Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Härryda Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Råda Torg, 435 24 Mölnlycke — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan både Mölnlycke och Härryda! Med god lokalkännedom, engagemang och vår marknadsledande position hjälper vi dig med hela bostadsaffären. Vi fokuserar på marknadsföring, affärsmässighet och ser varje affär som unik. Har du några speciella önskemål? Vi ser fram emot att höra dem.

Oss fastighetsmäklare hittar du på Centralvägen 10. Vad du än har för funderingar gällande bostäder är du välkommen in till oss, så tar vi dig vidare i processen. Köp, försäljning, värdering eller kontraktsskrivning - vi har koll på alla steg!

Läs vad 258 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

• 2019-09-18

Madeleine F skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Överlag nöjd. Dock kunde jag fått mer än 1 dag för att besikta fastigheten som jag köpte. Läs mer
  • 2019-09-17

Katarina S skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpt tomt.

Känner oss bemötta med respekt, vänlig attityd och en tydlig kompetens. Känner inte att någon fråga är dum. Tycker att mäklare allmänt kan ha en lite för stolt attityd där de anser av någon anledning att jag som säljare/köpare ska vara riktigt kompenent på ämnet, när det är dom som är den som har yrket. Tack till Anders, som inte är sån!

Tycker att allt gått smidigt och bra! Vi har fått snabba och direkta svar på mejl/telefon. Enkel att kommunicera med. Läs mer
    2019-09-17 Anders M svarar Katarina S
    Tack Katarina! Det värmer när man får så fin feedback på det man kämpar för att ge er kunder.
  • 2019-09-13

Sune Arvid Charles E skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vid försäljningen av vårt enfamiljshus anlitade vi Christian som bemötte oss proffsigt och med god kännedom om vårt område. Ett mål sattes upp och som uppfylldes. Vi har en positiv känsla och är tillfreds med helheten. Läs mer
  • 2019-09-11

Gunnel Signe Margareta A skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    sålt ett hus trevligt bemötande fick det pris vi ville ha
    gick väldigt fort o smidigt Läs mer
  • 2019-09-11

Harriet Catharina Agneta E skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt en villa. Mycket bra bemötande av mäklaren. Bra fortlöpande information. Läs mer
  • 2019-09-04

Christer A skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    toppen mäklare ,kunnig o ett proffs uti fingerspetsarna,
    sålde villa, gick mycket smidigt Läs mer
  • 2019-09-03

Martin S skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Som köpare upplevde jag att Christian var kunnig och hade en öppen och ärlig dialog.
    Efter avtal, innan själva överlåtelsestadiet fick vi sköta kontakten med säljarna själva gällande praktiska saker, samt planering av tillträdesdag etc, vilket var frustrerande då de var flera parter som inte kommunicerade med varandra. Där hade jag önskat lite mer engagemeng och vägledning från Christian som mäklare. Läs mer
  • Petra E

Serviceinriktad Läs mer
  • Victor G

2019-07-25

Victor G skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Maria hjälpte oss sälja vår bostad. Väldigt proffsig, påläst och lyhörd. Maria tog oss tryggt igenom hela processen. Den bästa mäklaren vi haft. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Lisa Linnéa F

2019-07-20

Lisa Linnéa F skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi sålde vår villa i härryda, vår mäklare Julia var väldigt välorganiserad och drev försäljningen framåt på ett bra sätt. Hon gav all information som behövdes och var hela tiden tillgänglig för frågor. Proffsig, trevlig och effektiv Läs mer
  • 2019-07-11

Mikaela K skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpte tjärnvägen där Julia var mäklare, fantastisk mäklare som är lätt att få tag på och verkligen hjälper till från början till slut. Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2019-07-09

Nils Johan Peter L skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt en nybyggt hus!!
    Bra upplägg samt en snabbt avslut..
    Bra återkoppling efter varje visning.. Läs mer
  • 2019-06-21

Lena B skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    En fantastisk trevlig, duktig och proffesionell mäklare. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-20

Peter Håkan Bruce B skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt småhus. God lokalkännedom, bra bedömning på priset. Allt gick mycket smidigt Läs mer
  • 2019-06-19

Rickard B skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Trevligt bemötande och proffessionellt arbete under försäljning Läs mer
  • 2019-06-14

Martina W skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Försäljning av lägenhet. Saklig, bra bemötande. Realistiska mål vad gäller försäljning och vinst. Läs mer
  • 2019-06-14

