Läs vad 141 Läs vad Christian Svanberg

• 2021-01-20
    Köpt hus i Härryda, blev bra bemött, jag upplever honom som ärlig, kunnig och informativ, under hela processen var han tillgänglig och informativ vilket jag uppskattade mycket.
    Thomas L
    • 57.0 m²
    • Härryda
    köpte sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
  • 2020-12-23
    Jag köpte en en villa genom Christian.
    Han är ärlig, duktig och väldigt påläst. Han ger ett tryggt intryck och svarar på frågor när de uppkommer.

Det jag uppskattar mest är hans ärlighet då jag ville veta vad som är problem med huset. Bostaden jag tittade på var alla problem uppe i ljuset så det är inga problem att tackla dem en efter en. Så var det även vid andra husvisningar Christian höll i som jag tittade på.
    Therese H
    • 70.0 m²
  • 2020-12-14
    Vi köpte och sålde vårt nuvarande hus av Christian. Det som vi värdesätter mest hos Christian är inte bara hans gedigna erfarenhet utan att han alltid är/var anträffbar samt återkopplar snabbt. Han är även väldigt flexibel och arrangerade två förhandsvisningar på kort varsel. Vi är mycket nöjda med Christian som mäklare och kan varmt rekommendera honom!
    Maddis A
    • 129.0 m²
    • Landvetter
    sålde sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
  • 2020-12-13
    Vi har sålt vårt hus en 1-plans villa.
    Christian är suverän och trevlig tillmötesgående.
    Han lever verkligen upp till förväntningarna.
    Jag ger topp betyg och tycker att det är ett jättebra samarbete mellan oss.
    Har haft honom tidigare och lika suverän nu som då.
    Mvh stefan
    Stefan J
    • 120.0 m²
  • 2020-12-13
    Vi har anlitat Christian vid flertal försäljningar och alltid varit super nöjda.
    Christian är otroligt engagerad, lyssnande, kommer med goda tips och har stor kunskap som han delar med sig.
    Cecilia J
    • 120.0 m²
  • 2020-11-27
    Vi har haft bra kontakt och försäljningen har gått smidigt med hjälp av Christian
    Annie H
    • Hindås
    sålde en tomt med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
  • 2020-10-30
    Duktig säljare utan att vara" pushy'
    Sålde Ida Charlottas väg 15 i Mölnlycke
    För oss.
    Har köpt / sålde dörrar hus under senaste 10 år
    Christian är en av det bästa.
    David Andrew R
    • 140.0 m²
    • Mölnlycke
  • 2020-10-26
    Köpt ett hus genom Christan.
    Finns inget att klaga på.
    Joacim K
    • 68.0 m²
    • Mölnlycke
  • 2020-10-18
    Har sålt ett radhus och vi har fått den info som vi har velat. Mäklaren har haft ett trevligt bemötande.
    Elin L
    • 133.0 m²