Ann-Sofie Almén
Registrerad mäklare sedan 2019-07-10
Aktiv på Reco.se sedan 2019-11-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 18 Läs vad Ann-Sofie Almén

• Eva-märtha O sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-07-13

En lyhörd, tillmötesgående och erfaren mäklare, vilket också var det jag sökte inför försäljningen av min villa. Läs mer
  • Maj-gun Irene G sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-06-18

Ås
    Hej. Jag har sålt mitt hus och haft en mycket bra och trevlig kontakt med Ann-Sofie. Hon har varit snabb och informerat vid budgivningen och övrigt. Är alltid glad och posetiv vid kontakt. Hon har verkligen levt upp till mina förväntningar som mäklare. Hälsningar Irene Läs mer
  • Märit P sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-06-17

Vi är mycket nöjda med Ann-Sofies hjälp med att sälja vår sommarstuga. Proffsigt bemötande! Fin presentation av objektet. Alltid svar direkt och inget omöjligt att ordna. Läs mer
  • Johannes S köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-06-02

Kopparberg
    Trevlig och snabb på att återkoppla Läs mer
  • Jon-reidar B sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-05-14

Bredsjö
    Alltid snabb återkoppling, tydlig och ett brinnande engagemang.
    Ann-Sofie tvekade aldrig att åka och göra extravisningar av vårat fritidshus som låg avskilt på en liten ö, där enda sättet att komma fram var via en lång skogsväg och sen ro sista biten.
    Överträffade våra förväntningar och rekommenderas varmt. Läs mer
  • Karin H sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-04-24

3:a
    Nora - Hitorp
    Ann-Sofie har varit lugn och proffsig i sitt sätt att hantera försäljningen av min bostadsrätt i Nora. Trots olika motgångar har hon ändå gett mig hopp om att försäljningen kommer att lösa sig. Hon är också glad och tillmötesgående och har en fin balans i att vara proffessionell men ändå kännas personlig.
    Tack Ann-Sofie Läs mer
  • Christoffer ‬ köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-04-07

Ramsberg
    Fastighetsbyrån hjälpte oss genom processen med en oerhörd service känsla och flexibilitet. Detta var avgörande för att det blev en så snabb och god affär. Läs mer
  • Kristina S sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-03-30

2:a
    Nora - Hitorp
    Ann-Sofie har sålt min lägenhet. Tycker att Ann-Sofie är lyhörd och tillmötesgående till 100%. Har blivit bemött på ett bra och trevligt sätt. Hon förklarar på ett bra sätt och har förståelse för att man är orolig och inte vet hur allt ska gå till väga, då det är första gången jag säljer med en mäklare. Hon finns tillhands, om man behöver veta något. Allt har varit perfekt och jag har kännt mig trygg med henne. Mina förväntningar var att sälja lägenheten snabbt och det gjorde hon också. Skulle anlita henne igen om jag skulle ha ett behov av det. Talar varmt om henne till alla mina bekanta. Läs mer
  • Lars O sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-02-29

Kopparberg
    Bra stöd genom hela försäljningsprocessen när jag nu valt att sälja min praktfulla villa. Läs mer
  • Christian D köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-02-05

Jag har bara positiva saker att säga om Ann-Sofie!
    Hon har fått mig att känna mig trygg genom hela processen, från visningen av huset till att jag fick nycklarna.
    Tack!!
    /Christian Dam Läs mer