Maria Lundgren

Maria Lundgren

Maria Lundgren är mäklare på Fastighetsbyrån Mariestad

Maria Lundgren har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Maria Lundgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.3. Maria Lundgren har haft 9 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

18 omdömen om Maria Lundgren

Margareta M
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Ett trevligt och optimistiskt bemötande. Maria överträffade mina förväntningar. Hon var aktiv och höll ständigt kontakt med Mail och mess. Jag kan rekommendera henne som mäklare

Conny B
Sundsören/hemmingstorp

En mycket trevlig mäklare och trevligt bemötande och tillgänglig som jag varmt vill rekommendera hälsningar Conny Björk.

Lars K
Sjötorp

Jag är nöjd med mäklarens handläggning o genomförande av affären

Birgitta S
Sjötorp

Blev bemött med respekt. Lyssnade Effektiv. Kanske hade lite för bråttom ibland- Det är mycket känslor som kommer in vid sådana här tillfällen.

Sten Åke K
Sjötorp

Jag har ingen tidigare erfarenhet av att sälja så jag har inget att jämföra med. Jag är nöjd. Maria har hela tiden fört processen framåt. Hon har hållit oss uppdaterade på vad som skett. Lyssnat på våra åsikter.

Elias J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Bråten Park

Väldigt förklarande, ödmjuk, inget trygghet och redlighet vid köp och överlåtelsehantering. Tillgänglig och snabb vid all kommunikation.

Kerstin B
Marieholm

Vi har en positiv upplevelse av Maria Lundgren allt från när vi mötte henne första gången och bollade tankar och idéer och framåt. Vårt hus såldes snabbt så vi har inte träffat henne så många gånger, men hon ställde upp för en visning trots att det var påskhelg.

Victoria J
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Högelid

Mycket bra bemötande från första början. Hon levererade de som förväntades av mig, hon är informativ, flexibel o kunnig. Bara bra upplevelser, hon är rak, tydlig o förstående .

Leif J
Västra Skogen

Vi blev bemötta av en glad positiv Maria. Våra förväntningar uppfylldes, och Maria var proffsig som mäklare

Mikael K
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Västra Skogen

Jättebra bemött o hon verkar ha koll på grejerna, så sammanfattningsvis är vi helnöjda.