Fredrik Öjdahl
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2018-12

Läs vad 57 kunder tycker om Fredrik Öjdahl

• Stefan Ö sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-12-30

Jag har sålt Hagaberg GA: Jägmästarbostaden. Det gick över förväntan, Fredrik har varit mycket trevlig & hjälpsam försäljningen gick väldigt bra det tog bara två veckor så att jag är väldigt nöjd. MVH Stefan. Läs mer
    2019-01-04 Fredrik svarar Stefan Ö
    Ja, det gick väldigt fort må jag säga. Kul att det var så mycket folk på visningen även 3:e advent! Tack för ditt omdöme!
    Fredrik gillar detta
  • Eva Ö sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-12-29

Sålt ett hus på landet. Blev utmärkt bemött av mäklaren. Mäklaren levde verkligen upp till förväntningarna . Från första kontakten med Fastighetsbyrån tog det 14 dagar till huset var sålt. Blev en bra visning med 13st intresserade och en bra budgivning. Är så nöjd med mäklaren Fredrik Öjdahl. Tack så mycket Fredrik och Fastighetsbyrån Läs mer
    2019-01-04 Fredrik svarar Eva Ö
    Tack Eva för din positiva rekommendation, det värmer i januarimörkret! Kul att vi lyckades få ihop försäljningen redan innan julledigheten!
  • Pierre S köpte sin bostad med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-11-22

Köpte ett hus. Det blev snabba svängar på denna affär och jag blev imponerad av att vi - han och säljarna lyckades sy ihop detta. Han är en mycket driven person som det är lätt och prata med. Lätt och få tag på när vi ville få svar på frågor och så. Svara han inte tog det inte lång tid fören han ringde tillbaka. Man kände verkligen att han ville det som var bästa både för köpare och säljare, ingav förtroende. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-01-04 Fredrik svarar Pierre S
    Det var kul att få hjälpa till att hitta det ni sökte! Det här var verkligen en affär att minnas, för alla parter tror jag! Tack för ert positiva omdöme!
  • Ingrid I sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-11-20

Jag är mycket nöjd med Fredrik Öjdahl. Han har alltid lyssnat, uppträtt kunnigt och proffsigt och är ett föredöme som mäklare. Kan varmt rekommendera honom
    Med vänlig hälsning,
    Rutger Persson Läs mer
    2019-01-04 Fredrik svarar Ingrid I
    Tack Rutger, det har verkligen varit en trevlig resa att få hjälpa er! Hoppas ni kommer trivas bra i Stockholm!
  • Ingrid P sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-11-20

Jag är 100% nöjd med Fredrik Öjdahl, han har alltid lyssnat, uppträtt proffsigt och kunnigt. Han är ett föredöme som mäklare. Kan varmt rekommendera honom.
    Ingrid Persson Läs mer
    Fredrik gillar detta
  • Lena Birgitta H sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-11-16

Fredrik är trevlig tillmötesgående och kompetent. Det var bra att ha honom som mäklare när vi sålde vårt hus. Läs mer
    2019-01-04 Fredrik svarar Lena Birgitta H
    Tack för ditt omdöme Lena, det gick ju tillslut även om vägen dit var lite krokig!
  • Dag Harry E sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-11-16

Fredrik har på alla sätt hjälpt oss att genomföra vår husförsäljning på ett väldigt smidigt sätt. Vi är jätte nöjda. Läs mer
    2019-01-04 Fredrik svarar Dag Harry E
    Vad roligt att ni är nöjda, det var en väldigt kul förmedling att genomföra! Hoppas ni kommer trivas bra på Öster istället!
  • Mohammad M
    Mohammad M sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-10-12

Jag har sålt huset vi er och Fredrik som mäklare.
    Allting gick bra till , att ordna tider och dagar för visningar och fram till att vi sålde det. Kontakten , planeringen och diskutioner kring affären har gått jätte bra.
    Mohammad Läs mer
    2019-01-04 Fredrik svarar Mohammad M
    Tack Mohammed för ditt omdöme och lycka till med tennisen! Nu får ni lite närmare till hallen!
  • Nasir A köpte sin bostad med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-09-29

Han är otroligt bra .snäll .och sköter sitt jobb på bästa sätt. Läs mer
    2019-01-04 Fredrik svarar Nasir A
    Tack för de orden Nasir! Hoppas ni trivs bra på Malmgatan!
  • Peter F sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2018-09-27

Vi har både köpt en villa och sålt ett radhus med hjälp av Fredrik.
    Han var mycket engagerad och behjälplig. Försäljningen gick väldigt smidigt, men i det här fallet hade det nog gjort det utan mäklarhjälp också. Läs mer
    2019-01-04 Fredrik svarar Peter F
    Tack för ditt omdöme Peter och hoppas ni kommer trivas bra i nya huset! Det gick sannerligen smidigt och ganska fort!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Lill Johannisson