Lasse Tapper

Lasse Tapper

Lasse Tapper är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Lasse Tapper har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Lasse Tapper har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 5.0. Lasse Tapper har haft 1 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 2 Läs vad Lasse Tapper

• köpte sitt hus med hjälp av Lasse Tapper en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Singö
    2020-07-04
    Köpte hus på Singö
    Proffsigt och trevligt hanterande
    Men vi hade med Göran Persson, inte Lasse Tapper
    Tack Maria och Grattis till ett fantastiskt ställe. Det är något väldigt speciellt ni köpt tycker jag. Jag inledde försäljningsuppdraget och var ansvarig mäklare men Göran gjorde det mesta av jobbet. Lycka till nu och njut av sommaren, och tack för fin feedback 🙏 Vänligen/Lasse T Lasse Tapper
  • 2014-04-04
    Fastighetsbyrån i Norrtälje. Vi köpte en sommarstuga som Lasse tapper mäklade. Han var en trevlig, lugn och saklig mäklare som alltid var tillgänglig. Han skötte dessutom dialogen mellan säljare och oss köpare på ett exemplariskt sätt genom att diskutera med respektive om syn på pris och värde. Generellt sett var det en mäklare som snabbt kände av sin kund och lika snabbt anpassade sitt sätt så att kommunikationen blev smidigt, trevlig och mycket informativ. Kontraktsskrivningen sköttes dessutom utmärkt. En mäklare som jag kan rekommendera till de flesta.