Fredrik Öjdahl
Registrerad mäklare sedan 2017-02-08
Aktiv på Reco.se sedan 2017-07-14
2019-07 - 2020-06

Läs vad 108 Läs vad Fredrik Öjdahl

• Dagny V köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-07-01

Vittbro
    Snabb och tillgänglig under hela processen. Svarade på vårat första mail samma kväll och fixade visning direkt. Han var vänlig och professionel vid bemötandet och vi kände oss trygga i hans svar på alla våra frågor och funderingar. Läs mer
  • Birgitta J sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-06-19

Laggarhult
    Jag har varit jätteglad för hjälpen. Tack 😊. Birgitta Läs mer
  • Maria K sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-06-11

Vår mäklare Fredrik Öjdahl var mycket tillmötesgående från vår allra första kontakt tills dess att vårt hus såldes. Vi fick det precis som vi ville med allt vad gällde vår husförsäljning. Vi kan varmt rekommendera Fredrik som mäklare till er som går i säljtankar. Läs mer
  • Inger Anna Elisabet A sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-06-09

Vi har sålt vår villa i Katrineholm.
    När vi hade bestämt oss för att sälja vår villa tog vi kontakt med Fastighetsbyrån och där blev vi hänvisade till Fredrik Öjdahl. Vi blev bemött på ett korrekt sätt. Fredrik levde upp till allt det vi hade hoppats på när vi tog kontakt med Fastighetsbyrån. Han har varit väldigt proffsig och kunnig som mäklare och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Magnus N köpte en tomt med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-05-18

4:a
    Fredrik har uppfyllt sitt uppdrag till vår stora belåtenhet. Han har i alla lägen bemött oss bra och proffsigt samtidigt som han har varit behjälplig och tillgänglig i stort sett när helst vi har behövt få kontakt. Läs mer
  • Erik G köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-05-01

2:a
    Centralt
    Saklig och konkret
    Tydlig och service inriktad Läs mer
  • Jenny Maria My A sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-04-05

Öster
    Vi har sålt en villa med hjälp av Fredrik Öjdahl. Vi fick ett professionellt, sakligt och korrekt bemötande i alla faser. Fantastiskt bemötande, snabb återkoppling på frågor och en mycket trygg och stabil mäklare. Fredrik Öjdahl levde upp till våra höga förväntningar och vi rekommenderar honom varmt till alla som ska sälja/köpa bostad. Läs mer
  • Leo Niklas E köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-03-31

Forssjö
    Mkt bra och proffsig mäklare som hjälpte oss att sälja vårat hus. Alltid bra bemötande
    /Niklas Läs mer
  • Carl-Johan S
    Carl-Johan S köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-03-23

Shit pommes frites! Rakt igenom ärlig, professionell och hade ett tydligt kundfokus på både säljare och köpare. En genuin mäklare som man sällan hittar idag. Mina allra bästa rekommendationer för Fredrik! Då var jag dessutom köpare... Läs mer
  • Pia Karin E sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-02-25

4:a
    Centralt
    Fredrik agerade proffesionellt vid försäljning av min lgh. Snabb och effektiv vid kontraktsskrivning samt flexibel. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Lill Johannisson