Läs vad 56 Läs vad Carl-Adam Samuelsson

• 2020-12-28
    Letade hus kring Katrineholm utan framgång. Hittade till slut ett objekt i Vingåker som jag tittade på. Min sambo kontaktade Carl-Adam för att boka visning. Han meddelade då att han hade ett till hus som kunde motsvara vår efterfrågade standard. Dock var detta objekt inte ute till marknaden ännu. Det slutade med att vi tittade på båda husen samma dag och köpte det som inte var ute till försäljning. Hela processen från start till slut gick som en dans. Jag och min sambo har köpt och sålt hus flera gånger med olika mäklare. Carl-Adam är den bästa av dem hittills, utan konkurrens.
    Mats L
    • Vingåker
    köpte sitt hus med hjälp av Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
  • 2020-12-24
    Vi köpte vår villa i Vingåker via Carl-Adam. Redan vid första samtalet rörande ett annat objekt lyssnade Calle in vad vi eftersökte och matchade ihop oss med ett annat objekt som inte låg ute för försäljning. Efter visning av båda objekt förstod vi att han läst av oss rätt varpå vi köpte det hus som ej låg ute på marknaden. Han har varit inlyssnande, rak och tydlig genom hela processen. Bästa mäklaren vi haft att göra med och då har vi sålt/köpt bostad vart 3:e år de senaste 12 åren. Ger honom ett strålande betyg.
    Maria E
  • 2020-12-21
    Köpt en mindre gård samt sålt en villa. Det har gått väldigt smidigt i båda affärerna med klara besked och snabba avslut.
    Anders Peter N
    • 150.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
  • 2020-12-12
    Har köpt mindre jordbruksfastighet.
    Carl Adam har varit mycket tillmötesgående och serviceinriktad.

En mycket trevlig och kunnig säljare.

Bara kul.

Bästa hälsningar Lars Ohlson
    Lars O
    • 75.0 m²
    • Vingåker lantligt
  • 2020-11-08
    Köpt en bebyggd lantbruksfastighet under avstyckning. Mäklaren saklig och med utomordentlig ordning och reda. Känns mycket tryggt med tydlig information om de steg som tagits och ska tas för köpets genomförande
    Mats L
    • 259.0 m²
    • Byle
  • 2020-10-30
    Vi har sålt vår villa i Vingåker som vi bott i under 17 år. Vi anlitade Carl-Adam Samuelsson då vi tidigare stött på honom under en försäljning och fått ett mycket gott intryck. Vi har blivit väldigt professionellt bemötta av Carl-Adam utan att det känts för affärsmässigt, det har funnits hjärta i bemötandet han haft mot oss vilket vi uppskattar och sätter värde på. Eftersom vi bott i vårt hus en längre tid så var det många känslor som förekom under försäljningen och då var det väldigt skönt att ha en trygg och pålitlig mäklare vid vår sida som kunde lotsa oss genom de funderingar som kom upp under vägen. Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vårt hus och vi har en god känsla i kroppen tack vare Carl-Adam. Vi skulle inte tveka att anlita honom igen!
    Cindy Marie Sofia M
  • 2020-10-28
    Bättre mäklare får man leta efter!
    Jag sålde mitt hus i Vingåker med hjälp av Carl- Adam Samuelsson på fastighetsbyrån.
    Från första stunden kände jag mig trygg och jag visste att jag har hamnat i proffsiga händer. Han gav mig ärliga och lugnande svar på mina frågor.
    Jag är supernöjd och han skötte allting på ett smidigt och bra sätt.
    Han är mycket kunnig mäklare och en fantastisk fin människa!
    Carl- Adam är helt enkelt bäst!
    Dorreh H
    Dorreh H
    • 110.0 m²
  • 2020-07-03
    Vänligt, trevligt och proffsigt bemötande.
    Köpt en fritidsfastigheter.
    Peter H
    • 60.0 m²
    • Vingåker lantligt
  • 2020-06-06
    Utmärkt bemötande och servicemindig mäklare som vi köpt fritidshus via
    Inga-Lill R
    • 53.0 m²
  • 2020-06-06
    Köpt ett fritidshus. Vi blev bemötta på ett trevligt och upplysande sätt.
    Köpet utan problem som gick smidigt med hjälp av en mycket kunnig mäklare.
    Hans Göran R
    • 53.0 m²
    • Vingåker

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte