Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Råda Torg, 435 24 Mölnlycke — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan både Mölnlycke och Härryda! Med god lokalkännedom, engagemang och vår marknadsledande position hjälper vi dig med hela bostadsaffären. Vi fokuserar på marknadsföring, affärsmässighet och ser varje affär som unik. Har du några speciella önskemål? Vi ser fram emot att höra dem.

Oss fastighetsmäklare hittar du på Centralvägen 10. Vad du än har för funderingar gällande bostäder är du välkommen in till oss, så tar vi dig vidare i processen. Köp, försäljning, värdering eller kontraktsskrivning - vi har koll på alla steg!

Läs vad 360 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

• 2020-11-27

Annie H skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi har haft bra kontakt och försäljningen har gått smidigt med hjälp av Christian Läs mer
  • 2020-11-14

John L skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Lisette var mäklare när vi köpte vårt hus, väldigt förtroendeingivande och transparent under hela processen. Läs mer
  • 2020-11-09

Henrik K skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Kompetent, professionell, trevlig, tillmötesgående.

Köpt tomt/nybyggnation. Läs mer
  • 2020-11-02

Cecilia O skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Hej!
    Har köpt en bostadsrätt i Mölnlycke.
    Blev proffsigt bemött och kände mig trygg med affären.
    Cecilia Olofsson Läs mer
  • 2020-10-30

David Andrew R skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Duktig säljare utan att vara" pushy'
    Sålde Ida Charlottas väg 15 i Mölnlycke
    För oss.
    Har köpt / sålde dörrar hus under senaste 10 år
    Christian är en av det bästa. Läs mer
  • 2020-10-30

Lilja Orvokki L skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt ett hus.
    Proffessionellt bemötande.
    Alla förväntningar levde mäklaren upp till.
    Upplevde mäklaren som respektfull, snabb och mycket trevlig.
    Kan rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2020-10-27

Gunbritt Margareta J skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt en villa i Landvetter. Ett enkelt och uppskattat möte.
    Att sälja vårt hus så smidigt och snabbt som möjligt,.
    Lisette levde upp till våra höga förväntningar.
    Vi har stort förtroende för Lisette.
    Vi kommer att rekommendera Fastighetsbyrån, Mölnlycke och Lisette.
    Christer & Gunbritt Jakobsson Läs mer
  • 2020-10-26

Joacim K skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpt ett hus genom Christan.
    Finns inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-10-19

Fredric F skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Utmärkt hjälp från start tills fastigheten var såld. Läs mer
  • 2020-10-18

Elin L skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Har sålt ett radhus och vi har fått den info som vi har velat. Mäklaren har haft ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Mohsen A

2020-10-12

Mohsen A skrev om Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    "Elias är med ett enda ord - MAKALÖS. Varmhjärtad, kunnig extremt kompetent på alla nivåer, Realistisk, klok i sina råd. Grymt snabb, alltid alltid vänlig och autentiskt charmerande och glad. Känns som om han har grym passion för sitt jobb och tar det som ett kall. Han är en talang. Varken mer eller mindre. Och jobbar med alla sina 5 sinnen för både säljare och köpare. Så oavsett vad du vill, köpa eller sälja, kan du känna dig extremt omhändsrtagen av en märklare med koll.. Jag lämnar ödmjukt mina varmaste och bästa rekommendationer för Fastighetsbyrån i Mölnlycke. Läs mer
    2020-10-12 Elias Y svarar Mohsen A
    Hej Mohsen och Ghazale,
    Tack för de fina orden, ni är helt underbara :)
  • 2020-10-12

Carl Å skrev om Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpte ett Parhus!

Blev bemött på ett proffsigt och lättsamt sätt.
    Elias var bra på att förklara och var väldigt hjälpsam.

Han levde upp till alla förväntningar Läs mer
    2020-10-12 Elias Y svarar Carl Å
    Hej Carl och Danica,
    Tack för de fina orden, önskar er all lycka i den nya bostaden :)
  • 2020-10-12

Victoria N skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    köpt ett hus
    bra bemött
    levde upp till förväntningarna
    han tog sig tid Läs mer
  • Tobias B

2020-10-12

Tobias B skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpt tomt.

