Lill Johannisson
Registrerad mäklare sedan 2010-07-12
Aktiv på Reco.se sedan 2015-03-25
2019-07 - 2020-06

Läs vad 215 Läs vad Lill Johannisson

• Adam E köpte sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-06-28

Norr
    Jag tycker det funkade jättebra att ha Lill som mäklare. Jag köpte en etta i Katrineholm. Mäklaren var trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Lars E köpte sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-06-07

3:a
    Väster
    Vi har fått hjälp att köpa lägenhet på ett väldigt proffsigt sätt och blivit väl bemötta. Läs mer
  • Robert B köpte sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-05-10

Norr
    Haft trevligt mottagning av Lill Johannisson, med bra och enkelt affär utan komplikationer . Läs mer
  • Fredrik S köpte sitt hus med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-04-14

Djulönäs
    Jag har nyligen köpt fritidshus via via Fastighetsbyrån i Katrineholm. Upplevde dem som mycket seriösa, kunniga, flexibla och professionella. Lill Johannisson som var vår mäklare hjälpte oss genom köpet på ett bra och förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • Andreas B köpte sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-04-08

Väster
    Jag har köpt en bostadsrätt, en två rummare.

Jag blev bemött på ett väldigt moget och förstående sätt, mäklaren var väldigt framåt och noggrann gällande lägenheten.

Svårt att ha förväntningar första gången men hon gjorde ett väldigt bra jobb. Noggrann men inte för på, märks att det fanns erfarenhet bakom jobbet som mäklare.

Kunde inte ha blivit mer nöjd med köpet/upplevelsen i sig. Läs mer
  • Michael F sålde sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-02-26

Väster
    Är Väldigt nöjd att ha anlitat Lill som mäklare.
    Hon Väldigt bra och personlig service utöver det förväntade. Hon respekterade mig som kund och lyssnade aktivt på vad jag hade och säga.
    Lill var riktigt professionell 👍👍 Läs mer
  • Ulla K sålde sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-02-20

Norr
    Bostadsrätt. Duktig kunnig och trevligt bemötande av mäklaren.väntade mig en respektfull förmedlare och engagerad ,kunnig och glad person.erfaren också dom var trygg i sin roll Läs mer
  • Simon A köpte sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-02-18

Centralt
    Tack för ett enkelt köp av bostad Läs mer
  • Karin B köpte sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-02-16

Centralt
    Köpt bostadsrätt i Katrineholm.
    Väl bemötta från start tillslut.
    Professionellt och smidigt. Läs mer
  • Britt-marie E sålde sin lägenhet med hjälp av Lill Johannisson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-02-04

3:a
    Sålt bostadsrätt
    Mäklaren var proffsig och mycket kunnig vilket gjorde att man fick stort förtroende
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar
    Bra,kunnig med ett trevligt och proffsigt sätt både mot köpare och försäljare
    Tumme upp för en sådan mäklare Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Lill Johannisson