Nicklas Björn

Nicklas Björn

Nicklas Björn är mäklare på Fastighetsbyrån Stenungsund

Nicklas Björn har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Nicklas Björn har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 187 omdömen med ett betyg på 4.8. Nicklas Björn har haft 37 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

187 omdömen om Nicklas Björn

Sedan starten hos Reco 2018
Johannes A
Ucklum

Nicklas hjälpte oss på ett trevligt och professionellt sätt i vår process att hitta rätt hus. Varit öppen och lyhörd angående våra önskemål, kan varmt rekommenderas.

Åke S
Stora Höga

Al kontakt är av högsta klass från början till slut

Margaretha L
Sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Trevlig, vänlig, Tillmötesgående, serviceinriktad, proffsig . Finns alltid tillgänglig, gör allt för kundem

Trond E
Stora Höga

Mycket lyhörd och trevlig. Svarar alltid på telefon och mail. Kan varmt rekommendera Nicklas, svårt att hitta någon bättre mäklare. Med vänliga hälsningar Trond Engelsen

Niklas Å
Stenungsund - Tätort

Nicklas är en engagerad mäklare som sätter kunden i fokus. Vi har haft mycket kontakt med Nicklas under vårt husletande och har känt oss väl omhändertagna under hela processen. Vi har alltid fått ett glatt och trevligt bemötande. Tack vare Nicklas har vi nu hittat vårt nya hem.

Niklas J
Ucklum

Trevlig och hjälpsam gör sitt jobb bra

Sara W
Sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Otroligt proffsig och trygg! Fått hjälp med två försäljningar och han hjälper alltid till på alla sätt👍👍👍👍! Trevlig dessutom👍

Ylva A
Ödsmål

Väldigt tillmötesgående och smidig hantering av uppdraget! Kan varmt rekommendera till kommande intressenter.

Lina L
Ödsmål

Trygg kunnig och kompetent. Nicklas är en suverän guide som stöttar hela vägen fram till köp

Tommy O
Stenungsund - Tätort

Alltid trevlig, proffsig och korrekt, levt upp till våra förväntningar.