Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Välkommen till Fastighetsbyrån i Katrineholm & Vingåker!

Här är vi ett gäng positiva fastighetsmäklare med mycket kämpaglöd som drivs av att hjälpa dig till en trygg och bra fastighetsaffär. Oavsett om du vill köpa eller sälja och oavsett vilken typ av fastighet det gäller finns vi för dig genom hela processen. Vi har tillgång till både lantmästare och agronom för att kunna göra en så rättvis värdering som möjligt för dig som vill sälja och är du i köpartagen kan det vara bra att veta om vårt samarbete med Sörmlands Sparbank.

Vår kunskap, starka lokalkännedom och många års erfarenhet gör att vi med säkerhet kan hjälpa dig förverkliga dina bostadsdrömmar!

Kontakta oss för en fri värdering eller ett kostnadsfritt möte. Vi svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende i Katrineholm och Vingåker!

Läs vad 950 kunder tycker om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

• 2020-12-03

Gunilla K skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt fritidshus bra bemötande och trevliga samtal. Nöjd med Fredrik Läs mer
  • Lulyah A

2020-12-01

Lulyah A skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt radhus, vänlig bemötande, uppfyllda förväntningar, förstående i sitt sätt att arbeta, väldigt duktig mäklare! Läs mer
  • 2020-11-28

Sarawut S skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpte en bostadsrätt och hade Lil Johannisson som mäklare. Vilken underbar och hjälpsam person hon var!

Kommer ta hjälp och rekommendera Lil till mina bekanta i framtiden. Läs mer
  • 2020-11-28

Susann W skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Klockrent köp av hus i Björkvik. Från visning till skrivelse av köpet.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXcccxxxxxxxxxxxxxxxcccccccxxx Läs mer
  • 2020-11-26

Nur M skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Proffsig från början till slut. Lill var väldigt engagerad och hjälpsam genom hela processen, från visning till tillträde.
    Kunnig gällande objektet och lätt att få kontakt med. Vi är mycket nöjda som köpare. Läs mer
  • 2020-11-22

Andreas J skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi är jättenöjda med Fredriks arbete med att sälja vårat hus. En bra och smidig affär. Läs mer
  • 2020-11-19

Eva Carina F skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt mitt hus o fått fantastiskt bra hjälp med detta. Kan varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
  • 2020-11-18

Björn P skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt vår bostad. En snabb smidig affär med en mycket god tillgänglighet och gott bemötande från mäklaren. Läs mer
  • 2020-11-17

Frida J skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpte hus. Bra bemötta och nöjda med handläggningen av husköpet. Läs mer
  • Katharina T

2020-11-15

Katharina T skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Har sålt ett fritidshus.Fredrik har varit mycket trevlig att ha att göra med, och lämnat löpande uppgifter angående försäljningen. Då jag själv inte kunnat närvara, har min son stått för direktkontakten med Fredrik. Han har kunnat ringa Fredrik, och också fått den hjälp vi behövde inför försäljningen.Så tacksam för hjälp med deklarationsuppgifter inför nästa deklaration, har ju aldrig behövt göra sånt tidigare. Mina förväntningar är uppfyllda, och jag skulle gärna rekommendera Fredrik till vänner och bekanta. Mvh Katharina Thorhard Läs mer
  • 2020-11-13

Joel R skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren tog emot mig på ett bra sätt, hon tog reda på det jag behövde veta och var alltid tillgänglig. Jag är nöjd med hur affären gick till och hur smutsigt det var. Läs mer
  • 2020-11-12

Tomas C skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt vila.
    blev bemött på ett mycket bra sätt.
    Mäklaren levde upp till allt jag ville.
    Mäklaren var mycket kunnig och jag vart mycket nöjd med alla mina frågor jag hade. Läs mer
  • 2020-11-11

Patrick L skrev om Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt en lägenhet på 2,5 rum o kök.
    Lägenheten var lite för djärvt renoverad av oss o den hade kanske platsat mer i en storstad.
    Lägenheten saknade balkong vilket verkade ha en allt för stor betydelse i det här fallet.
    Alltså ett svårare sälj objekt vilket gjorde att vi fick gå ned i pris mer än vi önskat.
    Lill är ambitiös o duktig o vi har anlitat henne förut. Läs mer
  • 2020-11-11

Jonny W skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bra mäklare som är väldigt mån om kunden Läs mer
  • 2020-11-09

Margareta Viola W skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Västergårdsvägen 29, sålt.
    Linus har varit behjälplig på alla sätt vid vår försäljning av huset. Trevlig, engagerad och med empati då det kan kännas svårt att sälja sitt hus, kunnig och påläst om lagar och regler vid husförsäljning. Går igenom steg för steg vad som händer och tydlig vad som står i kontrakt. Läs mer
  • 2020-11-08

