Christian Svanberg

Christian Svanberg

Christian Svanberg är mäklare på Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Christian Svanberg har varit registrerad mäklare sedan 2005-09. Christian Svanberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 178 omdömen med ett betyg på 4.8. Christian Svanberg har haft 75 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 178 Läs vad Christian Svanberg

• köpte sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    • Mölnlycke
    2021-09-10
    Transparent. Lösningsorienterad. Hjälpsam.
    2021-09-06
    Han är tydlig och saklig.
    Mycket förtroendeingivande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    • Hindås
    2021-09-06
    snabb och smidig affär.fick bättre betalt än jag trott
    2021-09-05
    Christian var fantastiskt engagerad, kunnig och trevlig. Hade svar på alla frågor. Superproffsig helt enkelt.
    2021-09-04
    Christian har utfört sitt uppdrag på ett mycket förtroendeingivande vis, han har en bra balans, är lagom pådrivande och säkerställer att både säljare och köpare skall känna sig trygga och nöjda.
    När det kommer till att sälja hus i Härryda kommun har Christian ett unikt och stort kontaktnät av spekulanter. Vi är särskilt imponerade av Fastighetsbyråns digitala sälj och köpprocess säljcoachen!
    • Härryda
    2021-07-08
    Vi var på ett flertal visningar med Christian och kanske var det pga. Covid eller att han har för mycket att göra men jag tycker att han var lite oengagerad.
    När vi väl hade vunnit en budgivning så var han jättebra, hörde av sig direkt och vi skrev papper snabbt.
    Hade önskat lite mer vilja och engagemang även om husen har "sålt sig själva" under pandemin.
    • Mölnlycke
    2021-07-01
    Ein sehr guter Makler!

Sie wollen Ihre Immobilie in Schweden / Härryda Kommun verkaufen?
    Wenden Sie sich vertrauensvoll an Christian Svanberg!

Der Verkauf meiner Immobilie war ein "Rundum-Sorglos-Paket". Mein Makler hat sich um alles gekümmert. Der Verkauf ging sehr schnell und er hat einen sehr guten Preis für meine Immobilie erzielt und seine Provision voll verdient. Auch die Käufer sind zufrieden, denke ich.

Ich würde Christian Svanberg immer wieder als Makler wählen.

Vielen Dank für die vertrauensvolle und wertschätzende Zusammenarbeit, lieber Christian!!!
    • Härryda
    2021-06-26
    Vi har köpt vårt nya hem där Christian på Fastighetsbyrån var ansvarig mäklare, Visningen var trygg och proffsig, Christian var väl påläst och kunde svara på våra frågor gällande området och huset/tomten vilket gjorde beslutet lättare för oss att buda på huset, det var en tuff match med många budgivare men till slut blev huset vårat nya hem.
    Christian har varit tillgänglig för oss som köpare och allt har varit tydligt och tryggt.
    • Landvetter
    2021-06-24
    Christian Svanberg är en behaglig och mycket pålitlig mäklare. Han arbetar strukturerat och håller säljaren uppdaterad under hela processen.
    • Landvetter
    2021-06-20
    Vi är jättenöjda med Christian som mäklare för försäljningen av vårt hus. Med ett lugn och en trygghet har han väglett och hjälpt oss med allt vad det inneburit.