Karin Nydén

Karin Nydén

Karin Nydén är mäklare på Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Karin Nydén har varit registrerad mäklare sedan 2006-02. Karin Nydén har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 205 omdömen med ett betyg på 4.7. Karin Nydén har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

205 omdömen om Karin Nydén

Sedan starten hos Reco 2015
Jonathan C
Köpte sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna

Karin gav ett mycket trevligt intryck från dag 1. Detta var vårt första husköp och hade bara varit i kontakt med 2 mäklare tidigare på andra hus . Karin var mycket varm och har stort hjärta för staden så hon sålde inte bara ett hus utan hon sålde in en hel stad hos oss och vi ser fram emot att flytta . Tack så jättemycket karin

Ulrika S
Sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Sätila

Jag har blivit bra bemött av Karin och hon har engagerat sig bra i försäljningen.

Anton Samuel J
Fritsla

Trevlig och tydlig mäklare som har koll på läget. Rekommenderas starkt!

Peggy L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna

Ställde upp på annan visningstid pga vädret. Flexibel, kunnig och vänlig.

Henrik J
Roasjö

Karin mötte oss alltid med ett leende på läpparna och var enkel och smidig att ha och göra med. Lång erfarenhet och kunskap förmedlade hon vilket gav oss trygghet i vår bostadsaffär.

Rafal M
Sexdrega

Hade blivit bemött av Karin väldigt bra från första sekunden som gjorde en snabb (väldigt spontant) köp av bostaden :) Hade inga stora förväntningar, men tack vore profesionell service köpet av bostaden lyckades på väldigt kort tid!

Olaf K
Sexdrega

En bra tjej. Gjorde det hon skulle mycket spring men sen lösa det hela. Dess utom är hon sny g med

Kerstin H
Sexdrega

Vänlig och omtänksam. Svarade alltid på alla ”dumma” frågor. Flexibel. Hade inga förväntningar mer en oro för hur det skulle gå att sälja i dagens läge. Det blev jättebra till slut.

Hajrija V
Skene

Väldigt trevlig och proffsig, lätt att komma överens och ger goda och kloka råd

Jan G
Svenljunga

Karin är en mycket bra mäklare. Hon är engagerad och mycket professionell. Väldigt trevlig och gott bemötande som blev en trygghet för oss.