Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Råda Torg, 435 24 Mölnlycke — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån kan både Mölnlycke och Härryda! Med god lokalkännedom, engagemang och vår marknadsledande position hjälper vi dig med hela bostadsaffären. Vi fokuserar på marknadsföring, affärsmässighet och ser varje affär som unik. Har du några speciella önskemål? Vi ser fram emot att höra dem.

Oss fastighetsmäklare hittar du på Centralvägen 10. Vad du än har för funderingar gällande bostäder är du välkommen in till oss, så tar vi dig vidare i processen. Köp, försäljning, värdering eller kontraktsskrivning - vi har koll på alla steg!

Läs vad 331 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

• Ann I

2020-07-21

Ann I skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian har hjälpt oss att sälja vårt hus. Han har visat hög professionalitet och ansvarstagande i kombination med god känsla för etik och en mjuk mänsklig sida. Detta gör honom till en mycket bra mäklare, tycker vi! Läs mer
  • 2020-07-15

Susanne Z skrev om Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Hej ! Har sålt en villa i Hindås. Mycket trevligt bemötande av mäklaren , kändes väldigt engagerad och fick många återkopplingar Angående läget m.m Helt klart nöjd med mäklaren Läs mer
  • 2020-07-05

Diana Marie A skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Engagerade och bra bemötande. Sålde ett radhus i Landvetter. Läs mer
  • 2020-07-05

ROBERT W skrev om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Bra och trevliga. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-07-02

Reine I skrev om Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålde ett hus. Vi hade under hela proceduren en bra kommunikation. Allt fungerade som man önskade. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-06-19

Georg M skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålde vår villa i Landvetter. Hela processen gick mycket smidigt. Christian bidrog till att vi som säljare kunde känna oss trygga i en situation som lätt kan upplevas som pressande och stressande. Läs mer
  • 2020-06-18

Monika Kristina B skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt en villa i Skårtorp i Härryda
    Engagerad och trevlig bemötande varje gång vid kontakt. Ställer alltid upp, snabba svar när vi än kontaktade honom. Känd mäklare i vårt område
    Tyvärr blev inte huset sålt så fort som vi önskade och vi fick gå ner nästan 600 000 kr till det enda budet som kom in. Vi hade hoppats på att det blev sålt fortare och att vi skulle få ungefär den summan som vi gick ut med och värderades till.
    Rekommenderar Christian Svanberg starkt Läs mer
  • 2020-06-10

Per B skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi sålde vårt radhus. Målet var snabb och smidig affär. lisette är erfaren, proffsig och alltid tillgänglig! Supenöjda! Läs mer
  • 2020-06-08

Johan Bertil H skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Lisette sålde vår villa i Mölnlycke redan på förhandsvisningen. Försäljningen gick mycket smidig och hon samordna med besiktning och energibesiktning Läs mer
  • 2020-06-06

Beatrice H skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt villa och fick vad vi hoppats på. Bra bemötande av Lisette från början till slut! Hon är en utmärkt säljare! Inte FÖR PÅ, men drivande på ett väldigt bra sätt! Pålitlig och proffsig! Vi är helnöjda med Lisette!! Läs mer
  • 2020-06-01

Maria V skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi är väldigt nöjda på alla sätt! Läs mer
  • 2020-05-29

Marcus O skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Jättebra upplevelse genom hela processen, rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-05-25

Elsa Maria H skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Sålt villa på landet. Tycker kontakten har varit lite för dålig, hade gärna haft tätare kontakt samt att få veta nästa steg i tid. Helt OK men som sagt var inte 100 Läs mer
    2020-05-25 Anders M svarar Elsa Maria H
    Hej.
    Det var tråkigt att ni tyckte kontakten varit dålig. Vad jag kan se i min logg har jag varit i kontakt med Jonas ca 35 gånger utöver missade samtal sedan i slutet av februari vilket är mer än vanligt. Jag kan förstå om ni velat att jag skulle ringt er båda.
  • 2020-05-22

Per M skrev om Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Trevlig och hjälpsam mäklare som hjälpte oss sälja villa. Överträffade förväntningarna. Läs mer
  • 2020-05-18

Paulina L skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi har köpt en tomt. Bemötandet var proffsigt och hjälpsamt. Mäklaren var lätt att få tag på och alltid tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-05-13

Christina H skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpt bostad av ovanstående mäklare. Lätt att ha och göra med. God tillgänglighet för eventuella frågor etc. Läs mer
  • 2020-05-12

Simon E skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Köpt bostad via Christian Svanberg. Bra bemötande och kunskap, både om området fastigheten. Hjälpsam och tillmötesgående. Är mycket nöjd med processen, från visning till tillträde. Läs mer
  • 2020-05-03

Lisa F skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian är personlig, flexibel och professionell. Vi hade inte kunnat haft en bättre mäklare. Vi har både köpt och sålt tillsammans med Christian. Vi kände att vi blev omhändertagna och välinformerade i varje steg. Läs mer
  • 2020-04-27

Antonijo M skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Erfarenhet, trygg, strukturerad och påläst.
    Hittar rätt prospekt till ditt objekt som ger en nöjd säljare och köpare.