Sara J skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpt enplansvilla, mäklaren trevlig och påläst vid visning och kunnig om området. Kommunikation vid budgivningen var ganska bra, men upplevde att han delgav lite för mycket (onödig) information om andra intressenter. Läs mer
  • 2019-06-12

Iréne E skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Har sålt en sommarstuga med Christians hjälp. Han har alltid varit lätt att nå och svarat på alla frågor snabbt. Mycket kunnig och lätt att ha att göra med. Positiv! Läs mer
  • 2019-06-12

Daniel Jonas S skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Bra återkoppling på alla frågor och funderingar man kan tänkas ha. Läs mer
  • Lars Thomas A

2019-06-03

Lars Thomas A skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jag har själv arbetat med försäljning och marknadsföring under många år och bedömer Christian som en väldigt seriös och kompetent fastighetsmäklare som fick vårt hus sålt till ett pris som låg långt över våra förväntningar Läs mer
  • 2019-05-28

Monika Elisabet S skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian har har under hela försäljningsprocessen varit tillgänglig och arbetat hårt för att nå vårt uppsatta försäljningsmål, som han lyckades med. Jag ger honom mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-05-27

Alexandra G skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Väldigt bra bemötande, det kändes som vi hade god kontakt.
    Mäklaren gav råd, vi diskuterade och det kändes som hon lyssnade på mina synpunkter och svarade på mina frågor. Läs mer
  • 2019-05-27

Email P skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jag sålt lägenhet. Bemötande av mäklaren var trevlig och vänlig. Mäklaren levde upp till mina förväntningar - tid, kvalitet, bemötande och även priset.
    Jag rekommenderar Maria Stenlund som mäklare till andra som är intresserade av att sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • 2019-05-18

Kent Verner S skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jag är nöjd! Jag tror väl att Lisette också är nöjd med resultatet. Läs mer

Benny C skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Anders hjälpte oss att sälja våran villa. Det gick smidigt och vi är nöjda. Ett proffsigt och gott intryck stort kunnande om situationen i området. Kommer att rekommendera han till andra ifall tillfälle ges. Läs mer
  • 2019-05-16

Elin J skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Mycket bra mäklare, sålde vår hästgård Läs mer
  • 2019-05-16

Kristofer J skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Lisette sålde vår bostad.
    Uppriktigt och ärlig. Femstjärnig från första sekund. Kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Jean A

2019-05-16

Jean A skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Försäljning av villa.
    Anders förklarade allting på ett bra sätt och brydde sig verkligen. Det har fungerat väldigt bra från första början och fram till kontraktskrivningen. Vi hade mycket kontakt per telefon och mail under hela tiden. Dessutom är han väldigt trevlig som person. Läs mer
  • 2019-05-16

Paula Gunilla N skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Upplevt att Anders är en kompetent mäklare som känns trygg att ha med sig vid försäljning. Förklarar på enkelt sätt för ovan säljare hur allt fungerar Läs mer
  • 2019-05-14

Ulrika H skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt villa. Bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-06

Nejat M skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jag har sålt en villa via Christian. Jag har blivit väl bemött av mäklaren. Haft bra förtroende för honom. Hade dock högre förväntningar om försäljningspris som inte fick den utgång som förväntades. Men det kanske inget mäklaren kan påverka. Annars lätt så smidigt försäljning utan några komplikationer. Läs mer
  • 2019-05-06

Maria T skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jag har via Christian sålt mitt parhus i Landvetter. Christian är smidig, strukturerad kan området och är väldigt enkel att samarbeta med. Det kändes tryggt och lugnt att lämna försäljningen till honom med en känsla av att han har ett lika proffsigt bemötande mot spekulanter av mitt hus som mot mig. Självklar rekommendation! Läs mer
  • 2019-05-05

Hans T skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi köpte ett hus i Härryda via Christian. Vi blev väldigt bra bemötta och han levde upp till alla våra förväntningar. Ett smidigt husköp helt enkelt. Läs mer
  • 2019-04-30

Thomas L skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Bra info o lätt att prata med. Vi köpte en bostad. Smidigt o enkelt med papper o allt runt om. Ger ett bra förtroende Läs mer
  • 2019-04-16

Susann Evelin S skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Proffsigt bemötande vid förarbete och försäljning av kedjehus. Läs mer
  • 2019-04-10

