Gustaf Sundkvist är mäklare på Fastighetsbyrån Kumla

Gustaf Sundkvist har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Gustaf Sundkvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 146 omdömen med ett betyg på 4.8. Gustaf Sundkvist har haft 61 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 146 Läs vad Gustaf Sundkvist

2021-09-06
    Mäklaren var duktig, bra återkoppling, gav bra information och förklarade väl när vi undrade något.
    2021-09-06
    Det gick smidigt att sälja huset så jag är nöjd!
    Hej Daniel!

Härligt att höra. Det känns både roligt och glädjande att höra att du var nöjd med arbete kring husförsäljningen.

• Kumla Kommun
    2021-09-01
    Tacksam för snabba svar och tillmötesgående i kontakten kring fastigheten.
    Hej Ida!

Tack så mycket för att du valde att utvärdera mitt arbete kring husköpet. Det glädjer mig att höra att du är nöjd.

2021-08-13
    Gustaf är en utmärkt mäklare . Gustaf är kunnig och påläst och ger ett mycket professionellt intryck. Vi är mycket nöjda med hans hjälp vad d vår försäljning av vårt fritidshus.
    Hej Börje!

Tack så mycket för rekommendationen. Jag blir riktigt glad att höra att ni är nöjda med vårt samarbete.

2021-08-13
    Gustaf är en utmärkt mäklare. Gustaf är kunnig och är professionell i sitt bemötande. Alltid tillgänglig vid behov. Vi är mycket nöjda med hans hjälp vid vår försäljning av vårt fritidshus.
    Hej Eva!

Tack så mycket för recensionen! Det känns glädjande att höra att ni är nöjda med min hjälp kring fritidshusförsäljningen.

Vi ses på tillträdet.

2021-08-13
    Han var hjälpsam och saklig. Duktig och påläst!
    Hej Tina,

Tack så mycket för de fina orden. Det känns roligt och glädjande att höra att ni är nöjda med vårt samarbete.

• Kumla Kommun
    2021-08-13
    Det kändes mycket skönt att köpa bostaden av han. Han hjälpte till med alla frågor på ett bra sätt.
    Hej Håkan,

Tack för din rekommendation. Det känns roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete!

2021-08-13
    Bemötandet var alldeles utmärkt!
    Snabba svar och det levde han upp till!
    Super bra helt enkelt!
    Hej Max,

Tack för din rekommendation. Det glädjer mig att ni är nöjda!

2021-08-05
    Har sålt huset och haft Gustav som mäklare, han är en fantastisk mäklare på alla sätt. Jag rekommendera Gustav som mäklare!!
    Hej Mahnaz!

Tack för rekommendationen. Det värmer. Vi ses på tillträdet!

Med vänlig hälsning
    2021-08-05
    Gustav är en väldig bra mäklare på alla sätt. Han bemöter båda köpare och säljare på ett väldigt bra sätt. Han kämpar och verkligen försöker på alla sätt, det finns inget nackdel att ha Gustav som mäklare!!!
    Hej Mohsen!

Tack så mycket för de fina orden. Det glädjer mig att ni är nöjda.

Med vänlig hälsning