Rebecca Jansson

Rebecca Jansson

Rebecca Jansson är mäklare på Fastighetsbyrån Mariestad

Rebecca Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2022-05. Rebecca Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Jansson har haft 33 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

58 omdömen om Rebecca Jansson

Håkan W

Professionell, saklig, påläst.

Annalee B
Gullspång Landsbygd

Engagerad och professionellt bemötande. Tydlig och rak i all kommunikation. Kunnig om frågor vi hade. Glatt överraskad av hur enkelt det kändes att sälja.

Rickard G
Hova

Trevligt bemötande, alltid kontaktbar och fick huset sålt på kort tid precis som vi önskade.

Emma G
Hova

Trevligt bemötande, alltid snabb att svara vid frågor. Fick huset sålt på korttid precis som vi önskade.

Jane W
Gullspång Tätort

Bra bemötande av en pigg, vaken och alert mäklare som alltid gick att nå om man hade frågor eller funderingar.

Lennart W
Gullspång Tätort

Erfaren, trevlig, kunnig och driftig totalt sett en väldigt bra mäklare och en trevlig person

Malin E
Lyrestad

Rebecca har en fantastisk förmåga att möta kunder på deras nivå. Vi kände oss trygga och sedda genom hela köpet. Eftersom det var vårt första husköp visste vi inte riktigt vad vi kunde förvänta oss av mäklarkontakten, och vi är mer än nöjda! Rebecca har varit tydlig ärlig och trygg genom hela resan från förhandsvisning till tillträde.

Clas-Göran Hartvig A
Lyrestad

Rebecca har visat ett engagemang utöver vad vi kunde ha förväntat oss.

Karl Edvard Håkon B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Gullspång Tätort

Rebecca er en svært vennlig megler som er profesjonell i sitt arbeid. Hun møter kundene på en hyggelig måte og får de til å føle seg godt ivaretatt. Man vil gjerne gjøre forretninger med henne. Rebecca er en megler av beste klasse.

Sarah J
Gullspång Landsbygd

Jag upplever att Rebecca har varit tillgänglig, haft bra bemötande, varit snabb och tydlig. Det har känts som att hon brytt sig om både praktiska saker och om hur vi känt och upplevt processen.