Sabina Bjurhem är mäklare på Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Sabina Bjurhem har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Sabina Bjurhem har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.9. Sabina Bjurhem har haft 22 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 43 Läs vad Sabina Bjurhem

• sålde sitt hus med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    2022-07-08 Verifierad kund
    Vi har bara gott att säga om Sabina. Hon var engagerad och visade att hon var intresserad av att sälja vår villa och att det skulle bli så bra som möjligt för oss. Glad och entusiastisk. Hon höll oss hela tiden uppdaterad i vad som hände och återkopplade till oss ofta och så fort något nytt hänt. Det uppskattade vi mycket. Vi kände oss trygga med henne, vi upplevde att hon var ärlig och uppriktig. Det var inget som satt fast, utan hon var väldigt flexibel.
    Jag hade inte alls så höga förväntningar på mäklare, men jag blev positivt överraskad! Vi är supernöjda med hennes insats som gjorde att försäljningen gick snabbt och till ett pris som vi var nöjda med.
    Tack snälla Bodil för den fina recensionen det värmer att höra. Jag vill tacka ER för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av erat fina hus.
  • Pilar Cristina S
    • Läppe
    2022-06-08 Verifierad kund
    Sabina helped us buy our dream house in Sweden, she made this experience very smooth and special, she is very professional and an excellent communicator, it was easy to connect at every step in the process and be informed about all aspects and details. We received the documents prior to our appointment, so that we could translate them and ask questions with time and she answered all of them, she makes sure you have all you need to buy the right property.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    • Flodafors
    2022-06-01 Verifierad kund
    Trevlig, lättsam och glad!
    Det har varit enkelt att ha kontakt med Sabina i vårt köp.
    Tack snälla Carmencita för de fina orden :)
    Sabina Bjurhem
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    • Vingåker
    2022-05-18 Verifierad kund
    Bra bemötande och känns ärlig.
    Jag önskade att det skulle bli en smidig affär och att det inte skulle dra ut på tiden.
    Tycker att hela processen gått bra och har fått den hjälp jag förväntat mig.
    Tack snälla Irene för dina fina ord och det har varit så roligt att få hjälpa dig med din försäljning och även att du blev köpare till en av min objekt som jag hade ute på "på gång". Mvh Sabina Bjurhem Sabina Bjurhem
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    • Vingåker
    2022-05-16 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett mycket bra och förtroende givande sätt.Hade inga direkta förväntningar Sabina gav ett mycket trovärdigt och ärligt bemötande.Hon var uppriktig och såg till att köpet gick fort.
    Tack snälla Hasse för din bedömning :) Mvh Sabina Bjurhem Sabina Bjurhem
    • Strångsjö
    2022-05-04 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Sabina. Hon var alltid en stor hjälp, när vi hade frågor eller behövde några information. Hon svarade alltig mycket snabbt och kompetent. Vi är tacksamma för hemmes stöd att hitta vårt drömhus!
    Hej Tanja,
    Så glad jag blir att läsa din rekommendation, ett stort varmt tack och varmt välkommen till Strångsjö :)
    • Strångsjö
    2022-05-02 Verifierad kund
    Mycket bra. Upplevde ett väldigt bra bemötande och väldigt professionellt.
    Tack Katrine för dina ord, det värmer att höra.
    Sabina
    2022-05-01 Verifierad kund
    Sabina gav mig ett bra bemötande och levde upp till de förväntningar jag har på en fastighetsmäklare.
    Jag upplever Sabina som ambitiös och hon återkom enligt överenskommelse. Sabina har enligt mig en bra grund att skapa kontakt med nya människor, i detta fallet mig/oss. Ser jag till hennes utveckling så tror jag att hon behöver mera kunskap om byggnader, men det är bara vad jag tror mig veta😇
    Tack Georg för ditt omdöme och feedback :)
    Sabina
    2022-04-27 Verifierad kund
    Trevligt hembesök
    Vi hade höga förväntningar och mäklaren levde upp till dem på ett fint tryggt och bra sätt.
    Sammanfattningsvis så tycker jag att Sabina varit väldigt trevlig och varm och förstående, och även proffsig i sin roll och gav ett bra och tryggt intryck för både säljare och köpare. Stort Tack Sabina!
    Tack snälla Johanna för att jag fick förtroendet att hjälpa er och de fina orden. Det värmer verkligen att få höra.
    Mvh Sabina
    2022-04-26 Verifierad kund
    Ett bra bemötande. Lätt att få tag i ..Var påläst om fastigheten.
    Inget bar omöjligt. Hon tog ta i saker som vi undrade och så till att vi fick komma ut en andra gång som gjorde att vi föll ännu mera för fastigheten. Eftersom det var lite nedslag ev besiktningen. Så ägaren visade oss då.
    Tack snälla Carina för din bedömning :) Mvh Sabina Sabina Bjurhem