Läs vad 39 Läs vad Anders Merenius

• 2020-12-26
    Anlitade Anders för att sälja vårat hus i Landvetter.
    Anders är en mycket erfaren och kompetent mäklare. Han hade en röd tråd genom säljprocessen och gav oss information kontinuerligt så att vidkände oss trygga.
    Magnus P
    • 105.0 m²
    • Landvetter
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
  • 2020-10-19
    Utmärkt hjälp från start tills fastigheten var såld.
    Fredric F
    • Härryda
    sålde en tomt med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
  • 2020-10-06
    Mycket nöjda med vårt bostadsköp och Anders har skött sin del i arbetet utan någon kritik från vårt perspektiv...
    Andreas K
    • 145.0 m²
    • Mölnlycke - Pixbo
    köpte sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
  • 2020-05-25
    Sålt villa på landet. Tycker kontakten har varit lite för dålig, hade gärna haft tätare kontakt samt att få veta nästa steg i tid. Helt OK men som sagt var inte 100
    Elsa Maria H
    • 160.0 m²
    • Härryda
    Hej. Det var tråkigt att ni tyckte kontakten varit dålig. Vad jag kan se i min logg har jag varit i kontakt med Jonas ca 35 gånger utöver missade samtal sedan i slutet av februari vilket är mer än vanligt. Jag kan förstå om ni velat att jag skulle ringt er båda.
    Anders Merenius

Anders Merenius

Visa svar
  • 2020-04-23
    Trevligt och professionellt hanterande av säljprocessen. Lyhörd för synpunkter från säljaren. Mycket god känsla för rätt prisnivå och öppenhet angående husets fördelar och brister i kommunikationen med potentiella köpare. Mycket hög kvalitet på broschyrmaterial och presentation på nätet.
    Gunnel Birgitta B
    • 127.0 m²
    • Mölnlycke
  • 2020-04-11
    Vi har både köpt och sålt villor via Anders. Anders ger ett väldigt fint och tryggt bemötande hos både säljare och köpare.
    Björn Åke L
    • 108.0 m²
  • 2020-01-25
    Vi köpte en tomt med Anders och det gick väldigt bra och smidigt. Han hjälpte till med förhandlingar och det kändes säkert och trygg hela vägen genom processen.
    Andrew Warren G
    • Landvetter
    köpte en tomt med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
  • 2020-01-24
    Anders sålde mitt hus på Krikonvägen 7 i Pixbo.Han är en erfaren säljare och med hans trevliga framtoning var det lätt att samarbeta med honom.
    Kan verkligen rekommendera honom !
    Inger W
    • 128.0 m²
    • Mölnlycke - Pixbo
  • 2020-01-16
    Vi fick utmärkt hjälp av Anders med att sälja vårt hus! Proffsigt och lugnt lotsade han oss igenom försäljningen.
    Cecilia T
    • 107.0 m²
  • 2020-01-16
    Vi sålde vårt hus på Uppegårdsvägen 17 i Landvetter genom Anders Merenius.
    Han var mycket hjälpsam, tydlig och ärlig hela vägen igenom processen. Oavsett tid på dygnet eller om det var helg svarade han alltid (även om vi inte räknat med det).
    Mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande som känns viktigt i denna typ av affärer.

Vi är mycket nöjda och tacksamma över Anders medverkan i detta.
    Jens T
    • 107.0 m²
    • Landvetter

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte