Jack Ovallius

Jack Ovallius

Jack Ovallius är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Jack Ovallius har varit registrerad mäklare sedan 2013-12. Jack Ovallius har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 87 omdömen med ett betyg på 4.9. Jack Ovallius har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

87 omdömen om Jack Ovallius

Sedan starten hos Reco 2018
Krister T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Hyllie

Jack är proffsig och engagerad!

Katarina M
Kroksbäck

Jack är jätte trevlig , till mötes gående ,hjälpsam , mycket bra !!

Jenny S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Kroksbäck

Vi är väldigt nöjda med Jack som mäklare! Så pass nöjda att vi har rekommenderat honom till familjemedlemmar som går i säljtankar. Vi hade inte letat särskilt länge och hade lite erfarenhet av mäklare, de första vi träffade kändes inte bra alls. Men sen kom vi i kontakt med Jack och hans 2 kollegor och de var alla 3 toppen. Engagerade och vänliga. Vi uppskattar verkligen att Jack tog sin tid att förklara allt för oss.

Annica L
Hyllie

Hej! Jack upplevs som, kunnig, positiv, realistiskt och lätt att komma i kontakt med. Har inget negativt att tillägga, allt gick mycket smidigt till. Mvh

Johannes L
Västra Hamnen

Mycket mycket bra! Merodisk, trevlig och professionell skulle klart rekommendera andra i malmö att välja honom👌🏻

Louise M

Kändes tryggt redan första kontakten på Fastighetsbyrån, trevligt och lugnt bemötande och vid frågor så kom det genast svar och det gav ett gott intryck, stor kompetens.

Bejoy C
Hyllie

1. Thorough Professional 2. Warm and Approach with Empathy 3. Informative as well as Enterprising Furthermore, enjoyed the experience completely!

Anwer A
Oxie

Jack Ovallius is very good mäklare

Kent P
Köpte sitt hus med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Bunkeflostrand

Lösningsorienterad i dessa konstiga tider. Stor erfarenhet av området vi tittade på. Mycket trevlig och lätt att ha att göra med.

Alexander J
Sålde sitt hus med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Bunkeflostrand

Mycket kunskap, erfarenhet,, trevligt att prata och diskutera med, Vi har alltid bra kontakt med honom och ha sköter bra ditt jobb som mäklare. Jag kommer rekommendera till alla Med vänlig hälsning, Alexander Johansson