En grym mäklare! Läs mer
  • 2020-04-23

Gunnel Birgitta B skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Trevligt och professionellt hanterande av säljprocessen. Lyhörd för synpunkter från säljaren. Mycket god känsla för rätt prisnivå och öppenhet angående husets fördelar och brister i kommunikationen med potentiella köpare. Mycket hög kvalitet på broschyrmaterial och presentation på nätet. Läs mer
  • 2020-04-23

Kim S skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Lisette var väldigt behjälplig då vi köpte bostad genom fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2020-04-22

Suzanna B skrev om Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi sålde ett parhus i Hindås med hjälp av Elias Yahyaei på Fastighetsbyrån Mölnlycke. Att sälja under rådande coronapandemi var inget som var inplanerat men med tanke på situationen var Elias mycket hjälpsam o tillgänglig när oron blev stor. Vi kan varmt rekommendera Elias som mäklare, han är rak, ärlig, engagerad och kunnig. Det uppskattade vi. Läs mer
  • 2020-04-11

Björn Åke L skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi har både köpt och sålt villor via Anders. Anders ger ett väldigt fint och tryggt bemötande hos både säljare och köpare. Läs mer
  • 2020-04-08

Xavier L skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    All good. Christian has great experience in the area we sold the place and was able to get us the best possible price for the home. Läs mer
  • 2020-04-06

Lennart Peter A skrev om Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Elias fick snabbt ta över försäljning av vårt hus när mäklaren vi hade, hans kollega, blev mammaledig. Mäklaren tog snabbt till sig våra önskemål och såg till att jobba i bakgrunden med att hitta intresserade köpare så vi kunde fokusera på det som vi var mest intresserade av, att hitta vårt nästa boende. Allt har gått väldigt smidigt och vi kan verkligen rekommendera Elias som känns lugn och trygg som mäklare. Läs mer
  • 2020-04-04

Carina Margaretha E skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    En suverän mäklare kan sitt uppdrag. Mjuk och fin i sin framtoning. Är så glad att hon tog över vår försäljning av vårt hus i Hindås. Hon ger ett förtroende intryck och lyssnar av. Läs mer
  • 2020-04-02

Carola R skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Professionell, erfaren, lyhörd. Fantastiskt bra! Läs mer
  • 2020-03-23

Mattias J skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Ärlig och rak kommunikation, vill verkligen att försäljningen skall bli bra för alla parter. Läs mer
  • 2020-03-19

Björn Peter K skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Lisette tog sig an uppdraget att sälja vårt hus. Hon genomförde försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Huset såldes på förhand tack vare Fastighetsbyråns spekulantregister. Det tog bara drygt en månad från uppdragsavtal till handpenningen på kontot. Vi är mycket nöjda med såväl processen som resultatet. Läs mer
  • 2020-03-18

Therese D skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Maria har under hela processen av vårt sökande efter hus liksom vid förberedelse inför och vid själva försäljning av vår lägenhet varit en riktig trygghet. Hon har förutom sin otroligt stora kunskap i branschen en välvilja och ett ständigt trevligt och hjälpsamt bemötande, för att man som både köpare och säljare ska lyckas riktigt bra. Vi kan inte vara nöjdare! Läs mer
  • 2020-03-03

Ulrica R skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Har sålt en bostadsrätt. Jag valde Maria efter att ha träffat 2 andra mäklare. Hon gav ett engagerat intryck och hade tydliga svar på mina frågor. Jag fick förtroende för henne snabbt. Maria höll mig informerad under säljprocessen och jag upplevde att hon gjorde vad hon kunde för att få till en bra deal. Läs mer
  • 2020-02-23

Linda Lise-lotte E skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    #Lisette har hjälpt oss att sälja en tomt
    #Lisette har ingivit ett stort förtroende redan från första mötet hon är professionell , lugn, trevlig & vänligt i sitt bemötande.
    #Ja Lisette har absolut levt upp till våra förväntningar
    #Vi skulle absolut rekommendera Lisette till våra vänner !!! Läs mer
  • Susanne V

