Anders Merenius
Registrerad mäklare sedan 1988
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla trevliga möten med människorna jag får chansen att träffa.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är kunnig och har lång erfarenhet, samt att du kan känna dig trygg.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lugn, hjälpsam, tekniskt kunnig, social.

Vad gör du helst på fritiden?
Cyklar, paddlar havskajak och åker alpint på vintern. Läs mer

Läs vad 25 Läs vad Anders Merenius

• Nils Johan Peter L sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-07-09

Härryda
    Sålt en nybyggt hus!!
    Bra upplägg samt en snabbt avslut..
    Bra återkoppling efter varje visning.. Läs mer
  • Benny C sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Landvetter
    Anders hjälpte oss att sälja våran villa. Det gick smidigt och vi är nöjda. Ett proffsigt och gott intryck stort kunnande om situationen i området. Kommer att rekommendera han till andra ifall tillfälle ges. Läs mer
  • Jean A
    Jean A sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Försäljning av villa.
    Anders förklarade allting på ett bra sätt och brydde sig verkligen. Det har fungerat väldigt bra från första början och fram till kontraktskrivningen. Vi hade mycket kontakt per telefon och mail under hela tiden. Dessutom är han väldigt trevlig som person. Läs mer
  • Paula Gunilla N sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Rävlanda
    Upplevt att Anders är en kompetent mäklare som känns trygg att ha med sig vid försäljning. Förklarar på enkelt sätt för ovan säljare hur allt fungerar Läs mer
  • Thomas L köpte sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-04-30

Bollebygd
    Bra info o lätt att prata med. Vi köpte en bostad. Smidigt o enkelt med papper o allt runt om. Ger ett bra förtroende Läs mer
  • Ulrika W sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-04-10

Mölnlycke
    Professionell, kunnig mäklare. Bra att ha att göra med vid funderingar kring husköpet. Läs mer
  • Peter E sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-03-10

Mölnlycke
    Sålt en villa. Anders har varit tydlig, professionell, informativ och nåbar under hela processen. Han har hela tiden informerat på ett sätt som uppfyllt mitt behov.
    Mina förväntningar var en mäklare som skulle guida mig under försäljningen, vilket Anders levt upp till. Läs mer
    2019-04-03 Anders M svarar Peter E
    Tusen tack för din recension! Det blir som ett kvitto på att det man gör uppskattas, dvs försöka göra sitt bästa med svar och tillgänglighet.
  • Fredrik David O köpte sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-03-08

Landvetter
    Husköpet gick smidigt samt att Anders är väldigt ärlig...tack för allt.. Läs mer
    2019-04-03 Anders M svarar Fredrik David O
  • Anders H sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-03-08

Mölnlycke
    En riktigt engagerad mäklare som lugnar ner en om det uppstår problem mm.
    Han löser det mesta för en. Läs mer
    2019-04-03 Anders M svarar Anders H
  • Thomas C sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-03-02

Landvetter
    Allt har varit bra med er som mäklare.
    Anders har varit jättebra Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Christian Svanberg