Johan Fager

Johan Fager

Johan Fager är mäklare på Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Johan Fager har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Johan Fager har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Fager har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

25 omdömen om Johan Fager

Micke K
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Fager en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Yxtaholm

Väldigt tillmötesgående. Svarade alltid i telefon när man än rinde. Hade han inte svar på våra frågor så tog han reda på det omgående. Han är en mäklare man får förtroende för direkt! Mvh Micke och Åsa Keijser

Calle Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Fager en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Yxtaholm

Fick ett bra intryck redan vid första mötet. Det var lätt att nå Johan och man fick svar snabbt. Behagligt och professionellt bemötande. Vi är jättenöjda med Johan som mäklare vid vår försäljning av fritidshuset

Pontus S

Tack för all hjälp och du var en skicklig mäklare! som någon annan skrev skicklig och lyhörd. / Pontus och amira

Mikael N

Johan är lyhörd och sympatisk. Han ingav förtroende och trygghet under tiden vi har haft kontakt.. Vi är nöjda!

Wilma Ö

Välkomnande i sitt bemötande. Hade bra svar på frågor vi ställde/tog reda på svaren och kontaktade oss. Lätt att få tag på. Bra samarbete mellan alla parter - mäklare, köpare, säljare. Toppen!!

Gustav H

Trevlig! Hör av sig och fixar svar

Christian Roger E

Ett bra bemötande och ett riktigt bra första intryck. Lyhörd på våra tankar och funderingar. Johan ingav ett förtroende från första stund och vi är så nöjda med att ha haft Johan som mäklare under vår försäljningsprocess, samt under vår process med köp av ny bostad.

Monika Maria Å

Mycket kunnig och trevlig. Lätt att samarbeta med.

Christer S

Vi fick ett bra bemötande han ordnade vårt nya boende på ett snabbt och bra sätt

Mattias K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Fager en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Väster

Trevlig person med snabba och bra svar!