Fredrik Öjdahl

Fredrik Öjdahl

Fredrik Öjdahl är mäklare på Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Fredrik Öjdahl har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Fredrik Öjdahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 223 omdömen med ett betyg på 4.8. Fredrik Öjdahl har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

223 omdömen om Fredrik Öjdahl

Sedan starten hos Reco 2017
Ulla-Lena H
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Finns inget att klaga på . Allt har varit till stor belåtenhet 🤩

Niklas E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande.

Liselotte E
Sparreholm Tätort

Trevlig och enkel att samarbeta med. Inget negativt att säga.

Thomas B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Vänlig, korrekt, ordning och reda.

Svar från Fredrik Öjdahl

Stort tack för ditt omdöme Thomas!

Mervi J
Mellösa

Alltid trevlig bemötande och snabba svar på mina frågor. Bra att bolla med och duktig på att förklara allting kring försäljningen. Jag hade förväntat mig att försäljningen skulle ta lite tid på nuvarande marknad men mitt hus blev sålt inom tre veckor av att annonsen publicerades. Till stor del upplever jag att detta beror på Fredriks kunnande och kännedom om marknaden. Sen var vi nog båda lika överraskade att det gick riktigt så fort som det gjorde. Mäklare absolut i toppklass!

Hans F
Öster

Vi har genom åren haft kontakt med flera mäklare på flera orter men ingen har hittills haft samma engagemang och focus som Fredrik. Fredrik har löpande stämt av läget med oss och även med våra intressenter på ett sätt som skapar förtroende och leder till avslut.

Svar från Fredrik Öjdahl

Tack Hans & Gunilla för en fantastiskt rolig förmedling och gott samarbete!

Malin O
Strångsjö

Fredrik är trevlig, kunnig och positiv.

Svar från Fredrik Öjdahl

Tack för ditt omdöme Malin, det värmer!

Daniel G
Sparreholm Tätort

Mycket professionellt bemötande. Enligt förväntan så fick mäklaren bostaden såld. Jag är mycket nöjd med Fredrik,

Svar från Fredrik Öjdahl

Tack Daniel! En lyckad förmedling tycker jag också där alla tre verkade mycket nöjda!

Torbjörn T
Strandvägsområdet

Fredrik är engagerad, förnuftig och informativ. Mycket bra val av mäklare.

Svar från Fredrik Öjdahl

Tack Tobbe! Stort lycka till i ert nya projekt, det kommer bli superbra!

Sandra M
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Öjdahl en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Trevlig och smidig! Som första gångs köpare var han tålmodig och hjälpsam. Vi känner oss trygga med detta husköp och skulle vi köpa eller sälja igen, är Fredrik den vi kommer vända oss till

Svar från Fredrik Öjdahl

Men stort tack Sandra! Vad roligt att ni verkar nöjda och jag tror ert nya hus kommer passa alldeles utmärkt! Vi ses på Fotografens framöver!