Gustaf Sundkvist
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 63 Läs vad Gustaf Sundkvist

• Peter H
    Peter H sålde sin lägenhet med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-03-05

Kumla Kommun
    Sålt en bostad, bemötande var rolig och hade en bra relation till Gustav som säljare. Gustav är en kunnig mäklare . Lugn och sansad.
    Ställde upp på våra villkor mycket bra. Läs mer
    2020-03-05 Gustaf S svarar Peter H
    Hej Peter!

Vad roligt att du tog dig tiden att utvärdera mitt arbete gällande er lägenhetsförsäljning. Tack för det!

Vi ses på tillträdet!

Fastighetsbyrån.
  • Kerstin E sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-02-26

Kumla
    Har sålt en enplansvilla med källare.
    Mycket bra bemötande.
    Förväntningarna var att allt skulle gå bra och snabbt.
    Tyckte nog att mäklaren levde upp till dem.
    Mäklaren var mycket trevlig och kunnig trots sin ringa ålder och
    vi är nöjda med honom. Läs mer
    2020-02-26 Gustaf S svarar Kerstin E
    Hej Kerstin,

Tack så mycket för den fina rekommendationen! Kul att ni upplevde mig som kunnig och att affären gick bra och snabbt.

Vi ses på tillträdet!

Fastighetsbyrån.
  • Ronny S köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-02-20

Pålsboda
    Vi köpte ett hus och var väldigt nöjda med mäklaren. Han gav ett proffsigt intryck från start till mål och är väldigt trevlig och lyhörd. Vi rekommenderar honom varmt och kommer absolut kontakta honom i framtiden om det blir aktuellt. Läs mer
    2020-02-20 Gustaf S svarar Ronny S
    Hej Ronny!

Tack så mycket för att du tog dig tiden att utvärdera mitt hanterande av ert husköp i Pålsboda. Vad roligt att ni känner er tillräckligt nöjda för att komma åter i framtiden.

Fastighetsbyrån.
  • Jörgen F sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-02-18

Jag har sålt en villa i Harge. Mäklaren gjorde ett bra jobb och allt gick väldigt snabbt. Jag upplevde att mäklaren var kunnig inom området. Läs mer
    2020-02-18 Gustaf S svarar Jörgen F
    Hej Jörgen!

Tack så mycket för recensionen! Kul att höra att ni upplevde mig som kunnig.

Vi ses för nyckelöverlämning!

Med vänlig hälsning
  • Komar J
    Komar J köpte sin lägenhet med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-02-17

Bästa mäklare alla som ska han är super bra Läs mer
    2020-02-17 Gustaf S svarar Komar J
    Hej Komar!

Tack så mycket för rekommendationen. Roligt att höra att ni är nöjd med mitt arbete gällande lägenhetsköpet.

Vi ses!

Fastighetsbyrån.
  • Jens A köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-02-09

Askersund
    Köpte fastigheten Lövvägen 8 Hammar
    Bemötande: Ett välkommande och lyhört sätt.
    Hade inga speciella förväntningar.
    Gustav utförde med beröm under hela tiden från visning till köpets fulföljande
    Högsta betyg från Marita och Jens Läs mer
    2020-02-10 Gustaf S svarar Jens A
    Hej Marita och Jens!

Vad roligt att ni tyckte att mitt agerande i ert bostadsköp på Lövvägen gick till på ett föredömligt sätt. Det glädjer mig att ni vill rekommendera mig vidare.

Vi ses!

Fastighetsbyrån.
  • Christer A köpte sin lägenhet med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-02-08

Kumla
    Han var bra på att ge snabba svar på funderingar. Läs mer
    2020-02-11 Gustaf S svarar Christer A
    Hej Christer,

Tack för att du utvärderade mitt arbete med lägenhetsköpet, det glädjer mig att du tyckte att återkoppling låg i linje med det som förväntades.

Välkommen till Kumla!

Fastighetsbyrån.
  • Oskar O köpte sin lägenhet med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-02-05

Askersund
    Jag har köpt en bostadsrätt med Gustaf som mäklare, detta var mitt första köp och visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Vid eventuella frågor jag hade svarade han direkt och/eller tog reda på svaren snabbt, han förklarade även hur processen skulle gå till så jag visste lite i förväg vad som skulle hända. En väldigt bra mäklare! Läs mer
    2020-02-05 Gustaf S svarar Oskar O
    Hej Oskar!

Vad roligt att du är nöjd med mitt hanterande av ditt bostadsrättsköp. Tack för att du tog dig tiden att recensera.

Varmt välkommen till Askersund!

Fastighetsbyrån.
  • Sabina S sålde sin lägenhet med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-01-20

Hallsberg Nytorget
    Jag sålde en lägenhet i Hallsberg 2 rok och hade Gustaf som mäklare. Från början till slut så mötte han mig med ett proffessionellt och tillmötesgående bemötande. Kände fullt förtroende för honom och har därefter fått all hjälp och information som jag behövde under försäljningen. Han höll mig ständigt uppdaterad så jag behövde aldrig fundera på något eller självmant kontakta honom, kommunikationen var över all förväntan!
    Det här var min första försäljning av bostad och jag kunde inte ha fått en bättre mäklare, känner jag. Han gjorde ett kanonjobb och jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2020-01-21 Gustaf S svarar Sabina S
    Hej Sabina!

Tack så hemskt mycket för att du tog dig tiden att utvärdera mitt jobb med din bostadsrättsförsäljning. Roligt att du tyckte att vårt samarbete funkade bra och att kommunikationen var över förväntan.

Vi ses närmare för tillträdet!

Fastighetsbyrån.
  • Axel Å köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-01-19

Östansjö
    jag har köpt en villa alldeles innan jul, pga en sjukskrivning hos min bank blev uppgörelsen med dem att ligga mycket nära inpå tillträdesdatumet, Gustaf var till stor hjälp i kontakten med banken för att vi skulle få till köp efter avtal och har i allt varit snabb med svar och haft god ordning. Tack Gustaf!! Läs mer
    2020-01-20 Gustaf S svarar Axel Å
    Hej Axel!

Tack så mycket för din rekommendation. Det glädjer mig att du är nöjd med hanteringen av de olika situationerna som dök upp under affären.

Varmt välkommen till Östansjö!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kumla

Erika Ekström