Marie-therese O skrev om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt lägenhet 3 rum
    Mäklaren positive
    Förväntningarna sälja snabbt och bra pris, fick sänka pris
    Svår sålt för tillfället Läs mer
  • 2020-11-08

Mats L skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt en bebyggd lantbruksfastighet under avstyckning. Mäklaren saklig och med utomordentlig ordning och reda. Känns mycket tryggt med tydlig information om de steg som tagits och ska tas för köpets genomförande Läs mer
  • 2020-11-05

Yvonne W skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Är mycket nöjd med bemötandet från mäklaren under hela processen. Mycket lätt att få tag i och alltid snabb återkoppling på frågor. Läs mer
  • 2020-10-30

Cindy Marie Sofia M skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har sålt vår villa i Vingåker som vi bott i under 17 år. Vi anlitade Carl-Adam Samuelsson då vi tidigare stött på honom under en försäljning och fått ett mycket gott intryck. Vi har blivit väldigt professionellt bemötta av Carl-Adam utan att det känts för affärsmässigt, det har funnits hjärta i bemötandet han haft mot oss vilket vi uppskattar och sätter värde på. Eftersom vi bott i vårt hus en längre tid så var det många känslor som förekom under försäljningen och då var det väldigt skönt att ha en trygg och pålitlig mäklare vid vår sida som kunde lotsa oss genom de funderingar som kom upp under vägen. Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vårt hus och vi har en god känsla i kroppen tack vare Carl-Adam. Vi skulle inte tveka att anlita honom igen! Läs mer
  • Dorreh H

2020-10-28

Dorreh H skrev om Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Bättre mäklare får man leta efter!
    Jag sålde mitt hus i Vingåker med hjälp av Carl- Adam Samuelsson på fastighetsbyrån.
    Från första stunden kände jag mig trygg och jag visste att jag har hamnat i proffsiga händer. Han gav mig ärliga och lugnande svar på mina frågor.
    Jag är supernöjd och han skötte allting på ett smidigt och bra sätt.
    Han är mycket kunnig mäklare och en fantastisk fin människa!
    Carl- Adam är helt enkelt bäst! Läs mer
    Carl-Adam S gillar detta
  • 2020-10-26

Malin J skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har köpt ett hus och sålt ett hus på väldigt kort tid. Fredrik är proffsig, på alla sätt och vis, vi blev seriöst och trevligt bemötta och våra förväntningar uppfylldes på alla plan. Går ni i köp- eller säljtankar, så rekommenderar vi verkligen Fredrik och Fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2020-10-21

Rebecka S skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag köpte en tomt i Forssjö. Tycker att jag blev mycket trevligt bemött av Andreas, som också upplevdes som kunnig och kompetent. Dock som nybörjare på detta område hade jag önskat en extra tydlighet i hur processen går till från hans sida. Läs mer
  • Siv L

2020-10-20

Siv L skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Fredrik är mycket proffsig och kunnig
    med det han gör. Glad och positiv. Vi fick all tänkbar hjälp vid vårt husköp. Kunde inte bli bättre. Läs mer
  • 2020-10-20

Bo Staffan L skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Tjänstvillig, trevlig och proffsig! Läs mer
  • 2020-10-14

Boro Z skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Han gav mig den information som jag vill ha Kund i fokus. Jag kan absolut rekommendera Osckar. Läs mer
  • 2020-10-14

Erik W skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Grymt engagerad för att det ska bli en bra, smidig och enkel process hela vägen från försäljning till köp av nytt. Kopplar på det stora perspektivet och ser till så att alla parter, i alla led blir nöjda. Läs mer

Karin V skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Har varit nöjd under hela processen och Haidar har skött min försäljning med bravur. Han är alltid tillgänglig och hjälpsam. Jag kommer rekommendera honom till alla jag känner som ska sälja ett objekt! Läs mer
  • 2020-10-13

Katrine Madeleine P skrev om Gunnar Malmkvist en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har söt hus och är supernöjda Läs mer
  • 2020-10-13

Bror-erik Mattias Z skrev om Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Stranden 5 i Katrineholm.

Är tillfreds hur processen och genomförandet av försäljningen gått till. Min upplevelse är att såväl jag som säljare och köparna delar den uppfattningen. Läs mer
  • 2020-10-12

Anders M skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Sålt hus. Bra med en öppen fråga för två (?) år sedan om vi funderat på att sälja. Naturligt att vända sig till FÖ när vi tänkt på saken.

Bra bemötande, information, bra med alternativa tillvägagångssätt. Snabbt igångsättande med besiktning o fotografering.

