Victor Lasses

Victor Lasses

Victor Lasses är mäklare på Fastighetsbyrån Sundbyberg

Victor Lasses har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Victor Lasses har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 5.0. Victor Lasses har haft 37 försäljningar sen 2020-11 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-11 - 2021-07

Läs vad 24 Läs vad Victor Lasses

• sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-07-31
    Victor är en mäklare som kämpar på även när något inte är enkelt. Sälja lättsålda lägenheter kan vem som helst. Att sälja i mer svårsålda områden och uppnå de önskemål jag hade som säljare, det kan inte alla. Rekommenderar Victor varmt.
    2021-07-24
    Haft en lång och god kommunikation med min mäklare Victor. Alltid hållt mig uppdaterad med förändringar och varit behjälplig med uträkning för att på bästa möjliga sätt förklara tydligt så jag förstått processen kring lån och prissättning av lägenheten.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-07-19
    Victor är en riktig grym och härlig person. Han har varit snabb i kommunikationen och genuin igenom hela processen! Kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    • Rissne
    2021-07-12
    utmärkt bemötande, och han är väldigt trevlig .
    Som säljare förstås ville jag nå det utgång priset som vi kom överns om . men tyvärr gick det inte pga , marknaden .

Allt annat var utmärkt med Victor .
  • Debbie A
    2021-07-01
    Fick den bästa hjälpen för att få min lägenhet såld.
    Snabb återkoppling och bra dialog hela tiden.
    • Brotorp/Järvastaden
    2021-07-01
    Väldigt engagerad och sålde vår bostad på ett snabbt och smidigt sätt till ett pangpris!👌🏻
    2021-06-18
    Allt positivt från start till försäljning vad mer kan man önska????
    • Ör
    2021-06-15
    Victor answered all our questions regarding the property and the buying went really hassle-free. Thanks Victor for making our buying experience awesome.
    2021-06-09
    Victor är en stjärna rakt av! Han är en lyhörd mäklare som alltid är tillgänglig och gör sitt yttersta.
    Han fick vår lägenhet såld till ett rekordpris trots att den inte ens låg ute på hemnet.

Välj Victor om du vill ha en mäklare du kan lita på och som kommer sträva för att göra dig som säljare nöjd!
  • 2021-06-03
    10 av 10!
    Victor skötte hela försäljningen fantastiskt bra, med en bred kunskap inom försäljning och en vilja över de flesta så kände jag mig trygg i hela processen.

Vi hade försökt sälja våran lägenhet med en annan mäklarbyrå i 10 månader utan resultat. Då vi bytte till Victor sålde han lägenheten innan fotografering till det pris vi ville ha. Fantastiskt bra jobbat!

De som inte väljer Victor som mäklare kommer verkligen gå miste om något. Han är en stjärna på det han gör!