Christian Svanberg
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-06 - 2020-05

Läs vad 119 Läs vad Christian Svanberg

• Maria V köpte sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-06-01

Mölnlycke
    Vi är väldigt nöjda på alla sätt! Läs mer
  • Marcus O köpte sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-05-29

Mölnlycke
    Jättebra upplevelse genom hela processen, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Simon E köpte sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-05-12

Landvetter
    Köpt bostad via Christian Svanberg. Bra bemötande och kunskap, både om området fastigheten. Hjälpsam och tillmötesgående. Är mycket nöjd med processen, från visning till tillträde. Läs mer
  • Lisa F sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-05-03

3:a
    Mölnlycke
    Christian är personlig, flexibel och professionell. Vi hade inte kunnat haft en bättre mäklare. Vi har både köpt och sålt tillsammans med Christian. Vi kände att vi blev omhändertagna och välinformerade i varje steg. Läs mer
  • Antonijo M sålde sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-04-27

Landvetter
    Erfarenhet, trygg, strukturerad och påläst.
    Hittar rätt prospekt till ditt objekt som ger en nöjd säljare och köpare.

En grym mäklare! Läs mer
  • Xavier L sålde sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-04-08

Landvetter
    All good. Christian has great experience in the area we sold the place and was able to get us the best possible price for the home. Läs mer
  • Carola R sålde sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-04-02

Professionell, erfaren, lyhörd. Fantastiskt bra! Läs mer
  • Mattias J sålde en tomt med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-03-23

Landvetter
    Ärlig och rak kommunikation, vill verkligen att försäljningen skall bli bra för alla parter. Läs mer
  • Susanne V
    Susanne V köpte sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-02-12

Mölnlycke
    När vi köpte vår villa var Christian en professionell och tillgänglig mäklare som var en fin länk mellan oss och säljarna. Christian är kunnig, artig och Inte påflugen som ”säljare” kan vara.
    Det kändes tryggt att göra en stor husaffär med Christian som mäklare. Läs mer
  • Katarina S
    Katarina S sålde sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-01-24

Landvetter
    Christian är en klockren mäklare enligt oss.

Rak, ärlig, lyssnar, ställer bra frågor och duktig på att förklara och informera. Efter att ha köpt vårt första hus av honom så var det en självklarhet att han också skulle vara med vid försäljningen. En försäljning, där han återigen bevisade sin kompetens genom att ge båda oss och köpare en smidig och enkel process.

Rekommenderar Christian starkt! Läs mer
    Klaus S gillar detta