Emelie Zazzi

Emelie Zazzi

Emelie Zazzi är mäklare på Fastighetsbyrån Sundbyberg

Emelie Zazzi har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Emelie Zazzi har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.8. Emelie Zazzi har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

94 omdömen om Emelie Zazzi

Martin E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Zazzi en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Vi är super nöjda med Emelie som våra mäklare vid försäljning av våran lägenhet. Hon har varit kunnig och inlyssnande.

Sara A
Centrala Sundbyberg

Vi är supernöjda med att ha haft Emelie som vår mäklare när vi sålde vår lägenhet. Hon är kunnig och har varit både pålitlig och tillgänglig under hela processen. Vi är dessutom väldigt glada över resultatet! Vi rekommenderar gladeligen alla att jobba med Emelie Zazzi!

Paola Gabriela F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Zazzi en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Emelie was very welcoming and respectfully followed up. We met her in a viewing which she sold without even a bidding. I came back to a viewing after a couple of weeks and she recognized me. She noticed I had not gone with my partner so she offered to have a private viewing next day so he could also see the apartment. This gave us the opportunity to take a decision and negotiate with her. We ended up buying the apartment and she most graciously even came to my house to sign the papers as she knows I’m pregnant. She made...

Pontus H
Lilla Alby

Emelie är en tydlig och duktig mäklare som ofta återkopplar och håller en delaktig i processen.

Joel H
Ursvik

Super duktig och pålitlig. Rekommenderar stark.

PETTER S

Väldigt engagerad och seriös. Enkel att nå samt lyhörd. Rak och ärlig.

Anna S
Centrala Sundbyberg

Alltid trevligt bemötande. Gav väldigt bra råd. Tålmodig. Lyhörd. Hon är otroligt proffsig och kunnig på sitt jobb. Väldigt nöjd med Emelie!

Emma Ö
Centrala Sundbyberg

Bra mäklare! Anan på återkoppling och seriös i sin roll, ingav förtroende!

Daniel A
Centrala Sundbyberg

Fantastiskt bra mäklare! Gott tålamod, och bemötande.

Jacob K

Redan från början när vi visade intresse för lägenheten så fick vi snabba och bra svar från Emelie. Hon var engagerad och även uppsökande. Utan hennes driv hade en snabb affär inte varit möjlig. Vi rekommenderar varmt Emelie till båda säljas och köpare.