Henrik Arnesson

Henrik Arnesson

Henrik Arnesson är mäklare på Fastighetsbyrån Knivsta

Henrik Arnesson har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Henrik Arnesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 372 omdömen med ett betyg på 4.8. Henrik Arnesson har haft 49 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

372 omdömen om Henrik Arnesson

Sedan starten hos Reco 2014
William D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Centralt

Vi fick snabb och bra respons på vårt intresse av lägenheten samt en förhandsvisning. På plats fick vi ett varmt och personliga bemötande. Efter att vi lagt ett bud fick vi svar direkt vilket verkligen uppskattas. Vid skrivningen fick vi bra svar om detaljer i avtalet så vi kan bara säga positiva ord om Henrik.

Ulrika D
Centralt

Väldigt trevlig och vi fick väldigt bra information. Vi är supernöjda

Lillemor I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Centralt

Henrik upplevs som kunnig och professionell och har ett trevligt och tillmötesgående bemötande.

Peter B

Mycket trevlig och proffsig. Kan gott rekommendera Henrik

Joakim L
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Alsike

Johanna L
Centralt

Att köpa nytt boende via Henrik var enkelt och smidigt, precis som det ska vara. Han fanns alltid tillgänglig och löste ev frågor snabbt.

Ulrika O

Kunnig och proffsig. Stort kontaktnätverk

Thomas O
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Arnesson en del av Fastighetsbyrån Knivsta
Centralt

Proffsigt och personligt bemötande med fingertoppskänsla i en numera rörig bostadsmarknad.Kan varmt rekommendera Henrik för kommande mäklaruppdrag. Tack Henrik !

Maria N
Centralt

Jag har väldig god erfarenhet av Henrik Arnesson. Han hjälpte mig med köp av mitt nuvarande hus hus för många år sedan, med värdering av huset när jag behövde det och nu med försäljning av en lägenhet. Han hjälpte mig till och med att hitta en duktig golvläggare. Alltid lika professionell och trevlig. Han strävar alltid efter att få nöjda kunder vilket han lyckas med. Han levde upp till mina förväntningar, gav goda råd och lyckades hitta en köpare i dessa svåra tider. Jag är mycket nöjd. Tack, Henrik!

Ronnie E
Centralt

Ett mycket trevligt bemötande och allt känns positivt