Mäklare Örebro Kumla Fastighetsbyrån Kumla Gustaf Sundkvist
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 10 kunder tycker om Gustaf Sundkvist

• Anna F köpte sin bostad med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har ingen tidigare erfatenhet av husköp eller mäklare så jag har inget att jämföra med men tycker att det har varit bra. Trevligt bemötande och svar på mina frågor under visningar. Var inget problem att komma i kontakt med honom vid behov. Som förstagångsköpare av hus var mycket okänt och förvirrat och jag fick hjälp att reda upp allt och tydliga beskrivningar av de olika stegen i processen. Jag är nu ägare till en mindre villa. Läs mer
    2018-12-09 Gustaf S svarar Anna F
    Hej Anna,

Tack för att du tog dig tiden att recensera mitt arbete. Det glädjer mig att du känner att du fått svar på dina frågor under processen.

Stort lycka till med det nya huset!

• Johanna B
    Johanna B skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte min första lägenhet och kunde inte ha blivit bemött bättre. Fantastiskt service och stöd genom hela processen. Tack så hemskt mycket Gustaf! Läs mer
    2018-12-09 Gustaf S svarar Johanna B
    Hej Johanna!

Tack så mycket för att du tog dig tiden att recensera mitt arbete, roligt att höra att du är nöjd.

Lycka till med nya lägenheten!

Fastighetsbyrån.
  • Christina J sålde sin bostad med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt en villa . Blev bemöt med god respekt och Gustaf har ett bra bemötande , känns att han lyssnar och har god social kompens och ser kundens behov. Väldigt kompetent trots att han är ung . Kändes tryggt ! Läs mer
    2018-12-06 Gustaf S svarar Christina J
    Hej Christina,

Tack för de fina orden! Det glädjer mig att ni är riktigt nöjda.

Ha en fin jul så ses vi på tillträdet!

Fastighetsbyrån.
  • William M sålde sin bostad med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Gustav hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och även att köpa en ny.
    Jag blev bemött på ett proffsigt sätt och är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-12-05 Gustaf S svarar William M
    Hej William,

Tack för recensionen! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Vi ses på fredag för tillträdet.

Ha det gott!

• Christoffer K skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hörde av mig till fastighetsbyrån när jag skulle sälja min lägenhet i Askersund. Gustav kontaktade mig och bokade in ett möte för värdering m.m.

Det gick bra och Gustav skötte sig riktigt professionellt och uppriktigt! Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-10-29 Gustaf S svarar Christoffer K
    Hej Christoffer,

Vad roligt att höra att du tycker att du har blivit bemött på ett professionellt och uppriktigt sätt. Det glädjer mig att du är nöjd.

Stort lycka till med den nya bostaden norrut.

• Lukas K skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har köpt en bostadsrätt och tycker att man inte kan bli bemött på ett bättre sätt, klockren på att förklara och lämnar inte ute något, var nervös inför köpet innan jag hade vunnit budgivningen men sen när Gustaf gick igenom steg för steg vart de glasklart, helt enkelt en klockren mäklare! Läs mer
    2018-10-29 Gustaf S svarar Lukas K
    Hej Lukas,

Tack för dina fina ord! Det värmer att du är riktigt nöjd med mitt arbete. Jag önskar stort lycka till med dina första lägenhet och köksrenoveringen.

Ha det fint!

Fastighetsbyrån.
  • Patrik M sålde sin bostad med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt ett hus mäklaren va helt grym riktigt professionell kommer verkligen rekommendera han Läs mer
    2018-10-08 Gustaf S svarar Patrik M
    Tack så mycket för de fina orden Patrik! Roligt att höra att ni uppskattade mitt arbete med er försäljning.

Vi ses på tillträdet!

Fastighetsbyrån
  • Johanna H köpte sin bostad med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpte vårt första hus av Gustaf. Vi är supernöjda med allt angående köpet. Gustaf är toppen! Läs mer
    2018-10-01 Gustaf S svarar Johanna H
    Hej Johanna,

Vad roligt att höra att ni är riktigt nöjda med mitt arbete. Jag ser framemot att träffa er på tillträdet i December. Tills dess önskar jag en trevlig höst!

Fastighetsbyrån
  • Rolf V köpte sin bostad med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt en villa. Första kontakten var fin. Han var mycket kunnig i detta projekt. Jag hade inga förväntningar så det blev ändå en bra kontakt med Gustav.
    Gustav är en tillgång för Fastighetsbyrån. Läs mer
    2018-09-11 Gustaf S svarar Rolf V
    Hej Rolf,
    Tack så mycket för de fina orden, jag hoppas ni ska trivas väl i huset. Stort lycka till med renoveringarna.

Ha en fin höst!
    /Gustaf Sundkvist
  • Malin A skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Gustaf har varit tydlig, förklarande och proffsig i arbetet med vår husförsäljning. Han har varit tillgänglig och svarat snabbt på våra sms och mail. Mycket trevlig person dessutom som vi verkligen rekommenderar andra att anlita vid fastighetsaffärer. Vi har känt oss trygga i vår försäljningsprocess.
    Malin och Patric Läs mer
    2018-08-27 Gustaf S svarar Malin A
    Tack så mycket för den fina Recon Malin och Patric! Hoppas ni ska trivas väl i lägenheten i Örebro. Jag ser framemot att träffa er på tillträdet.

Ha en fin höst!
    /Gustaf Sundkvist