Maria Stenlund

Maria Stenlund

Maria Stenlund är mäklare på Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda

Maria Stenlund har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Maria Stenlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-06 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.6. Maria Stenlund har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig på grund av mitt höga engagemang och mitt driv att leverera en bra affär. Jag strävar alltid efter att ha nöjda säljare och köpare och ger en personlig upplevelse.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med vänner och familj, tränar eller spelar tennis. Jag älskar även snö och skidåkning. Plus att jag läser det mesta jag kommer över om färg, form, inredning och hus.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus eller en lägenhet från 50-talet med många bevarade originaldetaljer.

88 omdömen om Maria Stenlund

Sedan starten hos Reco 2015
Lars K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Tillmötesgående, tydlig och enkel att kommunicera med.

Britt S
Mölnlycke

Mycket lugn och inte gåpåig. Förtroendeingivande. Trevlig. Sticker inte ut med massa snajsiga ord och dyrbara märkeskläder.

Fredrik B
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Mycket bra och professionellt, tydlig och enkel kommunikation.

Annica A
Mölnlycke

Maria är professionell och engagerad, är mycket nöjd med att både ha köpt och sålt bostad genom henne.

Linnéa A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Trevlig och hjälpsam. För oss som förstagångsköpare var hon tydlig och transparant vilket kändes tryggt.

Ulrika L
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Stenlund en del av Fastighetsbyrån Mölnlycke Härryda
Mölnlycke

Maria har varit fantastiskt i processen att sälja vårt hus! Hon är lugn, empatisk och erfaren och fick oss att känna oss trygga under hela försäljningen. Hon hade en regelbunden, tät dialog med oss för att vi hela tiden skulle vara uppdaterade med vad som hände. Gav goda råd som verkligen skapade de bästa möjligheterna för oss vid försäljningen. Förutom att hjälpt oss att sälja så har hon även varit ett fantastiskt bollplank vid köp av nya bostäder.

Isabella W
Mölnlycke

Professionell och hjälpsam. Kunde området och lyssnade på önskemål.

Magnus S
Landvetter

Påläst mäklare som är genuint intresserad av både kund och säljare

Anna J
Mölnlycke

Lugn och bra mäklare som inger förtroende för både säljare och köpare.

Maja L
Mölnlycke

Professionell, erfaren, trygg och lugn. Väldigt duktig mäklare och alltid fint bemötande och snabb återkoppling! Skulle absoluta anlita Maria igen och rekommendera henne till vänner och bekanta.