en del av Fastighetsbyrån Kumla

Köpmangatan 11
692 30 Kumla — Visa karta

Vad tror Gustaf att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 4 kunder tycker om Gustaf Sundkvist

• Patrik M skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt ett hus mäklaren va helt grym riktigt professionell kommer verkligen rekommendera han Läs mer
    2018-10-08 Gustaf S svarar Patrik M
    Tack så mycket för de fina orden Patrik! Roligt att höra att ni uppskattade mitt arbete med er försäljning.

Vi ses på tillträdet!

Med vänliga hälsningar
    Fastighetsbyrån
  • Johanna H skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte vårt första hus av Gustaf. Vi är supernöjda med allt angående köpet. Gustaf är toppen! Läs mer
    2018-10-01 Gustaf S svarar Johanna H
    Hej Johanna,

Vad roligt att höra att ni är riktigt nöjda med mitt arbete. Jag ser framemot att träffa er på tillträdet i December. Tills dess önskar jag en trevlig höst!

Med vänliga hälsningar
    Fastighetsbyrån
  • Rolf V skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt en villa. Första kontakten var fin. Han var mycket kunnig i detta projekt. Jag hade inga förväntningar så det blev ändå en bra kontakt med Gustav.
    Gustav är en tillgång för Fastighetsbyrån. Läs mer
    2018-09-11 Gustaf S svarar Rolf V
    Hej Rolf,
    Tack så mycket för de fina orden, jag hoppas ni ska trivas väl i huset. Stort lycka till med renoveringarna.

Ha en fin höst!
    /Gustaf Sundkvist
  • Malin A skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Gustaf har varit tydlig, förklarande och proffsig i arbetet med vår husförsäljning. Han har varit tillgänglig och svarat snabbt på våra sms och mail. Mycket trevlig person dessutom som vi verkligen rekommenderar andra att anlita vid fastighetsaffärer. Vi har känt oss trygga i vår försäljningsprocess.
    Malin och Patric Läs mer
    2018-08-27 Gustaf S svarar Malin A
    Tack så mycket för den fina Recon Malin och Patric! Hoppas ni ska trivas väl i lägenheten i Örebro. Jag ser framemot att träffa er på tillträdet.

Ha en fin höst!
    /Gustaf Sundkvist