Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Elaine Mürgas
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 60 kunder tycker om Elaine Mürgas

• Anja E skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Elaine hjälpte mig att sälja min lilla pärla, en etta i ett 20-talshus, på ett både professionellt och personligt sätt, alltid med entusiasm och värme. Kan varmt rekommendera Elaine och Fastighetsbyrån till alla dem som går i säljtankar i Malmö! Läs mer
  • Johanna N skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag köpte min allra första lägenhet, en etta på S:t Knut. Jag och mina föräldrar var runt och tittade på många lägenheter i Malmö men det var den här som jag kände WOW när jag såg den. Elaine var väldigt professionell, lyssnande, gav ett förtroende och jag märkte och hon visade verkligen hur mycket hon ville uppfylla alla involverades önskemål. Vilket hon lyckades med!! Jag tycker Elaine slog alla förväntningar jag hade och jag kommer rekommendera henne varmt i framtiden. Läs mer
  • Alfred N skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag fick snabbt ett mycket bra intryck av Elaine. Hon var snabb, kunnig och erfaren. Vår försäljning gick som smort trots lite osäker marknad. Dessutom hanterade hon vår lite trassliga sociala situation på ett jordnära och respektfullt sätt. Läs mer
  • Gunilla H skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Eline är en oerhört proffesionell mäklare. Hon är kunnig och känner in sina kunders behov och är lagom i sitt sälj. Hon grundar sitt försäljningsarbete på förtroende vilket jag uppskattar mycket. Läs mer
  • Roland H skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    En väldigt proffsig och behaglig mäklare.
    Ödmjuk och väldig informativ. Även tillgängligheten var mycket bra.
    Det bästa mäklaren jag har träffat under de två år vi letat lägenhet i Malmö. Läs mer
  • Emma S skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag sålde min bostadsrätt och har fått superfin service av Elaine. Precis den typen av hjälp man behöver när man själv inte kan medverka på plats. Hon tillförde det lilla extra och jag kände mig trygg från början till slut! Läs mer
  • Gunvor B
    Gunvor B skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Fått en fantastikt försäljare. Trevlig bemötande. Läs mer
  • Elin A skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi kände oss trygga med Elaine och litade fullt ut på henne. Enkel kommunikation vilket är a och o. Då det var vår första försäljning behövde vi tydlig information om allt och detta fick vi. Inga problem med någonting och allt gick väldigt smidigt. Proffsigt, påläst och genuint bemötande! Erfaren med en behaglig social förmåga! Läs mer
  • Martin P skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Tillgänglig, flexibel, enkel att ha att göra med och en bra strateg. Läs mer
  • Ari A skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    We had a difficult seller and we also complicated things for her, but she handled it like a champ! She was amazing. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen