Jonathan Neguse

Jonathan Neguse

Jonathan Neguse är mäklare på Fastighetsbyrån Sundbyberg

Jonathan Neguse har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Jonathan Neguse har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 247 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonathan Neguse har haft 62 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

247 omdömen om Jonathan Neguse

Pegah K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Neguse en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Ursvik

Bra första intryck. Professionellt och trevligt bemötande. Vi kollade först på en lägenhet som plockades bort av säljaren och blev då tipsade om en annan lägenhet av mäklaren som han trodde skulle passa oss. Detta ledde till ett köp och vi är nöjda med att mäklaren jobbade mot att vi skulle kunna köpa den lägenhet vi önskade.

Marko C
Centrala Sundbyberg

Jag hade nyligen förmånen att ha Jonathan som min mäklare när jag var köpare. Professionell, kunnig och lyhörd är bara några ord som beskriver Jonathan. Rekommenderar Jonathan starkt till alla som söker en pålitlig och skicklig mäklare.

Sofia L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Neguse en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Lilla Alby

Kan varmt rekommendera Jonathan. Jag har både köpt och sålt med honom och han har varit mitt självklara val till mäklare.

Barbro K
Centrala Sundbyberg

Han känns trygg och det känns som man verkligen kan lita på honom. Lyhörd och förstående för hur man fungerar eller inte fungerar som 87 åring med krämpor inför en stor flytt till annan stad.

Hanna R
Lilla Alby

Köpte genom Jonathan och var en mycket bra upplevelse. Tydlig, bra kommunikation och Jonathan har härlig energi. Rekommenderar!

Ida L
Brotorp/järvastaden

Bra och professionellt bemötande!

Angelica R
Ursvik

Trevlig, kommunikativ och lyhörd. Rekommenderar honom starkt.

Lars Urban Rustan L

Tack Jonathan Vi känner att du är en mäklare som är trygg och ansvarstagande och är mån om både köpare och säljare .

Kerim G
Ursvik

Kompetens och trygghet är ledorden som beskriver Jonathan, tryggt från start till slut med honom genom hela processen.

Tove Eveanne O

Inför min första lägenhetsförsäljning tog jag mig tid att träffa flera olika mäklare för att se vilken som bäst skulle kunna uppfylla mina behov och förväntningar. Efter att ha mött ett antal mäklare kunde jag dock urskilja en som verkligen stack ut från mängden - Jonathan. Jonathan är en karismatisk mäklare som brinner för sitt yrke. Hans karisma skapade en atmosfär av tillit och komfort vilket jag inte upplevde med de andra mäklarna jag träffade. Dessutom imponerades jag av Jonathans kunskap om marknaden och hur han anpassade...