Jeanette Boghos

Jeanette Boghos

Jeanette Boghos är mäklare på Fastighetsbyrån Kista

Jeanette Boghos har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Jeanette Boghos har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 187 omdömen med ett betyg på 4.8. Jeanette Boghos har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

187 omdömen om Jeanette Boghos

Sedan starten hos Reco 2017
Ali A
Köpte sitt hus med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

Jag hade en jättebra mäklare som hjälpte mig att köpa min bostad. Jeanette var verkligen hjälpsam och svarade på alla mina frågor. Dessutom var hon jättevrevlig. Jag rekommenderar henne verkligen till alla som letar efter en bra mäklare!

Yehya Zahy A
Sålde sitt hus med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

Hjälpsamma och snäll. Hon jobbade på ett bra sätt och vi sålde huset med ett bra pris

Sumai A
Köpte sitt hus med hjälp av Jeanette Boghos en del av Fastighetsbyrån Kista

Jag är tacksam för Jeanettes hjälp under hela köpprocessen. Hon var otroligt hjälpsam och tillmötesgående, alltid redo att svara på våra frågor och ge oss råd. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som letar efter en pålitlig och engagerad mäklare.

Abebaw Getahun B
Husby

Hon är trevligt att förklara bra när vi har skrivit kontrakt

Natalia P

Kändes tryggt att jobba med Jeanette. Mvh// Natalia

Pedro P
Kista

Mycket professionellt och trevligt. Bra jobbat!

Ellen Alva M
Kista

Blev bemötta mycket bra och fick svar på alla frågor jag hade. Kändes som att hon visste vad jag ville ha och rekommenderade rätt lägenhet.

Moriss Samy Ghatass H
Spånga - Tensta

Bäst Mäklare Jeanette. Tack!

Nurullobek A
Akalla

Jag har fått svar snabbt och allt gick snabb.Hon är proffs. Vi är väldigt nöjd stör tack

Özlem C
Akalla

Jag rekommenderar varmt Jeanette som mäklare. Är tydlig och strukturerad bästa valet man kan göra. Tack ännu engång för allt Bästa Jeanette.