Lisette Austerby fd Gelefson

Lisette Austerby fd Gelefson

Lisette Austerby fd Gelefson är mäklare på Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Lisette Austerby fd Gelefson har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Lisette Austerby fd Gelefson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.9. Lisette Austerby fd Gelefson har haft 32 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

94 omdömen om Lisette Austerby fd Gelefson

Sedan starten hos Reco 2014
Lena E
Sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Landvetter

Trevlig, informativ och framför allt objektiv från både köparen och säljarens perspektiv.

Victoria S
Köpte sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Mycket tillmötesgående, trevlig mäklare

Linda T
Landvetter

Mycket tillmötesgående, professionell och kunnig. Svarar och återkopplar alltid snabbt. Andra gången vi anlitar Lisette. Rekommenderar henne starkt som mäklare!

Ida M
Mölnlycke

Rekommenderar varmt Lisette till alla som ska sälja i Mölnlycke!

Elin R
Landvetter

Proffesionell, trevlig och enkel. Inget krångel, snabb och enkel kommunikation

Christian E
Landvetter

Vi har träffat MÅNGA mäklare på visningar och det är ytterst få mäklare som är så lyhörda, tillmötesgående och ärliga som Lisette! Hon har stöttat oss hela vägen från letade av hus, husköp, till försäljning. Kan varmt rekommendera Lisette!

Daniel S
Landvetter

Lisette levde upp till alla förväntningar vi hade på mäklaren för vårt husköp. Klara besked och svarade utförligt på samtliga våra frågor. Ett proffsigt bemötande och hantering genom hela processen.

Monika H
Landvetter

Lisette hjälpte oss att sälja vårt hus nyligen. Vi började med säljprocessen ganska tidigt så huset satt ut som "på gång" kring ett år innan vi började med visningar etc. Lisette har hållit jättebra kontakt hela tiden och hjälpte oss att sätta up en bra tidsplan som funka för oss. Hon också hjälpte oss att få kontakt med målare och styling företaget för att säkerställa att huset är så bra förbered som möjligt. Generellt sett var vi jätte nöjd med Lisettes stöd under hela processen. Särskilt hur snabb hon svara på alla frågor och funderingar.

Emma H
Landvetter

Bra bemötande, flexibel med tider. Inte för säljande utan det känns som att man kan lita på informationen man får muntligen på visning tillexempel.

Andreas M
Landvetter

Enkel att ha att göra med till skillnad från många mäklare i området. Kände stort förtroende för Lisette.