Gustaf Sundkvist
Registrerad mäklare sedan 2018-05-23
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-18
2019-08 - 2020-07

Läs vad 84 Läs vad Gustaf Sundkvist

• Henrik G köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-08-10

Noggrann och tydlig i de möten och förarbete som varit inför signering. Läs mer
    2020-08-10 Gustaf S svarar Henrik G
    Hej Henrik!

Tack så mycket för du valt att rekommendera mig vidare efter ditt fritidshusköp. Det glädjer mig!

Fastighetsbyrån.
  • Emma H sålde sin lägenhet med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-07-24

3:a
    Kumla
    Gustaf har hjälp mig och mina sambo att sälja vår bostadsrätt i Kumla centrum. Vi har blivit väldigt bra bemötta och Gustaf har levt upp till våra förväntningar. Han är en trevlig mäklare som får jobbet gjort. Läs mer
    2020-07-24 Gustaf S svarar Emma H
    Hej Emma!

Det glädjer mig att höra att mitt arbete med er lägenhetsförsäljning låg i linje med er förväntan. Hoppas ni ska trivas väl i er nya bostad!

Vi ses i samband med nyckelöverlämningen.

Fastighetsbyrån.
  • Ingrid B sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-07-21

Sköllersta
    Engagerad och seriös under hela säljprocessen. Väldigt lätt att få kontakt med vid funderingar. Rekommenderas starkt från vår sida. Läs mer
    2020-07-21 Gustaf S svarar Ingrid B
    Hej Ingrid & Magnus!

Tack så mycket för att ni tog er tiden att utvärdera vårt samarbete gällande försäljningen. Det glädjer mig att läsa att ni är nöjda med min hantering av affären.

Vi ses i samband med tillträdet!

Fastighetsbyrån.
  • Adam S sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-07-16

Askersund
    Sålde vårat hus. Bemötandet var vänligt och proffsigt eftersom de var första gången vi sålde hus så visste vi inte vad vi skulle förvänta oss men vi kände oss trygga med Gustav hela vägen. Läs mer
    2020-07-16 Gustaf S svarar Adam S
    Hej Adam,

Tack så mycket för de fina orden! Det glädjer mig att höra att ni upplevde försäljningsprocessen av ert hus som trygg och att bemötandet var vänligt och professionellt.

Jag ser framemot att träffa er igen för tillträde!

Fastighetsbyrån.
  • Jan-erik P sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-07-15

En villa ifrån dödsbo samt en egen sommarstuga.
    proffsigt samt trevligt bemötande. Läs mer
    2020-07-15 Gustaf S svarar Jan-erik P
    Hej Janne!

Tack så mycket för att du tog dig tiden att utvärdera mitt och mina kollegor arbete med bägge försäljningsuppdragen. Det känns riktigt roligt att höra att du är nöjd.

Tack!

Fastighetsbyrån.
  • Ann-charlotte S köpte sin lägenhet med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-06-03

Kumla Kommun
    Har köpt en bostadsrätt där Gustaf var vår mäklare.
    Han var väldigt behjälplig o snabb med svar vid funderingar o frågor.
    Kan gärna rekommendera Gustaf. Läs mer
    2020-06-03 Gustaf S svarar Ann-charlotte S
    Hej Ann-Charlotte!

Tack så mycket för att du valt att rekommendera mig vidare! Det har varit ett nöje att samarbeta med er gällande lägenhetsköpet.

Fastighetsbyrån.
  • Per S sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

Smedstorp
    Bra rådgivning och medger delaktighet Läs mer
    2020-06-01 Gustaf S svarar Per S
    Hej Per!

Tack för rekommendationen. Kul att du tycker att rådgivningen varit bra och att jag bjudit in till delaktighet. Roligt att du är nöjd!

Med vänlig hälsning
    Fastighetsbyrån.
  • Maija Tuulikki J sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

Åsbro
    Jag har sålt vårt hus. Gustaf har hjälpt oss. Han har vänligt bemötande, trevlig och vi fick förtroende för honom. Vi känner oss trygga att vår fastighetsaffär går rätt till. Gustaf har med sin kunskap hjälpt oss och sälja huset och det var vår förväntning. Vi är nöjda med allt.. MVH Maija och Allan Jönsson Porsv4 Läs mer
    2020-06-01 Gustaf S svarar Maija Tuulikki J
    Hej Maija & Allan!

Tack så mycket för att ni har valt att utvärdera mitt arbete gällande husförsäljningen. Det glädjer mig att ni är nöjda!

Vi ses i samband med tillträdet,

Fastighetsbyrån.
  • Magnus S köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-06-01

En rakt igenom smidig, professionell och trygg köp- och säljprocess. Vi är jättenöjda! Vi kan varmt rekommendera Gustaf Sundkvist och Fastighetsbyrån! Läs mer
    2020-06-01 Gustaf S svarar Magnus S
    Hej Magnus!

Vad roligt att ni tycker att både köpet av nya huset och försäljningen av det befintliga gick till på ett föredömligt sätt. Tack för er rekommendation!

Fastighetsbyrån.
  • Heléne A sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-05-28

Smedstorp
    Har sålt ett hus i Kumla. Bemötande av mäklaren var positiv och informativ han förklarade hela processen mycket bra och man fick ett fint förtroende hela sälj processen gick väl smidigt tycker jag. Jag tycker Gustaf är mycket duktig mäklare ja skulle kunna rekommendera andra att välja honom. Läs mer
    2020-05-29 Gustaf S svarar Heléne A
    Hej Heléne!

Stort tack för att du tog er tid att recensera vårt samarbete i samband med försäljningen av ert hus, det uppskattas.
    Vi ses i samband med tillträdet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kumla

Erika Ekström