Alltid trevlig! Läs mer
  • 2020-10-09

Filip K skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köp av hus i Mölnlycke.

Christian var lättillgänglig, tydlig och flexibel! Läs mer
  • 2020-10-06

Andreas K skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Mycket nöjda med vårt bostadsköp och Anders har skött sin del i arbetet utan någon kritik från vårt perspektiv... Läs mer
  • 2020-10-02

Maja-stina Alice Agneta S skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt min villa med Christian som mäklare. En mycket professionell mäklare med hög social kompetens. Lugn, kunnig och saklig och trots en intensiv husmarknad har han alltid gett sig tid till återkoppling. Kan rekommendera Christian till det allra bästa Läs mer
  • 2020-09-29

Pamelina O skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Proffsig men ändå personlig! Vi är verkligen nöjda med hur vi blev bemötta. Läs mer
  • Amed Wael D

2020-09-25

Amed Wael D skrev om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Maria stenlund är inget jag rekommenderar som köpare. Hon är inte riktigt intresserad av va hon gör upplevde jag. Hon var svår att nå och kunde sällan svara på mina frågor.
    Fastighetsbyrån bör inte ta uppdrag från myndigheter om dom inte ser till att utbilda och lära sin personal om hur affärer via t.ex. Kronofogden går till! Jag som köpare skulle inte behöva söka kontakt med uppdragsgivaren för att få svar på mina frågor som mäklaren inte var intresserad av att svara på eller åtminstone försöka få svar på dom genom dialog med uppdragsgivaren.
    Nej jag kan varken rekommendera Maria Stenlund eller Fastighetsbyrån i Mölnlycke. Läs mer
  • 2020-09-24

Leif A skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    CS visade stor kunnighet och engagemang när han sålde mitt hus på Uppegårdsvägen 31 i Landvetter. Dessutom var han hela tiden anträffbar för diskussion och information i ärendet. Utifrån mina erfarenheter kan jag varmt rekommendera honom till andra som behöver hjälp vid försäljning. Läs mer
  • 2020-09-22

Stig Anders H skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi har sålt med Christian, han är professionell och kunnig.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-09-22

Kent R skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt bostad. Blivit väl bemött. Uppfyllde mina förväntningar
    Mycket nöjda Läs mer
  • 2020-09-18

Pär-inge Arne P skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jag har sålt ett parhus.
    Bemötandet va jättebra
    Jag hade höga förväntningar och dom blev uppfyllda. Läs mer
  • 2020-09-18

John J skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt en friliggande villa

Seriös, kompetent och engagerad. Läs mer
  • 2020-09-17

David Michael G skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålde en villa i Mölnlycke med Lisette som mäklare. Proffesionell och engagerad från första stund. Tydlig plan för försäljningen med fastställda mål som följdes hela vägen. Lugn och tydlig i sin kommunikation. Mycket nöjd och försäljningen gick både väldigt snabbt och över förväntan.

Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2020-09-06

Hanna N skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Professionell och driven mäklare som levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-09-03

Linnea K skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Hjälpsam, kunnig och trevlig mäklare. Tusen tack! Läs mer
  • 2020-08-17

I skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian var trevlig, lätt att kommunicera med och mån om att vi som köpare av vår första villa skulle känna oss trygga. Vi är nöjda och rekommenderar! Läs mer
  • 2020-08-17

Erik T skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Professionellt bemötande och hanterande av vår första stora gemensamma bostadsaffär! Läs mer
  • Ann I

2020-07-21

Ann I skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian har hjälpt oss att sälja vårt hus. Han har visat hög professionalitet och ansvarstagande i kombination med god känsla för etik och en mjuk mänsklig sida. Detta gör honom till en mycket bra mäklare, tycker vi! Läs mer
  • 2020-07-15

Susanne Z skrev om Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Hej ! Har sålt en villa i Hindås. Mycket trevligt bemötande av mäklaren , kändes väldigt engagerad och fick många återkopplingar Angående läget m.m Helt klart nöjd med mäklaren Läs mer
  • 2020-07-05

Diana Marie A skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Engagerade och bra bemötande. Sålde ett radhus i Landvetter. Läs mer
  • 2020-07-05

ROBERT W skrev om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Bra och trevliga. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-07-02

Reine I skrev om Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålde ett hus. Vi hade under hela proceduren en bra kommunikation. Allt fungerade som man önskade. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-06-19

Georg M skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålde vår villa i Landvetter. Hela processen gick mycket smidigt. Christian bidrog till att vi som säljare kunde känna oss trygga i en situation som lätt kan upplevas som pressande och stressande. Läs mer
  • 2020-06-18

Monika Kristina B skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt en villa i Skårtorp i Härryda
    Engagerad och trevlig bemötande varje gång vid kontakt. Ställer alltid upp, snabba svar när vi än kontaktade honom. Känd mäklare i vårt område
    Tyvärr blev inte huset sålt så fort som vi önskade och vi fick gå ner nästan 600 000 kr till det enda budet som kom in. Vi hade hoppats på att det blev sålt fortare och att vi skulle få ungefär den summan som vi gick ut med och värderades till.
    Rekommenderar Christian Svanberg starkt Läs mer
  • 2020-06-10

Per B skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi sålde vårt radhus. Målet var snabb och smidig affär. lisette är erfaren, proffsig och alltid tillgänglig! Supenöjda! Läs mer
  • 2020-06-08

Johan Bertil H skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Lisette sålde vår villa i Mölnlycke redan på förhandsvisningen. Försäljningen gick mycket smidig och hon samordna med besiktning och energibesiktning Läs mer
  • 2020-06-06

Beatrice H skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt villa och fick vad vi hoppats på. Bra bemötande av Lisette från början till slut! Hon är en utmärkt säljare! Inte FÖR PÅ, men drivande på ett väldigt bra sätt! Pålitlig och proffsig! Vi är helnöjda med Lisette!! Läs mer
  • 2020-06-01

Maria V skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi är väldigt nöjda på alla sätt! Läs mer
  • 2020-05-29

Marcus O skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jättebra upplevelse genom hela processen, rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-05-25

Elsa Maria H skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt villa på landet. Tycker kontakten har varit lite för dålig, hade gärna haft tätare kontakt samt att få veta nästa steg i tid. Helt OK men som sagt var inte 100 Läs mer
    2020-05-25 Anders M svarar Elsa Maria H
    Hej.
    Det var tråkigt att ni tyckte kontakten varit dålig. Vad jag kan se i min logg har jag varit i kontakt med Jonas ca 35 gånger utöver missade samtal sedan i slutet av februari vilket är mer än vanligt. Jag kan förstå om ni velat att jag skulle ringt er båda.
  • 2020-05-22

Per M skrev om Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Trevlig och hjälpsam mäklare som hjälpte oss sälja villa. Överträffade förväntningarna. Läs mer
  • 2020-05-18

Paulina L skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi har köpt en tomt. Bemötandet var proffsigt och hjälpsamt. Mäklaren var lätt att få tag på och alltid tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-05-13

Christina H skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpt bostad av ovanstående mäklare. Lätt att ha och göra med. God tillgänglighet för eventuella frågor etc. Läs mer
  • 2020-05-12

Simon E skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpt bostad via Christian Svanberg. Bra bemötande och kunskap, både om området fastigheten. Hjälpsam och tillmötesgående. Är mycket nöjd med processen, från visning till tillträde. Läs mer
  • 2020-05-03

Lisa F skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian är personlig, flexibel och professionell. Vi hade inte kunnat haft en bättre mäklare. Vi har både köpt och sålt tillsammans med Christian. Vi kände att vi blev omhändertagna och välinformerade i varje steg. Läs mer
  • 2020-04-27

Antonijo M skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Erfarenhet, trygg, strukturerad och påläst.
    Hittar rätt prospekt till ditt objekt som ger en nöjd säljare och köpare.

En grym mäklare! Läs mer
  • 2020-04-23

Gunnel Birgitta B skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Trevligt och professionellt hanterande av säljprocessen. Lyhörd för synpunkter från säljaren. Mycket god känsla för rätt prisnivå och öppenhet angående husets fördelar och brister i kommunikationen med potentiella köpare. Mycket hög kvalitet på broschyrmaterial och presentation på nätet. Läs mer
  • 2020-04-23

Kim S skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Lisette var väldigt behjälplig då vi köpte bostad genom fastighetsbyrån. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte