Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Härryda Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Råda Torg, 435 24 Mölnlycke — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan både Mölnlycke och Härryda! Med god lokalkännedom, engagemang och vår marknadsledande position hjälper vi dig med hela bostadsaffären. Vi fokuserar på marknadsföring, affärsmässighet och ser varje affär som unik. Har du några speciella önskemål? Vi ser fram emot att höra dem.

Oss fastighetsmäklare hittar du på Centralvägen 10. Vad du än har för funderingar gällande bostäder är du välkommen in till oss, så tar vi dig vidare i processen. Köp, försäljning, värdering eller kontraktsskrivning - vi har koll på alla steg!

Läs vad 204 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

• 2019-02-11

Daniel G skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt Agnebäcksvägen 13. Christian jobbade hårt och är jätteduktig och kunnig. Rekommendera stort Läs mer
  • 2019-02-05

Helena N skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Fastighetsbyrån i Mönlycke sålde mitt hus trots en ganska tuff marknads situation. Alltid positiva, bra bemötande och de levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-04

Johan C skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Julia är en bra och seriös mäklare. Hon är engagerad och jobbar för att få till en försäljning även då marknaden är lite trög. Hon ger också bra återmatning hela tiden på hur det går i försäljningsprocessen. Rekommenderar gärna henne! Läs mer
  • 2019-01-22

My E skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpt villa via Christian. Han var professionell, kortfattad, och tydlig. Förväntade mig mer kommunikation och engagemang från hans håll. Helt ok upplevelse, kändes som tryggt köp sammantaget - men inte särskilt relationsskapande eller översvallande mäklarrelation. Läs mer
  • 2019-01-13

Fredrik H skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpt ett radhus om 115kvm boyta plus 5kvm biyta.

Jag var nöjd med mäklarens kommunikation vid budgivning och även vid kontraktskrivning. Han förklarade sådant jag inte kände till och hjälpte även till med mindre saker runt om.

Som köpare så är jag nöjd med Christian Svanberg. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig anlita honom om jag skulle sälja min bostad. Läs mer
  • Hasse W

2019-01-02

Hasse W skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Maria är seriös och påvisar en god kunskap, hon tar säljobjektet med stort fokus på nöjdhet. Läs mer
  • 2018-12-28

Li Helena H skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Pålitlig, trovärdig och otroligt effektiv. Läs mer
  • 2018-12-05

Lisbeth P skrev om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jag har sålt en hästgård. Min mäklare har informerat mig och hållit mig uppdaterad under processens gång, alltid positiv. Eftersom detta var nytt och okänt område för mig, kände jag mig stundtals orolig, men visste att jag alltid var välkommen att ringa och få svar på mina frågor. Känner mig nöjd! Läs mer
  • 2018-11-22

Robin L skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt en villa i Mölnlycke, Christian var lyhörd, driven och proffsig i sin roll som mäklare. Läs mer
  • 2018-11-19

Robin L skrev om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    ett bra och proffsigt bemötande, lyhörd och driven mäklare. Läs mer
  • 2018-11-16

Lena B skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt bostadsrätt
    Maria har varit oerhört professionell, tillmötesgående och kunnig samt lyhörd för min input.
    Vi har haft en bra dialog ända sedan start och jag har känt mig helt trygg med hur hon hanterat mitt ärende.
    Kan varmt rekommendera Maria ! Läs mer
  • 2018-11-13

Birgit Astrid Irene G skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Maria har varit positiv och lätt att samarbeta med under försäljningen av Orgelvägen 1, Mölnlycke. Hon har tagit hänsyn till oss och väntat in, att det tog längre tid än vad vi trodde från början att rensa huset. Tack! Mvh. Birgit och Christina Gilborne Läs mer
  • 2018-11-09

Peter S skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi har sålt lerbackevägen 10.Julia är vår mäklare. Hon är en klippa o guld värd. Mycket proffsig och trevlig. Påläst och vi kan rekommendera henne. Ger högsta betyg. Läs mer
    Julia E gillar detta
  • Rickard S

2018-11-02

Rickard S skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Julia har gjort ett bra och gediget arbete. Omtänksfull och tydlig. Läs mer
  • 2018-10-18

Linda F skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpte hus i augusti , trevlig och lätt tillgänglig, kunde svara på alla frågor och hjälper till med allt runt köpet Läs mer
  • 2018-10-18

