Maria Stenlund

Maria Stenlund

Maria Stenlund är mäklare på Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Maria Stenlund har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Maria Stenlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-06 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.5. Maria Stenlund har haft 15 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig på grund av mitt höga engagemang och mitt driv att leverera en bra affär. Jag strävar alltid efter att ha nöjda säljare och köpare och ger en personlig upplevelse.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med vänner och familj, tränar eller spelar tennis. Jag älskar även snö och skidåkning. Plus att jag läser det mesta jag kommer över om färg, form, inredning och hus.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus eller en lägenhet från 50-talet med många bevarade originaldetaljer.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 68 Läs vad Maria Stenlund

• sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-03-26
    Mäklare vid första ögonkastet! Sprang förbi Maria på hennes kontor för några år sedan. Bestämde mig på direkten att hon ska sälja vårt radhus när det är dags. Trots lång väntan fanns hon kvar. Vi fotade 1/3 lade ut objektet på ”på gång” 9/3, förhandsvisning 18/3 såld 24/3. Så himla smidigt! Fanns där 24/7 för frågor, funderingar och tips! Magisk, enastående och så proffsig, över förväntningarna ! Världsklass helt enkelt !
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    • Mölnlycke - Pixbo
    2021-02-05
    Vi tycker Maria har varit en bra, tydlig och informativ mäklare som hjälpt oss i bostadsrättsköp-processen för Vällbäcksvägen 2.
    2020-12-22
    Jag har sålt en trea på 100 kvm byggd 2013.Fick ett mkt gott intryck från början av både Maria Stenlund och hennes kollega Lisette A på Fastighetsbyrån. Proffsig hantering alltigenom tom foton och prospekt var av hög kvalitet. Rekommenderas i hög grad.
    • Mölnlycke - Centralt
    2020-11-02
    Hej!
    Har köpt en bostadsrätt i Mölnlycke.
    Blev proffsigt bemött och kände mig trygg med affären.
    Cecilia Olofsson
    • Rävlanda
    2020-09-06
    Professionell och driven mäklare som levde upp till våra förväntningar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2020-05-13
    Köpt bostad av ovanstående mäklare. Lätt att ha och göra med. God tillgänglighet för eventuella frågor etc.
    2020-03-18
    Maria har under hela processen av vårt sökande efter hus liksom vid förberedelse inför och vid själva försäljning av vår lägenhet varit en riktig trygghet. Hon har förutom sin otroligt stora kunskap i branschen en välvilja och ett ständigt trevligt och hjälpsamt bemötande, för att man som både köpare och säljare ska lyckas riktigt bra. Vi kan inte vara nöjdare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2020-03-03
    Har sålt en bostadsrätt. Jag valde Maria efter att ha träffat 2 andra mäklare. Hon gav ett engagerat intryck och hade tydliga svar på mina frågor. Jag fick förtroende för henne snabbt. Maria höll mig informerad under säljprocessen och jag upplevde att hon gjorde vad hon kunde för att få till en bra deal.
    • Mölnlycke - Pixbo
    2020-02-03
    Lägenhet. Mycket trevligt bemötande av Maria.
    2020-01-31
    Ett ord räcker: fantastisk👏 gäller både vid försäljning och köp. Mina förväntningar överträffades av verkligheten.