Lill Johannisson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 210 Läs vad Lill Johannisson

• Michael F sålde sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-02-26

Väster
    Är Väldigt nöjd att ha anlitat Lill som mäklare.
    Hon Väldigt bra och personlig service utöver det förväntade. Hon respekterade mig som kund och lyssnade aktivt på vad jag hade och säga.
    Lill var riktigt professionell 👍👍 Läs mer
  • Ulla K sålde sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-02-20

Norr
    Bostadsrätt. Duktig kunnig och trevligt bemötande av mäklaren.väntade mig en respektfull förmedlare och engagerad ,kunnig och glad person.erfaren också dom var trygg i sin roll Läs mer
  • Simon A köpte sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-02-18

Centralt
    Tack för ett enkelt köp av bostad Läs mer
  • Karin B köpte sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-02-16

Centralt
    Köpt bostadsrätt i Katrineholm.
    Väl bemötta från start tillslut.
    Professionellt och smidigt. Läs mer
  • Britt-marie E sålde sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-02-04

Sålt bostadsrätt
    Mäklaren var proffsig och mycket kunnig vilket gjorde att man fick stort förtroende
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar
    Bra,kunnig med ett trevligt och proffsigt sätt både mot köpare och försäljare
    Tumme upp för en sådan mäklare Läs mer
  • Leif Georg K köpte sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-02-04

Stort tack till Lill !
    Skötte allt, helt underbart. Man fick en stor trygghet i hela
    affären. Läs mer
  • Nina K sålde sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-01-27

Norr
    Toppen! allt med försäljningen gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • Marie E
    Marie E köpte sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-01-26

Väster
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag tycker jag blivit väl bemött och alltid fått hjälp med mina frågor. Har också fått hjälp om jag behövt råd att komma vidare med andra frågor. Läs mer
  • Elin D köpte sitt hus med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-01-25

Söder
    Sålt brf lgh, tydlig och enkel. Läs mer
  • Mats C köpte sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-01-22

Centralt
    Jag har sålt min bostadsrätt och köpt en ny. Lill har hela tiden hållt mig uppdaterat och haft ett trevligt bemötande. Hon är förtroendeingivande och proffesionell och kan sitt jobb. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Lill Johannisson