Mäklare Örebro Kumla Fastighetsbyrån Kumla Gustaf Sundkvist
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 20 Läs vad Gustaf Sundkvist

• Marthe R köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-07-10

Hällabrottet
    Köpte en (mini)villa i Hällabrottet, supernöjda med Gustaf! Professionell och jättetrevlig! Läs mer
    2019-07-11 Gustaf S svarar Marthe R
    Hej Marthe!

Tack så mycket för rekommendationen, det glädjer mig att höra att ni tycker att köpet var hanterat på ett bra sätt. Lycka till med den nya bostaden!

Fastighetsbyrån.
  • Birgitta J sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-07-01

Åmmeberg
    Jag har sålt mitt hus.
    Bra
    Hade väl trott att fler skulle varit intresserade. Men han skötte sej . Detta var inget jag hade räknat med eftersom jag miste min sambo hastigt i februari.

Livet tog en helt ny vändning. Läs mer
    2019-07-02 Gustaf S svarar Birgitta J
    Hej Birgitta!

Tack för förtroende att hjälpa dig med din bostadsaffär och för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Jag hoppas att du ska trivas väl i din nya bostad.

• Lennarth H
    Lennarth H sålde sin lägenhet med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-07-01

Bostadsrätt
    Perfekt
    JA
    JÄTTS NÖJD Läs mer
    2019-07-04 Gustaf S svarar Lennarth H
    Hej Lennarth!

Tack så mycket för rekommendationen och förtroende att hjälpa dig med lägenhetsförsäljningen. Det glädjer mig att du är jättenöjd med mitt arbete!

Fastighetsbyrån.
  • Maria E sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-05-27

Åmmeberg
    Jag har sålt en sommarstuga. Han var intresserad o trevlig. Han återkopplade ofta och bra. Han var bestämd när det gällde utgångspriset och det visade sig också vara lågt satt. Över lag är jag mkt nöjd. Läs mer
    2019-05-27 Gustaf S svarar Maria E
    Hej Maria!

Tack för den fina recon. Jag tar med mig feedbacken gällande utgångspriset, men glädjer mig att höra att ni är mycket nöjda.

Med vänliga hälsningar,
  • ULRIKA S
    ULRIKA S skrev om Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-05-21

Lugn och trevlig, svarar alltid snabbt om man har någon fråga.
    Lyssnar in kundens önskemål.
    Kommer verkligen rekommendera, till vänner och bekanta som ska sälja hus.
    Ulrika Sveno Läs mer
    2019-05-22 Gustaf S svarar ULRIKA S
    Hej Ulrika!

Tack så mycket för den fina recon. Det glädjer mig att ni känner er så nöjda att ni kan rekommendera mig vidare.

Fastighetsbyrån
  • Emma A sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-05-16

Hallsberg
    Vi sålde vårat hus, hade inga direkta förväntningar men tycker att det hela har fungerar väldigt bra! Läs mer
    2019-05-16 Gustaf S svarar Emma A
    Hej Emma,

Tack för din Reco! Roligt att höra att ni tycker det har fungerat väldigt bra. Vi ses på tillträdet!

• Ellinor B
    Ellinor B köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-02-19

Sköllersta
    Gustav har på ett tryggt och proffsigt sätt hjälpt oss vid köpet av vårt första hus. Han har funnits tillgänglig på telefon dygnet runt och vi har upplevt honom som mycket engagerad i vår process! Vi kommer verkligen att rekommendera honom som mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-02-19 Gustaf S svarar Ellinor B
    Hej Ellinor,

Tack för det fina betyget! Vad roligt att höra att ni känner er så pass nöjda att ni kan rekommendera mig vidare. Lycka till med ert nya hus.

Fastighetsbyrån.
  • Lilian J sålde sin lägenhet med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-02-16

Kumla
    Jag har sålt en bostadsrätt. Gustaf Sundkvist är en mycket tillmötesgående,lyhörd person som är lätt att få kontakt med som jag hade förväntat mig.Rekommenderar honom gärna. Vänliga hälsningar Lilian Johansson Läs mer
    2019-02-18 Gustaf S svarar Lilian J
    Hej Lilian,

Tack så mycket för de fina orden. Det glädjer mig att ni känner att er förväntansbild blev uppfylld.

Ha det gott och hälsa Conny!

Fastighetsbyrån
  • David S
    David S köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-02-12

Vretstorp
    Köpt bostad. Gustaf är engagerad och trevlig mäklare både före och efter köp. Tar reda på på alla fråge tecken. Rekommenderas Läs mer
    2019-02-12 Gustaf S svarar David S
    Hej David!

Tack för den fina recon, roligt att höra att ni är nöjda både före och efter. Fortsatt lycka till med nya huset!

På återseende,

Fastighetsbyrån.
  • Niklas N köpte sin bostad med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-01-07

Bostadsrätt. Väldigt trevligt bemött av Gustaf. Hade inga förväntningar, men blir alltid glad när saker går smidigt, vilket de verkligen gick nu. Allt som allt så är jag väldigt nöjd och glad över att jag fick just Gustaf som mäklare. Trevlig människa! Läs mer
    2019-01-07 Gustaf S svarar Niklas N
    Hej Niklas!

Tack så mycket för de fina orden. Det värmer att ni känner er nöjda, det är det viktigaste för mig. Jag får även passa på att önska stort lycka till med den nya bostadsrätten!

Vi ses,

Med vänliga hälsningar,