Lisette Austerby fd Gelefson
Registrerad mäklare sedan 2006-06-28
Aktiv på Reco.se sedan 2014-08-21
2019-07 - 2020-06

Läs vad 32 Läs vad Lisette Austerby fd Gelefson

• Per B sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-06-10

Mölnlycke
    Vi sålde vårt radhus. Målet var snabb och smidig affär. lisette är erfaren, proffsig och alltid tillgänglig! Supenöjda! Läs mer
  • Johan Bertil H sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-06-08

Mölnlycke
    Lisette sålde vår villa i Mölnlycke redan på förhandsvisningen. Försäljningen gick mycket smidig och hon samordna med besiktning och energibesiktning Läs mer
  • Beatrice H sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-06-06

Mölnlycke
    Sålt villa och fick vad vi hoppats på. Bra bemötande av Lisette från början till slut! Hon är en utmärkt säljare! Inte FÖR PÅ, men drivande på ett väldigt bra sätt! Pålitlig och proffsig! Vi är helnöjda med Lisette!! Läs mer
  • Paulina L köpte en tomt med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-05-18

Landvetter
    Vi har köpt en tomt. Bemötandet var proffsigt och hjälpsamt. Mäklaren var lätt att få tag på och alltid tillmötesgående. Läs mer
  • Kim S köpte sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-04-23

Lisette var väldigt behjälplig då vi köpte bostad genom fastighetsbyrån. Läs mer
  • Carina Margaretha E sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-04-04

Hindås
    En suverän mäklare kan sitt uppdrag. Mjuk och fin i sin framtoning. Är så glad att hon tog över vår försäljning av vårt hus i Hindås. Hon ger ett förtroende intryck och lyssnar av. Läs mer
  • Björn Peter K sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-03-19

Mölnlycke
    Lisette tog sig an uppdraget att sälja vårt hus. Hon genomförde försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Huset såldes på förhand tack vare Fastighetsbyråns spekulantregister. Det tog bara drygt en månad från uppdragsavtal till handpenningen på kontot. Vi är mycket nöjda med såväl processen som resultatet. Läs mer
  • Linda Lise-lotte E sålde en tomt med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-02-23

Mölnlycke
    #Lisette har hjälpt oss att sälja en tomt
    #Lisette har ingivit ett stort förtroende redan från första mötet hon är professionell , lugn, trevlig & vänligt i sitt bemötande.
    #Ja Lisette har absolut levt upp till våra förväntningar
    #Vi skulle absolut rekommendera Lisette till våra vänner !!! Läs mer
  • . S sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-01-30

Landvetter
    Försäljningen av huset gick smidigt och Lizette hade stor flexibilitet som gjorde att det passade mig väldigt bra. Läs mer
  • Annika Mariana Lindblad P sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

2020-01-29

Har sålt kedjehus.
    Lisette var mycket hjälpsam och professionell. Svarade snabbt på frågor och gav bra råd.
    Lisette levde väl upp till de förväntningar vi hade på en mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Christian Svanberg