Elaine Mürgas

Elaine Mürgas

Elaine Mürgas är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Elaine Mürgas har varit registrerad mäklare sedan 2007-01. Elaine Mürgas har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 179 omdömen med ett betyg på 4.9. Elaine Mürgas har haft 42 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 179 Läs vad Elaine Mürgas

• sålde sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Segevång
    2022-08-08 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande,
    Allt var 100 %
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Ellstorp
    2022-07-26 Verifierad kund
    Elaine var ett proffs och tydlig med alla detaljer från början till slut. Inom ett väldigt kort tidsintervall lyckades hon ta oss genom bostadsköpet felfritt.
    • Rörsjöstaden
    2022-06-16 Verifierad kund
    Elaine får mina fulla rekommendationer. Elaine var mäklaren ansvarig när jag köpte lägenheten för ett par år sedan och det kändes naturligt att hon skulle hjälpa till nu när den skulle säljas. Kunnig, rådgivande och väldigt flexibel.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Strålande samarbete hela vägen samt vägledning kring hela processen.
    Väldigt jordnära och ödmjuk inför allt som kan uppstå när man går i försäljningstankar.
    Fanns där under flera år som stöd i omvärdering, feedback kring renovering och alltid med en enorm omtanke och glädje.
    Jag rekommenderar Elaine på allra högsta nivå.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare och människa! Professionell, driven och genuin.
    • Limhamn - Ön
    2022-05-14 Verifierad kund
    Trevlig, lätt att prata med. Tydligt upplägg. Bra och snabb återkoppling. Nöjd med helheten 😊
    2022-05-14 Verifierad kund
    ....................

....

.........9
    • City
    2022-05-13 Verifierad kund
    Superinbjudande och familjärt bemötande, och man känner sig trygg från sekund nummer ett. Hon är alltid snabb, i både svar och handling, och det finns inga förväntningar hon inte har överträffat. En perfekt mix mellan professionell och familjär mäklare.
    Kan verkligen rekommendera!
    • Hindby
    2022-04-26 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och varm bemötande! Vi hade en jättebra upplevelse från start till slut och allt har gått smidigt. Kan bara rekommendera Elaine!
    • Annestad
    2022-04-19 Verifierad kund
    Jag fick jättebra bemötande och fick den hjälp jag behövde med att sälja min bostad. Kändes att mäklaren hade mycket erfarenhet och kunskap. Allting kändes tryggt. Kommer att rekommendera Fastighetsbyrån i Malmö till mina nära.