Christian Svanberg
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 81 kunder tycker om Christian Svanberg

• Daniel G sålde sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-02-11

6:a
    132m²
    Landvetter
    Sålt Agnebäcksvägen 13. Christian jobbade hårt och är jätteduktig och kunnig. Rekommendera stort Läs mer
  • Helena N sålde sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-02-05

4:a
    112m²
    Mölnlycke
    Fastighetsbyrån i Mönlycke sålde mitt hus trots en ganska tuff marknads situation. Alltid positiva, bra bemötande och de levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
  • My E köpte sin bostad med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-01-22

Köpt villa via Christian. Han var professionell, kortfattad, och tydlig. Förväntade mig mer kommunikation och engagemang från hans håll. Helt ok upplevelse, kändes som tryggt köp sammantaget - men inte särskilt relationsskapande eller översvallande mäklarrelation. Läs mer
  • Fredrik H köpte sin bostad med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-01-13

Köpt ett radhus om 115kvm boyta plus 5kvm biyta.

Jag var nöjd med mäklarens kommunikation vid budgivning och även vid kontraktskrivning. Han förklarade sådant jag inte kände till och hjälpte även till med mindre saker runt om.

Som köpare så är jag nöjd med Christian Svanberg. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig anlita honom om jag skulle sälja min bostad. Läs mer
  • Robin L sålde sin bostad med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2018-11-22

Sålt en villa i Mölnlycke, Christian var lyhörd, driven och proffsig i sin roll som mäklare. Läs mer
  • Linda F skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2018-10-18

Köpte hus i augusti , trevlig och lätt tillgänglig, kunde svara på alla frågor och hjälper till med allt runt köpet Läs mer
  • Mats Ö skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2018-10-18

En mycket kompetent mäklare som får saker och ting att hända snabbt men som också ger dig info hela tiden om vad som händer. Ska jag någon gång sälja så kommer jag att kontakta Christian! Läs mer
  • Ingemar S skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2018-10-14

Vi anlitade Fastighetsbyrån och Christian Svanberg när vi skulle sälja vårt hus. Goda vänner rekommenderade honom eftersom han sålt deras hus tidigare på gatan. Han agerade proffsigt från början till slut och vi ger honom toppbetyg. Läs mer
  • Gun-Britt G skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2018-10-13

Uppdraget att ombesörja försäljningen av vårt hus i Landvetter gav vi till Christian, dels efter rekommendationer av tidigare grannar som anlitat honom och efter att tre andra mäklarfirmor varit här och presenterat sig. Christian inger förtroende och är lugn och saklig, väldigt professionell på ett trevligt sätt, och jag kom lätt i kontakt med honom när jag behövde. Han utförde sitt uppdrag helt enligt mina förväntningar. Christian Svanberg är en mäklare som gör sitt arbete både i förhållande till säljare och köpare på ett utmärkt sätt! Gun-Britt G. Läs mer
  • Frank V skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2018-10-10

Vi köpte ett hus genom Christian på Fastighetsbyrån. Från intresseanmälan till kontraktsskrivandet fick vi bra support, svar på alla frågor samt han hjälpte oss komma i kontakt med ansvarig för både energi- samt husbesiktningen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Christian Svanberg