Christian Svanberg

Christian Svanberg

Christian Svanberg är mäklare på Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Christian Svanberg har varit registrerad mäklare sedan 2005-09. Christian Svanberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 243 omdömen med ett betyg på 4.8. Christian Svanberg har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

243 omdömen om Christian Svanberg

Sedan starten hos Reco 2014
Michael G
Köpte en tomt med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Landvetter

Han har alltid varit nogrann med information gällande allt. Hela tiden tydllig också i vad nästa steg är. Bra tillgänglighet och lätt att prata med. Så helheten är kanon!

Daniel Kent-Axel W

Trevlig och otroligt bemötande och hjälpsam.

Jan H
Sålde sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Hindås

Vi är väldigt nöjda med Christian Svanberg och det jobb han lagt ner. Våra förväntningar var väl att kanske få lite mera betalt för vår hus. Tyvärr kan han inte hjälpa att det har varit och är dåliga tider att sälja hus under denna tiden som vi haft vårat hus ute för försäljning. . Men med idogt arbete så har vi nu kommit i hamn med försäljning av vårat hus och är tacksamma och nöjda med Christian Svanberg.

Anna S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Proffsig, snabb och trevlig. Vi fick stort förtroende för Christian.

Jane Yvonne H

Genom hela affären har Christian visat på ett mycket högt engagemang & ett trevligt bemötande. Christian är seriös, snabb och proffsig i sin kommunikation till både köpare & säljare - vi kan varmt rekommendera honom!

Elaine B
Köpte sitt hus med hjälp av Christian Svanberg en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Härryda

Han är väldigt lugn, påläst och proffsig. Dessutom skulle han aldrig överdriva eller få en att ta något förhastat beslut för att han vill få till en försäljning. Jag är väldigt nöjd med kontakten med honom.

Jessica W
Mölnlycke

Trevlig, saklig känns trygg. Christian gör sitt jobb:) Hade fått fem i betyg men saknade bullar till kaffet vid kontraktsskrivning.

Robert O
Mölnlycke

Toppenbra upplevelse! Kunnig och mycket hjälpsam!

Ann-Louise S
Hindås

Jag är mycket nöjd med Christian Svanberg, trevligt bemötande och hjälp med frågor, smidigt med alla papper.

Christina E
Härryda

Mycket kompetent och trevlig mäklare! Bra kommunikation genom hela processen. Vi är nöjda :)