Patrik Nilsson

Patrik Nilsson

Patrik Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lindesberg

Patrik Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Patrik Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 169 omdömen med ett betyg på 4.7. Patrik Nilsson har haft 46 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

169 omdömen om Patrik Nilsson

Sedan starten hos Reco 2018
Ulrika Christina F
Frövi

Patrik är extremt tillgänglig, kunnig och han säger vad han tycker och menar. Det är viktiga egenskaper hos en mäklare anser vi. Hela processen har varit trygg och öppen, och vi kommer lätt tipsa fler att anlita Patrik.

Lina L
Lindesberg

Trevligt bemötande vid första visningen, sedan ett dåligt arrangemang när det kom till att förmedla frågor mellan köparen och säljaren. Fick aldrig någon återkoppling utan fick kontakta säljaren på egenhand.

Mari E
Frövi

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Hjälpte till att genomföra en smidig husaffär.

Anna L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Lindesberg

Mycket positiv. Goda råd, informativ och genuin. Tack!

My H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
Lindesberg

Trevlig och stöttande mäklare. Lätt att hålla kontakt med och som följt våra önskemål.

Anna V
Fellingsbro

Bra bemötande, snabbt affär, bra kommunikation

Hilma C
Lindesberg

Jag blev väldigt bra bemött direkt och Patrik va mycket hjälpsam under hela processen. Mina förväntningar va bra och det va något som Patrik levde upp till exemplariskt. Det va ett bra bemötande redan vid första kontakt och som sen var väldigt hjälpsam under visningen. Sedan va allt väldigt smidigt och Patrik va alltid till hjälp om jag så behövde det. Sen vid själva kontraktsskrivningen så va allt smidigt, tydligt och enkelt! Samtidigt va Patrik en väldigt bra mäklare och jag blev glad att det va han!

Monica Ingegerd Elisabet V
Lindesberg

Bra bemötande, Patrik fixa alla våra förväntningar Försäljningen har varit snabbt och smidigt. Allt är mycket bra. 💚

Anders K
Lindesberg

Väldigt saklig kompetent ock trevlig.

Ivan B
Vedevåg

Snabb och proffisionell återkoppling. Kunnig och engagerad i kund och säljare, Stark som fan.