Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Vi på Fastighetsbyrån kan både Mölnlycke och Härryda! Med god lokalkännedom, engagemang och vår marknadsledande position hjälper vi dig med hela bostadsaffären. Vi fokuserar på marknadsföring, affärsmässighet och ser varje affär som unik. Har du några speciella önskemål? Vi ser fram emot att höra dem.

Oss fastighetsmäklare hittar du på Centralvägen 10. Vad du än har för funderingar gällande bostäder är du välkommen in till oss, så tar vi dig vidare i processen. Köp, försäljning, värdering eller kontraktsskrivning - vi har koll på alla steg!

Läs vad 517 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda 2

• sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2022-06-26 Verifierad kund
    *Perfekt
    *Förväntningarna uppfylldes helt enligt våra önskemål
    *Trevlig och professionell
  • sålde sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2022-06-26 Verifierad kund
    Uppskattar framför allt snabb respons när jag ställt frågor via Mail och sms.
    Lugn, trygg och kunnig.
    Ger ett proffsigt intryck när affären gjordes upp. Ordning på alla papper!
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2022-06-24 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare som skött detta proffsigt. Vi är hel nöjda
  • Jakob Jösse E
    2022-06-21 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och en snabb affär dessutom var mäklaren riktigt trevlig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2022-06-20 Verifierad kund
    Mycket gott och trevligt bemötande.
    Bra handläggning och snabb affär som uppfyllde våra förväntningar
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2022-06-18 Verifierad kund
    Väldigt bra och proffsigt bemötande. Kunnig, trevlig och social. Lätt att nå när vi hade frågor. En positiv upplevelse.
  • sålde sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2022-06-10 Verifierad kund
    Trevlig och aktiv. Hade lite för höga prognoser på antal intressenter och slutpris. Ville sälja in sig själv mera än huset. Vid kontraktsskrivning var han mera intresserad av köparna och deras framtida försäljning än oss som säljare.
  • sålde en tomt med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2022-06-02 Verifierad kund
    Proffsig o lugn inga problem som inte går att lösa gäller tomter 6:2-6:5 i Pinntorp Thomas
  • köpte sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2022-05-25 Verifierad kund
    Vänligt och professionellt bemött. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Kunde ge adekvat och korrekt information och var tydlig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2022-05-23 Verifierad kund
    Saklig , tillmötesgående och kund vänlig.
    Förväntningarna har genom åren skapat till lit.
    Förståelse och hjälpsamhet.

Lugnet i Maria Stenlunds personlighet ger möjlighet att ställa frågor som är främmande vid byte av bostad.

Mvh Siw Nilsson
    2022-05-16 Verifierad kund
    Lyhörd
    Tillgänglig
    Snabb
    Tillmötesgående
    Kompetent
    Tydlig
  • köpte sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    • Landvetter - Salmered
    2022-05-12 Verifierad kund
    Mäklare som var tydlig och öppen med processen för budgivning och gällande förutsättningar. Tillgänglig och snabb att svara på frågor och hjälpa till.
    • Landvetter - Salmered
    2022-05-12 Verifierad kund
    Proffsig och trevligt bemötande.
    God kunskap om området.
    Försäljningspriset stämde väldigt bra med mäklaren prognos.
    Försäljningen gick smidigt med bra och det var tydlig information hela vägen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2022-05-10 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, påläst, tagit sig tid att besvara alla våra frågor
    2022-05-05 Verifierad kund
    En trevlig och go person som jag dessutom litar på till 100%.
    Jag har haft att göra med Christian vid tidigare tillfällen och det fanns ingen tveksamhet i att göra affärer med honom igen och som väntat svarade han upp till mina förväntningar .
    2022-05-05 Verifierad kund
    Lyhörd
    Tillmötesgående
    Tydlig hemsida
    2022-05-02 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemött av Christian
    2022-05-01 Verifierad kund
    Professionel bemötande med tydlig information om affären
    2022-04-27 Verifierad kund
    Har enbart positiva erfarenheter.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Ett väldigt trevligt bemötande, kunnig och med mycket kontakter.
    Vi förväntade oss god hjälp med att finna intressenter och det var precis vad vi fick.
    2022-04-18 Verifierad kund
    Han är en duktig mäklare med bra egenskaper., värd att rekommendera.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2022-04-13 Verifierad kund
    Våra förväntning var höga, vi har aldrig tidigare behövt anlita en mäklare. Men när vi träffade Maria första gången fick vi ett lugn.
    Hon berättade från start hur ett köp går till, och har hela tiden hjälpt oss med alla våra frågor.
    Vid försäljningen kändes hon seriös ock kunnig och lotsade oss genom de olika buden.
    Vi är tacksamma för den hjälp vi fått.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2022-04-13 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och proffesionell.
    Vi hade nog inte så mycket förväntningar faktiskt. Men blev mycket nöjda.
    Personlig, hjälpsam, proffesionell, trevlig, noggrann och tydlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2022-04-12 Verifierad kund
    Trevlig och påläst ingav ett bra första intryck vilket gjorde oss som säljer trygga redan från start, känslan har sen hållt i sig genom hela försäljnings processen.
  • sålde en tomt med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2022-04-06 Verifierad kund
    Hjälpsam, snabb och pålitlig. Vi har anlitat Christian flera gånger och varit nöjda varje gång.
    2022-03-19 Verifierad kund
    Christian är trevlig och tillmötesgående.
    Inger förtroende för såväl säljare som köpare
    2022-03-18 Verifierad kund
    Han har haft ett trevligt bemötande. Gjort ett bra jobb. Bra kontakt.
    2022-03-18 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemötta och han levde upp till förväntningarna plus lite till.
    Ringde och berättade hela tiden så vi kände oss delaktiga och gav bra råd hur man skulle gå tillväga.
    2022-03-17 Verifierad kund
    På ett mycket professionellt sätt och mycket god kunskap givit en mycket bra service.

