Christian Svanberg
Registrerad mäklare sedan 2005-09-28
Aktiv på Reco.se sedan 2014-02-17
2019-09 - 2020-08

Läs vad 126 Läs vad Christian Svanberg

• Linnea K köpte sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-09-03

Hjälpsam, kunnig och trevlig mäklare. Tusen tack! Läs mer
  • I köpte sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-08-17

Landvetter
    Christian var trevlig, lätt att kommunicera med och mån om att vi som köpare av vår första villa skulle känna oss trygga. Vi är nöjda och rekommenderar! Läs mer
  • Erik T köpte sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-08-17

Landvetter
    Professionellt bemötande och hanterande av vår första stora gemensamma bostadsaffär! Läs mer
  • Ann I
    Ann I sålde sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-07-21

Mölnlycke
    Christian har hjälpt oss att sälja vårt hus. Han har visat hög professionalitet och ansvarstagande i kombination med god känsla för etik och en mjuk mänsklig sida. Detta gör honom till en mycket bra mäklare, tycker vi! Läs mer
  • Diana Marie A sålde sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-07-05

Engagerade och bra bemötande. Sålde ett radhus i Landvetter. Läs mer
  • Georg M sålde sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-06-19

Landvetter
    Sålde vår villa i Landvetter. Hela processen gick mycket smidigt. Christian bidrog till att vi som säljare kunde känna oss trygga i en situation som lätt kan upplevas som pressande och stressande. Läs mer
  • Monika Kristina B sålde sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-06-18

Sålt en villa i Skårtorp i Härryda
    Engagerad och trevlig bemötande varje gång vid kontakt. Ställer alltid upp, snabba svar när vi än kontaktade honom. Känd mäklare i vårt område
    Tyvärr blev inte huset sålt så fort som vi önskade och vi fick gå ner nästan 600 000 kr till det enda budet som kom in. Vi hade hoppats på att det blev sålt fortare och att vi skulle få ungefär den summan som vi gick ut med och värderades till.
    Rekommenderar Christian Svanberg starkt Läs mer
  • Maria V köpte sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-06-01

Mölnlycke
    Vi är väldigt nöjda på alla sätt! Läs mer
  • Marcus O köpte sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-05-29

Mölnlycke
    Jättebra upplevelse genom hela processen, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Simon E köpte sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-05-12

Landvetter
    Köpt bostad via Christian Svanberg. Bra bemötande och kunskap, både om området fastigheten. Hjälpsam och tillmötesgående. Är mycket nöjd med processen, från visning till tillträde. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Christian Svanberg