Åsa Lundgren

Åsa Lundgren

Åsa Lundgren är mäklare på Fastighetsbyrån Piteå

Åsa Lundgren har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Åsa Lundgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.8. Åsa Lundgren har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

37 omdömen om Åsa Lundgren

Sedan starten hos Reco 2021
Camilla E
Svensbyn

Det var lite för mycket folk på förhandsvisningen som gjorde att hon kanske inte hade möjlighet att riktigt sälja in huset. Men huset och läget sålde sig själv. Jag upplevde att hon kanske skulle ha vetat mer om en del saker som vi frågade om. Men hon hade trevligt bemötande.

Rebecka S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Lundgren en del av Fastighetsbyrån Piteå
Djupviken

Jag är väldigt nöjd med mäklaren och har haft bra erfarenhet under min försäljning

Folke Ö
Jävre

Vi är mycket nöjda med Åsa som vår mäklare, när vi skulle sälja vårt hus. Hon är lyssnande och mjuk och fin i sitt sätt att vara. Hörde fort av sig om vi sökt henne. Fick svar på våra frågor. Gav goda råd..🌹🌹

Alva L
Jävre

Trevlig och tydlig! Bra och förenklad information så man förstår.

Margaretha J
Jävre

Mycket bra trevlig tillmötesgående. God kontakt. Hörde av sig då och då för vidare information. Hur allt framskrider med budgivning och annat. Jag är mycket nöjd

Syrene N
Sjulnäs

Blev bra bemött och mina förväntningar levde mäklaren upp till.

Izabela B
Klubbgärdet

väldigt trevlig person med god bemötande förmåga, lättillgänglig och snabbt att svara så kommunikationen flyter på utan fördröjningar, bra tips och vägledning hela vägen genom transaktionen. Jag är bara nöjd med affären och Åsa som mäklare :)

Harry Ö
Böle

Bra information noggran kunnig

Andreas H
Öjebyn

Jag är jättenöjd. Åsa har skött sig exemplariskt.

Anja L
Långträsk

Mycket bra mäklare på alla sätt och vis.