Jan-Erik Lööf

Jan-Erik Lööf

Jan-Erik Lööf är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Jan-Erik Lööf har varit registrerad mäklare sedan 1999-06. Jan-Erik Lööf har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 130 omdömen med ett betyg på 4.5. Jan-Erik Lööf har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

130 omdömen om Jan-Erik Lööf

Sedan starten hos Reco 2014
Enar Å
Sunnanå

Trevlig, hjälpsam, kunnig och Inger förtroende.

Agneta Å
Sunnanå

Mycket bra bemötande, alltid glad och lätt att prata med. Svarat snabbt på frågor vi haft. Kunnig och rutinerad. Vi är mycket nöjda att det blev så snabb affär. Rekommenderas varmt.

Tack för dom fina orden, Agneta! :) Du vet att det varit ett sant nöje!! Mvh JE

Lars M
Byske

Helt ok Trevlig man som man litar på .Rätt man för sitt yrke som mäklare.

Svar från Jan-Erik Lööf

Tack Lars för ditt fina omdöme! Har varit ett sant nöje att hjälpa er! Hoppas att flytten rullar på och att ni får det super bra i er lägenhet. Hälsn J-E

Solveig L
Burträsk

Janne är positiv och pratar gärna och mycket (lite FÖR mycket ibland) som en riktig försäljare. Bättre att inte lova mer än man kan hålla som t.ex. att kunden ska få säga ok innan man publicerar något på nätet. Tror ändå att både köpare och säljare känt sig rätt väl bemötta om än Jannes fokus i just vår affär mer varit på köparen.

Elisabeth F
Kusmark

Proffsigt bemötande , påläst och jobbade snabbt

Rune N
Degerbyn

Hej ett. Bra bemötande, bra information samt bra handläggning av min husförsäljning , vilket jag är tacksam för , hälsar Rune Nyström

Tage L
Hedensbyn

Vi tycker att han har skött sina uppgifter till vår belåtenhet. Vi är mycket nöjda!

Jose C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jan-Erik Lööf en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Getberget

Hi, It was great dealing with Jan-Erik, and everything went well during the business. I would recommend Jan-Erik to any person that wants to buy propriety in Skellefteå. Thanks Jose

Philip C
Bergsbyn Norra

Mycket trevlig och väldigt bra på att sälja in Fastighetsbyrån. Prisrädd, vilket jag upplever att han har låtit smitta av sig på spekulanter. Lyckades inte dra en eendda person till visningarna. De två spekuulanterna i slut budgivningen har vi själva fått fram och ordnat visningarna för.

Svar från Jan-Erik Lööf

Hej Philip! Tråkigt att du tycker att jag är prisrädd. Vi satte gemensamt ett utgångspris högre än många slutpriser i området. Dessutom blev det en budgivning på det…Bäst betalt av alla villor i området sedan 2021 i kr/kvm! Annonsen på ert fina hus nådde tusentals (via sociala medier, vår hemsida, hemnet mm) och varit en av dom mest besökta och klickade annonserna. Sedan har de av olika anledningar valt att inte komma på visningarna (högt utgångspris i kombination av marknadsläget största anledningen), Att du ordnat visningar...

Arne G
Burträsk