Anders Merenius
Registrerad mäklare sedan 1988
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla trevliga möten med människorna jag får chansen att träffa.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är kunnig och har lång erfarenhet, samt att du kan känna dig trygg.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lugn, hjälpsam, tekniskt kunnig, social.

Vad gör du helst på fritiden?
Cyklar, paddlar havskajak och åker alpint på vintern. Läs mer

Läs vad 33 Läs vad Anders Merenius

• Andrew Warren G köpte en tomt med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-01-25

Landvetter
    Vi köpte en tomt med Anders och det gick väldigt bra och smidigt. Han hjälpte till med förhandlingar och det kändes säkert och trygg hela vägen genom processen. Läs mer
  • Inger W sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-01-24

Mölnlycke - Pixbo
    Anders sålde mitt hus på Krikonvägen 7 i Pixbo.Han är en erfaren säljare och med hans trevliga framtoning var det lätt att samarbeta med honom.
    Kan verkligen rekommendera honom ! Läs mer
  • Cecilia T sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-01-16

Landvetter
    Vi fick utmärkt hjälp av Anders med att sälja vårt hus! Proffsigt och lugnt lotsade han oss igenom försäljningen. Läs mer
  • Jens T sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-01-16

Landvetter
    Vi sålde vårt hus på Uppegårdsvägen 17 i Landvetter genom Anders Merenius.
    Han var mycket hjälpsam, tydlig och ärlig hela vägen igenom processen. Oavsett tid på dygnet eller om det var helg svarade han alltid (även om vi inte räknat med det).
    Mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande som känns viktigt i denna typ av affärer.

Vi är mycket nöjda och tacksamma över Anders medverkan i detta. Läs mer
  • Johan Peter S sålde en tomt med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-10-16

Landvetter
    Seriös, känner att han jobbade för oss vid denna försäljning, vilket är precis vad man vill känna! Läs mer
  • Hans Christian S sålde en tomt med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-10-14

Tomt

Väl bemött

Mäklaren levde upp till våra förväntningar

Min upplevelse är att Anders lyssnade på oss och rådslog tydligt med oss om ändringar och förutsättningar under processens gång. Lugn och trevlig och ger kunder förtroende. Varma rekommendationer från oss! Läs mer
  • Katarina S
    Katarina S köpte en tomt med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-09-17

Köpt tomt.

Känner oss bemötta med respekt, vänlig attityd och en tydlig kompetens. Känner inte att någon fråga är dum. Tycker att mäklare allmänt kan ha en lite för stolt attityd där de anser av någon anledning att jag som säljare/köpare ska vara riktigt kompenent på ämnet, när det är dom som är den som har yrket. Tack till Anders, som inte är sån!

Tycker att allt gått smidigt och bra! Vi har fått snabba och direkta svar på mejl/telefon. Enkel att kommunicera med. Läs mer
    2019-09-17 Anders M svarar Katarina S
    Tack Katarina! Det värmer när man får så fin feedback på det man kämpar för att ge er kunder.
  • Petra E
    Petra E köpte en tomt med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-08-24

Mölnlycke
    Engagerad
    Svarar snabbt
    Serviceinriktad Läs mer
  • Nils Johan Peter L sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-07-09

Härryda
    Sålt en nybyggt hus!!
    Bra upplägg samt en snabbt avslut..
    Bra återkoppling efter varje visning.. Läs mer
  • Benny C sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-05-16

Landvetter
    Anders hjälpte oss att sälja våran villa. Det gick smidigt och vi är nöjda. Ett proffsigt och gott intryck stort kunnande om situationen i området. Kommer att rekommendera han till andra ifall tillfälle ges. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Christian Svanberg