Carl-Adam Samuelsson
Registrerad mäklare sedan 2007-06-11
Aktiv på Reco.se sedan 2015-03-25
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att få skapa lösningar för både köpare och säljare som resulterar i total nöjdhet!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet i branschen och ett stort driv för att skapa bra affärer. Jag är också en social, lyhörd och väldigt tydlig mäklare under hela förmedlingsprocessen.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig ägnar jag mig åt jakt, bilar och dela tiden med min familj. Läs mer

Läs vad 49 Läs vad Carl-Adam Samuelsson

• Peter H köpte sitt hus med hjälp av Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-07-03

Vingåker lantligt
    Vänligt, trevligt och proffsigt bemötande.
    Köpt en fritidsfastigheter. Läs mer
  • Inga-Lill R köpte sitt hus med hjälp av Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-06-06

Vingåker
    Utmärkt bemötande och servicemindig mäklare som vi köpt fritidshus via Läs mer
  • Hans Göran R köpte sitt hus med hjälp av Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-06-06

Vingåker
    Köpt ett fritidshus. Vi blev bemötta på ett trevligt och upplysande sätt.
    Köpet utan problem som gick smidigt med hjälp av en mycket kunnig mäklare. Läs mer
  • Ylva M köpte sitt hus med hjälp av Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-03-31

Vingåker
    Vi köpte hus, blev väldigt bra bemött under hela resan av Carl-Adam. Avslappnat men samtidigt proffsigt! Mycket nöjd! Läs mer
  • Adrian L köpte sitt hus med hjälp av Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-03-31

Vingåker
    Perfekt mäklare för en första gångssäljare! Läs mer
    Carl-Adam S gillar detta
  • Sofia Katarina Therese Y sålde sitt hus med hjälp av Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-11-19

Vingåker
    Väldigt professionell i sitt arbete. Fokus på att göra det bästa tänkbara för mig och köparen. Jag har känt mig trygg från första stund vilket jag tycker är väldigt viktigt när jag gör en av de viktigaste affärerna i livet. Läs mer
  • Dennis C köpte sitt hus med hjälp av Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-11-16

Vingåker
    Carl-Adam har hjälp oss att sälja vårt hus i vingåker samma vecka som han hjälper oss att köpa ett. Otroligt intensiv vecka för nerverna men med Carl-Adams stöd genom hela processen så blev detta hur bra som helst. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jenny Ann Gunilla Å sålde sitt hus med hjälp av Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-11-09

Köpt ett hus och sålt vårt gamla.

Carl-Adam upplevs rak och ärlig.
    Gör realistiska bedömningar på värdering.
    Lägger pussel för att matcha köpare och säljare.

Våra affärer har gått väldigt fort. Vilket har varit väldigt skönt för oss. Inget strul.

Carl-Adam pratar gärna lite historia bakom affären, och om man.lyssnar kan man få mycket info och tips av honom. Läs mer
    Carl-Adam S gillar detta
  • Joacim Willy H sålde sitt hus med hjälp av Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-08-15

Vingåker
    Vi har med hjälp av Calle sålt våran villa. Processen var väldigt kort och försäljningen gick snabbt. Läs mer
    Carl-Adam S gillar detta
  • Anita G köpte sitt hus med hjälp av Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-06-26

Vingåker
    Har köpt en bostad. Fick ett bra och trevligt bemötande . Köpet gick snabbt, mäklaren var lätt att få kontakt med. Är nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Lill Johannisson