Anders Merenius

Anders Merenius

Anders Merenius är mäklare på Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Anders Merenius har varit registrerad mäklare sedan 1988-07. Anders Merenius har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.8. Anders Merenius har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla trevliga möten med människorna jag får chansen att träffa.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är kunnig och har lång erfarenhet, samt att du kan känna dig trygg.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lugn, hjälpsam, tekniskt kunnig, social.

Vad gör du helst på fritiden?
Cyklar, paddlar havskajak och åker alpint på vintern.

84 omdömen om Anders Merenius

Sedan starten hos Reco 2017
August V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Bra och trevligt bemötande. Förstår kundbehovet väl.

Janos W
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Trevligt bemötande, kunnig , trovärdig

Gull-Britt E
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Landvetter

Erfaren och kunnig. Inger mycket förtroende.

Bo Lennart R
Landvetter

Precis så som en mäklare ska agera på alla plan

Tomas V
Landvetter

Erfaren mäklare som kan sitt jobb.

Alexander M
Mölnlycke

Mycket trevligt och jordnära bemötande. Kändes öppen och ärlig.

Barbro Ann-Christin N
Härryda

Anders har visat en professionell och affärsmässig personlighet genom hela processen. Anders har hela tiden kommit med bra förslag och varit snabb på återkoppling. Vi kan varmt rekommendera Anders som en mycket sympatisk och ödmjuk mäklare.

Maria W
Sålde en tomt med hjälp av Anders Merenius en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Kunnig, lugn & förtroende ingivande mäklare.

Johan Daniel E
Härryda

Mycket professionell, lyhörd och kunnig inom geografiskt område, marknaden, husaspekter, mm.

Daniel G
Mölnlycke

Trevlig och lösningsorienterad. Kändes som han vår mån om både köpare och säljare (vi köpte).