2020-02-12

Susanne V skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    När vi köpte vår villa var Christian en professionell och tillgänglig mäklare som var en fin länk mellan oss och säljarna. Christian är kunnig, artig och Inte påflugen som ”säljare” kan vara.
    Det kändes tryggt att göra en stor husaffär med Christian som mäklare. Läs mer
  • 2020-02-03

Victor K skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Lägenhet. Mycket trevligt bemötande av Maria. Läs mer
  • 2020-02-02

Ingegerd Helén B skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi sålde vår villa i Mölnlycke.
    Julia var en fantastisk mäklare som vi fick förtroende för från första början.
    Hon var professionell, mkt hjälpsam och väldigt engagerad.
    Vi kunde inte fått en bättre mäklare, rekommenderar henne varmt!

Ingegerd B Läs mer
    Julia E gillar detta
  • 2020-01-31

Agneta Britt-louise S skrev om Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Ett ord räcker: fantastisk👏 gäller både vid försäljning och köp. Mina förväntningar överträffades av verkligheten. Läs mer
  • 2020-01-30

. S skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Försäljningen av huset gick smidigt och Lizette hade stor flexibilitet som gjorde att det passade mig väldigt bra. Läs mer
  • 2020-01-29

Annika Mariana Lindblad P skrev om Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Har sålt kedjehus.
    Lisette var mycket hjälpsam och professionell. Svarade snabbt på frågor och gav bra råd.
    Lisette levde väl upp till de förväntningar vi hade på en mäklare. Läs mer
  • 2020-01-25

Andrew Warren G skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi köpte en tomt med Anders och det gick väldigt bra och smidigt. Han hjälpte till med förhandlingar och det kändes säkert och trygg hela vägen genom processen. Läs mer
  • Katarina S

2020-01-24

Katarina S skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Christian är en klockren mäklare enligt oss.

Rak, ärlig, lyssnar, ställer bra frågor och duktig på att förklara och informera. Efter att ha köpt vårt första hus av honom så var det en självklarhet att han också skulle vara med vid försäljningen. En försäljning, där han återigen bevisade sin kompetens genom att ge båda oss och köpare en smidig och enkel process.

Rekommenderar Christian starkt! Läs mer
    Klaus S gillar detta
  • 2020-01-24

Inger W skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Anders sålde mitt hus på Krikonvägen 7 i Pixbo.Han är en erfaren säljare och med hans trevliga framtoning var det lätt att samarbeta med honom.
    Kan verkligen rekommendera honom ! Läs mer
  • 2020-01-21

Ann-charlotte G skrev om Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Elias Yahyaei har hjälp oss att sälja dödsboet efter min mamma.
    Vi är mycket nöjda med vårt sammarbete
    Elias var aktiv kunnig o ärlig. Vi kände oss
    Mycket trygga med försäljningen i nöjd med resultatet
    Det är ett nöje att rekommendera honom !

Lotra Ghaddas Läs mer
  • 2020-01-20

Benny S skrev om Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Et proffesionellt arbetsintryck ända till slutet! Läs mer
  • 2020-01-20

Lennart H skrev om Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Tyckte att försäljningen gick smidigt och tryggt. Läs mer
  • 2020-01-16

Cecilia T skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi fick utmärkt hjälp av Anders med att sälja vårt hus! Proffsigt och lugnt lotsade han oss igenom försäljningen. Läs mer
  • 2020-01-16

Jens T skrev om Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi sålde vårt hus på Uppegårdsvägen 17 i Landvetter genom Anders Merenius.
    Han var mycket hjälpsam, tydlig och ärlig hela vägen igenom processen. Oavsett tid på dygnet eller om det var helg svarade han alltid (även om vi inte räknat med det).
    Mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande som känns viktigt i denna typ av affärer.

Vi är mycket nöjda och tacksamma över Anders medverkan i detta. Läs mer
  • 2019-12-28

Therese L skrev om Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Bra!
    Sålde vårt hus i Hindås.
    Hjälpsam!
    Bra bemötande mot oss och mot köpare. Mycket viktig egenskap hos mäklare.
    Ett litet minus var att jag själv fick be om att ringa upp fler som visat intresse när vi skulle ha förhandsvisning. Läs mer
  • 2019-12-22

Åsa B skrev om Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Christian. Vi sålde det på förhandsbudgivning. Vi är otroligt nöjda med resultatet och med Christians insats. Han är seriös, lugn, metodisk och noggrann. Han har fått oss att känna oss trygga genom hela processen. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
    Klaus S gillar detta
  • 2019-12-22