Elaine Mürgas
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 97 Läs vad Elaine Mürgas

• Nellie F
    Nellie F sålde sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-04-03

Davidshall
    Elaine är en super seriös mäklare som med hjärta och själ gör sitt bästa från dag 1. Läs mer
    Elaine M gillar detta
  • Sabina F köpte sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-04-02

Folkets Park
    Elaine är grymt duktig på sitt jobb. Engagerad, snabb och väldigt tillmötesgående.

Vi köpte vår lägenhet av henne, och kommer definitivt kontakta henne när det är dags att sälja i framtiden. Verkligen 10/10. Läs mer
    Elaine M gillar detta
  • Julia G köpte sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-18

Rörsjöstaden
    Elaine låste snabbt och smidigt vår affär med en positiv och serviceminded attityd. Hon var väldigt mån om mig som köpare och enkel att få kontakt med. Läs mer
    Elaine M gillar detta
  • Henric C sålde sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-14

Nobeltorget
    Elaine har varit en superbra mäklare. Svarat på mina frågor och hjälpt mig med försäljning av min bostadsrätt. Läs mer
    Elaine M gillar detta
  • Romualda I köpte sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-01

Almvik
    Trevlig, hjälpsam mäklare. Bra organiserad, hjälpsam att förmedla olika kontakter. Nöjd med bemötande😊. Läs mer
    Elaine M gillar detta
  • Pontus J sålde sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-13

Rörsjöstaden
    Elaine hjälpte mig att sälja min etta i Rörsjöstaden i Malmö. Jag är mycket nöjd. Hon är pålitlig och har varit till stor hjälp i hela processen och ger ett professionellt bemötande. Hon är alltid tillgänglig och har gjort det lilla extra för att försäljningen ska bli så bra som möjligt. Läs mer
    Elaine M gillar detta
  • Mats B sålde sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-13

Bostadsrätt Malmö. Etta.
    Mäklaren var snabb, effektiv, tydlig och pedagogisk. Högsta betyg Läs mer
  • Martina M
    Martina M köpte sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-04

Gamla Väster
    Jag har köpt en brf inne på Gamla Väster i Malmö. Elaine var från första stund fantastisk. Varm, närvarande, proffsig. Känns verkligen som att hon gått bredvid under hela processen från första kontakt, visning till nu efter överlämnandet! Läs mer
    Elaine M gillar detta
  • Inger Agneta H köpte sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-03

Erikslust
    Vänlig, tillmötesgående, lätt-tilgänglig Läs mer
    Elaine M gillar detta
  • Elin E sålde sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-02

Folkets Park
    Vi är supernöjda med Elaine och vår försäljning. Allting gick snabbt och enkelt och dessutom är Elaine otroligt trevlig, proffsig och kul att ha och göra med! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen