John Englund

John Englund

John Englund är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

John Englund har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. John Englund har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.7. John Englund har haft 18 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

106 omdömen om John Englund

Sedan starten hos Reco 2015
Britta Margareta F
Utbynäs

Kunnig. Hjälpsam. Tålmodig. Rekommenderas varmt.

Kristian A
Öjersjö

Jag är väldigt nöjd med John. Han bemötte oss på. Ett mycket professionellt sätt. Lätt att ha att göra med, informativ och kunnig. Enligt min uppfattning uppfyllde han samtliga mina förväntningar. Kommer absolut rekommendera John om ngn av mina grannar överväger att sälja.

Svar från John Englund

Tack Kristian för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Det glädjer mig att du är så nöjd med både processen och utfallet. Skönt att det blev en så snabb och smidig försäljning när ni köpt innan ni sålde. Toppen för er att att kunna bli kvar i samma område men med större hus!

Marie A
Öjersjö

Vi upplever Johan som väldigt kompetent, erfaren och lugn vilket gjort oss trygga under processen. Vi upplever att han har fokus på rätt saker som är betydelsefulla vid försäljning av hus. Vi kan varmt rekommendera Johan

Björn W
Utby

Johan har varit lugn, kunnig och hjälpsam

Patrik O
Öjersjö

John visade på god förståelse för marknaden och skapade en trygghet genom hela försäljningsprocessen och vi lämnar honom våra bäst rekommendationer.

Svar från John Englund

Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och kul att ni uppskattar sättet jag jobbar på. Hoppas att ert nybyggda hus kommer leva upp till era förväntningar.

Otto A
Utby

John är en mycket professionell mäklare, med hög service känsla, mycket informativ och hjälpsam, han är även lyhörd och levererar enligt överenskommelse.

Annika Å
Utby

Vi fick väldigt bra bemötande från John från början till slut. Hade vi frågor om något så förklarade han så man förstod och han var tillgänglig på telefon nästa hela tiden! Toppen!

Svar från John Englund

Min ambition är att vara tillgänglig i så stor utsträckning det går och kan jag inte svara på grund av att jag sitter i möten ser jag till att alltid ringa tillbaka. Tack så mycket för att du skrev ett fint omdöme. Jag tror och hoppas att huset ni köpt kommer passa er väldigt bra!

Cecilia S
Utby

Trevlig, förtroendeingivande, tillmötesgående - och icke-säljig i snacket- vilket bara är positivt!

Barbro J
Öjersjö

Lugn och förklarade allt angående försäljningen av vårt hus, mycke trevlig och kompetent. Vi är mycke nöjda.

Ramin A
Furuskog

John har varit väldigt stödjande, förtroendeingivande och trygghetsskapande i vårt första bostadköp.