Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Råda Torg, 435 24 Mölnlycke — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan både Mölnlycke och Härryda! Med god lokalkännedom, engagemang och vår marknadsledande position hjälper vi dig med hela bostadsaffären. Vi fokuserar på marknadsföring, affärsmässighet och ser varje affär som unik. Har du några speciella önskemål? Vi ser fram emot att höra dem.

Oss fastighetsmäklare hittar du på Centralvägen 10. Vad du än har för funderingar gällande bostäder är du välkommen in till oss, så tar vi dig vidare i processen. Köp, försäljning, värdering eller kontraktsskrivning - vi har koll på alla steg!

Läs vad 305 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

• 2020-04-02

Carola R skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Professionell, erfaren, lyhörd. Fantastiskt bra! Läs mer
  • 2020-03-23

Mattias J skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Ärlig och rak kommunikation, vill verkligen att försäljningen skall bli bra för alla parter. Läs mer
  • 2020-03-19

Björn Peter K skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Lisette tog sig an uppdraget att sälja vårt hus. Hon genomförde försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Huset såldes på förhand tack vare Fastighetsbyråns spekulantregister. Det tog bara drygt en månad från uppdragsavtal till handpenningen på kontot. Vi är mycket nöjda med såväl processen som resultatet. Läs mer
  • 2020-03-18

Therese D skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Maria har under hela processen av vårt sökande efter hus liksom vid förberedelse inför och vid själva försäljning av vår lägenhet varit en riktig trygghet. Hon har förutom sin otroligt stora kunskap i branschen en välvilja och ett ständigt trevligt och hjälpsamt bemötande, för att man som både köpare och säljare ska lyckas riktigt bra. Vi kan inte vara nöjdare! Läs mer
  • 2020-03-03

Ulrica R skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Har sålt en bostadsrätt. Jag valde Maria efter att ha träffat 2 andra mäklare. Hon gav ett engagerat intryck och hade tydliga svar på mina frågor. Jag fick förtroende för henne snabbt. Maria höll mig informerad under säljprocessen och jag upplevde att hon gjorde vad hon kunde för att få till en bra deal. Läs mer
  • 2020-02-23

Linda Lise-lotte E skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    #Lisette har hjälpt oss att sälja en tomt
    #Lisette har ingivit ett stort förtroende redan från första mötet hon är professionell , lugn, trevlig & vänligt i sitt bemötande.
    #Ja Lisette har absolut levt upp till våra förväntningar
    #Vi skulle absolut rekommendera Lisette till våra vänner !!! Läs mer
  • Susanne V

2020-02-12

Susanne V skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    När vi köpte vår villa var Christian en professionell och tillgänglig mäklare som var en fin länk mellan oss och säljarna. Christian är kunnig, artig och Inte påflugen som ”säljare” kan vara.
    Det kändes tryggt att göra en stor husaffär med Christian som mäklare. Läs mer
  • 2020-02-03

Victor K skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Lägenhet. Mycket trevligt bemötande av Maria. Läs mer
  • 2020-02-02

Ingegerd Helén B skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi sålde vår villa i Mölnlycke.
    Julia var en fantastisk mäklare som vi fick förtroende för från första början.
    Hon var professionell, mkt hjälpsam och väldigt engagerad.
    Vi kunde inte fått en bättre mäklare, rekommenderar henne varmt!

Ingegerd B Läs mer
    Julia E gillar detta
  • 2020-01-31

Agneta Britt-louise S skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Ett ord räcker: fantastisk👏 gäller både vid försäljning och köp. Mina förväntningar överträffades av verkligheten. Läs mer
  • 2020-01-30

. S skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Försäljningen av huset gick smidigt och Lizette hade stor flexibilitet som gjorde att det passade mig väldigt bra. Läs mer
  • 2020-01-29

Annika Mariana Lindblad P skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Har sålt kedjehus.
    Lisette var mycket hjälpsam och professionell. Svarade snabbt på frågor och gav bra råd.
    Lisette levde väl upp till de förväntningar vi hade på en mäklare. Läs mer
  • 2020-01-25

Andrew Warren G skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi köpte en tomt med Anders och det gick väldigt bra och smidigt. Han hjälpte till med förhandlingar och det kändes säkert och trygg hela vägen genom processen. Läs mer
  • Katarina S

2020-01-24

Katarina S skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian är en klockren mäklare enligt oss.

Rak, ärlig, lyssnar, ställer bra frågor och duktig på att förklara och informera. Efter att ha köpt vårt första hus av honom så var det en självklarhet att han också skulle vara med vid försäljningen. En försäljning, där han återigen bevisade sin kompetens genom att ge båda oss och köpare en smidig och enkel process.