Ruxandra B skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi köpte ett radhus. Hela förhållandet vi hade med Maria från början till nu var mycket bra: hon var super bra att leverera information som vi behövde och i god tid. Mycket artig och suportiv, fixar mycket snabbt för oss problem som uppstod under vägen. Jag rekommenderar henne helt. Läs mer
  • 2019-04-10

Ulrika W skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Professionell, kunnig mäklare. Bra att ha att göra med vid funderingar kring husköpet. Läs mer
  • Elisabeth N

2019-04-08

Elisabeth N skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Julia gjorde ett toppenjobb med vår försäljning. Bemötande, service och slutpriset.....på alla tre punkter presterade hos långt över förväntan! Läs mer
    Julia E gillar detta
  • 2019-03-25

Malin T skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian hjälpte oss köpa en villa i Härryda kommun. Vi är jättenöjda med all hjälp och stöd vi som köpare fått. Han var lätt att nå och svarade snabbt och utförligt på våra frågor. Mycket trevlig och duktig mäklare. Rekommenderar varmt ett samarbete med honom! Läs mer
  • 2019-03-22

Johan A skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Lyhörd, positiv och lagom push-ig som ger trovärdigheten ett ansikte. När vi som säljare blev lite oroliga innan budgivningen startade, lugnade Christian oss och bara fick oss att vänta lite grann innan islossningen inträffade. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-20

Naseem M skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Hej
    Jag har köpt hus.
    Det var jätte bra med alla papper ochmäklaren gjorde enkla sätt på händelse. Läs mer
  • 2019-03-20

Kim B skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Anlitade Christian när jag sålde min bostadsrätt i Mölnlycke.
    Är jättenöjd med hela upplevelse.
    Förtroende ingivande, trevlig, kunnig hjälpsam när man hade frågor.
    Kommer ha Christian som mäklare i framtiden. Läs mer
  • 2019-03-16

Robert R skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Både köpt och sålt. Professionell och lyhörd. Läs mer
  • 2019-03-10

Peter E skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt en villa. Anders har varit tydlig, professionell, informativ och nåbar under hela processen. Han har hela tiden informerat på ett sätt som uppfyllt mitt behov.
    Mina förväntningar var en mäklare som skulle guida mig under försäljningen, vilket Anders levt upp till. Läs mer
    2019-04-03 Anders M svarar Peter E
    Tusen tack för din recension! Det blir som ett kvitto på att det man gör uppskattas, dvs försöka göra sitt bästa med svar och tillgänglighet.
  • 2019-03-08

Fredrik David O skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Husköpet gick smidigt samt att Anders är väldigt ärlig...tack för allt.. Läs mer
    2019-04-03 Anders M svarar Fredrik David O
  • 2019-03-08

Anders H skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    En riktigt engagerad mäklare som lugnar ner en om det uppstår problem mm.
    Han löser det mesta för en. Läs mer
    2019-04-03 Anders M svarar Anders H
  • 2019-03-05

Anna L skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi hade för ett par år sedan fått en värdering gjord av Christian på vårt hus.
    Vi fick förtroende för honom få han visade sig vara genuint intresserad av att hjälpa oss.
    Nu ca tre år senare när vi var redo att flytta på oss så kontaktade vi Christian som blev uppriktigt glad när vi hörde av oss.
    Vi är så nöjda med all hjälp vi fått med tips idéer och kontakter med stylist osv.
    Våra förväntningar på försäljning var ju så klart att få så mycket som möjligt.
    Med Christians hjälp fick vi det vi kunde få och allt gick så fort och smidigt.
    Chiristian är väldigt kunnig och tillmötesgående och vi kan varmt rekommendera honom.
    Om vi skulle sälja igen så väljer jag Christian igen, vi är då nöjda. Läs mer
  • Claes R

2019-03-05

Claes R skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi är mycket nöjda med det nogranna och proffessionella arbete som Julia gjorde och som ledde till en bra försäljning där både vi och köparna kände oss trygga. Även efter fösäljningen har Julia hållit kontakt och hjälp till med skattefrågor mm. Läs mer
  • 2019-03-03

Anna L skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt en bostadsrätt, blev jättebra bemött. Både personlig och professionell. Bra användbara tips och bra återkoppling. Läs mer
  • 2019-03-02

Kali M skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Julia hjälpte mig att sälja mitt hus i Oktober och fortfarande kontaktar mig som hon lovat för att hjälpa mig med skattdeklarationen. Läs mer

Råda Torg, 435 24 Mölnlycke