Linn Sander

Linn Sander

Linn Sander är mäklare på Fastighetsbyrån Lindesberg

Linn Sander har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Linn Sander har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 339 omdömen med ett betyg på 4.7. Linn Sander har haft 32 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

339 omdömen om Linn Sander

Sedan starten hos Reco 2014
Erik A

Glad och positiv Inga konstigheter Helt enkelt

Manfred D
Köpte sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

Vi har haft en bra kontakt med Linn. Hon är kompetent, vänligt och alltid tillgänglig, hjälpfull i kontakt med alla anledning, som köpare behöver.

Anneli H
Sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

Jag har bara träffat Linn när hon kom och tittade,värderade och vi skrev avtal. Och ngn telefon kontakt. Hon är genuin och driven.

Svante H
Kopparberg

Genomgående positivt från första kontakt. Snabba svar, kunnig, stor lokalkännedom och väldigt förtroendeingivande. Som förstagångsköpare av hus/stuga kändes det väldigt tryggt.

Vitalijs M
Ställdalen

Mycket trevlig person, inriktad i sin yrkesområde, hjälpsam och proffs. 10/10

Peter S
Kopparberg

Mycket hjälpsam och trevligt bemötande. En superbra mäklare.

Oksana M
Ställdalen

Trevlig bemötande, flexibel, trevlig, kunnig. Jag är jättenöjd ! Stor Tack, Linn !

Lina G
Köpte sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

Linn agerade professionellt, svarade alltid snabbt när man sökte kontakt samt var tydlig och saklig vid kontraktsigneringen. Detta gav förtroende till affären. Linn tipsade om fastigheter som kunde intressera efter en visning på ett annat objekt, hon har koll på marknaden och kunde därmed matcha oss med fastigheten vi till slut köpte.

Hagen G
Sålde sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

Ringde till er och blev erbjuden Linn när vi skulle sälja vår sommarstuga. Vi träffades första gången i Torpa och vi fick en väldigt positivt intryck av henne samt att hon var väldigt professionell i sitt agerande. Hela försäljningen har löpt på och hon har hållit oss informerad, samt skickat, och informerat oss om vad vi ska göra. Hon har varit snabb att svara på de frågor vi har haft, samt förklarat oklarheter vi har haft. Vi har varit väldigt nöjde med de arbete hon har gjort vid försäljningen av Torpa 465. Hälsningar Margareta och Hagen Geissler

Jimmy E
Köpte sitt hus med hjälp av Linn Sander en del av Fastighetsbyrån Lindesberg

Trygg och glad person som Inger förtroende.