Ann-Sofie Almén
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 12 Läs vad Ann-Sofie Almén

• Christoffer ‬ köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-04-07

Ramsberg
    Fastighetsbyrån hjälpte oss genom processen med en oerhörd service känsla och flexibilitet. Detta var avgörande för att det blev en så snabb och god affär. Läs mer
  • Kristina S sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-03-30

Nora - Hitorp
    Ann-Sofie har sålt min lägenhet. Tycker att Ann-Sofie är lyhörd och tillmötesgående till 100%. Har blivit bemött på ett bra och trevligt sätt. Hon förklarar på ett bra sätt och har förståelse för att man är orolig och inte vet hur allt ska gå till väga, då det är första gången jag säljer med en mäklare. Hon finns tillhands, om man behöver veta något. Allt har varit perfekt och jag har kännt mig trygg med henne. Mina förväntningar var att sälja lägenheten snabbt och det gjorde hon också. Skulle anlita henne igen om jag skulle ha ett behov av det. Talar varmt om henne till alla mina bekanta. Läs mer
  • Lars O sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-02-29

Kopparberg
    Bra stöd genom hela försäljningsprocessen när jag nu valt att sälja min praktfulla villa. Läs mer
  • Christian D köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-02-05

Jag har bara positiva saker att säga om Ann-Sofie!
    Hon har fått mig att känna mig trygg genom hela processen, från visningen av huset till att jag fick nycklarna.
    Tack!!
    /Christian Dam Läs mer
  • Pernilla G köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-02-03

Jag köpte min första fastighet med hjälp av Ann-Sofi Almén och jag upplevde henne som kunnig och mycket trevlig. Jag blev alltid väl bemött av henne. Hon lotsade oss genom köpet med tålamod och kunskap. Jag kände mig trygg och att hon lyssnade på mig när jag eller någon annan familjemedlem ställde en fråga. Hon återkom snabbt vid de tillfällen hon lovat återkoppling. En kompetent mäklare som är redig att ha och göra med och en mäklare som jag kan rekommendera till andra. Läs mer
  • Lars-gunnar E sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-02-02

Ramsberg
    Har sålt min sommarbostad
    Blev väldigt bra bemött kunnig trevlig och väldigt lätt att kommunicera med
    Hon hjälpte oss med det mestaoch gav goda råd om hur vi skulle göra huset så attraktivt som möjligt Läs mer
  • Gerard Derk M sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-01-19

Efter att vi tog kontakt för att sälja vårt hus fick vi hjälp på ett roligt och korrekt sätt.
    Föreställde oss i vår situation och gav tips för att sälja det bättre. Eftersom vi var utomlands höll hon god kontakt. Vi visste när det var visningar och hur det gillade de potentiella köparna.
    Ge råd om hur du svarar på kommentarer från köpare.
    Har också haft en mycket god känsla med marknaden och gick aktivt efter potentiella köpare. Som ett resultat har huset inte varit till salu på länge.
    Hon gjorde också ett bra jobb med att hantera försäljningen.
    Jag har aldrig upplevt en sådan fastighetsmäklare i mitt liv.
    Kort sagt kan de vara något dyrare än den genomsnittliga mäklaren i Sverige, men de är också värda det.
    Jag rekommenderar därför denna mäklare till alla och om jag går tillbaka och köper ett hus kommer jag definitivt tillbaka till henne igen. Läs mer
  • Gunilla G sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2020-01-02

mycket bra Gick för sitt jobb trevlig glad utmärkt Läs mer
  • Bo William L sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-11-18

Har sålt vårat fritidshus. Mycket engagerad och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Ruben W sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

2019-11-18

Järnboås
    Väldigt kompetent, vänlig och fint jobbat.
    Vi är helt nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lindesberg

Linn Sander