Rekommenderar Christian starkt! Läs mer
    Klaus S gillar detta
  • 2020-01-24

Inger W skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Anders sålde mitt hus på Krikonvägen 7 i Pixbo.Han är en erfaren säljare och med hans trevliga framtoning var det lätt att samarbeta med honom.
    Kan verkligen rekommendera honom ! Läs mer
  • 2020-01-21

Ann-charlotte G skrev om Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Elias Yahyaei har hjälp oss att sälja dödsboet efter min mamma.
    Vi är mycket nöjda med vårt sammarbete
    Elias var aktiv kunnig o ärlig. Vi kände oss
    Mycket trygga med försäljningen i nöjd med resultatet
    Det är ett nöje att rekommendera honom !

Lotra Ghaddas Läs mer
  • 2020-01-20

Benny S skrev om Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Et proffesionellt arbetsintryck ända till slutet! Läs mer
  • 2020-01-20

Lennart H skrev om Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Tyckte att försäljningen gick smidigt och tryggt. Läs mer
  • 2020-01-16

Cecilia T skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi fick utmärkt hjälp av Anders med att sälja vårt hus! Proffsigt och lugnt lotsade han oss igenom försäljningen. Läs mer
  • 2020-01-16

Jens T skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi sålde vårt hus på Uppegårdsvägen 17 i Landvetter genom Anders Merenius.
    Han var mycket hjälpsam, tydlig och ärlig hela vägen igenom processen. Oavsett tid på dygnet eller om det var helg svarade han alltid (även om vi inte räknat med det).
    Mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande som känns viktigt i denna typ av affärer.

Vi är mycket nöjda och tacksamma över Anders medverkan i detta. Läs mer
  • 2019-12-28

Therese L skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Bra!
    Sålde vårt hus i Hindås.
    Hjälpsam!
    Bra bemötande mot oss och mot köpare. Mycket viktig egenskap hos mäklare.
    Ett litet minus var att jag själv fick be om att ringa upp fler som visat intresse när vi skulle ha förhandsvisning. Läs mer
  • 2019-12-22

Åsa B skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Christian. Vi sålde det på förhandsbudgivning. Vi är otroligt nöjda med resultatet och med Christians insats. Han är seriös, lugn, metodisk och noggrann. Han har fått oss att känna oss trygga genom hela processen. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
    Klaus S gillar detta
  • 2019-12-22

Bo Ö skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Trevlig och proffsig. Levde upp till våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-12-13

Mattias T skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Trevlig, hjälpsam, tillmötesgående, kunnig, professionell men med fötterna på jorden. Läs mer
  • 2019-12-12

Julia T skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Allt fungerade smidigt, väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-12-10

Henrik C skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Lätt att få kontakt med. Svarat på alla mina frågor och tagit sig tiden att både hjälpa och stötta mig. Kan varmt rekommendera Läs mer
  • 2019-12-05

Alexander E skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Seriös mäklare som tog sig tid för extra visning.
    Snabb på att ringa upp/smsa när han inte var tillgänglig.
    Mån om både köpare och säljare.

Rekommenderas Läs mer
  • 2019-12-03

Ida S skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålde friliggande hus i Härryda.
    Kunnig och trevlig mäklare.
    Svarade alltid snabbt när man mailade, ringde eller sms frågor.
    Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-11-27

Lina R skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian gjorde ett kanonjobb när han hjälpte mig att sälja mitt radhus. Jag kände mig trygg genom hela processen. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Magnus E

2019-11-25

Magnus E skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Julia har sålt vår parhus, långvarig process (ca 2 år), funkat hur bra som helst helst vägen. Mycket bra med snabb återkoppling hela tiden, möjligen lite sämre intresse/budgivning än förväntat, men det kan vi egentligen inte belasta Julia för. I det stora hela är vi väldigt nöjda! Läs mer
  • Oskar Z

2019-11-19

Oskar Z skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian slog oss som en engagerad och tillgänglig mäklare som var riktigt ärlig och hjälpte oss hela vägen vid ett köp av ett hus. Väldigt professionelll och lugn person som är enkel att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-11-08

Erica B skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Engagerad, trevlig, tillgänglig Läs mer
  • 2019-11-04

Mirelle K skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian sålde vår villa i Landvetter. Vi har blivit professionellt och vänligt bemötta under hela försäljningsprocessen. Det fanns utmaningar med att sälja huset, men Christian hade det engagemang och den kompetens som krävdes för att det skulle bli sålt till rätt pris. Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Ronnie Kjell Gunnar H

