Ann-Sofie Almén

Ann-Sofie Almén

Ann-Sofie Almén är mäklare på Fastighetsbyrån Lindesberg

Ann-Sofie Almén har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Ann-Sofie Almén har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.9. Ann-Sofie Almén har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

82 omdömen om Ann-Sofie Almén

Sedan starten hos Reco 2019
Tommy S
Köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Nora

Enkel tydlig förklarade bra trevlig i sitt bemötande

Sven-Åke B
Nora

Vid vårt köp av en bostadsrätt i Nora skötte Ann-Sofie affären helt perfekt.

Anette Ingegerd T
Sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Nora

Tycker att hon är en super trevlig och bra mäklare. Vi har haft väldigt bra kontakt under hela försäljningen. Hon har hört av sig och berättat hur det går, svarat på mina frågor. Har varit super nöjd med henne, så kommer rekommendera henne. En toppen mäklare.

Lars E
Sålde en tomt med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Nora

Trevlig, positiv, korrekt - var tydlig med sin roll att vara ombud för både säljare och köpare.

Karl-Rickard Tomas E
Nora

Bemötandet jag fick var helt otroligt varmt och professionellt. Hon levererade över mina förväntningar Ann-Sofie gör sitt jobb professionellt genom att lyssna och göra sitt yttersta för att säljaren ska känna sig trygga och bekväm genom att mäklaren sköter allt så säljarn kan Bara kan fokusera på annat.

Linnea B
Nora- Pershyttan

Det har flutit på bra, god kommunikation och svarar på alla konstiga frågor man har som husköpare.

Erik B
Nora- Pershyttan

Lösningsorienterad, kunnig, glad och korrekt i sin yrkesroll. Rekommenderar henne verkligen till andra som behöver tjänster inom fastighetsmäkleriområdet.

Izabella N
Nora

Ann-Sofie Almén är en professionell mäklare och hon möter människan där hon är. Tycker om hennes vänlighet, enkelhet, öppenhet, genuina intresse för att möta människan och kunnighet. Som första kontakt med en mäklare kunde jag aldrig tänka mig något bättre bemötande eller lösning på våra ärenden än det vi fick. Allt gick superbra från början till slut. Jag kan varmt rekommendera Ann-Sofie Almén!

Johan B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Nora - Hitorp

Hjälpsam, trevlig, lätt att komma i kontakt med, effektiv, kunnig. Köpet gick igenom smidigt och utan problem.

Eva Gunilla J
Nora

Jag har blivit väldigt väl bemött av Ann-Sofie Almén. Hon uppträder personligt, engagerat och samtidigt väldigt professionellt. Hon har haft tät kontakt med mig under hela processen och jag skulle ge henne de bästa rekommendationer om någon vill ha tips om en riktigt bra mäklare.