Mats Ö skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    En mycket kompetent mäklare som får saker och ting att hända snabbt men som också ger dig info hela tiden om vad som händer. Ska jag någon gång sälja så kommer jag att kontakta Christian! Läs mer
  • 2018-10-14

Ingemar S skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi anlitade Fastighetsbyrån och Christian Svanberg när vi skulle sälja vårt hus. Goda vänner rekommenderade honom eftersom han sålt deras hus tidigare på gatan. Han agerade proffsigt från början till slut och vi ger honom toppbetyg. Läs mer
  • 2018-10-13

Gun-Britt G skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Uppdraget att ombesörja försäljningen av vårt hus i Landvetter gav vi till Christian, dels efter rekommendationer av tidigare grannar som anlitat honom och efter att tre andra mäklarfirmor varit här och presenterat sig. Christian inger förtroende och är lugn och saklig, väldigt professionell på ett trevligt sätt, och jag kom lätt i kontakt med honom när jag behövde. Han utförde sitt uppdrag helt enligt mina förväntningar. Christian Svanberg är en mäklare som gör sitt arbete både i förhållande till säljare och köpare på ett utmärkt sätt! Gun-Britt G. Läs mer
  • 2018-10-10

Frank V skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi köpte ett hus genom Christian på Fastighetsbyrån. Från intresseanmälan till kontraktsskrivandet fick vi bra support, svar på alla frågor samt han hjälpte oss komma i kontakt med ansvarig för både energi- samt husbesiktningen. Läs mer
  • 2018-10-10

Kalle B skrev om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Generellt bra. Olika mäklare och dåligt med information stundtals, men annars bra. Läs mer
  • 2018-10-09

Hadi H skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Julia är en fantastik mäklare som är professionell, serviceinriktad och ambitiös. Hon har en otrolig förmåga av personlig service. Vi är supernöjda med husköpet och rekommenderar henne helt utan tvekan! Läs mer
  • Fredrik B

2018-10-08

Fredrik B skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Trevlig,tydlig och lyhörd.
    Mycket bra mäklare. Läs mer
  • 2018-09-30

Kali M skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Julia har hjälpt mig att sälja huset på Bobvägen 2, I Hindås. Hon har alltid varit tillänglig och såg till att jag får svar på mina frågor. Dessutom var hon duktig på att komma med idear när det var svårt med försäljning av bostaden. Läs mer
  • 2018-09-27

Mats Ö skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    En mycket trevlig mäklare som verkligen gjorde allt för att båda parter ska bli nöjda. Svarade sent på kvällen och redan affär dagen efter med snabba och tydliga besked. Jag hoppas Christian arbetar kvar i Härryda kommun så att vi kan använda honom när vi säljer vårt hus i framtiden :) Läs mer
  • 2018-09-26

Micka L skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian hjälpte oss köpa hus i exakt det området vi ville bo samt han förmedlade sedan vårt radhus. Allt gick snabbt & smidigt, totalt sett en mycket lyckad försäljning och köp. Läs mer
  • Linda F

Linda F skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi köpte av Christian och han är mycket professionell, han var tillgänglig och lätt att prata med. Engagerad vid visningen och lyhörd, rekommenderar varmt ! Läs mer
  • Rickard S

Rickard S skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Mycket trevlig, tillmötesgående och seriös. God kommunikation hela vägen! Läs mer
  • Marie-Louise G

2018-09-26

Marie-Louise G skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpte vårt hus av Christian, och har bara gott att säga! Bra bemötande, upplevdes både ärlig och rak! Läs mer
  • Sara C

Sara C skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian är engagerad och lyhörd och mycket kunnig inom området! Läs mer
  • 2018-09-25

Gunborg H skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jättebra, förutom att vi inte lyckades förstå vad som krävdes för flyttfn mellan två HSB- föreningar Läs mer
  • 2018-09-19

Helmut S skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Julia har hjälpt oss sälja vår bostad.
    Eftersom vi har redan bosatt oss utomlands så behövte vi lite mer hjälp men Julia har ordnat allt väldigt kompetent. Läs mer
    Julia E gillar detta
  • 2018-09-17

Ingemar S skrev om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
  • 2018-09-17

Ann-Sofi H skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt villa. Respektfullt bemötande av mäklaren. Lyhörd och seriös. Noggrann. Genomförfe affären på ett bra sätt! Läs mer
  • 2018-09-11

Pontus E skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpt hus med Christian som mäklare, han var allt vad man kan önska av sin mäklare.

Tog reda på allt jag frågade om, kunde ge mig svar via sms även kvällar och helger.

Stort engagemang. Läs mer
  • 2018-09-11

Caro S skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Har både köpt och sålt villa via Christian. Han är proffsig effektiv och rak! Läs mer
  • 2018-08-04

Anders W skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt en Villa.
    Julia är mycket duktig och ger ett trevligt bemötande.
    jag kan varmt rekommendera Julia.

Ulla Welinder Läs mer
  • 2018-08-02

Thomas B skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Trevligt bemötande och en bra genomförd försäljning. Läs mer
  • Åsa E

2018-08-02

Åsa E skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi sålde ett radhus i Rävlanda. Julia har alltid varit otroligt trevlig, glad och lättsam och bemött alla våra frågor mm på ett oerhört trevligt o proffsigt sett.
    Hon levde upp mer till våra förväntningar än vad vi hade hoppats på. Skötte allt på ett mycket bra sett och har varit oss behjälpliga genom hela processen och även efter huset va sålt har hon hjälpt oss massor.
    Vi är otroligt glada att det blev just Julia som blev vår mäklare, efter vi först hade en annan som slutade innan vi bestämde oss helt. Hon ska ha massa tack och har genom sitt otroliga sett fått oss att vara lugna genom hela denna upplevelse med att sälja. Läs mer
    2018-08-02 Julia E svarar Åsa E
    Tusen tack för det fina omdömet Åsa! Det var ett nöje att samarbeta med dig och kul att fått lära känna dig och din familj!
  • 2018-06-14

Martin S skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jag är nöjd!
    Bra utfört arbete på alla sätt av Anders Merenius när jag sålde min tomt, kommer absolut anlita honom igen på andra projekt.

Mvh Martin Läs mer
  • 2018-06-13

Åse R skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Påläst, trygg och kunnig i sitt område. Läs mer
  • 2018-05-24

Lennart J skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jag tycker han har ställt upp på allt jag ha velat tex alla telesvar mm mm
    Han är ödmjuk som tilltalar mig.
    Vill bara ge han beröm.

Lennart Läs mer
  • 2018-05-22

Anna K skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jag har båda köpt och sålt hus med hjälp av Anders Merenius.
    Valet av mäklare var lätt då Anders vid första mötet gav ett förtroendegivande och seriöst intryck. Under både sälj-och köpprocessen har Anders haft ett ypperligt bemötande och ett stabilt vägledande arbetssätt.
    Jag har känt mig trygg under hela processen och kan rekommendera hans mäklartjänst till fullo. Läs mer
  • 2018-05-18

Jennie E skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpt bostadsrätt
    Saklig i samtal, känns inte girig som många andra mäklare. Läs mer
  • 2018-04-28

Ove N skrev om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Se svaren på enkäten enligt ovan. Läs mer
  • 2018-04-14

Susana B skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Flexibel, tillgänglig, hjälpsam och tar sig tid. Alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • Micka N

2018-04-12

Micka N skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Snabb & tydlig kontakt samt återkoppling. Vi fick hjälp både med att köpa och sälja vilket kändes helt rätt och gick väldigt smidigt.

En god och ärlig dialog med mäklare om allt. Mycket bra mediaportal vilket gjorde säljprocessen enkel och man fick konternuerlig uppdatering & status i försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2018-03-14

Håkan O skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi var först på ett flertal visningar med olika mäklare för att få en så bra känsla som möjligt om vem som kunde vara bäst för oss och som hadde bäst erfarenhet av området (Landvetter).
    Vi hadde också ett flertal mäklare hemma hos oss innan vi bestämmde oss, vi valde Christian och det vara ett väldigt bra val.

Vi är jätte nöjda Christian han skötte försäljningen av vår fastighet på ett proffsigt och till vår fulla belåtenhet vi kan varmt rekommendera han till andra för sina ev. försäljningar/husköp.

Håkan & Maria.O Läs mer
  • 2018-03-13

Hans P skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Proffesionellt med god kunskap om allt vad bostäder handlar om. Inger ett lugnt samlat intryck med svar på mesta och på ett tydligt förståligt sätt.
    Absolut att rekommendera som mäklare för både köp och sälj. Läs mer
  • 2018-03-13

Jenny P skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Engagerad, kunnig och mycket bra bemötande både inför och under försäljningen Läs mer
  • 2018-01-17

Andreas H skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Positivt bemötande under hela processen Läs mer

Råda Torg, 435 24 Mölnlycke