2019-11-03

Ronnie Kjell Gunnar H skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålde ett hus i Landvetter
    Christian gav ett professionellt och säkert intryck som fick oss att välja honom.
    Lugn och stabil genom hela processen.
    En mäklare jag rekommenderar och kommer anlita igen. Läs mer
  • 2019-10-31

Carl Simon S skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Julia var professionell, kunnig, påläst och vi kände att hon ansträngde sig för att hjälpa oss i köpet av vårt hus. Vi fick känslan av att hon gjorde det lilla extra för att vi skulle kunna få svar på våra frågor och funderingar och hon var alltid snabb och tydlig med återkoppling. Läs mer
  • 2019-10-30

Linda S skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi har varit på över 30 visningar av villor/radhus i Mölnlycke innan vi tillslut hittade rätt objekt. Enligt oss har Julia varit den bästa mäklaren vi varit i kontakt med. Hon är professionell och engagerad. Vi är mycket nöjda med kontakten genom hela fastighetsaffären. Läs mer
  • Greger K

2019-10-25

Greger K skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi köpte en lägenhet i mölnlycke. Vi var mycket nöjda med Maria och det jobb som hon la ner för oss. Hon gav bra respons och återkoppling genom hela köpet. Vi kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-10-23

Fredrik W skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Väldigt nöjda med Julia Evegård. Väldigt smidig försäljning. Läs mer
  • 2019-10-23

Andrea W skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Julia hanterade försäljning av vår villa i Härryda. Julia har varit kompetent, trevlig och hjälpsam genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Julia som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-21

Ingrid Margareta Z skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Hon har utfört sitt uppdrag till vår fulla belåtenhet. Vänligt bemötande. Mycket effektiv. Lätt att samarbeta med. Rekommenderas gärna. Läs mer
  • 2019-10-16

Johan Peter S skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Seriös, känner att han jobbade för oss vid denna försäljning, vilket är precis vad man vill känna! Läs mer
  • 2019-10-14

Hans Christian S skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Tomt

Väl bemött

Mäklaren levde upp till våra förväntningar

Min upplevelse är att Anders lyssnade på oss och rådslog tydligt med oss om ändringar och förutsättningar under processens gång. Lugn och trevlig och ger kunder förtroende. Varma rekommendationer från oss! Läs mer
  • 2019-10-11

Linnea B skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Tydlig och informativ, kändes påläst om fastigheten. Personligt bemötande. Läs mer
  • Lisbeth Marie R

2019-09-30

Lisbeth Marie R skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt hus i Härryda med hjälp av Julia.
    Vi är mycket nöjda med hennes arbete och bemötande. Julia är en väldigt proffsig, engagerad och trevlig mäklare. Ger snabb återkoppling, är lyhörd och jobbar fram försäljning på ett drivet sätt. Läs mer
  • 2019-09-30

Johan L skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpt ett radhus. Bra bemötande. Läs mer
  • 2019-09-23

Ann-Louise S skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian var informativ, så det var ej mycket man behövde fråga om. Försäljningen gick smidigt. Jag kan rekommendera Christian på det varmaste. Läs mer
  • 2019-09-18

Madeleine F skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Överlag nöjd. Dock kunde jag fått mer än 1 dag för att besikta fastigheten som jag köpte. Läs mer
  • Katarina S

2019-09-17

Katarina S skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpt tomt.

Känner oss bemötta med respekt, vänlig attityd och en tydlig kompetens. Känner inte att någon fråga är dum. Tycker att mäklare allmänt kan ha en lite för stolt attityd där de anser av någon anledning att jag som säljare/köpare ska vara riktigt kompenent på ämnet, när det är dom som är den som har yrket. Tack till Anders, som inte är sån!

Tycker att allt gått smidigt och bra! Vi har fått snabba och direkta svar på mejl/telefon. Enkel att kommunicera med. Läs mer
    2019-09-17 Anders M svarar Katarina S
    Tack Katarina! Det värmer när man får så fin feedback på det man kämpar för att ge er kunder.
  • 2019-09-13

Sune Arvid Charles E skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vid försäljningen av vårt enfamiljshus anlitade vi Christian som bemötte oss proffsigt och med god kännedom om vårt område. Ett mål sattes upp och som uppfylldes. Vi har en positiv känsla och är tillfreds med helheten. Läs mer

Råda Torg, 435 24 Mölnlycke