Lisette Austerby fd Gelefson

Lisette Austerby fd Gelefson

Lisette Austerby fd Gelefson är mäklare på Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Lisette Austerby fd Gelefson har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Lisette Austerby fd Gelefson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.8. Lisette Austerby fd Gelefson har haft 26 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 49 Läs vad Lisette Austerby fd Gelefson

• sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    • Härryda
    2021-06-28
    Mycket gott bemötande, även om vi tog tid på oss har hon inte varit ”påstridig” utan väntat in oss.
    Överförväntan har hon varit.
    Ödmjuk, informativ och tillgänglig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-06-12
    Vi har fått all hjälp vi behövt.
    Snabba svar på frågor.
    Tydlig process.
    Trevligt bemötande
    2021-06-10
    Väldigt bra bemötande och kunnig
  • Christopher Walter L
    • Landvetter
    2021-06-10
    Jag har ett mycket stort förtroende för Lisette! Hon hanterade allt i samband med vår försäljning oerhört professionellt. Dessutom väldigt trevlig :-) Rekommenderar starkt!!
    • Landvetter
    2021-03-21
    Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande, mycket lätt att samarbeta med och alltid väldigt hjälpsam. Snabba svar både via mail och telefon.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
    2021-02-17
    Trevlig, kunnig och påläst. Lätt att komma i kontakt med. Kändes tryggt genom hela processen. Rekommenderar Lisette varmt till alla som ska köpa/sälja.
    2020-12-14
    Sålt villa.

Respektfullt, engagerat bemötande.
    Kompetent och kunnig. Erfaren.
    Gav mej information och gav mej tid att fatta egna beslut.
    Jag hade förstås förhoppningar att få god hjälp vid försäljningen och Lisetts sätt att sköta den översteg mina förväntningar.

Hela denna process att sälja bostad har varit en positiv upplevelse, tack vare Lisetts kompetens, lyhördhet och förmåga att improvisera och att ta hänsyn till mina önskningar.
    2020-12-11
    Vi köpte ett kedjehus i Mölnlycke och har innan detta varit på vääääldigt många husvisningar och därav mött många mäklare där vi haft lite olika bra intryck.

Lisette gav ett mycket bra intryck redan på visningen, välkomnande, proffsigt, välpåläst men samtidigt avslappnat och glatt intryck. Det var skönt med en mäklare där man kände att hon fanns där lika mycket för köparens skull som säljarens, något som man tyvärr inte alltid känner hos alla mäklare.

I kontakten med Lisette efter visningen, under budgivningen och vid kontraktskrivning var hon lätt att få kontakt med, tillmötesgående, trygg och hjälpsam. Återigen, en mäklare för båda parter.

Skulle jag sälja igen hade Lisette absolut varit ett alternativ att anlita som mäklare och jag ger henne mina varmaste rekommendationer.
    2020-11-14
    Lisette var mäklare när vi köpte vårt hus, väldigt förtroendeingivande och transparent under hela processen.
    2020-11-09
    Kompetent, professionell, trevlig, tillmötesgående.

Köpt tomt/nybyggnation.