Sabina Bjurhem

Sabina Bjurhem

Sabina Bjurhem är mäklare på Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Sabina Bjurhem har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Sabina Bjurhem har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 105 omdömen med ett betyg på 4.8. Sabina Bjurhem har haft 17 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

105 omdömen om Sabina Bjurhem

Sedan starten hos Reco 2021
Sandra S
Köpte sitt hus med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Söder

Vi är jättenöjda! Alltid på glatt humör! Skojade och va personlig. Alltid snabba svar!

Tack snälla Sandra för så fint omdömet😊 Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Anita T
Sålde sitt hus med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Läppe

Trevligt bemötande och gott samarbete.

Svar från Sabina Bjurhem

Tack Anita för att jag fick hjälpa dig med försäljningen😊 Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Anders K
Läppe

Vi blev väldigt trevligt bemötta när vi var på visning. Hon var kunnig och inkännande. Vid kontraktskrivning var hon noga och förklarade bra hur allt går till, och det kändes tryggt.

Tack så mycket Anders för det fina omdömet 😊 Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Ella A
Läppe

Sabina var väldigt trevlig och glad. Man blev bra bemött och hon kunde svara på de frågor man hade. Hon berättade om tips på hur man kunde utveckla bostaden inför nya behov , för oss som nya husägare tyckte jag att det var kul att höra idéer från en som kan sin sak. Stor tummen upp till Sabina och håll hårt i henne!!😊

Svar från Sabina Bjurhem

Tack snälla Ella för så fint omdöme. Hoppas ni kommer att trivas riktigt fint i fritidshuset 😊Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Mulugheta Fekadu S
Öster

Vi är supernöjda med Sabina! Hon har varit hjälpsam, förklarat tydligt och hon har alltid varit tillgänglig. Det har varit enkelt med Sabina. 10/10!

Svar från Sabina Bjurhem

Tack snälla Mulugheta för så fina ord, Mvh Sabina Fastigehtsbyrån :)

Nina Camilla W
Öster

Sabina är en toppen mäklare som vi verkligen rekommenderar till er som ska sälja eller köpa. Är snabb vid återkoppling när man har frågor och funderingar. Starka sidor som Sabina har är att hon är lyhörd, bra och tydlig kommunikation och super trevlig! Sabina hjälpte oss att sälja under en svår och tuff marknad och vi är så nöjda med hennes insats och arbete.

Svar från Sabina Bjurhem

Tack snälla Nina för det fina omdömet och stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Frida C
Söder

Kände mig trygg i min husförsäljningen med Sabina!

Tack Frida för fint omdöme :) Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Linnéa S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Norr

Otroligt hjälpsam! Snabb på att svara och kunde hon inte svara på våra frågor återkopplade hon snabbt.

Svar från Sabina Bjurhem

Tack snälla Linnéa för ditt omdöme och att jag fick hjälpa till med försäljningen av din bostad :) Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Benny A
Söder

Jätte nöjd med Sabinas effektivitet Händer saker hela tiden. Det hon har fixat med både vårat köp och försäljning är helt otroligt. Bästa mäklaren jag någonsin haft kontakt med. Och då har jag gjort många husaffärer genom åren.

Svar från Sabina Bjurhem

Men åhhh Benny, stort tack för de fina orden det värmer i hjärtat att höra. Jag vill tacka så mycket för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Susanne V
Söder

Snabb, proffsig, ingenting verkar omöjligt för Sabina. Vi är supernöjda med henne! Kan varmt rekommenderas 🤗!

Svar från Sabina Bjurhem

Tack snälla Susanne för det fina omdömet och stort tack för att jag fick förtroendet med att hjälpa er med försäljningen :) Mvh Sabina Fastighetsbyrån