Lisette Austerby fd Gelefson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 26 Läs vad Lisette Austerby fd Gelefson

• Björn Peter K sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-03-19

Mölnlycke
    Lisette tog sig an uppdraget att sälja vårt hus. Hon genomförde försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Huset såldes på förhand tack vare Fastighetsbyråns spekulantregister. Det tog bara drygt en månad från uppdragsavtal till handpenningen på kontot. Vi är mycket nöjda med såväl processen som resultatet. Läs mer
  • Linda Lise-lotte E sålde en tomt med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-02-23

Mölnlycke
    #Lisette har hjälpt oss att sälja en tomt
    #Lisette har ingivit ett stort förtroende redan från första mötet hon är professionell , lugn, trevlig & vänligt i sitt bemötande.
    #Ja Lisette har absolut levt upp till våra förväntningar
    #Vi skulle absolut rekommendera Lisette till våra vänner !!! Läs mer
  • . S sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-01-30

Landvetter
    Försäljningen av huset gick smidigt och Lizette hade stor flexibilitet som gjorde att det passade mig väldigt bra. Läs mer
  • Annika Mariana Lindblad P sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-01-29

Har sålt kedjehus.
    Lisette var mycket hjälpsam och professionell. Svarade snabbt på frågor och gav bra råd.
    Lisette levde väl upp till de förväntningar vi hade på en mäklare. Läs mer
  • Henrik C köpte sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-12-10

Mölnlycke
    Lätt att få kontakt med. Svarat på alla mina frågor och tagit sig tiden att både hjälpa och stötta mig. Kan varmt rekommendera Läs mer
  • Ida S sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-12-03

Härryda
    Sålde friliggande hus i Härryda.
    Kunnig och trevlig mäklare.
    Svarade alltid snabbt när man mailade, ringde eller sms frågor.
    Vi är nöjda. Läs mer
  • Erica B köpte sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-11-08

Engagerad, trevlig, tillgänglig Läs mer
  • Ingrid Margareta Z sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-10-21

Hon har utfört sitt uppdrag till vår fulla belåtenhet. Vänligt bemötande. Mycket effektiv. Lätt att samarbeta med. Rekommenderas gärna. Läs mer
  • Kent Verner S sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-05-18

Mölnlycke - Pixbo
    Jag är nöjd! Jag tror väl att Lisette också är nöjd med resultatet. Läs mer
  • Elin J sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2019-05-16

Härryda
    Mycket bra mäklare, sålde vår hästgård Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Christian Svanberg