Peter Rosenqvist

Peter Rosenqvist

Peter Rosenqvist är mäklare på Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Peter Rosenqvist har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Peter Rosenqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 222 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Rosenqvist har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

222 omdömen om Peter Rosenqvist

Sedan starten hos Reco 2015
Pernilla I
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Örby/övre Krok

Peter är en toppen mäklare. Hjälpsam och trevlig, lugn och saklig. 😃👍

Benjamin W
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Örby/övre Krok

Allt var jätte bra, vi blev bemöta super bra!

Ingegerd H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Skene

Vi är mycket nöjda med bemötandet. Lätt och smidig affär.

Leif H
Skene

Korrekt, snabbt o trevligt. Peter fixade en smidig affär.

Sanna A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Skene

Väldigt professionell, duktig och trygg mäklare!

Anette A
Skene

Jag blev mycket bra bemött av Peter och allting har gått snabbt o smidigt efter önskemål och jag är väldigt nöjd med det . Hade inga direkt förväntningar, men önskemål om att bostadsrätten skulle säljas så fort det går. Peter har skött det jättebra.

Peter W
Örby

Lugn och trygg och erfaren mäklare

Christer M
Örby

Seriös, noggrann och systematisk.

Anette A
Örby

Allt gick smidigt och bra, en lugn o pedagogisk mäklare som ingav trygghet

Niklas G
Rydal

Lättsam, professionell och erfaren!