Vi saknade ibland lite information om vad som hände i processen. Dock ingen stor sak. Läs mer
  • 2020-10-12

Snjezana J skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har köpt en lgh på Bievägen 6a Katrineholm . Det bästa bemötande av en mäklare,kunnig,trevlig och proffsig på alla möjliga sätt.Vill rekommendera Oscar Tannlund till alla som vill köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-10-12

Carina F skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt en sommarstuga. Det gick smidigt och vi fick den hjälp vi behövde samt ett trevligt bemötande. Läs mer

Reino T skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    snabb och enkel hantering av ärende Läs mer
  • 2020-10-11

Renée J skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Har inte träffat honom så mycket men de gånger jag gjort det så var han väldigt trevlig Läs mer
  • 2020-10-11

Fritz Leif S skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Har sålt en villa
    Blev väldigt bra bemött!!
    Hade inga förväntningar direkt,men Linus ingav direkt förtroende och proffsigt bemötande.
    Trevlig affär😁😁 Läs mer
  • 2020-10-10

Eva G skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    En påläst mäklare väldigt trevlig! Läs mer
  • 2020-10-08

Göran K skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi har bara träffat Oskar Tannlund på informationsmötet och det gav oss den informationen vi då behövde. Läs mer
  • 2020-10-08

Thanh Son N skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Han var jätte trevlig och snäll. Han förklarade och visade mig allt jag behövde. Jag är helt nöjd. Läs mer
  • Birgitta J

2020-10-07

Birgitta J skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Jag har sålt en villa och köpt en bostadsrätt är mycket nöjd med alla på Fastighetsbyrån.MVH Birgitta Läs mer
  • 2020-10-07

Ann-britt Margareta P skrev om Gunnar Malmkvist en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Gunnar tog hand om försäljningen av vårt hus, både med professionellt och personligt bemötande. Försäljningen gick snabbt och smidigt, vilket gör att vi är jättenöjda med Gunnar som mäklare. Läs mer
    2020-10-07 Gunnar M svarar Ann-britt Margareta P
    Tack Ann-Britt!
    Lycka till i Växjö...
  • 2020-10-06

Sjötorps hus skrev om Oscar Tannlund en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Korrekt herre med stor trovärdighet i sitt agerande mot oss som kunder till Sveriges bästa mäklarbyrå Läs mer
  • 2020-10-05

Torbjörn V skrev om Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Mycket påläst på objektet och kunnig i sak Läs mer
  • 2020-10-04

Magnus Peterson M skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Vi köpte ett fritidshus. Min upplevelse var att Andreas var mycket tillmötesgående gentemot bägge parter. Husköpet var en smidig affär. Läs mer
  • 2020-10-04

Veronica K skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt en bostadsrätt.
    Trevlig och serviceinriktad. Läs mer
  • 2020-10-03

Milla B skrev om Andreas Nord en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köp av torp.
    Min upplevelse av Andreas är mycket god.

Tillmötes, trevlig och tydlig i sin kommunikation.
    Lever upp till de förväntningar jag som köpare har, att på ett bra och smidigt sätt guida en genom processen.

Tack! //Milla Läs mer
  • 2020-10-02

Stefan P skrev om Gunnar Malmkvist en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Gunnar uppfyllde mina förväntningar som jag har på en mäklare.
    Jag har köpt en mindre fastighet som jag ska använda som fritidsfastighet. Läs mer
    2020-10-07 Gunnar M svarar Stefan P
    Tack Stefan!
    Tack för Ditt tålamod med tillträdet..
  • 2020-10-02

Tony F skrev om Gunnar Malmkvist en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpt en sommarstuga i Hjäljmsätter
    Bemötandet var mycket professionellt men avslappnat
    Fick ett bra intryck på visningsdagen och detta följde sedan med under köp processen. Återkom på utsatta tider. Läs mer
    2020-10-07 Gunnar M svarar Tony F
    Tack Tony!
    Väldigt trevlig försäljning av huset, både från säljare o köpare.
    Lycka till framöver...
  • 2020-10-01

Gunnel Charlotte L skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Har inte haft så mycket med mäklaren att göra. Han var snabb att svara när jag sökt honom vilket jag uppskattar som kund. Jag har köpt en lägenhet i fastigheten Alen. Det som har varit ett minus är att man inte har blivit erbjuden att se lägenheten innan man flyttade in vilket hade varit bra då man fått ett hum om vad man kunde få plats med . Läs mer
  • 2020-10-01

Lukas G skrev om Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Köpte en villa som enbart kommit ut som ”på gång”. Det behövdes en snabb affär men Fredrik visade ändå tålamod mot oss. Skötte affären mycket bra i övrigt. Läs mer
  • Siv L

2020-09-30

Siv L skrev om Linus Lindholm en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Linus är en oerhört driven mäklare. Kunnig, trevlig och positiv. Vi fick mycket proffsig hjälp vid försäljningen av vår villa i Sköldinge. Han var alltid tillgänglig för frågor och återkoppla snabbt.
    Min man och jag är supernöjda med Linus insats. Läs mer
    Linus L gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte