Sabina Bjurhem

Sabina Bjurhem

Sabina Bjurhem är mäklare på Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Sabina Bjurhem har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Sabina Bjurhem har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.8. Sabina Bjurhem har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

92 omdömen om Sabina Bjurhem

Sedan starten hos Reco 2021
Lynn N
Köpte sitt hus med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Läppe

Trevligt bemötande, kunnig och snabb på att svara och återkoppla om man hade frågor eller funderingar. Kan varmt rekommendera.

Tack snälla Lynn för det fina omdömet :) Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Sofia Elisabet B
Sålde sitt hus med hjälp av Sabina Bjurhem en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Läppe

Sabina är en fantastisk mäklare. Hon har bemött oss bra genom hela processen och varit inlyssnande och agerat utefter våra önskemål. Sabina är snabb, återkopplar och uppdaterar regelbundet. Vi är mer än nöjda. Vi kommer definitivt använda Sabina igen om vi någon gång kommer gå igenom en säljprocess igen.

Svar från Sabina Bjurhem

Stort tack Sofia för så fina ord och åter igen stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av erat fritidshus :) Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Andréas Samuel B
Läppe

Professionellt hela vägen. Väldigt fint bemötande som var både inkluderande och vägledande. Sabina var engagerad i hela processen och kunde snabbt hitta en match mellan oss och köpare. Kan inte mer än att ge högsta betyg.

Tack snälla Andreas för den fina recensionen :) Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Linda M
Laggarhult

Hon var väldigt professionell och trevlig. Såg till att få svar på alla de frågor vi hade, även de som hon inte hade svar på sedan innan. Fick nästan alltid återkoppling från henne direkt, oavsett om det var dag, kväll eller helg och återkom oftast med svar på frågorna inom en timme om hon inte kunde svara på de direkt.

Tack snälla Linda för så fint omdöme :) Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Elin Kristina Sofia K
Väster

Sabina upplevdes mycket proffsig och kunnig. Hon var mycket trevlig och lättsam att prata med, det kändes om att ingenting var något bekymmer och hon var väldigt tillmötesgående.

Svar från Sabina Bjurhem

Stort tack Elin för så fina ord och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen :) Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Andreas J
Laggarhult

Trevligt bemötande, bra och klar presentation av objektet både i beskrivning, bilder och på plats, samt snabba svar på våra ytterligare frågor.

Svar från Sabina Bjurhem

Tack snälla Andreas för ditt omdöme, det värmer att höra :) Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Mats N
Valla

Tillmötesgående och serviceminded, hon tar sig tid att förklara, stötta och skapar trygghet för av livets största affärer.

Stort tack Mats för så fina ord :) Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Magnus L
Väster

Förtroendeingivande, professionell, trevlig och mycket kunnig. Rekommenderas varmt.

Svar från Sabina Bjurhem

Tack snälla Magnus för så fint omdöme och åter igen stort tack att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av erat fina hus :) Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Mariam L
Väster

Hon är en mycket respektabel person, någon som är skicklig i sitt arbete och är trevlig att ha att göra med. Jag önskar henne alltid framgång i sitt arbete

Svar från Sabina Bjurhem

Tack snälla Mariam för så fint skrivet, det värmer i hjärtat :) Mvh Sabina Fastighetsbyrån

Elena P
Varbro

Lyhörd, trevlig. Passade bra att skriva på kontraktet i stugan

Tack Elena för ditt omdöme. Mvh Sabina Fastighetsbyrån