Nicklas Björn

Nicklas Björn

Nicklas Björn är mäklare på Fastighetsbyrån Stenungsund

Nicklas Björn har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Nicklas Björn har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 172 omdömen med ett betyg på 4.8. Nicklas Björn har haft 32 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

172 omdömen om Nicklas Björn

Sedan starten hos Reco 2018
Louise O
Köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Mycket trevlig, kunnig och bemötte oss på ett tryggt sätt från visning till vårat första husköp. Kan varmt rekommendera Nicklas som mäklare.

Johan H
Ödsmål

Bra koll på fastigheten I övrigt inga konstigheter i nuläget

Samir A

Bra bemötande.. känns proffsigt

Tim B
Köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Hjälpte oss med allt i våran första husaffär.

Joakim T
Ucklum

Nicklas var mer än mäklare för mig och mitt första husköp. Han fick mig lugn med sin kommunikation och var alltid tillgänglig när man hade frågor. Tydlig och ärlig!

Philip S
Stenungsund - Tätort

Supernöjda. Alltid tillgänglig.

Madeleine F
Ödsmål

Väl bemött av mäklaren! En mäklare som är lyhörd och som skapar en trygghet kring hela processen med försäljningen. En trovärdig och erfaren mäklare som levde upp till de förväntningar som vi hade! Kan starkt rekommendera!

Joanna W
Ödsmål

Vi är mycket nöjda med Nicklas. Professionellt bemötande och alltid trevlig. Han gav oss många bra tips som förstagångsköpare och nya till området.

Mattias S
Ödsmål

Nicklas har varit mycket proffsig och hjälpsam under vår försäljning. Bra återkoppling hela vägen och alltid hjälpsam vid funderingar! Vi är så nöjda att vi gick till Nicklas!

Chris W
Ödsmål

Vi blev mycket imponerade över hur sakkunnig Nicklas var om både fastighet och området i dess helhet. Som nya invånare kommunen gav han mängder med tips och saker som kan vara bra att tänka på. Både presentation utav objekt och hantering kring budgivning/skrivande utav kontrakt kändes mycket professionellt. Vi är supernöjda med bemötandet från Nicklas och Fastighetsbyrån.