Frida Angsparr Skoglund

Frida Angsparr Skoglund

Frida Angsparr Skoglund är mäklare på Fastighetsbyrån Lidköping

Frida Angsparr Skoglund har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Frida Angsparr Skoglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.5. Frida Angsparr Skoglund har haft 10 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-08 - 2024-02

13 omdömen om Frida Angsparr Skoglund

Sedan starten hos Reco 2023
Jan-Olof J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Angsparr Skoglund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Margretelund

Trevligt och bra bemötande Våra förväntningar låg i att få sålt vår lägenhet. Eftersom vi är äldre saknar vi det personliga samtalet i stället för SMS och Mail.

Svar från Frida Angsparr Skoglund

Tack för din feedback och för att du tog dig tid att dela dina tankar. Jag beklagar att utskicket av enkäten för omdöme inte motsvarade dina förväntningar. Under vårt samtal idag blev jag glad att höra att du är väldigt nöjd med mig som mäklare och att den personliga kontakten funkat bra under hela förmedlingsprocessen samt att ni kommer att rekommendera mig till andra. Tack för att ni gav mig förtroende att förmedla er bostad!

Victor A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Angsparr Skoglund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Margretelund

Allt kändes proffsigt och blev bra bemött. Kände att jag fick svar och information på ett sätt som gjorde att hela affären kändes trygg.

Oskar L
Gamla Staden

Frida har ett professionellt och trevligt bemötande och besitter mycket god kompetens inom branschen. Jag är mycket nöjd med kontakten och kan varmt rekommendera!

Birgit E
Gamla Staden

Vi blev mycket väl mottagna av mäklare Frida Och hon hade ett mycket trevligt sätt, där hon guidade oss genom alla handlingar rörande försäljningen. Hon kontaktade alla berörda myndigheter angående försäljningen, och höll oss informerade. Mycket trevlig genom hela processen. Vi är mycket nöjda..

Wilma F

Jag har haft ett väldigt gott samarbete med Frida! Hon har alltid varit snabb i kommunikationen och varit tillgänglig. Under hela processen har jag känt att mina frågor har fått svar och jag har känt mig mycket trygg!

Siegfried K
Lidköping Norr

Till att börja med var det min dotter Emma som hade den första kontakten. Hon blev vänligt bemött. Frida ställde beredvilligt upp när jag och Emma hade nya önskemål. Det fina samarbetet som vi hade gjorde att vi kände oss trygga hela tiden. Även sonen Linus som ”kom in ” i affären, blev vänligt bemött. Nu, när affären är avslutad, känner jag mig väldigt nöjd. Frida övertygade oss med sin kompetens. Till slut, Frida har ett glädjande fast handslag.

Christian A
Sålde sitt hus med hjälp av Frida Angsparr Skoglund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Trevlig, professionell och handlingskraftig.

Ann-Britt K
Nya Staden

Trevligt bemött. Förväntningarna var att jag skulle få viktig information om bostaden inför ett så viktigt beslut och jag fick nog svar på de flesta frågorna. Jag tyckte det var väldigt positivt att få träffa ägaren vid andra visningen. På det stora hela är jag nöjd.

Lisen S
Nya Staden

Frida har varit lyhörd, omtänksam och proffesionell

Marianne Z
Lidköping Norr

Trevligt bemötande., vänlig, positiv och engagerad. Hon tog sig tid, lyssnade och kom med bra förslag och tips. Är mycket nöjd med Frida.