Annika Jernberg

Annika Jernberg

Annika Jernberg är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Annika Jernberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Annika Jernberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.9. Annika Jernberg har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

42 omdömen om Annika Jernberg

Jessica W
Sålde sitt hus med hjälp av Annika Jernberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Västra Ingelstad

Trevlig, tillgänglig, glad och positiv är några ord som beskriver Annika. Väldigt hjälpsam vid råd och frågor även när det kom till köp av en ny bostad. Rekommenderar 🌟

Svar från Annika Jernberg

Wow vilka fina ord från er! Det värmer i hjärtat. Jag vill passa på att tacka ER för ett mycket gott och trevligt samarbete.

Louise Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Annika Jernberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Hököpinge

Trevlig, positiv och tydlig är 3 saker Annika besitter och som jag uppskattar hos en mäklare! Tack för väl utfört jobb!

Svar från Annika Jernberg

Tack själv Louise! Det var väldigt trevligt att få möta er och guida er genom detta köp. Ha det fint!

Jessica B
Skanör

Annika var mycket proffsig, trevlig och lyhörd. Kände mig bekväm och trygg vid mitt köp.

Svar från Annika Jernberg

Stort tack Jessica för ditt fina omdöme och att du tog dig tiden till att skriva ner detta. =) Ha det fint!

Roland N
Höllviken

Trevlig och positiv och saklig

Svar från Annika Jernberg

Tack detsamma Roland! Det har varit mycket smidigt och trevligt att samarbeta med dig.

Serega S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Jernberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Dockan

Annika is very friendly, helpful, easy to communicate. I had some issues going back and forward If i want to sell apartment or not. It made Annika's job much harder. But anyway Annika found great deal for us despite we lost time (it was my fault) and market is so bad to sell. We had clear instructions what to do and we got excellent result at the end. Very happy to work with Annika.

Svar från Annika Jernberg

THX A LOT for your worming words. I just want to say thanks to YOU for an easy, nice and very smooth way of communicate and cooperate.

Karoline S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Jernberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Vellinge Centralt

Annika är väldigt professionell och håller vad hon lovar. Hon guidade oss fint genom avtalsskrivandet och berättade sakligt och noggrant om de olika delarna och vad som händer framöver.

Svar från Annika Jernberg

Karoline, tack så mycket för att du tog dig tiden och skrev dessa fina om mig. Uppskattningen är stor från min sida! Ha det så bra!

Thomas S
Vellinge Centralt

Har varit kanon och väldigt positiv. Lämnat info löpande, så bara plus.

Svar från Annika Jernberg

Tack Thomas för att du tog dig tiden och skrev dessa fina ord:). Det har varit ett väldigt trevlig och smidigt samarbete tillsammans med dig!!! Ett stort TACK till dig!

Caroline S
Nobeltorget

Annika är inbjudande och trevlig, kunnig, strukturerad, tydlig och ärlig med god kommunikation. Som köpare är jag jättenöjd med kontakten.

Svar från Annika Jernberg

Tack Caroline för att du tog dig tiden att svara och det jättefina omdömet. Det var riktigt trevligt och en ära att träffa dig!

Christer K
Ljunghusen

Bra mäklare med vänligt och trevligt bemötande.

Svar från Annika Jernberg

Tack Christer, det var har varit, och är, ett mycket trevligt och lättsamt samarbete =) . Hälsa Ulla- Lena!

Marcus K
Skanör

Trevligt bemötande, snabb och effektiv. Kontraktsskrivningen var över på en halvtimme till säljarens och vår glädje.

Svar från Annika Jernberg

Hej Marcus! Tack för att du upplevt allt positivt, effektivt och smidigt. Så ska det vara om du frågar mig =))