Håkan Andersson

Håkan Andersson

Håkan Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Håkan Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1990-10. Håkan Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 304 omdömen med ett betyg på 4.8. Håkan Andersson har haft 22 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är mötet med alla människor och att få hjälpa mina kunder att köpa och sälja.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min erfarenhet som fastighetsmäklare. Jag har nu jobbat som mäklare i snart 30 år och har samlat på mig mängder av kunskap och erfarenhet. Jag kan yrket helt enkelt!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag har ett stort intresse för basketboll!

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en enplansvilla vid en sjö.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

304 omdömen om Håkan Andersson

Sedan starten hos Reco 2015
Cathrin J
Sålde sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Berghem

Förstående, kunnig och hjälpsam. Även om det var en dipp på bostadsmarknaden blev det flera visningar varje månad och tillslut en försäljning.

Terese M
Köpte sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Berghem

Lugn och säker mäklare. Jag kände mig trygg som köpare.

Pia B
Överlida

Mycket trevlig och naturlig. Kompetent och påläst, informerade oss köpare hela vägen till ett lyckat husköp.

Gun P
Överlida

Mäklaren bemötte mej med respekt och var förtroendeingivande. Mina förväntningar var att jag skulle få hjälp med att sälja mitt hus vilket jag fick Mina möten med mäklaren har varit mycket positiva.

Ludwig S T
Örby

Professionellt bemötande och god uthållighet i en tuff marknadssituation. Rekommenderar Håkan varmt.

Jonas H
Kinna

Mycket bra bemött och förstående för vilken situation man var i

Lars-Erik L
Svenljunga

Engagerat och proffsigt bemötande från start till färdig affär.

Alexander W
Sätila

Professionellt, mycket bra omhändertagande, exeptionellt bemötande. Gick alltid att nå vid frågor oavsett tid. Rekommenderar starkt, om möjligt vill vi ha Håkan igen om vi skulle köpa annat eller sälja. Tack så mycket.

Irene R
Hyssna

Alltid väl bemöt. Alltid hjälp med frågor, som kan uppstår när man säljer sitt hus,

Martin L
Kinna/brättingstorp

Håkan har ett härligt, personligt och proffesionellt bemötande vilket i kombination med sin erfarenhet gör att man känner sig mycket trygg. En person som man kan luta sig mot när det blåser. Vi hade högt ställda förväntningar på vår försäljning och Håkan levde upp till dom trots att det - vid försäljningstillfället - var en mycket svajande marknad. Även efter försäljningen har Håkan stöttat med rutinerade svar på alla våra frågor och utmaningar. Om ni är på jakt efter en mäklare med stort M så är Håkan den ni ska ha!