Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Elaine Mürgas
Elaine Mürgas
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 65 Läs vad Elaine Mürgas

• Biljana D sålde sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-08

Högaholm
    Sålt min bostad

Mycket bra bemötande

Hoppades på vinst, men det blev inte så

Besviken på att jag har inte fått det som jag har förväntat mig Läs mer
    Elaine M gillar detta
  • Lovisa F sålde sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-04

Ribersborg
    Vi var väldigt nöjda med Elaine. Med sitt personliga och väldigt trevliga bemötande gjorde hon sitt yttersta för att sälja vår lägenhet. Hon var lyhörd, kom med värdefulla tips och idéer och handlade snabbt och effektivt genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Elaine som mäklare. Läs mer
    Elaine M gillar detta
  • Gerd v sålde sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Limhamn
    Sålt en bostadsrätt på Limhamn.
    Mycket trevligt sätt av mäklaren.
    Försäljningen gick fort o till ett bra pris.
    Totalt: en bra mäklare. Läs mer
  • Martin Stavenow S
    Martin Stavenow S sålde sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Rörsjöstaden
    Sålt bostadsrätt i Rörsjöstaden i Malmö. Mycket bra bemötande, kändes som "rätt" mäklare för vår lägenhet. Överlag mycket nöjd. Läs mer
    Elaine M gillar detta
  • Gunnar L sålde sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Limhamn
    Elaine sålde vår lägenhet i Limhamns Sjöstad. En smidigt genomförd affär. En snabb budgivning ledde till avslut inom en vecka Läs mer
  • Anja E skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-08

Elaine hjälpte mig att sälja min lilla pärla, en etta i ett 20-talshus, på ett både professionellt och personligt sätt, alltid med entusiasm och värme. Kan varmt rekommendera Elaine och Fastighetsbyrån till alla dem som går i säljtankar i Malmö! Läs mer
  • Johanna N skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-06

Jag köpte min allra första lägenhet, en etta på S:t Knut. Jag och mina föräldrar var runt och tittade på många lägenheter i Malmö men det var den här som jag kände WOW när jag såg den. Elaine var väldigt professionell, lyssnande, gav ett förtroende och jag märkte och hon visade verkligen hur mycket hon ville uppfylla alla involverades önskemål. Vilket hon lyckades med!! Jag tycker Elaine slog alla förväntningar jag hade och jag kommer rekommendera henne varmt i framtiden. Läs mer
  • Alfred N skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-06-08

Jag fick snabbt ett mycket bra intryck av Elaine. Hon var snabb, kunnig och erfaren. Vår försäljning gick som smort trots lite osäker marknad. Dessutom hanterade hon vår lite trassliga sociala situation på ett jordnära och respektfullt sätt. Läs mer
  • Gunilla H skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-05-17

Eline är en oerhört proffesionell mäklare. Hon är kunnig och känner in sina kunders behov och är lagom i sitt sälj. Hon grundar sitt försäljningsarbete på förtroende vilket jag uppskattar mycket. Läs mer
  • Roland H skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-05-17

En väldigt proffsig och behaglig mäklare.
    Ödmjuk och väldig informativ. Även tillgängligheten var mycket bra.
    Det bästa mäklaren jag har träffat under de två år vi letat lägenhet i Malmö. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen