Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Härryda Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Råda Torg, 435 24 Mölnlycke — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom i Mölnlycke och hela Härryda kommun samt med ett starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 106 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

• Carina O
    Carina O skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian var kunnig, proffsig och skötte allt galant👍
  • Lynn W
    Lynn W skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian jätte trevlig tillmötesgående toppen som mäklare ger högsta betyg till honnom
  • Hamza R
    Hamza R skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jag fick den hjälpen jag behövde plus lite till !!!

jätte nöjd

mvh
    Hamza
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Malin Andersson på Fastighetsbyrån, Mölnlycke är en alldeles fantastisk mäklare både för den som är köpare och säljare. Jag har haft flera kontakter med Malin Andersson under de år jag sökt bostad i Landvetter. Hennes varma, positiva och glada bemötande har givit mig som kund trygghet och lugn vid min bostadsaffär. Tjänstvillighet och kunnande har präglat kontakten med Malin Andersson. Ett strukturerat och noggrant arbetssätt har fått en stor affär att framstå som enkel, naturlig och rolig. Malin Anderssons humor och intresse för människor är så tydlig. Min "resa" från kontraktsskrivandet 10 juni -16 till tillträdesdagen 20 oktober -16 har varit både spännande och lärorik. På det varmaste rekommenderar jag Malin Andersson i hennes yrkesutövning och önskar henne all lycka i framtiden.
    Birgitta G:son Santesson
    Solbo 54
    Landvetter
  • Carina A
    Carina A skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Engagerat och proffsigt i hela föräljningskedjan.
  • Elena T
    Elena T skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Kändes tryggt att lämna försäljningen i händerna på en proffsig mäklare :)
  • Margareta R
    Margareta R skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi upplevde Malin som kompetent och ärlig .h.Hon höll oss uppdaterade med vad som hände vilket vi uppskattade.
  • Olof N
    Olof N skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Hon var väldigt engagerad och höll mig hela tiden uppdaterad.
  • Maria C
    Maria C skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Har anlitat denna mäklare två ggr. Personlig, ödmjuk, inkännande med stort hjärta oc h värme. Man känner sig trygg i Malins stora kompetens och lokalkännedom. Precis rätt mängd engagemang. Kan varmt rekommendera.
  • Johan F
    Johan F skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Malin är engagerad kunnig och professionell i sitt agerande men fortfarande med personligt bemötande.
  • Hans P
    Hans P skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Proffsigt bemötande, lugn och korrekt. Bra säljstrategi med val av annonsering, foto etc.

Aningen försiktig i förväntat slutpris, men annars var allt perfekt.
  • Robert U
    Robert U skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian Svanberg är en oerhört duktig mäklare.
    Högsta service grad jag kunde tänka mig, bemötande, handlings plan,
    hög moral, lyssnar på mig som kund, återkommer alltid ,
    Ja Jag kan ge Allra högsta betyg.
    Mvh Robert Ullberg
  • Anna Margaretha P
    Anna Margaretha P skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian hjälpte oss med att sälja vårt hus. Vi är inte från Sverige men Christian
    förklarade hur det gick till i Sverige för att sälja ett hus mycket tydligt.
    Vi kände oss trygg. Han är vänlig. Han är också duktig och har ett snabbt öga för fina detaljer.
    Vi är jätte nöjda!
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Alltid trevligt bemötande, lätt att komma i kontakt med, tillmötesgående, kunnig och proffsig.
  • Anders L
    Anders L skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian var behjälplig och saklig i vår försäljning och tydlig.
  • Arve O
    Arve O skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Mycket bra arbete med uppdraget.
  • Darsem K
    Darsem K skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Bra bemötande duktig ,proffs och serios personal
  • Erik Kalevi Rudolf S
    Erik Kalevi Rudolf S skrev om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Proffsigt bemötande och en prissättning som mer än väl stämde med slupriset.
  • Anna Christina U
    Anna Christina U skrev om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Bra kunniga mäklare. Bra planering och höll ett bra tempo, processen enkel att följa. Bra med snabb återkoppling.
  • Susanne Elisabeth F
    Susanne Elisabeth F skrev om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi är mer än nöjda! En mycket trevlig mäklare som lyssnade på våra önskemål och återkopplade så fort det hänt något nytt.
  • Britt-Marie M
    Britt-Marie M skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Har bara positivt att säga om Malin. Kändes tryggt att göra fastighetsaffären med henne.
  • Dragan D
    Dragan D skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian har skött sitt jobb exemplariskt.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi är mycket nöjda med den support vi fick av Christian Svanberg I samband med försäljning av vårt hus. Christian hade ett förslag på upplägg för försäljningen som vi kunde anpassa efter vårt behov och som vi sedan kunde följa. Christian är lugn, påläst och strukturerad och han är lätt att kommunicera med och vi upplever honom som mycket objektiv och kompetent I sitt yrke som mäklare.
  • Anders L
    Vi köpte hus i mars 2016 och hade Christian som mäklare. Sammanfattningsvis har vi upplevt Christian som proffsig, tillmötesgående, mycket kunnig samt att vi kännt oss väldigt väl omhändertagna och bemötta från början till slut. Det kändes enkelt och tryggt att köpa hus genom Christian.
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jag är super nöjd. Malin har vart lättillgänglig trevlig och väldigt proffsig. Bara +
  • Anette L
    Anette L skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Malin är otroligt kunnig noggran effektiv och behaglig att samarbeta med. Jag ger henne högsta betyg och kan varmt rekommendera henne.
  • Lasse F
    Lasse F skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Som köpare upplevde jag Malin som oerhört kunnig, professionell och mänsklig. Hon visade stort omhändertagande och omsorg om mig. Alltid kontaktbar och jordnära. Suverän info i alla lägen ! Det är viktigt att känna trygghet i fastighetsaffärer, och det förmedlade hon.
  • Majken H
    Majken H skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi var nöjda, hon löste allt snabbt o smidigt. Bra som person, tydlig bra info, fint bemötande.
  • Malin B
    Malin B skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jag gillar Malin.
    Hon är duktig, glad och trevlig. Hjälpsam och lyssnar. Malin hjälpte mig både vid försäljning av bostadsrätt och sen stötte vi på varandra när jag köpte nytt. Har bara positivt att säga om henne. Man kände sig avslappand och lugn även fast en bostadsaffär är en stor och viktig sak i livet.
  • Samuel F
    Samuel F skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    En mycket trevlig, påläst och professionell mäklare. Håller inga hemligheter åt något håll utan endast raka rör och snabb på att svara och återkoppla. Har guidat mig genom både köp och försäljning på ett mycket bra sätt. Har bara positiva saker att säga - är väldigt nöjd!
  • Magdalena T
    Magdalena T skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Är väldigt bra för hon har en balansering av både köpare och säljare. Lugn och trygg. Jag har ingenting att anmärka på. Rekommenderas .
  • Viktoria N
    Viktoria N skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Rekommenderar !!!
    Hon tag hand om sina kunder på samma sätt som sitt eget familje. Känner sig trygg att göra affären med henne.
    Tack Malin för ditt jobb!!
  • Annika W
    Annika W skrev om Malin Andersson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi är otroligt nöjda med det fina bemötandet och professionella jobb som Malin har gjort. Suveränt genomförd försäljning. Malin har lugnt och metodiskt hjälpt oss igenom hela processen. Inte ett uns stress har hon visat trots hektiskt tidsschema. Vänlig och hjälpsam. En mäklare som verkligen ger förtroende och trygghet. Rekommenderas varmt.
  • sergio j
    sergio j skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian är en mycket kunnig mäklare som alltid är tillgänglig när du behöver. Seriös och trevlig. En duktig analytiker. Sprider en känsla av trygghet. Rutinerad och snabb. En god lyssnare. Bästa rådgivaren. Dessutom har han god kunskap om husbyggnation och vet verkligen vad han säljer. Hög professionalism. Christian sålde vår fastighet på rekordtid för ett rekordpris i området. Vi kan varmt rekommendera honom.
  • Samuel F
    Samuel F skrev om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    En kunnig och driven mäklare med stort spekulantregister som genomförde en snabb och bra affär med gott resultat. Lätt att komma i kontakt med samt rak, ärlig och trevlig. Har bara gott att säga om Fastighetsbyrån i Mölnlycke!
  • Anders L
    Har med Christian känt mig trygg o säker genom hela affären. Christian har på ett professionellt och strukturerat sätt bidragit till att försäljningen av fastigheten skett på ett sätt som är till full belåtenhet både för mig och för de nya ägarna.
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi anlitade Christian för att sälja vårt hus. Allt gick väldigt smidigt och vi är mycket nöjda. Han är professionell och tillmötesgående. Kan verkligen rekommendera honom som mäklare.
  • Kristian W
    Kristian W skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Proffsigt, kompetent, effektivt, mycket snabbt, bra resultat. Han behövde bara ha en visning.
    Han hjälpte oss med att sälja vår villa.
  • Kent B
    Kent B skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jag kan rekommendera fastighetsbyrån i Mölnlycke som sålde vårat hus i Landvetter som vi byggde o bodde i 28 år.Det gjorde dom på ett mycket profitionellt sätt från början till slut.Jag vill speciellt tacka Cristian Svanberg för detta ett stort Tack!Kent Bohman.
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Mycket bra mäklare! ärligt och bra bemötande.
  • Kristina W
    Kristina W skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Mycket duktig, trevlig och kunnig mäklare som jag gärna rekommenderar. Vi kunde inte gjort ett bättre val.
  • Per W
    Per W skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian har på ett professionellt sätt bemött våra kunder. Mot oss som uppdragsgivare gav han ett stabilt och kunnigt bemötande. Han kommunicerade med oss på ett bra sätt och kom med goda råd inför försäljning.

