Lisette Austerby fd Gelefson

Lisette Austerby fd Gelefson

Lisette Austerby fd Gelefson är mäklare på Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Lisette Austerby fd Gelefson har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Lisette Austerby fd Gelefson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.9. Lisette Austerby fd Gelefson har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

82 omdömen om Lisette Austerby fd Gelefson

Sedan starten hos Reco 2014
Mari H
Köpte sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Tydlig kommunikation och professionell

Anders S
Sålde sitt hus med hjälp av Lisette Austerby fd Gelefson en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Proffsigt bemötande! Återkopplar regelbundet till kunden! Toppen

Carina T
Landvetter

Vi är jätte nöjda att vi startade ett samarbete med Lisette. Under hela vår sälprocces så har hon varit serviceinriktad, påläst, och strukturerad. Hon har också haft en känsla, förståelse och respekt för vår situation och har stöttat oss helhjärtat. Vi rekommenderar henne det varmaste.

Afrah Azy A
Hindås

Lisette är mycket professionell, kompetent och lyhörd. Hon är också tydlig när det gäller att förklara hur försäljningsprocessen går till och lämnar alternativa förslag, som man som säljare kan ta ställning till. Det har känts väldigt tryggt att ha henne som mäklare, och jag kan varmt rekommendera henne. /Afrah

David T
Härryda

Lisette lyckas balansera både köpare och säljare och går den extra milen för att göra båda parter nöjda!

Per F
Härryda

Svarar på frågor ordentligt , kunnig och påläst och är verkligen engagerad i affären. Jättenöjd!

Nils Joel B
Landvetter

Vi är nöjda med hela köpupplevelsen,

Per M
Landvetter

Vi har varit jätte nöjda med Lisette , från första mötet och genom hela försäljningsprocessen av vårat hus. Bara positiva erfarenheter.

Mari M
Landvetter

Kunnig och professionell. Bra kommunikation och bemötande. Kanske lite för hög värdering på fastigheten som drog ut på försäljningstiden. Enkel att få tag i och hjälpsam med frågor.

Viktor F
Härryda

Allt man behöver från en mäklare, rekommenderas!