Victor Lasses

Victor Lasses

Victor Lasses är mäklare på Fastighetsbyrån Sundbyberg

Victor Lasses har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Victor Lasses har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 104 omdömen med ett betyg på 4.9. Victor Lasses har haft 100 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 104 Läs vad Victor Lasses

• sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2022-09-13 Verifierad kund
    Bra dialog under hela processen och jag upplevde att Victor var genuint intresserad av uppdraget
    • Lilla Alby
    2022-09-05 Verifierad kund
    10/10 hela vägen i både bemötande, expertis och genomförande. Jag rekommenderar Victor för både sälj och köp av boende.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Han var trevlig. Mina förväntningar var att han som mäklare skulle guida oss mer igenom försäljningen, jobbat mycket mer för att få upp priset på lägenheten inte bara en köpare…
    2022-08-24 Verifierad kund
    Viktor är en extremt duktig mäklare och alltid tillgänglig, jag är så nöjd med Viktors försäljning av min lägenhet, kan starkt rekommendera honom och kommer använda honom igen i framtiden :)
    2022-08-02 Verifierad kund
    WOW! Vilken mäklare. Jag trodde aldrig att det skulle gå så här snabbt och så här bra att sälja min 1:a i dagens marknad. Victor är väldigt professionell och otroligt hjälpsam. Han svarar alltid snabbt och sätter alltid sina kunder i fokus.

Victor nådde även upp till mitt önskade säljmål och överträffade mina förväntningar med råge.

Han har verkligen bevisat sig vara sundbybergs bästa mäklare! Jag kan varmt rekommendera Victor.

Tusen tack Victor!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2022-07-22 Verifierad kund
    Victor hade ett professionellt bemötande både i der visningen och under köpet. Han var påläst om bostaden och det kändes tryggt att köpa bostad med honom som mäklare.

Jag skulle starkt rekommendera Victor som mäklare till en vän som vill sin bostad
    2022-07-15 Verifierad kund
    Mäklaren har varit tydlig, behjälplig vid frågor och svarat snabbt. Detta har gjort att köpet av bostaden har känts tryggt och bra. Utöver det har mäklaren varit trevlig, bemött mig som köpare väl och allmänt gett ett gott intryck av professionalitet.
    2022-07-15 Verifierad kund
    På en tuff marknad har Victor varit professionell och kommunikativ under hela processen. Vi är väldigt nöjda med hans insats och engagemang som mäklare och rekommenderar honom starkt till framtida säljare!
    • Ursvik
    2022-07-12 Verifierad kund
    Victor är otroligt hjälpsam och ödmjuk. Han vill allas bästa och är hedersam genom hela processen.
    • Ursvik
    2022-07-12 Verifierad kund
    Vill du ha en säker mäklare som jobbar hårt för sin säljare så är Viktor rätt person!!