Ann-Sofie Almén

Ann-Sofie Almén

Ann-Sofie Almén är mäklare på Fastighetsbyrån Lindesberg

Ann-Sofie Almén har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Ann-Sofie Almén har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.8. Ann-Sofie Almén har haft 33 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 36 Läs vad Ann-Sofie Almén

• sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2021-07-29
    Bemötandet jätte bra
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar
    Allt var bra (priset i mina ögon något högt).
    • Järnboås
    2021-07-19
    Vi blev mycket bra bemötta. Hon höll hela tiden kontakten och underrättade oss fortlöpande om spekulanter , deras frågor och funderingar.
    Ann-Sofie levde upp till våra förväntningar på en mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    • Grythyttan
    2021-06-24
    Ann-Sofie bemötande överträffade mina, högt ställda, förväntningar: Lugn, metodisk, smart och med både säljares och köpares bästa för ögonen. Sammanfattningsvis var mitt intryck av Ann-Sofie att hon är en proffsig och erfaren mäklare.
    • Gyttorp
    2021-06-06
    Hon är en väldigt trevlig o framåt o snabb person gjorde allt för att sälja min fastighet.
    2021-06-04
    Sålt hus. Ann-Sofie är mycket kunnig och proffsig. Bemödar sig verkligen så att säljare och köpare ska bli nöjda med affären.
    Hon överskred mina förväntningar med råge. Kommer att
    rekommendera henne till alla som jag känner och som kanske funderar på att sälja.
    2021-05-26
    Jag köpte ett torp som min dotter varit förälskad i sedan hon var lite hon studerar och fick inget lån. Jag hade tänkt köpa fjällstuga. Men när torpet kom ut och jag träffade Ann-Sofie gick allt mycket fort. jag la ett bud och Ann-Sofie talade med ägarna. Ann-Sofie var mycket snabb bra för mig som alltid behöver älta lite. jag hade inga förväntningar att detta skulle gå igenom. Med det gjorde det och vi är alla mycket tacksamma i familjen.
    Ann-Sofie var saklig snabb och mycket trevlig såg alla individer både köpare och säljare.
    2021-05-25
    Rak, tydlig, tillgänglig och förstående. En otrolig trygghet att få ha Anne-Sofie som mäklare vid försäljningen av vårt hus.
    2021-05-25
    Sålde vår villa med hjälp av Ann-Sofie. Allt fungerade jättebra. Stort plus för snabba svar så fort vi funderat över något.
    2021-05-13
    God service och handlingskraftig.
    • Gyttorp
    2021-05-06
    Jag har köpt ett hus. Jag har varit nöjd med hela processen från visningen till tillträdesdagen. Ann-Sofi har varit anträffbar när vi behövde hjälp och stöd. Hon förklarade och förtydligade saker och ting vi undrade om.