Fredrik Öjdahl
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 100 Läs vad Fredrik Öjdahl

• Carl-Johan S
    Carl-Johan S köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-03-23

Shit pommes frites! Rakt igenom ärlig, professionell och hade ett tydligt kundfokus på både säljare och köpare. En genuin mäklare som man sällan hittar idag. Mina allra bästa rekommendationer för Fredrik! Då var jag dessutom köpare... Läs mer
  • Pia Karin E sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-02-25

Centralt
    Fredrik agerade proffesionellt vid försäljning av min lgh. Snabb och effektiv vid kontraktsskrivning samt flexibel. Läs mer
  • Malin S sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-02-19

Söder
    Vi stötte på Fredrik första gången vid en visning för ca ett år sedan. Just där och då var det inte aktuellt att sälja vår bostad, men vi visste att när den dagen kom så var det han som skulle få uppdraget.

Listan på Fredriks positiva egenskaper som mäklare kan göras lång men det vi har uppskattat mest är hans ovärdeliga kunskap, engagemang och snabba återkoppling på alla våra funderingar.
    Vid kontraktsskrivning och överlåtelse har allt gått väldigt snabbt och smidigt.

Stort tack! Läs mer
  • Peter G sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-02-09

Öster
    Fredrik hjälpte mig att sälja min lägenhet samtidigt som jag letade nytt och jag kan inte vara nöjdare. Fredrik har varit tillmötesgående under hela processen, samt ringt och kollat av hur letandet av ny lägenhet gått, verkligen pushat för att gå på visningar och inte tappa hoppet.

När det väl var dags att skriva avtal gick allt jättesmidigt. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Petra G köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-01-26

Fredrik har varit toppen! Upplevs stöttande för båda parter, snabb vid all hjälp och personlig. Bästa vi har varit i kontakt med. Läs mer
  • Martin B
    Martin B sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-01-20

Söder
    Fredrik sålde mitt hus i Katrineholm och jag hade höga förväntningar på att få ut så mycket som möjligt av det hus som jag lagt så mycket energi på.

Fredrik fanns hela tiden tillgänglig för frågor och informerade om vad som hände, med lagomt intervall.

Fredrik levde med råge upp till mina höga förväntningar.. Läs mer
  • Manda K köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-12-28

Centralt
    Jag har sålt ett radhus och köpt bostadsrätt.
    Hade turen att träffa två unga ambitiösa mäklare, ställde upp till 100%.
    Hela affären förlöpte smidigt och snabbt inget var omöjligt för mäklarna, uppfyllde mina önskemål helt. Hade känslan att de verkligen brydde sig om mig och ville mig väl. Helt nöjd!! Läs mer
    2020-01-15 Fredrik svarar Manda K
    Vad skönt att höra att du är nöjd med mitt och Haidars arbete! Nu hoppas vi båda att du kommer trivas otroligt bra i nya lägenheten!
  • Klara F köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-12-14

Öster
    Enkel och smidig affär med en tillmötesgående mäklare. Nöjd! Läs mer
    2020-01-15 Fredrik svarar Klara F
    Tack för ditt positiva omdöme Klara, det värmer i januari-kylan!
  • Maj L
    Maj L sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-11-25

Norr
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Fredrik, det gick snabbt och lätt. Fredrik är mycket kunnig och vi har fått ett trevligt bemötande hela tiden. Vi kan starkt rekommendera honom. Tack Fredrik. Läs mer
    2020-01-15 Fredrik svarar Maj L
    Ja, sannerligen en snabb affär blev det, precis som ni också önskade om jag minns rätt? Hur som helst, väldigt kul att det gick i lås, nu ska vi bara frånträda också! Tack för omdömet Maj!
  • Agneta C sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2019-11-19

Jag har sålt ett hus och köpt en bostadsrätt . Proffsigt bemötande. Lyhörd och saklig.
    Bra återkoppling
    Mycket bra upplevelse Läs mer
    2020-01-15 Fredrik svarar Agneta C
    Tack Agneta för ett fint omdöme! Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Lill Johannisson