Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Vi på Fastighetsbyrån kan både Mölnlycke och Härryda! Med god lokalkännedom, engagemang och vår marknadsledande position hjälper vi dig med hela bostadsaffären. Vi fokuserar på marknadsföring, affärsmässighet och ser varje affär som unik. Har du några speciella önskemål? Vi ser fram emot att höra dem.

Oss fastighetsmäklare hittar du på Centralvägen 10. Vad du än har för funderingar gällande bostäder är du välkommen in till oss, så tar vi dig vidare i processen. Köp, försäljning, värdering eller kontraktsskrivning - vi har koll på alla steg!

Läs vad 414 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-06-12
    Vi har fått all hjälp vi behövt.
    Snabba svar på frågor.
    Tydlig process.
    Trevligt bemötande
  • sålde en tomt med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-06-11
    Bra utmärkt tydlig å rak helt okej
    2021-06-10
    Väldigt bra bemötande och kunnig
  • köpte sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-06-10
    Christian Svanberg är en mäklare...
    2021-06-10
    Vi blev bra bemötta och är mycket nöjda med mäklarens insats.
    2021-06-10
    Vi blev bra bemötta och är mycket nöjda med mäklarens insats.
    Kunnig.
    Professionellt bemötande.
    Levde upp till mer än de förväntningar man hade.
    Man fick god tid att titta på bostaden och lite tid att fundera innan man beslutade sig för att köpa.
    Rekommenderar starkt denna mäklare till andra som ska sälja eller köpa bostad. Vi är mer än nöjda med allt gällande köp av vår bostad:)
  • Christopher Walter L
    2021-06-10
    Jag har ett mycket stort förtroende för Lisette! Hon hanterade allt i samband med vår försäljning oerhört professionellt. Dessutom väldigt trevlig :-) Rekommenderar starkt!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-06-08
    1.Jag har köpt en 2 i mölnlycke 2.bra bemött 3 bra förväntan
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-06-07
    Mycket lugn och proffsig! Tydlig och trevlig Rekommenderas
  • köpte sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    • Hällingsjö
    2021-06-07
    Villa.
    Oengagerat.
    Förväntade mig en aktiv mäklare som var informerande.
    Hej Jocke, Jag är verkligen ledsen för att ni känner så, och för att jag inte har lyckats fånga upp era behov. Jag hoppas att jag kan gottgöra detta i framtiden. Jag är jättetacksam för er feedback och kommer att ta till mig detta. Önskar er all lycka i den nya bostaden! Hälsningar Elias Elias Yahyaei
    2021-06-05
    Vi har köpt ett hus
    Mycket bra
    Att han ska vara informativ och rak på sak
    Vi är lyckliga att kunna köpa det huset och platsen vi drömde om.
  • köpte en tomt med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-06-04
    Christian var oerhört hjälpsam och förstående när vi fick komplikationer vid ett tomtköp. Christian gjorde sitt yttersta så att vi ändå kunde få igenom köpet.
    2021-06-03
    Har köpt hus av Christian, väldigt nöjd med bemötande och en service utöver det vanliga.
    2021-06-03
    Tomt utmärkt . Rak och lättförstådd var en bra man för detta jobb..utmärkt jobbat
  • sålde sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-06-03
    Christian gjorde ett jättebra jobb och såld vårt hus otroligt snabbt för mer pengar än vad vi hade räknat med!
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-05-30
    Skogsmark köpt .. väl bemött. Rak tydlig lättförstådd .bra och godkänd av mej...
    2021-05-26
    Sålt en villa och fick ett bra intryck som sedan infriades. Bra med återkoppling
  • sålde sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-05-22
    Har anlitat Elias vid försäljning av min villa och har haft förtroende för Elias under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Elias till andra som ska sälja bostad.
    2021-05-12
    Smidig och proffsig försäljning. Ger bra tips och finns alltid till hands. Hjälpte till med fotografering, besiktning och visning på ett bra sätt. Vi fick även många bra tips innan försäljningen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-05-10
    Har sålt våra föräldrars villa, vårt barndomshem, i Mölnlycke via Anders Merenius på Fastighetsbyrån. Anders har på ett oerhört professionellt sätt skött denna affär på ett smidigt och bra sätt för alla inblandade. Med lugn o lyhördhet, kunskap o erfarenhet, trevlig o social funnits där för oss och våra föräldrars vägnar i denna process, vilket lätt till ett mycket bra resultat. TACK Anders! Rekommenderar Anders varmt till alla!
  • Dag Gunnar B
    2021-04-30
    Elias solgte mitt hus.
    duktig o kunnig säljare.
    anbefales alla dar i veckan.
    Super nöjd.
    2021-04-30
    Har köpt en bostadsätt och sålt en bostadsrätt med hjälp av Anders.
    Anders har känts mycket lugn och trygg. Han har också varit lätt att få kontakt med och har återkopplat på bästa sätt. Han har också varit tydlig i sin kommunikation.
    Anders får högsta betyg av mig och hittills är jag mycket nöjd med det han gjort!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-03-26
    Mäklare vid första ögonkastet! Sprang förbi Maria på hennes kontor för några år sedan. Bestämde mig på direkten att hon ska sälja vårt radhus när det är dags. Trots lång väntan fanns hon kvar. Vi fotade 1/3 lade ut objektet på ”på gång” 9/3, förhandsvisning 18/3 såld 24/3. Så himla smidigt! Fanns där 24/7 för frågor, funderingar och tips! Magisk, enastående och så proffsig, över förväntningarna ! Världsklass helt enkelt !
  • sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-03-21
    Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande, mycket lätt att samarbeta med och alltid väldigt hjälpsam. Snabba svar både via mail och telefon.
  • skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-03-20
    Trevlig och professionell. Fick alltid snabba och bra svar samt fick mycket hjälp i processen.
  • skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-03-18
    Trevlig och mycket kunnig på hus och allt som hör till.
    Alltid snabba svar och fick mycket hjälp i säljprocessen.
    2021-03-12
    Jag är mycket nöjd. Professionell, kunnig och bra service.
    2021-03-11
    Trevlig o seriös i sitt bemötande
    2021-03-11
    Hittills inget att klandra. Det återstår dock några moment innan allt är klart. Dessa kan ev. höja betyget.
    2021-03-05
    Bra service, trevligt och proffsigt bemötande!
    2021-03-02
    Lyssnar och är uppmärksam. Tar inte massa plats utan är ödmjuk och väldigt hjälpsam.
    2021-03-02
    Vi hade inte så mycket kontakt med Christian när vi köpte vårt hus, men det vi hade fungerade bra.
    • Hindås
    2021-03-01
    Vi har varit jättenöjda med Christian som var mycket behjälplig i vårt tomköp.
    • Hindås
    2021-03-01
    Vi har köpt en tomt
    Jättebra bemötande
    Fått svar på alla frågor vi haft
    Snabb hjälp med det vi behövt
    Väldigt smidigt med kontraktsskrivning och dylikt, vilket är skönt när det handlar om mycket pengar.
    Vi är väldigt nöjda
    2021-02-28
    Vi träffade Christian endast en gång då vår dotter företrädde oss eftersom vi bodde i Malta. Vid kontraktskrivningen på tillträdesdagen fungerade allt som det skulle.
    2021-02-23
    Christian var mäklare för köpet av vår villa. Han tog sig tid för våra frågor. Kändes bra.
    2021-02-22
    Sålt litet sommarhus
    Blev bemött mycket bra
    Elias levde upp till alla förväntningar och jag är mycket nöjd
  • köpte sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-02-17
    Trevlig, kunnig och påläst. Lätt att komma i kontakt med. Kändes tryggt genom hela processen. Rekommenderar Lisette varmt till alla som ska köpa/sälja.
    2021-02-13
    Sålt kedjehus i Landvetter.
    Bemötandet var strålande, svarar snabbt på frågor & är lyhörd.