Jag lämnar därför våra bästa rekommendationer
  • Claes E
    Claes E skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vänligt och professionellt bemötande. Jag engagerar Christian som mäklare för försäljning av min mammas radhus.
    Så här långt till full belåtenhet.
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian Svanberg sålde vårt hus.
    Det var snabba och bra beslut. Vi kände oss trygga med Christian Svanberg.
    Han stressade oss inte när det tog lite tid att hitta ett nytt hus.
  • Maria H
    Maria H skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian Svanberg sålde vårt hus i Hällingjsö. Han satte ett rimligt pris p huset som vi också fick.
    Han ordnade otroligt bra fotograf och bra besiktningsman.
    Han hanterade försäljningen väldigt professionellt, gav löpande feedback och har ett väldigt behaglit bemötande mot kund.
    Kan varm rekomendera honom.
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian var mycket professionell och trevlig att köpa hus av!
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Fick ett trevligt och kunnigt bemötande av Christian när han sålde vårat hus.

Har både sålt och köpt hus i år via Fastighetsbyrån i Mölnlycke och tycker att allt fungerat på ett bra och smidigt sätt.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi träffade Christian på flera visningar i Landvetter och fick förtroende för honom så när vi väl själva skulle sälja anlitande vi Christian och är supernöjda! Kan varmt rekommendera honom.
  • Jessica D
    Jessica D skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian Svanberg upplevde jag som oerhört proffsig. Han kom ihåg alla detaljer och uteslöt inget. Jag och min man har både köpt och sålt flera hus så vi har många att jämföra med. Dessutom var han mycket trevlig! Jag skulle utan tvekan anlita honom igen.
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian Svanberg ingav ett seriöst intryck och var saklig och tillmötesgående genom hela vår hus affär.

Råda Torg, 435 24 Mölnlycke