Maria Stenlund
Registrerad mäklare sedan 2011-06-14
Aktiv på Reco.se sedan 2015-06-12
2019-07 - 2020-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig på grund av mitt höga engagemang och mitt driv att leverera en bra affär. Jag strävar alltid efter att ha nöjda säljare och köpare och ger en personlig upplevelse.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med vänner och familj, tränar eller spelar tennis. Jag älskar även snö och skidåkning. Plus att jag läser det mesta jag kommer över om färg, form, inredning och hus.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus eller en lägenhet från 50-talet med många bevarade originaldetaljer. Läs mer

Läs vad 63 Läs vad Maria Stenlund

• Christina H köpte sitt hus med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-05-13

Mölnlycke
    Köpt bostad av ovanstående mäklare. Lätt att ha och göra med. God tillgänglighet för eventuella frågor etc. Läs mer
  • Therese D sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-03-18

4:a
    Mölnlycke
    Maria har under hela processen av vårt sökande efter hus liksom vid förberedelse inför och vid själva försäljning av vår lägenhet varit en riktig trygghet. Hon har förutom sin otroligt stora kunskap i branschen en välvilja och ett ständigt trevligt och hjälpsamt bemötande, för att man som både köpare och säljare ska lyckas riktigt bra. Vi kan inte vara nöjdare! Läs mer
  • Ulrica R sålde sitt hus med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-03-03

Mölnlycke
    Har sålt en bostadsrätt. Jag valde Maria efter att ha träffat 2 andra mäklare. Hon gav ett engagerat intryck och hade tydliga svar på mina frågor. Jag fick förtroende för henne snabbt. Maria höll mig informerad under säljprocessen och jag upplevde att hon gjorde vad hon kunde för att få till en bra deal. Läs mer
  • Victor K sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-02-03

2:a
    Mölnlycke - Pixbo
    Lägenhet. Mycket trevligt bemötande av Maria. Läs mer
  • Agneta Britt-louise S köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-01-31

4:a
    Mölnlycke
    Ett ord räcker: fantastisk👏 gäller både vid försäljning och köp. Mina förväntningar överträffades av verkligheten. Läs mer
  • Greger K
    Greger K köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-10-25

3:a
    Mölnlycke
    Vi köpte en lägenhet i mölnlycke. Vi var mycket nöjda med Maria och det jobb som hon la ner för oss. Hon gav bra respons och återkoppling genom hela köpet. Vi kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Victor G
    Victor G sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-07-25

Mölnlycke
    Maria hjälpte oss sälja vår bostad. Väldigt proffsig, påläst och lyhörd. Maria tog oss tryggt igenom hela processen. Den bästa mäklaren vi haft. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Martina W sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-06-14

3:a
    Mölnlycke
    Försäljning av lägenhet. Saklig, bra bemötande. Realistiska mål vad gäller försäljning och vinst. Läs mer
  • Alexandra G sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-05-27

5:a
    Landvetter
    Väldigt bra bemötande, det kändes som vi hade god kontakt.
    Mäklaren gav råd, vi diskuterade och det kändes som hon lyssnade på mina synpunkter och svarade på mina frågor. Läs mer
  • Email P sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-05-27

2:a
    Mölnlycke
    Jag sålt lägenhet. Bemötande av mäklaren var trevlig och vänlig. Mäklaren levde upp till mina förväntningar - tid, kvalitet, bemötande och även priset.
    Jag rekommenderar Maria Stenlund som mäklare till andra som är intresserade av att sälja eller köpa bostad. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Christian Svanberg