Victor Lasses

Victor Lasses

Victor Lasses är mäklare på Fastighetsbyrån Sundbyberg

Victor Lasses har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Victor Lasses har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 100 omdömen med ett betyg på 4.9. Victor Lasses har haft 101 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 100 Läs vad Victor Lasses

• sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2022-08-02 Verifierad kund
    WOW! Vilken mäklare. Jag trodde aldrig att det skulle gå så här snabbt och så här bra att sälja min 1:a i dagens marknad. Victor är väldigt professionell och otroligt hjälpsam. Han svarar alltid snabbt och sätter alltid sina kunder i fokus.

Victor nådde även upp till mitt önskade säljmål och överträffade mina förväntningar med råge.

Han har verkligen bevisat sig vara sundbybergs bästa mäklare! Jag kan varmt rekommendera Victor.

Tusen tack Victor!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2022-07-22 Verifierad kund
    Victor hade ett professionellt bemötande både i der visningen och under köpet. Han var påläst om bostaden och det kändes tryggt att köpa bostad med honom som mäklare.

Jag skulle starkt rekommendera Victor som mäklare till en vän som vill sin bostad
    2022-07-15 Verifierad kund
    Mäklaren har varit tydlig, behjälplig vid frågor och svarat snabbt. Detta har gjort att köpet av bostaden har känts tryggt och bra. Utöver det har mäklaren varit trevlig, bemött mig som köpare väl och allmänt gett ett gott intryck av professionalitet.
    2022-07-15 Verifierad kund
    På en tuff marknad har Victor varit professionell och kommunikativ under hela processen. Vi är väldigt nöjda med hans insats och engagemang som mäklare och rekommenderar honom starkt till framtida säljare!
    • Ursvik
    2022-07-12 Verifierad kund
    Victor är otroligt hjälpsam och ödmjuk. Han vill allas bästa och är hedersam genom hela processen.
    • Ursvik
    2022-07-12 Verifierad kund
    Vill du ha en säker mäklare som jobbar hårt för sin säljare så är Viktor rätt person!!
    2022-07-09 Verifierad kund
    Super bra! Överträffade alla våra förväntningar under rådande marknad. Rekommenderar varmt att sälja med Victor!
    2022-06-18 Verifierad kund
    Trevligt och profissionellt bemötande. Smidig hantering genom hela affären. Victor nådde upp till vårt önskade säljmål och vi kan varmt rekommendera Victor som mäklare.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Snabb och bra återkoppling, inga konstigheter alls.
    Rekommenderar verkligen Victor.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Victor var mycket proffsig! Visserligen blev slutpriset bara lite över mitt förväntade pris men Victor försökte verkligen på alla sätt få upp priset. Med tanke på de oroliga tiderna är jag jättenöjd och kan verkligen rekomendera honom.