Mäklare Örebro Kumla Fastighetsbyrån Kumla Gustaf Sundkvist
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 14 kunder tycker om Gustaf Sundkvist

• Ellinor B
    Ellinor B köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-02-19

5:a
    134m²
    Sköllersta
    Gustav har på ett tryggt och proffsigt sätt hjälpt oss vid köpet av vårt första hus. Han har funnits tillgänglig på telefon dygnet runt och vi har upplevt honom som mycket engagerad i vår process! Vi kommer verkligen att rekommendera honom som mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-02-19 Gustaf S svarar Ellinor B
    Hej Ellinor,

Tack för det fina betyget! Vad roligt att höra att ni känner er så pass nöjda att ni kan rekommendera mig vidare. Lycka till med ert nya hus.

Gustaf Sundkvist,
    Fastighetsbyrån.
  • Lilian J sålde sin lägenhet med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-02-16

2:a
    62m²
    Kumla
    Jag har sålt en bostadsrätt. Gustaf Sundkvist är en mycket tillmötesgående,lyhörd person som är lätt att få kontakt med som jag hade förväntat mig.Rekommenderar honom gärna. Vänliga hälsningar Lilian Johansson Läs mer
    2019-02-18 Gustaf S svarar Lilian J
    Hej Lilian,

Tack så mycket för de fina orden. Det glädjer mig att ni känner att er förväntansbild blev uppfylld.

Ha det gott och hälsa Conny!

Gustaf Sundkvist,
    Fastighetsbyrån
  • David S
    David S köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-02-12

5:a
    114m²
    Vretstorp
    Köpt bostad. Gustaf är engagerad och trevlig mäklare både före och efter köp. Tar reda på på alla fråge tecken. Rekommenderas Läs mer
    2019-02-12 Gustaf S svarar David S
    Hej David!

Tack för den fina recon, roligt att höra att ni är nöjda både före och efter. Fortsatt lycka till med nya huset!

På återseende,

Fastighetsbyrån.
  • Niklas N köpte sin bostad med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-01-07

Bostadsrätt. Väldigt trevligt bemött av Gustaf. Hade inga förväntningar, men blir alltid glad när saker går smidigt, vilket de verkligen gick nu. Allt som allt så är jag väldigt nöjd och glad över att jag fick just Gustaf som mäklare. Trevlig människa! Läs mer
    2019-01-07 Gustaf S svarar Niklas N
    Hej Niklas!

Tack så mycket för de fina orden. Det värmer att ni känner er nöjda, det är det viktigaste för mig. Jag får även passa på att önska stort lycka till med den nya bostadsrätten!

Vi ses,

Med vänliga hälsningar,
    Fastighetsbyrån.
  • Anna F köpte sin bostad med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2018-12-08

Har ingen tidigare erfatenhet av husköp eller mäklare så jag har inget att jämföra med men tycker att det har varit bra. Trevligt bemötande och svar på mina frågor under visningar. Var inget problem att komma i kontakt med honom vid behov. Som förstagångsköpare av hus var mycket okänt och förvirrat och jag fick hjälp att reda upp allt och tydliga beskrivningar av de olika stegen i processen. Jag är nu ägare till en mindre villa. Läs mer
    2018-12-09 Gustaf S svarar Anna F
    Hej Anna,

Tack för att du tog dig tiden att recensera mitt arbete. Det glädjer mig att du känner att du fått svar på dina frågor under processen.

Stort lycka till med det nya huset!

• Johanna B
    Johanna B skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2018-12-07

Köpte min första lägenhet och kunde inte ha blivit bemött bättre. Fantastiskt service och stöd genom hela processen. Tack så hemskt mycket Gustaf! Läs mer
    2018-12-09 Gustaf S svarar Johanna B
    Hej Johanna!

Tack så mycket för att du tog dig tiden att recensera mitt arbete, roligt att höra att du är nöjd.

Lycka till med nya lägenheten!

Fastighetsbyrån.
  • Christina J sålde sin bostad med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2018-12-06

Sålt en villa . Blev bemöt med god respekt och Gustaf har ett bra bemötande , känns att han lyssnar och har god social kompens och ser kundens behov. Väldigt kompetent trots att han är ung . Kändes tryggt ! Läs mer
    2018-12-06 Gustaf S svarar Christina J
    Hej Christina,

Tack för de fina orden! Det glädjer mig att ni är riktigt nöjda.

Ha en fin jul så ses vi på tillträdet!

Fastighetsbyrån.
  • William M köpte sin bostad med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2018-12-05

Gustav hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och även att köpa en ny.
    Jag blev bemött på ett proffsigt sätt och är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-12-05 Gustaf S svarar William M
    Hej William,

Tack för recensionen! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Vi ses på fredag för tillträdet.

Ha det gott!

• Christoffer K skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2018-10-28

Hörde av mig till fastighetsbyrån när jag skulle sälja min lägenhet i Askersund. Gustav kontaktade mig och bokade in ett möte för värdering m.m.

Det gick bra och Gustav skötte sig riktigt professionellt och uppriktigt! Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-10-29 Gustaf S svarar Christoffer K
    Hej Christoffer,

Vad roligt att höra att du tycker att du har blivit bemött på ett professionellt och uppriktigt sätt. Det glädjer mig att du är nöjd.

Stort lycka till med den nya bostaden norrut.

• Lukas K skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2018-10-28

Har köpt en bostadsrätt och tycker att man inte kan bli bemött på ett bättre sätt, klockren på att förklara och lämnar inte ute något, var nervös inför köpet innan jag hade vunnit budgivningen men sen när Gustaf gick igenom steg för steg vart de glasklart, helt enkelt en klockren mäklare! Läs mer
    2018-10-29 Gustaf S svarar Lukas K
    Hej Lukas,

Tack för dina fina ord! Det värmer att du är riktigt nöjd med mitt arbete. Jag önskar stort lycka till med dina första lägenhet och köksrenoveringen.

Ha det fint!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kumla