Läs vad 98 Läs vad Gustaf Sundkvist

• 2020-12-04
    Jag har sålt ett hus med stora renoveringsbehov. Lugnt, sakligt och proffsigt hanterat av mäklaren. Gustaf levde väl upp till mina förväntningar. Rekomenderas!
    Niclas S
    • 87.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej Niclas! Tack så mycket för att du valt att utvärdera om din upplevelse kring försäljningen av huset. Det känns glädjande och roligt att du upplevde försäljningen på ett bra och positivt sätt. Allt gott, Med vänliga hälsningar Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

• 2020-11-25
    Jätte bra mäklare inom allt. För försäljning, trevlig, informerar, är saklig och ordning.
    Bara en nackdel. Att han inte hörde av sig innan visningen. Då hade vi kunnat ändra på visning dag och ändrat från förhandsvisning till allmänvisning.
    Helene S
    sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej Helene! Tack så mycket för att ni tog er tiden att utvärdera vårt samarbete i försäljningen hittills. Vi jobbar alltid bättre för att förbättra och förnya så jag tar tacksamt emot er feedback avseende återkopplingen inför visningen så kan vi vara tydligare på den fronten framledes. Jag ser framemot våra kontakter närmare tillträdet. Allt gott, Med vänliga hälsningar Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

• 2020-11-24
    Köpte och sålde bostad, båda gick genom samma byrå, vilket gjorde att det hela blev smidigt och bra totalt sett.

Gustaf gör ett bra jobb och finns tillgänglig när det dyker upp frågor under resan.
    Henrik S
    Henrik S
    sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej Henrik! Roligt att höra att ni tycker att både köpet och försäljningen gick till på ett smidigt sätt. Tack så mycket för att du valt att rekommendera oss vidare! Med vänliga hälsningar Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

• 2020-11-21
    Vi har fått hjälp att sälja ett hus med stora renoveringsbehov och är mycket nöjda.
    Ulrika S
    • 87.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej Ulrika! Tack så mycket för att ni tog er tiden att utvärdera hur ni upplevde vårt samarbete gällande försäljningen av ert hus. Det känns roligt och glädjande att ni är nöjda med hur det har gått till och rekommenderar mig vidare. Vi ses för nyckelöverlämningen! Med vänliga hälsningar Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

• 2020-10-28
    Gustav är kompetent, förklarar bra och är mycket trevlig. Jag kan varmt rekommendera honom till mina vänner vid försäljning. Majviol Bergman
    Majviol B
    • 3:a
    • 73.5 m²
    • Hallsberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej Maj! Tack så mycket för de fina raderna! Det glädjer mig att du upplevt försäljningen och mitt arbete på ett bra sätt och att du har valt att rekommendera mig vidare. Vi ses närmare tillträdet! Med vänliga hälsningar Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

• 2020-10-19
    Vi har köpt en fastighet, korrekt bemött av mäklaren, affärsmässig och korrekt hantering av mäklaren. Det gick smidigt till när vi avslutade affären.
    Lea W
    • Askersund
    köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej Lea! Tack så mycket för att du valt att utvärdera mitt arbete med ert fastighetsköp. Det glädjer mig att höra att ni upplevde bemötandet som korrekt, affärsmässigt och smidigt. Med vänliga hälsningar Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

• 2020-10-19
    Jag tycker det är underligt att ni tillåter dolda bud när en öppen budgivning har startat. Vi upplever att Gustav inte var smidig i att kommunicera detta till oss. Vi tycker även att han kunde ha hanterat denna situation bättre.
    Per L
    • 89.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej Per, Tack så mycket för att ni tagit er tid att utvärdera vårt arbete med försäljningsprocessen. Tackar för feedbacken dels i detta forum och i våra dialoger sedan tidigare. Bara så det inte uppstår något missförstånd, så är det inte vi som mäklare som avgör huruvida det förekommer dolda bud eller inte. Vi på Fastighetsbyrån rekommenderar inte våra kunder och budgivningsdeltagare att använda detta tillvägagångssättet. Men förekommer det ett dolt bud, har vi en skyldighet att framföra det till säljaren, så får säljaren ta ställning till budets villkor och omfattning samt hur man vill agera därefter. Jag tar med mig din feedback och vi ska se över hur vi på ett annat sätt kan hantera liknande situationer, på ett bättre sätt. Med vänliga hälsningar Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

• 2020-10-16
    Köpte en fastighet i Askersund med Gustaf som mäklare. Mycket bra bemötande av honom, snabb att återkomma med svar på frågor osv. Gick igenom affären på ett bra sätt.
    Fredrik G
    • 61.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej Fredrik! Tack så mycket för utvärdering av mitt arbete gällande ert husköp! Det känns glädjande att ni är nöjda med affären. Med vänliga hälsningar Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

• 2020-10-09
    Min svärmors bostadsrätt (villa) på landet. Gustaf har varit bra , tydlig och enkel att diskutera med hela vägen. Vi är riktigt nöjda. Med vänlig hälsning, Fredrik
    Ann-marie C
    • 130.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej Fredrik & Ann-Marie, Tack så mycket för att ni valt att rekommendera mig vidare. Det glädjer mig att höra att ni tycker att det fungerat på ett bra sätt under försäljningsprocessen. Med vänliga hälsningar Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

• 2020-10-03
    Vi har sålt vårt hus i Östansjö.
    Gustaf har överträffat alla våra förväntningar, han är lyhörd, lättillgänglig och tydlig i sin kommunikation. Vi skulle verkligen rekommendera Gustaf som mäklare och skulle vi anlita en mäklare igen i framtiden så är det givet vem vi kontaktar!
    Susanna G
    • 159.0 m²
    • Östansjö
    sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej Susanna! Vad glad jag blir! Tack så jättemycket för de fina orden, det känns riktigt kul att ni är såpass nöjda att ni vill rekommendera mig vidare. Jag ser framemot våra framtida kontakter. Med vänliga hälsningar Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte