Elaine Mürgas

Elaine Mürgas

Elaine Mürgas är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Elaine Mürgas har varit registrerad mäklare sedan 2007-01. Elaine Mürgas har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.9. Elaine Mürgas har haft 47 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 118 Läs vad Elaine Mürgas

• 2020-11-29
    Jag har sålt en 3:a i Västra Hamnen med hjälp av Elaine och hon har varit en fantastisk hjälp. Hon har haft ett varmt, professionellt och personligt bemötande. Elaine har guidat och informerat samtidigt som hon har varit lyhörd och flexibel. Jag kan varmt rekommendera Elaine Mürgas.
    Ingrid J
    • 90.0 m²
    • Västra Hamnen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-11-25
    Jag har med Elaines hjälp sålt en trerumslägenhet. Av Elaine blev jag mycket professionellt bemött. Hon var lugn och stödjande i alla momenten under vägen. Kändes som att jag fick det där lilla extra i serviceväg. Eftersom jag inte har sålt lägenheter tidigare hade jag inga förväntningar. Men det hela gick väldigt smidigt. Min upplevelse är att det gick snabbt, enkelt och kändes mycket tryggt. Rekommenderar gärna Elaine till andra.
    Elisabeth T
    • 73.0 m²
    • Kirseberg
  • 2020-11-06
    Köpt bostadsrätt. Blev bemött mycket bra då hon tillgodosåg våra behov och önskemål. Mycket stort plus till Elaine pga hon är personlig, varm och känns äkta. Inget av det där ytliga mäklartjaffset som jag ofta tycker är forcerat och påklistrat.
    Josefine E
    • 71.0 m²
    • Drottningtorget
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-11-04
    Köpte ett hus, sålde en lägenhet. Elaine var energisk och engagerad, rättvis och balanserad.
    Jonas H
    • 134.0 m²
    • Gamla Rosengård
    köpte sitt hus med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-10-28
    Köpt en bostadsrätt. Eleine har varit mycket vänlig och uppmärksam, mycket bra med att informera och ordna saker. Har hört av sig under tiden från visning till tillträde. glad, positiv och kunnig. Skulle vi sälja hade vi anlitat henne. Kan varmt rekommendera henne.
    Ann-kristin Monika S
    • 86.0 m²
    • Limhamns Sjöstad
  • 2020-10-23
    Vi är jätteglada och nöjda över att vi gav uppdraget till Elaine när vi skulle sälja vår lägenhet. Priset är vi såklart väldigt glada för, men minst lika viktigt är Elaines bemötande, proffsighet, engagemang och att hon varit ett bra stöd under hela processen.
    Sanna D
    • 84.0 m²
    • Rörsjöstaden
  • 2020-10-21
    Sålt en 3:a på 76 kvadrat. Grymt engagerad och trevlig mäklare. Kommer höra av mig igen när det blir dags att sälja.
    Albin H
    • 76.0 m²
    • Borgmästaregården
  • 2020-10-19
    Alltid tillgänglig och trevlig att ha kontakt med. Aldrig några konstigheter!
    Kristofer L
    • 73.0 m²
  • 2020-10-13
    En snabb och smidig affär. Positivt och gemytligt bemötande.
    Leo M
    • 2:a
    • 60.1 m²
    • Östra Sorgenfri/nobel
  • 2020-10-01
    Med en smidig affär sålde vi och köpte på samma gång. En mer professionell och tillmötesgående mäklare får man leta efter och jag kommer definitivt använda mig av Fastighetsbyrån och Elaine igen.
    Robert H
    • 71.0 m²
    • Drottningtorget

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte