Läs vad 21 Läs vad Ann-Sofie Almén

• 2020-10-14
    Tydlig information, bra kommunikation hela vägen, inget att klaga på. tack Ann-Sofie!
    Gorm N
    Gorm N
    • 103.0 m²
    • Nora Centralt
    köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
  • 2020-09-07
    Över förväntningarna, jag är mycket nöjd och har redan rekommenderar Ann-Sofie till andra.
    Berit E
    • 93.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
  • 2020-08-16
    Trevilg och serviceminded. Lätt att få tag på i alla lägen. Hjälpsam och lätt att samtala med. En mäklare som finns med i hela processen från början till slut! Jag rekommenderar Ann-Sofie.
    Josefin S
    • 155.0 m²
    • Nora - Hitorp
  • 2020-07-13
    En lyhörd, tillmötesgående och erfaren mäklare, vilket också var det jag sökte inför försäljningen av min villa.
    Eva-märtha O
    • 106.0 m²
  • 2020-06-18
    Hej. Jag har sålt mitt hus och haft en mycket bra och trevlig kontakt med Ann-Sofie. Hon har varit snabb och informerat vid budgivningen och övrigt. Är alltid glad och posetiv vid kontakt. Hon har verkligen levt upp till mina förväntningar som mäklare. Hälsningar Irene
    Maj-gun Irene G
    • 150.0 m²
    • Ås
  • 2020-06-17
    Vi är mycket nöjda med Ann-Sofies hjälp med att sälja vår sommarstuga. Proffsigt bemötande! Fin presentation av objektet. Alltid svar direkt och inget omöjligt att ordna.
  • 2020-06-02
    Trevlig och snabb på att återkoppla
    Johannes S
    • 54.0 m²
    • Kopparberg
  • 2020-05-14
    Alltid snabb återkoppling, tydlig och ett brinnande engagemang.
    Ann-Sofie tvekade aldrig att åka och göra extravisningar av vårat fritidshus som låg avskilt på en liten ö, där enda sättet att komma fram var via en lång skogsväg och sen ro sista biten.
    Överträffade våra förväntningar och rekommenderas varmt.
    Jon-reidar B
    • 30.0 m²
    • Bredsjö
  • 2020-04-24
    Ann-Sofie har varit lugn och proffsig i sitt sätt att hantera försäljningen av min bostadsrätt i Nora. Trots olika motgångar har hon ändå gett mig hopp om att försäljningen kommer att lösa sig. Hon är också glad och tillmötesgående och har en fin balans i att vara proffessionell men ändå kännas personlig.
    Tack Ann-Sofie
    Karin H
    • 3:a
    • 87.0 m²
    • Nora - Hitorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Almén en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
  • 2020-04-07
    Fastighetsbyrån hjälpte oss genom processen med en oerhörd service känsla och flexibilitet. Detta var avgörande för att det blev en så snabb och god affär.
    Christoffer ‬
    • 100.0 m²
    • Ramsberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte