Cecilia Nilsson

Cecilia Nilsson

Cecilia Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Öland

Cecilia Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Cecilia Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.7. Cecilia Nilsson har haft 49 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

106 omdömen om Cecilia Nilsson

Sedan starten hos Reco 2021
Anders B
Köpte en tomt med hjälp av Cecilia Nilsson en del av Fastighetsbyrån Öland
Köpingsvik

Vi är jättenöjda med den service vi fick av Cecilia i samband med vårt tomtköp. Hon var påläst och hade svar på våra frågor.

Mikael C
Långlöt

Professionell, ärlig och tydlig

Katarina T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Nilsson en del av Fastighetsbyrån Öland
Färjestaden

Bra bemötande, påläst och förklarade processen på ett intuitivt sätt😊

Emilia E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Nilsson en del av Fastighetsbyrån Öland
Färjestaden

Jättebra bemötande, mina förväntningar var att lägenheten skulle bli såld på ett snabbt och smidigt sätt.

Daniel O
Köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Nilsson en del av Fastighetsbyrån Öland
Långrälla

Cecilia var alltid mycket hjälpsam från början och stöttade oss i alla frågor. Hon kunde ge oss kompetenta råd och svara på våra frågor.

Christopher R
Sålde en tomt med hjälp av Cecilia Nilsson en del av Fastighetsbyrån Öland
Halltorp

Saknade återkoppling och dålig på att svara i telefon.

Green Cederberg Elisabet G
Ekerum

Cecilia är en mycket trevlig, professionell fastighetsmäklare. Hon har alltid ett glatt bemötande och svarar alltid på frågor man har, när man ska sälja eller köpa hus. Smidig vid kontraktskrivande. Jag rekommenderar henne på det varmaste.

Lena P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Nilsson en del av Fastighetsbyrån Öland
Borgholm

Vänlig och trevlig. Lyssnar på kundens önskemål. Hon bör dock bli tydligare angående skatt på försäljning, vid första kontakt. Alternativ boende, vid första kontakt. Hon kanske skulle ha en mall att gå efter så kund får samtliga uppgifter dag ett om vad som sker och förväntas vid försäljning så man är förbered. Slippa stressande överraskningar under resans gång.

Sofia O
Tveta

Lyhörd mäklare som såg våra behov och önskemål. Hon var öppen och lätt att ha en dialog med.

Anders O
Tveta

Trevligt bemötande och lösningsorienterad samt aktiv under försäljningsperioden. Hon levde upp till våra förväntningar vi hade vid starten.