Gabriella Gerges

Gabriella Gerges

Gabriella Gerges är mäklare på Fastighetsbyrån Kista

Gabriella Gerges har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Gabriella Gerges har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 417 omdömen med ett betyg på 4.8. Gabriella Gerges har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

417 omdömen om Gabriella Gerges

Sedan starten hos Reco 2014
Gunilla H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
Kista - Ärvinge

En trevlig tjej som kan sitt jobb och pratade klart Och t ytligt jag valde rätt

Qerime M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
Spånga - Tensta

Jag blev bemött med respekt och bra kommunikation Gabriella förklarade och svarade på alla frågor som jag hade. Hon va tillgänglig och svara på sms eller ringa. Gabriela va också tydlig med både mig som köpare men också säljaren.

Md Obaidul A
Kista

Gabriella är mycket professionell på sitt jobb.

Lena V
Kista

Vi upplevde Gabriella som mycket vänlig och tillmötesgående och samtidigt professionell och kunnig. Gabriella visade intresse av att visa oss de lägenheter som passade oss efter läge och pris. Därför är vi mycket nöjda med den lägenheten vi köpte.

Anastasia K
Akalla

Gabriella är duktig professionel mäklare. Svarar snabbt,bra kommunikation,jag är nöjd. Tack!

Abdollah S
Sålde sitt hus med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
Akalla Trädgårdsstaden

Mycket erfaren och duktig mäklare. Hade mycket bra bemötande. Uppfyllde alla våra förväntningar.

Imad A
Spånga - Tensta

Gabriella är en fantastisk person med alla standarder! Hon hjälper mig inte bara att hitta min hjälp, hon går utöver det för att ge expertråd, sund vägledning och hjälp med varje steg i processen. Hon är exceptionellt hjälpsam, dedikerad till att tillhandahålla den högsta servicenivån och har en exceptionell förmåga att förstå mina behov och leverera dem till perfektion. Jag kan helt enkelt inte föreställa mig en mer givande fastighetsupplevelse utan henne. Mvh Imad

Mona A
Spånga - Tensta

Gabriella är en symbol för förtroende och respekt genom sina kontakter med kunder. Tack vare sin professionalism och professionella etik förtjänar hon beröm som en respekterad och pålitlig kund, eftersom hon arbetar hårt och med engagemang att möta kundernas behov och uppnå deras ambitioner med största tillfredsställelse och framgång.” Mvh Mona

Emma G

Professionellt, tydligt och tryggt

Özlem C
Köpte sitt hus med hjälp av Gabriella Gerges en del av Fastighetsbyrån Kista
Kista

Mycket trevligt bemötande när vi var på visning. Allt gick så snabbt tack vare Gabriella. Bästa mäklarna i Järvaområdet.