Förväntningarna om att säla bostaden blev mycket bra enligt överenskommelse.
    2022-03-13 Verifierad kund
    Erfaren, lugn och trygg. Arbetade för ett bra resultat för såväl säljare som köpare. Visade stort engagemang för uppdraget. Bra ordning på ingående handlingar. Vi kan varmt rekommendera Anders.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2022-03-10 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsig, man kände sig trygg och det var en nogrann genomgång när vi skrev på kontraktet.

Budgivningen va långdragen och obehaglig, önskar att information gått ut när budgivningen öppnar på morgonen samt när den stänger.

Lite allmänt som inte är om Anders:
    Sen vet jag inte om man får göra som så men säg att den ena budgivaren har större kapital än den andra då trissas budgivningen upp till en hög nivå fasten den ena kanske inte har en chans, så större koll på budgivarnas kapital, men som sagt vet inte om man får göra så.
    • Rävlanda
    2022-03-08 Verifierad kund
    Finns en del övrigt att önska. Inledningsvis mycket trevlig. Den briljans av fastighetsbyrån som bolag med STOR kundbas var stämde inte i vårt fall.

När bokningarna uteblev hade ett större engagemang önskats. Det är när det är mer svårsålt som mäklaren skall visa sin skicklighet. I detta fall är bedömningen att man mer önskar "lätta" affärer och prioriterar det.

Skyltar om till salu saknades exempelvis helt även vid visningar.

Tror att byrån kan bättre.
    2022-03-05 Verifierad kund
    Christian gjorde ett mycket bra jobb i samband med försäljningen av vår fastighet. Vid diskussioner gällande delar av försäljningen möte han upp oss med sakliga och faktabaserade argument vilket vi uppskattade mycket. Han är lyhörd och lugn i sitt sätt vilket är mycket bra egenskaper i detta sammanhang
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    • Landvetter - Landvetters-Backa
    2022-02-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Verkade genuin. Uppmärksammade både bra o mindre bra saker.
    2022-02-19 Verifierad kund
    Lätt att få tag på, tydlig i kommunikationen och väldigt trevlig!
    2022-02-14 Verifierad kund
    Lisette har varit fantastisk från start, tydlig och har mött våra önskemål gällande allt! Vi är super nöjda
    2022-02-11 Verifierad kund
    Jättebra och vänligt bemötande, i lyssnande och förstående. Överträffade våra förväntningar, kändes som hon hade både säljare och köparens intresse som fokus på ett jättebra sätt
    2022-02-11 Verifierad kund
    Han var aktiv att presentera en bra lägenhet till mig och jag känner mig nöjd med köpet
    • Hindås
    2022-02-05 Verifierad kund
    Positivt bemötande. Social och noggrann i beskrivning av huset. Bra återkoppling under försäljningen. De förväntningar jag hade stämde överens med utförandet!
    • Mölnlycke - Pixbo
    2022-02-04 Verifierad kund
    Förtroendeingivande och seriös från början till slut.
    2022-02-03 Verifierad kund
    Trevligt och kompetent bemötande.
  • köpte en tomt med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    Fint bemötande.

Vi önskade se tomten och få information om den, vilket gick väldigt bra. Även när vi kontaktade mäklaren i efterhand så var det inga problem vid synpunkter, funderingar eller frågor.

Vi fick den hjälp vi önskade.
    Trevligt bemötande.

Vi fick svar på dem frågor vi hade, var inte svårt att få kontakt med. Tillgänglig när vi hade synpunkter och funderingar

Köpet gick smidigt. Bra information uppgavs vid köp/försäljningen av tomten.

Som helhet är vi väldigt nöjda.
    2022-01-31 Verifierad kund
    Trevlig mäklare med fötterna på jorden.
    Anders är enkel att prata med, förstår både hur det är att vara köpare och säljare. Är otroligt hjälpsam och är lätt att kontakta vid frågor. Vi skulle definitivt rekommendera Anders!
    2022-01-30 Verifierad kund
    Vi har bara positiva intryck av Lisettes sätt att arbeta. På ett behagligt och proffsigt sätt har hon hanterat frågor, visningar och kontraktsskrivning.
    • Rävlanda
    2022-01-28 Verifierad kund
    Varmt och trevligt bemötande. Vi ville ha en snabb och smidig affär och det blev det verkligen. Toppnivå.
    2022-01-26 Verifierad kund
    Lisette är en sympatisk och varm person.
    Som köpare känner man sig trygg och omhändertagen i en stressig situation då mycket står på spel.
    Hon är också en väldigt kunnig, erfaren och professionell mäklare med god lokalkännedom.
    Lisette har varit tillgänglig och tillmötesgående hela tiden vilket vi verkligen uppskattat.
    Tack för mycket gott arbete!
    2022-01-23 Verifierad kund
    Maria Stenlund är en mäklare med erfarenhet och trevlig mot kunden.
    2022-01-11 Verifierad kund
    Mycket bra, seriös och lyhörd mäklare! Vi är väldigt nöjda med Christian.
    2022-01-03 Verifierad kund
    Dålig kommunikation och dålig återkoppling på frågor som vi som köpare ställde. Frågorna fick vi istället ta direkt med säljarna.
    Hela upplevelsen och mötet var under våra förväntningar. Kollegorna på byrån var hjälpsamma däremot.