Håkan Andersson

Håkan Andersson

Håkan Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Håkan Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1990-10. Håkan Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 308 omdömen med ett betyg på 4.8. Håkan Andersson har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är mötet med alla människor och att få hjälpa mina kunder att köpa och sälja.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min erfarenhet som fastighetsmäklare. Jag har nu jobbat som mäklare i snart 30 år och har samlat på mig mängder av kunskap och erfarenhet. Jag kan yrket helt enkelt!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag har ett stort intresse för basketboll!

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en enplansvilla vid en sjö.

308 omdömen om Håkan Andersson

Sedan starten hos Reco 2015
Anders L
Köpte sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Hajom

Lugn och tydlig! Väldigt kunnig! Mycket trevlig och lätt och tjöta med!

Axel O
Redslared

Håkan är en otroligt kunnig mäklare som på ett väldigt tydligt, ärligt och lugnt sätt har tagit mig igenom denna affär. Det är ordning och reda på allt.

Per R
Roasjö

Bra. Hjälpsam. Härlig och empatiskt.

Tomas Mikael A
Sålde sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Roasjö

Bra bemötande och flexibel. Goda kontakter och bra erfarenhet

Cathrin J
Berghem

Förstående, kunnig och hjälpsam. Även om det var en dipp på bostadsmarknaden blev det flera visningar varje månad och tillslut en försäljning.

Terese M
Berghem

Lugn och säker mäklare. Jag kände mig trygg som köpare.

Pia B
Överlida

Mycket trevlig och naturlig. Kompetent och påläst, informerade oss köpare hela vägen till ett lyckat husköp.

Gun P
Överlida

Mäklaren bemötte mej med respekt och var förtroendeingivande. Mina förväntningar var att jag skulle få hjälp med att sälja mitt hus vilket jag fick Mina möten med mäklaren har varit mycket positiva.

Ludwig S T
Örby

Professionellt bemötande och god uthållighet i en tuff marknadssituation. Rekommenderar Håkan varmt.

Jonas H
Kinna

Mycket bra bemött och förstående för vilken situation man var i