Erica Bertilsson

Erica Bertilsson

Erica Bertilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Öland

Erica Bertilsson har varit registrerad mäklare sedan 2008-08. Erica Bertilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 105 omdömen med ett betyg på 4.9. Erica Bertilsson har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

105 omdömen om Erica Bertilsson

Martin L
Löttorp

Mycket kunnig och proffsig, samtidigt ödmjuk och trevlig. Perfekt kombination

Iréne H
Löttorp

Vi blev bemötta på ett mycket bra sätt. Våra förväntningar var att sälja snabbt och Erika gjorde just det. Våra tidigare erfarenheter av Erika har bara varit goda så lika bra denna gång. Allt som allt Toppenbra!

Susanne L
Källa

Erica har den nära mäklarkontakt man som osäker köpare önskar. Allt man undrar över och allt man önskar i extra information får man. Vi som bor långt bort är beroende av god mäklarkontakt och Erica uppfyller allt. Vi är tacksamma att ha den kontakten. Vi rekommenderar Etica starkt till nästa kund. .

Lars-Göran N
Källa

Erica har alltsedan jag beslutade att anlita henne varit geomgående proaktiv med förslag på olika åtgärder för att underlätta en försäljning men samtidigt berömvärt lyssnande till mina ideer.

Jonas W

Trevlig, påläst och tillgänglig

Robert A
Sålde sitt hus med hjälp av Erica Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Öland

En korrekt och strukturerad mäklare. Lätt att få tag i och lätt att kommunicera. KAn starkt rekommendera Fastighetsbyrån på Öland och Erica Bertilsson.

Marjolijn D
Byxelkrok

Jag fick ett väldigt bra bemötande , det kändes att hon var väldigt tillgänglig och engagerad . Erica har varit så lugn och lyhörd . Det kändes tryggt . Jag skulle absolut råda vänner och bekantar att anlita just henne som mäklare .

Ingrid B
Böda

Jag är mycket nöjd. Trevligt bemötande , hjälpsam och lätt att nå.

Kurt W
Sålde sitt hus med hjälp av Erica Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Öland

Vi rekommenderades av många att vända oss till Erica Bertilsson på Fastighetsbyrån Öland när vi gjorde det offentligt att vi ville sälja och flytta till Linköping. Där har vi vår dotter Helen som tog den första kontakten med Erica. Helen fick ett mycket gott intryck av det samtalet vilket harmonierade med de rykten vi tidigare hört. Intrycket förstärktes vid första mötet - öppen, trevlig, förtroendegivande och noggrann med att låta oss förstå att det är ett stort ansvar att juridiskt korrekt hantera en process av det...

Christer W
Köpte sitt hus med hjälp av Erica Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Öland

Mycket bra, saklig, mycket hög servicenivå