig och problemfri.
    Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-07-03

Jimmy V skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpte en 1:a av Haidar i Karlskoga, som han vid senare tillfälle även sålde!

Haidar har alltid varit proffsig i sitt bemötande och väldigt lätt att ha att göra med.
    Mina förväntningar på min mäklare va att kunna svara på diverse frågor som jag hade, då detta va mitt första köp och även första försäljning så dyker det upp ganska många frågor. Han har alltid vart anträffbar när jag har haft funderingar.

Överlag skulle jag definitivt rekommendera Haidar till andra, skulle även kontakta honom igen om en lägenhetsaffär skulle bli aktuell! Läs mer
  • Mizora V

2019-07-03

Mizora V skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt hus. Mäklaren är bra och trevlig. Jag fick förtroende av honom...👍 Läs mer
  • 2019-07-01

Svante V skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Linus har på ett aktivt sätt representerat säljaren och tagit väl hand om mina intressen.
    Han har i alla frågeställningar från mig återkopplat med ett konkret svar och framförallt snabbt.
    Linus har vid alla tillfällen försökt hitta smidiga lösningar oavsett komplexitet.
    Dock så gav Linus i slutskedet en nästan panik artat stress vad gäller dagarna innan kontrakt skrivning.
    Den delen gav mig känslan av att ngt inte är helt ok.
    Detta skede av affären är känslig för köparen och här kunde Linus vara mer lyssnande och istället för att "forcera" vara mer professionell i agerandet.
    Jag ger trots den lila kritik Linus ett gott omdöme

/svante Läs mer
  • 2019-06-30

Katarina S skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag tycker mäklaren har gjort ett fantastiskt jobb. Alltid lika trevligt att prata med honom. Läs mer
    2019-08-27 Fredrik svarar Katarina S
    Tack Katarina, det gick ju bra tillslut. Vet inte hur många visningar vi hade, men skam den som ger sig! Det finns alltid en köpare, det gäller bara att hitta den!
  • 2019-06-30

Nils Urban P skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bra jobbat av Linus Lindholm både vid köp och försäljning. Läs mer
  • Sari Johanna H

2019-06-29

Sari Johanna H skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Trevlig och glad, tycker att han känns personlig och engagerad Läs mer
  • 2019-06-28

Håkan S skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Villa
    Bästa bemötandet.
    Högt ställda infriades Läs mer
    2019-08-27 Fredrik svarar Håkan S
    Kul att höra att jag lyckats infria förväntningar! Lycka till i nya bostaden!
  • 2019-06-28

Elin Cecilia Apollonia L skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpare av hus.

Fredrik är proffsig, informativ och lättillgänglig.
    Mer kan man inte begära.
    Vi är jättenöjda Läs mer
    2019-08-27 Fredrik svarar Elin Cecilia Apollonia L
    Stort tack för ditt omdöme Elin!
  • 2019-06-26

Anita G skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Har köpt en bostad. Fick ett bra och trevligt bemötande . Köpet gick snabbt, mäklaren var lätt att få kontakt med. Är nöjd. Läs mer
  • 2019-06-25

Mattias E skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Snabbt och smidigt från hans sida, aldrig några bekymmer utan bara möjligheter.
    Kändes tryggt hela vägen! Läs mer
  • 2019-06-24

Sven Ove Lennart M skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Lill hjälpte oss med försäljning av vårt hus. Hon är mycket kunnig och otroligt lätt att ha att göra med.
    Hon har varit lättillgänglig och alltid kunnat svara på frågor och funderingar under processens gång.

Vi kan därför rekommendera henne på det varmaste. Läs mer

Köpmangatan 11, 641 30 Katrineholm