Christian levde upp till alla förväntningar & lite till. Skulle definitivt rekommendera Christian till vänner & bekanta!
    2021-02-10
    Oprofessionell, jävig i sina åtagande som i slutändan har kostat oss som köpare väldigt mycket tid, pengar och energi på något som vi trodde skulle bli en rolig upplevelse.
    Att köpa hus tillsammans och bilda familj skulle bli kul, tyvärr har det blivit väldigt grusat och det är inte alls samma energi och glädje som vi nu tillträtt huset som Anders sålt.

Hus i Landvetter.
  • skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-02-05
    Vi har sålt 2 st tomter.
    Vi fick en tydlig och bra genomgång av processen med underlag samt en pärm att sätta materialet i.
    När försäljningen startade gick det smidigt och snabbt.
    Priset blev långt över förväntan.
    Allt är inte slutfört men hitintills är vi mycket nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    • Mölnlycke - Pixbo
    2021-02-05
    Vi tycker Maria har varit en bra, tydlig och informativ mäklare som hjälpt oss i bostadsrättsköp-processen för Vällbäcksvägen 2.
    2021-01-30
    Sålt tomter. Positivt bemötande och trevlig.
    2021-01-20
    Köpt hus i Härryda, blev bra bemött, jag upplever honom som ärlig, kunnig och informativ, under hela processen var han tillgänglig och informativ vilket jag uppskattade mycket.
    2020-12-26
    Anlitade Anders för att sälja vårat hus i Landvetter.
    Anders är en mycket erfaren och kompetent mäklare. Han hade en röd tråd genom säljprocessen och gav oss information kontinuerligt så att vidkände oss trygga.
    2020-12-23
    Jag köpte en en villa genom Christian.
    Han är ärlig, duktig och väldigt påläst. Han ger ett tryggt intryck och svarar på frågor när de uppkommer.

Det jag uppskattar mest är hans ärlighet då jag ville veta vad som är problem med huset. Bostaden jag tittade på var alla problem uppe i ljuset så det är inga problem att tackla dem en efter en. Så var det även vid andra husvisningar Christian höll i som jag tittade på.
    2020-12-22
    Jag har sålt en trea på 100 kvm byggd 2013.Fick ett mkt gott intryck från början av både Maria Stenlund och hennes kollega Lisette A på Fastighetsbyrån. Proffsig hantering alltigenom tom foton och prospekt var av hög kvalitet. Rekommenderas i hög grad.
    2020-12-14
    Vi köpte och sålde vårt nuvarande hus av Christian. Det som vi värdesätter mest hos Christian är inte bara hans gedigna erfarenhet utan att han alltid är/var anträffbar samt återkopplar snabbt. Han är även väldigt flexibel och arrangerade två förhandsvisningar på kort varsel. Vi är mycket nöjda med Christian som mäklare och kan varmt rekommendera honom!
    2020-12-14
    Sålt villa.

Respektfullt, engagerat bemötande.
    Kompetent och kunnig. Erfaren.
    Gav mej information och gav mej tid att fatta egna beslut.
    Jag hade förstås förhoppningar att få god hjälp vid försäljningen och Lisetts sätt att sköta den översteg mina förväntningar.

Hela denna process att sälja bostad har varit en positiv upplevelse, tack vare Lisetts kompetens, lyhördhet och förmåga att improvisera och att ta hänsyn till mina önskningar.