Alfred Bertilsson

Alfred Bertilsson

Alfred Bertilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Alfred Bertilsson har varit registrerad mäklare sedan 2022-07. Alfred Bertilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.8. Alfred Bertilsson har haft 51 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

71 omdömen om Alfred Bertilsson

Svante H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alfred Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna/kinnasten

Driven och framåt. Fick vad vi ville ha för bostaden trots dålig marknad.

Ebba J
Kinna/kinnasten

Bra professionellt bemötande. Ser till kundens bästa. Vi har känt att vi kan lita på Alfred och att sättet vi har gått tillväga har varit rätt.

Jonas S
Köpte sitt hus med hjälp av Alfred Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Istorp

Alfred är en hjälpsam mäklare med bra bemötande och glimten i ögat vilket jag uppskattar mycket. Han upplevs kunnig och säker i sin roll som mäklare. Jag skulle rekomendera Alfred som mäklare till alla jag känner. Mvh Jonas

Madelene S
Istorp

Upplevde mycket trevligt och professionellt bemötande. Alfred hade svar på frågor vi ställde och beskrivningen av fastigheten var precis så som vi sett den på bild. Vi har kännt trygghet genom hela processen och jag kommer absolut att rekommendera Alfred i framtiden! Mvh Madelene

Eva-Lena S
Holsljunga

Trevligt bemötande, smidig och snabb i dialogen mellan oss och säljarna.

Anita S
Sålde sitt hus med hjälp av Alfred Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Istorp

Mycket informativ lätt att få kontakt med. Inger förtroende. Lyhörd Mycket positiv

Helen S
Holsljunga

Alfred Bertilsson är - inlyssnande och förtroendeingivande. - peppande och skapar ett VI i försäljningen. - rak och tydlig i sin kommunikation -informativ - rolig och tillför humor i allvarliga stunder - en drivkraft som ger drag i projekt : husförsäljning - väldigt lätttillgänglig ( borde nog skapa lite mer egentid). - verkligen en mäklare att rekommendera ⭐️

Madelene D
Sätila

Alfred har ett fantastiskt bemötande och är otroligt hjälpsam. Har man frågor får man alltid svar.

Agneta K
Sätila

Engagerad, realistisk, trevlig.

Carina Ö
Svenljunga

Vänligt och respektfullt bemötande. Trevlig och glad kille som lägger ner mycket tid på sina kunder såväl säljare som köpare. Jag är mycket nöjd så det blir 10/10! Tack Alfred för att du varit en del i att jag ska kunna förverkliga min stora dröm om ett gammalt rött hus på landet.