Jonas Andin

Jonas Andin

Jonas Andin är mäklare på Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Jonas Andin har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Jonas Andin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 199 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Andin har haft 43 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

199 omdömen om Jonas Andin

Sedan starten hos Reco 2018
Fredrik H
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Svenljunga

Upplevs kunnig och är väldigt trevlig! Jonas gav oss ett väldigt bra intryck redan för något år sedan när vi tog hjälp vid värdering så valet var självklart när det nu blev försäljning! Fotografen som Jonas jobbade med lyckades få till väldigt bra bilder. Jonas har väldigt hög tillgänglighet vilket känns tryggt när man står mitt i en försäljning.

Agneta H
Skene

Vi har haft bra kontakt med Jonas under hela försäljningsprocessen.

Helene K
Kinna/kinnasten

Jonas är ödmjuk, tillgänglig, snabb och visar på mycket god kännedom om kontakter mm.

Christer A
Horred

Mycket trevlig och kunnig mäklare. Kan bara rekommendera honom

Anna-Karin G
Kinna/kammarberg

Trevlig och lätt att prata med. Ingen bra tid att sälja huset men han ordnade det. Kan rekommendera honom till er som går i "säljtankar". AnnaCarin Gustafson Högabergsvägen 2

Sebastian P
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna/kammarberg

Jonas är otroligt hjälpsam och trevlig. För oss kändes det lite snårigt från början men Jonas svarade på alla våra frågor och kunde lugna oss i stressen med att köpa hus. Efter en budgivning på ett annat hus, tipsade han om Högabergsvägen 2, ett hus vi tittat på men aldrig trodde att vi skulle äga. 2 veckor senare var kontraktet påskrivet och utan Jonas hade detta aldrig hänt. Vi är otroligt tacksamma och nästa gång vi behöver en mäklare så är det Jonas vi ringer

Alexandra W
Mårdaklev

Det kändes ganska struligt, kanske var från köparna sida mer. Och priset gick ner ganska mycket. Men Jonas var lätt att prata med.

Emelie S
Kinna/kammarberg

Vi har upplevt Jonas som en närvarande och positiv person. Vi har känt oss lyssnade på och känt att vi kunnat vända oss till honom vid frågor osv.

Lennart H
Skene/sandvallsäng

Jonas har varit till mycket stor hjälp för mig med att genomföra min försäljning av mitt hus. Kloka beslut i samband med att genomföra försäljningen när budgivningen haltade mot slutet Lennart Högenberg

Zachary D
Örby

I highly recommend Jonas for anyone in search of an outstanding real estate professional. Jonas combines expert market knowledge with a personable approach, making the entire process seamless and enjoyable. His proactive communication and negotiation skills truly set him apart. I am grateful for Jonas's dedication and wouldn't hesitate to work with him again.