Kenan Hasanoglu

Kenan Hasanoglu

Kenan Hasanoglu är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

Kenan Hasanoglu har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Kenan Hasanoglu har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 325 omdömen med ett betyg på 4.8. Kenan Hasanoglu har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

325 omdömen om Kenan Hasanoglu

Åsa D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Annestad

Jag fick förtroende för Kenan vid första mötet. Han är kunnig, pålitlig med erfarenhet .

Rebecca B
Östra Sorgenfri

Proffsig, tydlig och strategisk. Bra på att ange olika alternativ för att matcha försäljning utifrån de behov man har. Gillade säljcoachen så jag själv kunde följa processen. Som förstagångssäljare är det viktigt att bli vägledd och det kände jag att jag blev. Jag är nöjd!

Maria C
Pildammarna

Har fått ett mycket bra och gott intryck av Kenan. Kenan har gjort ett bra jobb. Vi har kommit bra överens och han har lyssnat på mina önskemål. Att han sedan lyckades uppfylla dessa också till fullo är ett stort plus, så klart. Lätt och smidig att ha att göra med. Uppfattar Kenan som kunnig inom sitt område och i den trakten som jag hade min försäljning. Kan varmt rekommandera Kenan.

Lisa T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Pildammarna

Trevlig, varm, genuin, professionell

Perwaneh Y
Blekingsborg

Kenan är en erfaren och pålitlig mäklare med stark kommunikationsförmåga och förhandlingskompetens. Han strävar alltid efter att leverera de bästa resultaten för sina kunder genom att bygga förtroendefulla relationer. Är supernöjd!

Helén H
Blekingsborg

Vi upplevde Kenan som en väldigt sympatisk, kompetent och professionell person. Kontakten med Kenan gjorde att vi kände oss trygga genom hela bostadsaffären.

Christian R
Triangeln

Professionell, trevlig och tydlig

Frida D
Slottsstaden / Erikslust

Vi är otroligt nöja med att ha Kenan som vår mäklare! Kenan är trevlig, professionell och framförallt lyhörd - viktiga egenskaper för att känna sig trygg i en bostadsaffär. Vi har både haft rollen som köpare och säljare med Kenan och kan varmt, och gärna, rekommendera honom som mäklare.

Mergim S
Elinelund / Elinegård

Driven och målmedveten mäklare med en anpassad strategi till den tuffa marknaden. Sålde snabbt och till ett bra pris.

Matteus J
Högaholm

Kenan imponerade verkligen genom att inte bara uppfylla utan överträffa våra höga förväntningar. Med ett professionellt bemötande och en skicklig hantering av försäljningen gav han oss en upplevelse där varje steg genomfördes på bästa sätt.