Rebecca Jansson

Rebecca Jansson

Rebecca Jansson är mäklare på Fastighetsbyrån Mariestad

Rebecca Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2022-05. Rebecca Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Jansson har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

43 omdömen om Rebecca Jansson

Yvonne H
Hova - Gårdsjö

Pigg o alert o väldigt kunnig ,henne skulle jag rekommendera

Gustav L
Hova Landsbygd

Engagerad, trevlig och kunnig mäklare. All kontakt har varit smidig och enkel

Witek L
Hova - Delebäck

Balanserad och behagligt förtroendegivande framtoning. Pratar lagom mycket och låter oss ”köpare” få smälte intrycken i lugn och ro. Har ett harmoniskt beteende.

Susanne Maria K
Hova - Delebäck

Exakt så ska en mäklare vara. Toppenbetyg får hon av oss.

Mikael C
Skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Rebecca uppfyllde och överträffade alla krav vi som köpare kunde ställa. Mycket kompetent, engagerad och påläst. Rebecca var en stor tillgång vid vårt husköp, alltid lyhörd och mycket hjälpsam. Celinda och Mikael, husköpare

Agnes Maria V
Gullspång

Bra kommunikation och svarade snabbt på frågor. Kunde svara på våra frågor bra. Utmärkt fastighetsmäklare.

Elin R
Gullspång

Jag är jättenöjd med Rebecka som mäklare. Fick förtroende för henne redan vid första mötet. Samarbetet med henne har flutit på bra hela vägen. Han är alltid glad och positiv. Mina förväntningar av en mäklare, lever hon upp till 100%. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.

Inge B
Gullspångs Kommun

Rebecca gjorde ett bra jobb. Var rädd om henne :-)

Håkan R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Lyrestad

Rebecca Jansson är en unik modern mäklare; hon är noggrann, entusiastisk, trovärdig och intelligent och dessutom serviceinriktad under visningar och under den initiala delen av försäljningsprocessen. I slutändan av säljprocessen så är hon professionell i hanteringen av alla dokument såväl som vad gäller finanserna.. Rebecca Jansson är utan tvekan den bästa av de många svenska mäklare som jag har erfarit i Mariestadsregionen med omnejd och en potential blivande stjärna inom mäklarskrået.

Maj H
Otterbäcken

Ställer upp i alla lägen, hjälpsam. Lätt att få kontakt med.