Christian Svanberg
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 77 kunder tycker om Christian Svanberg

• Robin L sålde sin bostad med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt en villa i Mölnlycke, Christian var lyhörd, driven och proffsig i sin roll som mäklare. Läs mer
  • Linda F skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpte hus i augusti , trevlig och lätt tillgänglig, kunde svara på alla frågor och hjälper till med allt runt köpet Läs mer
  • Mats Ö skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    En mycket kompetent mäklare som får saker och ting att hända snabbt men som också ger dig info hela tiden om vad som händer. Ska jag någon gång sälja så kommer jag att kontakta Christian! Läs mer
  • Ingemar S skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi anlitade Fastighetsbyrån och Christian Svanberg när vi skulle sälja vårt hus. Goda vänner rekommenderade honom eftersom han sålt deras hus tidigare på gatan. Han agerade proffsigt från början till slut och vi ger honom toppbetyg. Läs mer
  • Gun-Britt G skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Uppdraget att ombesörja försäljningen av vårt hus i Landvetter gav vi till Christian, dels efter rekommendationer av tidigare grannar som anlitat honom och efter att tre andra mäklarfirmor varit här och presenterat sig. Christian inger förtroende och är lugn och saklig, väldigt professionell på ett trevligt sätt, och jag kom lätt i kontakt med honom när jag behövde. Han utförde sitt uppdrag helt enligt mina förväntningar. Christian Svanberg är en mäklare som gör sitt arbete både i förhållande till säljare och köpare på ett utmärkt sätt! Gun-Britt G. Läs mer
  • Frank V skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi köpte ett hus genom Christian på Fastighetsbyrån. Från intresseanmälan till kontraktsskrivandet fick vi bra support, svar på alla frågor samt han hjälpte oss komma i kontakt med ansvarig för både energi- samt husbesiktningen. Läs mer
    En mycket trevlig mäklare som verkligen gjorde allt för att båda parter ska bli nöjda. Svarade sent på kvällen och redan affär dagen efter med snabba och tydliga besked. Jag hoppas Christian arbetar kvar i Härryda kommun så att vi kan använda honom när vi säljer vårt hus i framtiden :) Läs mer
  • Micka L skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian hjälpte oss köpa hus i exakt det området vi ville bo samt han förmedlade sedan vårt radhus. Allt gick snabbt & smidigt, totalt sett en mycket lyckad försäljning och köp. Läs mer
  • Linda F
    Linda F skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi köpte av Christian och han är mycket professionell, han var tillgänglig och lätt att prata med. Engagerad vid visningen och lyhörd, rekommenderar varmt ! Läs mer
  • Marie-Louise G
    Marie-Louise G skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpte vårt hus av Christian, och har bara gott att säga! Bra bemötande, upplevdes både ärlig och rak! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Christian Svanberg