Alfred Bertilsson

Alfred Bertilsson

Alfred Bertilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Alfred Bertilsson har varit registrerad mäklare sedan 2022-07. Alfred Bertilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.7. Alfred Bertilsson har haft 57 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

88 omdömen om Alfred Bertilsson

Ulf J
Sålde sitt hus med hjälp av Alfred Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Svenljunga

Gott ett mycket bra jobb.Är.mer.än belåten...

Lars Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alfred Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna/kinnasten

Alfred var: Informativ Korrekt Hjälpsam Tydlig Pålitlig Ärlig Alfred är som en bra mäklare skall vara - han rekommenderas verkligen!

Jonathan K
Köpte sitt hus med hjälp av Alfred Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Horred

Blev tipsade om det huset vi nu har köpt hus av Alfred efter att han haft visning för oss på ett annat hus. Alfred är proffesionel och gör allt för att hjälpa till och svara på frågor och med snabb återkoppling dessutom. Hela affären gick smidigt, snabbt och med ett lugn och tydlighet. Han ordnade 2 visningar åt oss på huset och var mycket hjälpsam.

Stefan W
Sätila

Alfred har trotts tuffa förutsättningar gjort allt för att få till en bra affär samt hålla oss nöjda.

Jens T
Sätila

Alfred var en lugn och bra mäklare och inte påflugen. Förväntningarna på Alfred får gott betyg från oss då han hela tiden ställde upp och kom med bra enkla svar. Jordnära! Bra sittning tillsammans med säljaren där Alfred tog oss igenom själva sälj förloppet på ett proffesionellt sätt. Vi är mycket nöjda med Alfreds arbete. Med vänlig hälsning, Mia & Jens

Mia S
Sätila

Alfred hade ett bekvämt och avslappat bemötande på båda visningarna. Vid kontraktsskrivningen var han saklig och tydlig vid genomgången av kontraktet.

Jakob K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alfred Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna/kinnasten

Ett gott och professionellt bemötande från start av processen med försäljning. Noggrann och förklarande vad gällande marknadsanalys och avtal. Alltid god och snabb kommunikation.

Eva-Lena S
Kalv

Trevlig, lättsam, smidig. Lugn och fin i genomgångar och ger svar på de frågor som dyker upp. Mycket nöjd med de kontakter vi haft och flera gånger har han hört av sig för att kolla att allt känns bra.

Tobias L
Kinna/kinnasten

Bra och snabb hjälp med det man behöver. Service inriktad med kunden i fokus.

Aisha H
Örby

Blev bemött bra av Alfred som var trevlig men upplevde inte att han kunde leverera det han utlovat i affären. Bostaden såldes för långt under utgångspriset (som Alfred satte och tyckte var rimligt) och det tog nästan 8 månader att få den såld. Under tiden pratade Alfred om olika kunder som ”kommer lägga ett bud” men som sen inte gjorde det. Hade uppskattat en bättre marknadsanalys och en mer realistiskt dialog under försäljningen för att slippa bli besviken. Särskilt eftersom Alfred förhandlade upp sitt arvode med förklaringen...